Ja, ik ben ook erg benieuwd..quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:55 schreef SCH het volgende:
Hmz, ik had toch echt gezocht via Fok-zoek.
Ik ben ook erg benieuwd.
Dat weet ik niet of het herhaald wordt !quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:54 schreef greatgonzo het volgende:
herhaling ergens? Heb het gemist..
Van http://www.keyzerendeboer.nl/afleveringen/afleveringen_intro.aspxquote:Op de eerste werkdag na de uitzending, kun je de afleveringen ook online bekijken! Klik ook daarvoor op de titel van de aflevering.
quote:Superstart voor ’Keyzer & De Boer’
Bijna anderhalf miljoen kijkers hebben maandagavond afgestemd op de eerste aflevering van de 22-delige dramaserie Keyzer & De Boer Advocaten. De KRO, de NCRV en de producenten zijn verheugd over de respons. Hoofdrolspeler Bram van der Vlugt over deze kijkscore: „Ik ben hier heel blij mee. Volgens mij is het gebruikelijk dat een serie een aanloop nodig heeft en pas na een paar afleveringen een trouw kijkerspubliek heeft opgebouwd. Dit is ongelooflijk.”
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:29 schreef Quoi het volgende:
hey, is Bram van der Vlugt niet.......................
S-i-n-t-e-r-k-l-a-a-s
?
Dat is nou het mooie ervan, van uitzendinggemist.nl dat je terug kan kijken als je het gemist hebt of niet kan kijken op die avondquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 00:57 schreef pjotr2001 het volgende:
Ik heb er van genoten. Het hoeft voor mij niet altijd meteen heel diepgaand te zijn. Ik had de uitzending maandag gemist en heb hem via uitzendinggemist.nl toch nog mogen bekijken![]()
Nee, vindt het ook niet dat het op elkaar moet gaan lijken.quote:P.S. Je hoeft toch niet elke advocatenserie met Pleidooi te vergelijken?
Zaterdagavond erna, 23.55 Nederland 1quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:54 schreef greatgonzo het volgende:
herhaling ergens? Heb het gemist..
Dat scheelt dat eerst Spoorloos komt een doorkijk en dan gelijk Keijzer en de Boerquote:Op zondag 16 oktober 2005 17:30 schreef evert het volgende:
eerste aflevering scoorde ruim 10% kijkdichtheid, erg hoog, benieuwd hoeveel er morgen kijken.
Ik vondt het ook een mooie aflevering met en over die vader die zijn kindje niet mag zien !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Mooie aflevering gisteren, vooral de verhaallijn over de vader die het recht op vaderschap claimde.
Daan Schuurmans vind ik wel heel goedquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Bram vd Vlugt.
Henriette Tol doet het ook heel goed.
Daphne nog niet veel van gezien, wel aardig tot nu toe.
Alleen Daan Schuurmans vind k zo'n eng mannetje.
Kun je wel zeggen ja, dat het idioot isquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:03 schreef McCarthy het volgende:
en dat allemaal van belastinggeld
idioot gewoon
Ja, natuurlijk is er op 5 dec een aflevering van Keyzer&de Boerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:58 schreef vandruten het volgende:
[..]
Haha , op 5 december is er ook nog een uitzending van Keyzer en Boer..![]()
Goede acteurs spelen mee !!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:50 schreef boneyard het volgende:
vanavond weer.
blijft een leuke serie, toch typisch dat nederlandse rechtbank / advocate series meestal wel goed zijn.
Inderdaad jammer ja. Erg leuke serie. Ik heb alle afleveringen gezien en me niet verveeldquote:Op maandag 13 maart 2006 14:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Ga vanavond kijken![]()
Jammer dat het alweer de laatste aflevering is![]()
Jaja, Daphne heeft druk met haar werkzaamheden..en stopt daarom met Keyzer & De Boer Advocaten.quote:
pffff....quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Bunskoeks personage maakt kort daarvoor een overstap naar de andere kant van de advocatuur.
inderdaad, zou wel erg zonde geweest zijn als ie echt zou stoppen.quote:Op zondag 10 december 2006 09:24 schreef borisz het volgende:
maar gelukkig stelt koekie zijn pensioen uit
Afgelopen maandag vond ik een vreemde aflevering.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:18 schreef BrainOverfloW het volgende:
Goed nieuwsIk kijk nog steeds elke week. Ik vond alleen afgelopen maandag wat minder. Dmv kruitsporen onderzoek hadden ze toch zo kunnen zien dat Nina niet geschoten had.
Drie top acteursquote:Op maandag 19 februari 2007 23:06 schreef Frey het volgende:
Bram van der Vlugt![]()
En vandaag gastrollen van Arnold Gelderman en Jules Croiset![]()
Zijn ze zeker jaquote:
Ja, Bram was vorig jaar ziek vandaar dat hij een kleinere rol had!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Zijn ze zeker ja![]()
Ook altijd heel vertrouwelijk om die geniale stemmen te horen, want die hebben toch flink wat ingesproken. Arnold Gelderman heeft al een lijst van hier tot tokio bij alleen al Disney en Jules Croiset is nog dagelijks te horen in de Efteling als Hugo de bokkerijder![]()
Ik ben trouwens blij dat Bram dit seizoen een grotere rol heeft. Kwam hij vorig seizoen niet aan toe door zijn ziekte![]()
Jazeker, ik ken haar nog van Westenwind. Daan Schuurmans ook trouwens en die vind ik ook goed spelen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, Bram was vorig jaar ziek vandaar dat hij een kleinere rol had!
Henriette Tol vind ik ook een goede actriceJij niet?
Ja vind het ook erg leuke serie met een goeie castquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Jazeker, ik ken haar nog van Westenwind. Daan Schuurmans ook trouwens en die vind ik ook goed spelen.
En Porgy Franssen vind ik ook cool. Het is gewoon een goeie serie met een leuke cast
Ja, jammerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:42 schreef Frey het volgende:
Laatste aflevering alweer![]()
Maar er komt een 3e seizoen![]()
Gisteren trouwens een gastrol van Guido Jonckers, de stem van Boesquote:
Gelukkig kun je het op de site daarna terugkijkenquote:Jammer dat het op een zondag komt waar zoveel mooie programma's komen voor mij
Ja dat wel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:50 schreef Frey het volgende:
[..]
Gelukkig kun je het op de site daarna terugkijken
Was zeker spannend en een mooie afleveringquote:Op maandag 25 februari 2008 14:34 schreef r_one het volgende:
Vreemdgeen enkele reactie nog
![]()
Ik vond in deze eerste aflering meer spanning zitten dan in 6 afleveringen Deadline.
Belooft weer een geweldig seizoen te worden
Ja erg stom dat ze tegenover BZV zetten, weleens waar stom op een zondagavond, vorig jaar was dat op een maandagavond en werd beter bekeken qua kijkcijfers ...doodzondequote:Op maandag 25 februari 2008 15:57 schreef SCH het volgende:
Zetten ze het tegenover Boer Zoekt Vrouw - waardoor er maar 400.000 mensen keken.
De eerste aflevering van vorig jaar trok ongeveer 1,5 miljoen kijkers. Zonde.
op 316 was er al geklaag over ja.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:57 schreef SCH het volgende:
Zetten ze het tegenover Boer Zoekt Vrouw - waardoor er maar 400.000 mensen keken.
De eerste aflevering van vorig jaar trok ongeveer 1,5 miljoen kijkers. Zonde.
Eens, heb hem net zitten kijken op uitzendinggemist.quote:Op zondag 2 maart 2008 13:29 schreef SCH het volgende:
Fenomenaal goed die eerste aflevering, on nederlands goed bijna. Die drugszaak zat zo goed in elkaar, helemaal super. Goed gemonteerd, fantastisch gespeeld, gedoseerde spaninng
Hier ook, erg jammer dat het op zondagavond komt.quote:Op maandag 28 april 2008 06:48 schreef borisz het volgende:
Ik kijk wel iedere week![]()
Staat nog steeds rot geprogrameerd. Maandagavond was toch prettiger.
Mja, die truc gebruiken ze wel vaker in TV-land. Ze hebben duidelijk een goed programma op een slechtlopende avond (en zelfs sle htlopende zender) willen plaatsen, in de hoop dat mensen er vaker naar gaan kijken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:42 schreef borisz het volgende:
Hoe dom zijn ze geweest om het om zondagavond te zetten. Maandagavond was beter
De PO heeft deze serie dan ook zelfmoord laten plegen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:42 schreef borisz het volgende:
Hoe dom zijn ze geweest om het om zondagavond te zetten. Maandagavond was beter
de PO is daar goed in.quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De PO heeft deze serie dan ook zelfmoord laten plegen.
Normaal vind ik het niet veel maar in keyzer en de boer een toprolquote:Op maandag 16 juni 2008 11:33 schreef Argento het volgende:
Vooral Daan Schuurmans vond ik entertaining als talentvolle hotshot advocaat.
Leuk altijd die rivaliteit maar toch wederzijds begrip in ernstige situaties zoals gister met die gijzeling.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:33 schreef Argento het volgende:
En Hans Kesting als de OvJ was bij vlagen hilarisch.
Ja lekker lullig, nieuwe afleveringen kwamen er niet meer omdat het onzeker was of ze uitgezonden zouden worden maar nu wel herhalingen....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:21 schreef borisz het volgende:
Op NL2 zijn ze het nu ook aan het herhalen. Vanaf seizoen 1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |