Zakmessen..geweren..pistolen...ik wordt bang hoor...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:23 schreef nixxx het volgende:
*cheers*damn.. zakmes op uitzendbaantje laten liggen ... zal er volgende week nog wel zijn denk ik
en terechtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zakmessen..geweren..pistolen...ik wordt bang hoor...![]()
[sequel]..... ik het van hem jattequote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:25 schreef nixxx het volgende:
en terecht, maar dat zakmes heeft sentimentele waarde.. het was van mijn broer totdat.....
hé damned.. dan bel je toch morgen ff...enneh.. echt bang wordt ze niet hoor...dan moet je al met zwaarder/ ander geschut komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
en terecht, maar dat zakmes heeft sentimentele waarde.. het was van mijn broer totdat.....
dan herzie ik mijn mening over dat bellen....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
[sequel]..... ik het van hem jatte[/sequel]
dat bedoel ik...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Nou ja zeg nixxx, een beetje je broer zijn wapens stelen![]()
Mag het ook wat anders zijn.........quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef nixxx het volgende:
ik kan ook volgende week met een iets groter mes aan komen zettenof met mijn koffertje keukenmessen
Dan doe je de rest van de avond toch lekker nix meer....morgen nieuwe kansen...quote:
leg eens uitquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:34 schreef _Cara_ het volgende:
Mag het ook wat anders zijn.........messen zijn niet mijn ding net zo min als geweren en pistolen..
txs..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga mezelf vervelen,
have fun in Gent Cara
en de rest ook wel
tot ooit misschien
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:37 schreef nixxx het volgende:
leg eens uitik ben niet zo helder op het moment
Wanneer gaan jullie meeten?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
dacht het niet..
Jij bent hééééél slim...
![]()
En drink je vooral nog wat....![]()
ja... maar het geldt voornamelijk voor het openbaar vervoer.. we hebben al geinformeerd...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:39 schreef nixxx het volgende:
Staking dreigt België plat te leggen oie cara, heb je dit al gezien?
dadelijk hij schenkt even een wijntje voor me in...quote:
Ik lijk alleen maar slimquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:42 schreef _Cara_ het volgende:
dacht het niet..
Jij bent hééééél slim...
![]()
En drink je vooral nog wat....![]()
ja.. ze zit nu wireless te fokken in de trein toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:44 schreef _Cara_ het volgende:
dadelijk hij schenkt even een wijntje voor me in...![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Q neuken is op zich een doel ja
Dat zei ik ook alquote:
Hoi!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:48 schreef nixxx het volgende:
hoi Q is good for you
Bedankt Kimmie..quote:
Oi, net terug uit belgië, het lag nog niet plat,quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:39 schreef nixxx het volgende:
Staking dreigt België plat te leggen oie cara, heb je dit al gezien?
Dat gebeurde achter je toen je dat treinstel loskoppelde?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:19 schreef Frezer het volgende:
'N avond,disclaimer: vervang de kop koffie door een wijntje.
[..]
Oi, net terug uit belgië, het lag nog niet plat,.
Ga leren danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
Bored
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gebeurde achter je toen je dat treinstel loskoppelde?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:25 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zit aan mn laatste biertje van vanavond.
Gecondoleerd, Q.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:25 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zit aan mn laatste biertje van vanavond.
Nog even en je bent er van af.. succes morgen alvast trouwens als ik het vergeet enzoquote:
Thxquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:41 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nog even en je bent er van af.. succes morgen alvast trouwens als ik het vergeet enzo
Oeh, die heb je op een overgang laten staan !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
. De auto, mijn waerde, ik was met de auto.
Ik moet nog langer..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx
en nog maar 3 jaar, je hebt gelijk
Ik heb er ook vaak 2 of soms 3 ofzo op een dag, maar daarom hoeven anderen dat nog niet te hebben. Ik vind school meestal leuk, maar dat betekent nog niet dat iedereen dat maar vindquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Pheno het volgende:
ach, ik heb zelfs 2 tentamens op een dag gehad, de jeugd van tegenwoordig
Dat heb ik ook wel. Nu plan ik wat anders.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Pheno het volgende:
ach, ik heb zelfs 2 tentamens op een dag gehad, de jeugd van tegenwoordig
Denk aan lief en verhonderdvoudig datquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
@ Frezer, ik krijg gelukkig wel een dag vrij van mijn baas om een tentamen te maken, zaterdag ochtend lijkt me helemaal klote
@ melis, vet lieve(blij is voor melis
Dan ga ik over mijn nekquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Denk aan lief en verhonderdvoudig dat
Dat is idd erg klefquote:
Zo voel ik me nu wel ja en ik wil het nog wel even vasthoudenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:47 schreef nixxx het volgende:
je bent wel erg positief in hvjjn mel
en ik ben maar gestopt met gamen... ik ga naar bed... zo'n fles rose doet toch wel wat met je
Ga dan slapen...je moet morgen fit zijn..tentamen....weet je nog?quote:
Nee, jij moet slapen, jij gaat een lang weekend wegquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ga dan slapen...je moet morgen fit zijn..tentamen....weet je nog?![]()
Ja das waar maar ik ben nog niet zo ver.. moet ff kalmeren, was zojuist vreselijk kwaad!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
Nee, jij moet slapen, jij gaat een lang weekend weg![]()
Hmmmmm, das wel de mood om de vakantie in te gaanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:54 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja das waar maar ik ben nog niet zo ver.. moet ff kalmeren, was zojuist vreselijk kwaad!
(don't ask!!)
Maar heb inmiddels alweer een en ander vernomen.. dus het gaat wel goedkomen.![]()
Dussssss... slaap lekker dadelijk en doe je best morgen...![]()
Ik ga zo richting laatste werkdagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:06 schreef QyRoZ het volgende:
Zo te voelen is het een goed idee om me vandaag ziek te melden.
Wat zij zegt.quote:
echt wel..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:27 schreef Frezer het volgende:
Hectisch-druk hier!
Leuke dingenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:40 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
echt wel..
gaat iemand nog iets leuks doen vandaag/van het weekend?
Moet je niet naar school!?quote:
Ik ook. Bij mij gelukkig doordat ik daarna vakantie hebquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ga zo richting laatste werkdag![]()
Jij prefereert ook vervelende dingen?quote:
ja zometeen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Moet je niet naar school!?
Goedemorgen allemaal!
Die vallen nooit tegen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij prefereert ook vervelende dingen?![]()
Godt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:44 schreef Godlike02 het volgende:
Mogguh M
Dat is meer voor kippenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:55 schreef melismay het volgende:
Vroeg opstaan is echt niks voor mij hoor
Ha, je hebt mijn tien jaar jongere versie gevondenquote:
quote:
Jammie cullum kunnen we nauwlijks jazz noemen hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ha, je hebt mijn tien jaar jongere versie gevonden. Nu is het kortharig, werkend jazz-luisterend tuig
.
Waarom haal je mij daar bij aan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:08 schreef melismay het volgende:
[..]Ik was om 8 uur al op door die stomme monteur van UPC
Dat is goed voor je, als je ooit nog eens gaat werken zal dat namelijk wel vaker voorkomen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:08 schreef melismay het volgende:
[..]Ik was om 8 uur al op door die stomme monteur van UPC
Ja papquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is goed voor je, als je ooit nog eens gaat werken zal dat namelijk wel vaker voorkomen.![]()
Jammie? Is er iets wat je ons wilt vertellen, Godt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jammie cullum kunnen we nauwlijks jazz noemen hoor![]()
Sorry Godt, maar jij was toch echt niet hier hoorquote:
Verander je User Icon dan isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jammie? Is er iets wat je ons wilt vertellen, Godt?.
Valt Miles Davis bij Godt's gratie nog net wel onder jazz trouwens?
ik lag nog te slapenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Sorry Godt, maar jij was toch echt niet hier hoor
Werken?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is goed voor je, als je ooit nog eens gaat werken zal dat namelijk wel vaker voorkomen.![]()
Wat is er mis met Steve Hackett? Toegegeven, het is niet echt een jazzgitarist, maar om hem nou af te doen als langharig werkschuw punk tuig is ook wat overdrevenquote:
Komt dicht in de buurtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is er mis met Steve Hackett? Toegegeven, het is niet echt een jazzgitarist, maar om hem nou af te doen als langharig werkschuw punk tuig is ook wat overdreven.
Ik dacht dat jij wel een type bent dat van horrorfilms houdt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Werken?![]()
Wil je niet van die enge dingen zeggen?
Als ze eindelijk is goeie gaan maken welquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel een type bent dat van horrorfilms houdt.![]()
Normaal niet, maar voor dat kut UPC maak ik graag een uitzonderingquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je hebt wel alvast een goeie zeikstem
UPC moet is stoppenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Normaal niet, maar voor dat kut UPC maak ik graag een uitzondering![]()
Wat dacht je van de titel "Plato at work"?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ze eindelijk is goeie gaan maken wel![]()
Gewoon stoppen!quote:
Het zou voor Chello niet eens veel uitmaken met de downtime.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gewoon stoppen!
bedrijf sluiten, einde verhaal.
Doen ze zich zelf en hun klanten een groot plezier mee
Voor dat de klanten het door hebben zitten ze al in braziliequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het zou voor Chello niet eens veel uitmaken met de downtime.
ADSL provider nemen met VOIPquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:21 schreef melismay het volgende:
Ja, dan moet ik alleen zien dat we hier een andere provider krijgen
Na ADSL provider raakte je me kwijtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ADSL provider nemen met VOIP
En Digitenne
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Na ADSL provider raakte je me kwijt
Maar ben je wel van dat kut UPC afquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:28 schreef Litpho het volgende:
VOIP en Digitenne zijn dan ook zwaar overschat.
Als je zo nodig vaste telefoon en kabeltv wil hebben (en je geen andere provider voor die diensten hebt) wel ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar ben je wel van dat kut UPC af
Nou dat is dan ook pas na een half jaar gezeik en het elke keer te moeten aankijkenquote:
Zo snel?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Nou dat is dan ook pas na een half jaar gezeik en het elke keer te moeten aankijken
Waren het leuke monteurs?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:31 schreef melismay het volgende:
Nou we hebben er inmiddels zo veel gezeik mee dat we elke dag aan de telefoon hangen en nu al 2 dagen achter elkaar een monteur hier hebben gehad.....
Dan kun je inderdaad beter je contract opzeggen.quote:
Ja, je weet maar nooit. Misschien hebben Wanadoo en Planet veel aantrekkelijkere monteurs in dienst.quote:
Jammer genoeg woon ik nog bij mijn moeder en ben ik dus niet de enige die dat beslistquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:57 schreef Godlike02 het volgende:
Gewoon geen tv , internet
Is beter voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |