nee,w ant nu kun je over je problemen praten ope en forum, vroeger kon je enkel je polsen open snijden want toen had je geen forumquote:
Oh... zuchtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:29 schreef MikeyMo het volgende:
gaat het om deze meid?
Plaatsen van fotoboekfoto's zonder toestemming van betreffende user is niet toegestaan.
Edit, dus.
beetje suf gelul; user post foto op fok zodat alle users deze foto kunnen zien. Andere user mag foto niet op andere plaats op fok neerzetten ook al heeft de user zelf op fok gezet en staat hij daar nog steeds.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:38 schreef Copycat het volgende:
Niets fucking bureaucratie, maar gewoon spelregels, MM.
Dat is hoogstwaarschijnlijk dan niet wederzijds hequote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En nu ? ze is verder nog al leuk namelijk![]()
Net alsof fok logisch isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:43 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
beetje suf gelul; user post foto op fok zodat alle users deze foto kunnen zien. Andere user mag foto niet op andere plaats op fok neerzetten ook al heeft de user zelf op fok gezet en staat hij daar nog steeds.
Vragen of het om dat meisje gaat in het fotoboek van hem levert hetzelfde op als dat ik die foto hier post; nl dat mensen die foto kunnen bekijken
zoek de logica
als ik dat fotoboek zie weet ik dat wel zekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat is hoogstwaarschijnlijk dan niet wederzijds he
Dude, forget her. She doesnt want you! (Gozer, vergeet haar. Ze wil je niet!)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En nu ? ze is verder nog al leuk namelijk![]()
toch beter de spelregels leren kennenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:38 schreef Copycat het volgende:
Niets fucking bureaucratie, maar gewoon spelregels, MM.
ik doe jouw werkquote:
Je hebt iig Dago en Lucille goed bezig gehouden, vanmiddag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:43 schreef MikeyMo het volgende:
ik doe jouw werk
ik ga ook maar es mod worden![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:00 schreef Jett het volgende:
is dit topic nog steeds open?
oke loud and clear; ZE MOET JE NIET
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |