Wat een wijsheid!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:57 schreef Plato1980 het volgende:
Nee eigenlijk niet. Als ik naar een TU gewild had dan had ik op zeker voor Delft gekozen.
Vanwege de rijke historie natuurlijk. Antwerpen ontbeert dat maar Enschede biedt alles voor de cultuurminnaar. (Met name de Middeleeuwse cultuur floreert in Enschede, ik heb er laatst nog een stuk klei gevonden dat bijna zeker van voor de verlichting stamt)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan in vredesnaam in Enschede gaan studeren?![]()
Lekker?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:57 schreef nixxx het volgende:jullie zijn weer lekker bezig
Cara, je moet je niet op de kast laten jagen dat is te hoog![]()
Wat is het alternatief?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Delftquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Als ik naar een TU gewild had dan had ik op zeker voor Delft gekozen.
Ohquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lekker?
lekker?
Voorlopig is er nog niemand aan het neuken![]()
Ik vrees dat dit een bevestigend antwoord was.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En je zou denken dat je in je singles periode wel wat had geleerd
Maar het valt dus toch tegen
Inderdaad, maar zelfs als Leienaar prefereer ik Delft toch echt boven Enschede.quote:
Ik vrees dat het sperma inmiddels je hersenen heeft bereikt en heeft aangetast.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit een bevestigend antwoord was.![]()
Die hele reeks voor niksquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit een bevestigend antwoord was.![]()
Ach ik ben dan in ieder geval ooit slim geweest.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:59 schreef Godlike02 het volgende:
Ik vrees dat het sperma inmiddels je hersenen heeft bereikt en heeft aangetast.
Zodat je nu verdrietig kan zijn over wat je hbet verlorenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach ik ben dan in ieder geval ooit slim geweest.![]()
Preciesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:00 schreef Breetai het volgende:
Volgens een kenneis van mij bestaan er best wel goede redenen om in Enschede te gaan studeren.
Iets heets scoren in de stad zal bij mij ook meer op een goede maaltijd lijken.
Is goed Sabrinaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:01 schreef melismay het volgende:
Ik ga eens even mijn beste vriendinnetje vervelen, ik spreek jullie later nog wel!
Lik zequote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:01 schreef melismay het volgende:
Ik ga eens even mijn beste vriendinnetje vervelen, ik spreek jullie later nog wel!
Beter iets moois verliezen dan dat je het nooit hebt gehad!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zodat je nu verdrietig kan zijn over wat je hbet verloren
Vraag het even aan thunderchild of dat echt zo is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Beter iets moois verliezen dan dat je het nooit hebt gehad!![]()
Ik neem inderdaad aan dat dit zo is, zij het dat het verlies gedurende enige tijd hevigere pijnen dan het nooit gehad hebben zal veroorzaken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vraag het even aan thunderchild of dat echt zo is.
Van hem neem ik het aan :y
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Iets aannemen was ook niet zo een doorslaand succes voor George Wquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik neem inderdaad aan dat dit zo is, zij het dat het verlies gedurende enige tijd hevigere pijnen dan het nooit gehad hebben zal veroorzaken.
Toelichting gaarne!quote:
Nee hoor..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:57 schreef nixxx het volgende:jullie zijn weer lekker bezig
Cara, je moet je niet op de kast laten jagen dat is te hoog![]()
Alleen omdat ze er grolsch maken...quote:
Ik heb er zes jaar gewoond en woon sinds drie maanden in Amersfoort. Ik mis het.quote:
mijn ideequote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:07 schreef _Cara_ het volgende:
Nee hoor..
Grolsch.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Alleen omdat ze er grolsch maken...
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
[afbeelding] Roseetje? heb in de koelkast liggen
Sorryquote:
Barman! deze dame mag er maar 1!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:13 schreef _Cara_ het volgende:
Moet alleen op tijd op morgendusss 1 glas...
9.30 uur wordt ik opgehaald.
Alléén als je er helemaal klaar voor bent... ik bedoel morgen je tentamen..quote:
Anders gaat ze OF rare dingen doen.. OF ze is niet op tijd wakker....quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is er ooit een goeie reden om in enchede te gaan studeren?
De vrouwen die in Enschede zijn gaan studeren de afgelopen zes jaar hadden gewoon een doel voor ogen. Niet zo'n duidelijk doel, en of het een goede reden is is een tweede, maar het was een doel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je wil mij!
Net zoals alle andere vrouwen op de wereld dat willen. Ze weten het alleen nog niet.
Q neuken is op zich een doel jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
De vrouwen die in Enschede zijn gaan studeren de afgelopen zes jaar hadden gewoon een doel voor ogen. Niet zo'n duidelijk doel, en of het een goede reden is is een tweede, maar het was een doel.
Niet dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Alléén als je er helemaal klaar voor bent... ik bedoel morgen je tentamen..![]()
Je hebt toch geleerd? of onderschat jij jezelf nu misschien een beetje?quote:
Ik heb alles 1 keer goed doorgelezen. Mijn uittreksel is in het begin.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Je hebt toch geleerd? of onderschat jij jezelf nu misschien een beetje?
Ik duim voor je..![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Q neuken is op zich een doel ja
Zakmessen..geweren..pistolen...ik wordt bang hoor...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:23 schreef nixxx het volgende:
*cheers*damn.. zakmes op uitzendbaantje laten liggen ... zal er volgende week nog wel zijn denk ik
en terechtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zakmessen..geweren..pistolen...ik wordt bang hoor...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |