Ik dacht ook direct aan een kloonquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:09 schreef Nickthedick het volgende:
Is dit een trieste poging om over te komen als een Breezah?
Een eigen scooter kopen , en niet voor ieder wissewasje een topic openenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zo daarom R&P wat is het beste wat ik kan doen??
Van haarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:18 schreef Copycat het volgende:
Vaag verhaal.
Maar okay: van wie kreeg je nu dat sms-je, van haar of van degene (m/v?) die achterop zat?
Nou ja, wellicht is ze niet zo goed in 'nee' zeggen en deed ze dat met een lame excuus.quote:
Ja maar ... Waarom loog ze dan tegen me?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:22 schreef Jett het volgende:
ze had blijkbaar al met die vriendin iets afgesproken, en wilde niet dat je je buitengesloten voelde daarom zei ze maar snel dat die kapot was.
simpel. NEXXTT
Jezus man!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja maar ... Waarom loog ze dan tegen me?
Ik heb liever dat ze eerlijk is dan dat ze tegen me liegt![]()
...ze is bang dat je de waarheid niet aankunt...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kerel, doe niet zo jaloers. Je hebt een paar keer achterop haar scooter gezeten; het is niet alsof het je vriendin is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee maar ze loog wel tegen mequote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:32 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kerel, doe niet zo jaloers. Je hebt een paar keer achterop haar scooter gezeten; het is niet alsof het je vriendin is.![]()
Ja, maar dat maakt nu geen reet meer uit of wel? Met je claimerige gedrag kan je nu je scooter-ritjes wel vergeten, laat staan dat je haar ooit mag neuken.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:20 schreef H-blast het volgende:
vage shit man ...ik zou er even met je mentor over spreken
Hij zei van: scooter is toch stukquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:49 schreef mark_03 het volgende:
Ik snap het sms'je niet. Die halve zinnen ABN tegenwoordig ook
.
Gewoon even chillen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En nu ? ze is verder nog al leuk namelijk![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:35 schreef yvonne het volgende:
Opgeschoond, ONZ is een paar deuren verder.
Hoezo?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:05 schreef Mr.Mills het volgende:
Heeft ze toevallig een Fokaccount genaamd snellemarielle?
Foto!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Of je belt er even op en vraagt wat er nou aan de hand isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zit met een dubbel gevoel ,
Oke dit is het verhaal ik zit zinds 3 a 4 weken nu op een nieuwe opleiding namelijk recreatie.
Ik heb nog niet echt mensen waar ik mee optrek maar er is een meisje waar ik toch heel goed zinds het begin mee kan praten en gewoon het contact is goed of eigenlijk gezegt was. Want ze heeft namelijk een scootertje waar ik al vaker bij achterop heb gezeten en vandaag vroeg ik of ik weer mee mocht. Ze zei als tegen antwoord nee dat kan niet want hij is kapot.
Dus ik heb zo iets van nauwja dan neem ik wel de bus. Dus ik de bus nemen!
En wat zie ik?, Juist dat meisje met iemand achterop haar scooter dus ik had zo iets van what the fuck..! Dus ik gelijk een smsje sturen ''ey jou scooter was toch kapot '' eerst geen antwoord maar na 15minutjes kreeg ik het volgende binnen ''Ja maar ik schijnbaar al met haar afgesproken ''
Dus ik weer antwoorden'' Stuk is toch stuk?'' En twee uur later krijg ik het volgende binnen ''
''Ey ik had al met haar afgesproken en anders gaan lui denken net zo als die vriendin van jou al meteen dacht kus -(Naam meisje)-.
Ik ben nu verward en weet niet wat ik moet.
Zo daarom R&P wat is het beste wat ik kan doen??
Inderdaad... maar de kans is groot dat ze het vooral deed om zelf geen moeilijk gesprek te hoeven hebben. In dat geval zal ze waarschijnlijk gewoon minder betrouwbaar zijn voor de TS.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:08 schreef Étoile het volgende:
Wat nu? Je kan tegen dr zeggen dat je liever hebt dat ze zoiets voortaan gewoon eerlijk zegt, omdat je het niet leuk vindt dat ze tegen je liegt.
nee,w ant nu kun je over je problemen praten ope en forum, vroeger kon je enkel je polsen open snijden want toen had je geen forumquote:
Oh... zuchtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:29 schreef MikeyMo het volgende:
gaat het om deze meid?
Plaatsen van fotoboekfoto's zonder toestemming van betreffende user is niet toegestaan.
Edit, dus.
beetje suf gelul; user post foto op fok zodat alle users deze foto kunnen zien. Andere user mag foto niet op andere plaats op fok neerzetten ook al heeft de user zelf op fok gezet en staat hij daar nog steeds.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:38 schreef Copycat het volgende:
Niets fucking bureaucratie, maar gewoon spelregels, MM.
Dat is hoogstwaarschijnlijk dan niet wederzijds hequote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Net alsof fok logisch isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
beetje suf gelul; user post foto op fok zodat alle users deze foto kunnen zien. Andere user mag foto niet op andere plaats op fok neerzetten ook al heeft de user zelf op fok gezet en staat hij daar nog steeds.
Vragen of het om dat meisje gaat in het fotoboek van hem levert hetzelfde op als dat ik die foto hier post; nl dat mensen die foto kunnen bekijken
zoek de logica
als ik dat fotoboek zie weet ik dat wel zekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is hoogstwaarschijnlijk dan niet wederzijds he
Dude, forget her. She doesnt want you! (Gozer, vergeet haar. Ze wil je niet!)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
toch beter de spelregels leren kennenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:38 schreef Copycat het volgende:
Niets fucking bureaucratie, maar gewoon spelregels, MM.
ik doe jouw werkquote:
Je hebt iig Dago en Lucille goed bezig gehouden, vanmiddag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:43 schreef MikeyMo het volgende:
ik doe jouw werk
ik ga ook maar es mod worden![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:00 schreef Jett het volgende:
is dit topic nog steeds open?
oke loud and clear; ZE MOET JE NIET
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |