Nee eigenlijk niet. Als ik naar een TU gewild had dan had ik op zeker voor Delft gekozen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is er ooit een goeie reden om in enchede te gaan studeren?
Wat een wijsheid!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:57 schreef Plato1980 het volgende:
Nee eigenlijk niet. Als ik naar een TU gewild had dan had ik op zeker voor Delft gekozen.
Vanwege de rijke historie natuurlijk. Antwerpen ontbeert dat maar Enschede biedt alles voor de cultuurminnaar. (Met name de Middeleeuwse cultuur floreert in Enschede, ik heb er laatst nog een stuk klei gevonden dat bijna zeker van voor de verlichting stamt)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan in vredesnaam in Enschede gaan studeren?![]()
Lekker?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:57 schreef nixxx het volgende:jullie zijn weer lekker bezig
Cara, je moet je niet op de kast laten jagen dat is te hoog![]()
Wat is het alternatief?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Delftquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Als ik naar een TU gewild had dan had ik op zeker voor Delft gekozen.
Ohquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lekker?
lekker?
Voorlopig is er nog niemand aan het neuken![]()
Ik vrees dat dit een bevestigend antwoord was.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En je zou denken dat je in je singles periode wel wat had geleerd
Maar het valt dus toch tegen
Inderdaad, maar zelfs als Leienaar prefereer ik Delft toch echt boven Enschede.quote:
Ik vrees dat het sperma inmiddels je hersenen heeft bereikt en heeft aangetast.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit een bevestigend antwoord was.![]()
Die hele reeks voor niksquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit een bevestigend antwoord was.![]()
Ach ik ben dan in ieder geval ooit slim geweest.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:59 schreef Godlike02 het volgende:
Ik vrees dat het sperma inmiddels je hersenen heeft bereikt en heeft aangetast.
Zodat je nu verdrietig kan zijn over wat je hbet verlorenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach ik ben dan in ieder geval ooit slim geweest.![]()
Preciesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:00 schreef Breetai het volgende:
Volgens een kenneis van mij bestaan er best wel goede redenen om in Enschede te gaan studeren.
Iets heets scoren in de stad zal bij mij ook meer op een goede maaltijd lijken.
Is goed Sabrinaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:01 schreef melismay het volgende:
Ik ga eens even mijn beste vriendinnetje vervelen, ik spreek jullie later nog wel!
Lik zequote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:01 schreef melismay het volgende:
Ik ga eens even mijn beste vriendinnetje vervelen, ik spreek jullie later nog wel!
Beter iets moois verliezen dan dat je het nooit hebt gehad!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zodat je nu verdrietig kan zijn over wat je hbet verloren
Vraag het even aan thunderchild of dat echt zo is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Beter iets moois verliezen dan dat je het nooit hebt gehad!![]()
Ik neem inderdaad aan dat dit zo is, zij het dat het verlies gedurende enige tijd hevigere pijnen dan het nooit gehad hebben zal veroorzaken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vraag het even aan thunderchild of dat echt zo is.
Van hem neem ik het aan :y
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Iets aannemen was ook niet zo een doorslaand succes voor George Wquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik neem inderdaad aan dat dit zo is, zij het dat het verlies gedurende enige tijd hevigere pijnen dan het nooit gehad hebben zal veroorzaken.
Toelichting gaarne!quote:
Nee hoor..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:57 schreef nixxx het volgende:jullie zijn weer lekker bezig
Cara, je moet je niet op de kast laten jagen dat is te hoog![]()
Alleen omdat ze er grolsch maken...quote:
Ik heb er zes jaar gewoond en woon sinds drie maanden in Amersfoort. Ik mis het.quote:
mijn ideequote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:07 schreef _Cara_ het volgende:
Nee hoor..
Grolsch.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
Alleen omdat ze er grolsch maken...
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
[afbeelding] Roseetje? heb in de koelkast liggen
Sorryquote:
Barman! deze dame mag er maar 1!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:13 schreef _Cara_ het volgende:
Moet alleen op tijd op morgendusss 1 glas...
9.30 uur wordt ik opgehaald.
Alléén als je er helemaal klaar voor bent... ik bedoel morgen je tentamen..quote:
Anders gaat ze OF rare dingen doen.. OF ze is niet op tijd wakker....quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is er ooit een goeie reden om in enchede te gaan studeren?
De vrouwen die in Enschede zijn gaan studeren de afgelopen zes jaar hadden gewoon een doel voor ogen. Niet zo'n duidelijk doel, en of het een goede reden is is een tweede, maar het was een doel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:58 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je wil mij!
Net zoals alle andere vrouwen op de wereld dat willen. Ze weten het alleen nog niet.
Q neuken is op zich een doel jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
De vrouwen die in Enschede zijn gaan studeren de afgelopen zes jaar hadden gewoon een doel voor ogen. Niet zo'n duidelijk doel, en of het een goede reden is is een tweede, maar het was een doel.
Niet dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:15 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Alléén als je er helemaal klaar voor bent... ik bedoel morgen je tentamen..![]()
Je hebt toch geleerd? of onderschat jij jezelf nu misschien een beetje?quote:
Ik heb alles 1 keer goed doorgelezen. Mijn uittreksel is in het begin.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Je hebt toch geleerd? of onderschat jij jezelf nu misschien een beetje?
Ik duim voor je..![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Q neuken is op zich een doel ja
Zakmessen..geweren..pistolen...ik wordt bang hoor...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:23 schreef nixxx het volgende:
*cheers*damn.. zakmes op uitzendbaantje laten liggen ... zal er volgende week nog wel zijn denk ik
en terechtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zakmessen..geweren..pistolen...ik wordt bang hoor...![]()
[sequel]..... ik het van hem jattequote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:25 schreef nixxx het volgende:
en terecht, maar dat zakmes heeft sentimentele waarde.. het was van mijn broer totdat.....
hé damned.. dan bel je toch morgen ff...enneh.. echt bang wordt ze niet hoor...dan moet je al met zwaarder/ ander geschut komen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
en terecht, maar dat zakmes heeft sentimentele waarde.. het was van mijn broer totdat.....
dan herzie ik mijn mening over dat bellen....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
[sequel]..... ik het van hem jatte[/sequel]
dat bedoel ik...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Nou ja zeg nixxx, een beetje je broer zijn wapens stelen![]()
Mag het ook wat anders zijn.........quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef nixxx het volgende:
ik kan ook volgende week met een iets groter mes aan komen zettenof met mijn koffertje keukenmessen
Dan doe je de rest van de avond toch lekker nix meer....morgen nieuwe kansen...quote:
leg eens uitquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:34 schreef _Cara_ het volgende:
Mag het ook wat anders zijn.........messen zijn niet mijn ding net zo min als geweren en pistolen..
txs..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga mezelf vervelen,
have fun in Gent Cara
en de rest ook wel
tot ooit misschien
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:37 schreef nixxx het volgende:
leg eens uitik ben niet zo helder op het moment
Wanneer gaan jullie meeten?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
dacht het niet..
Jij bent hééééél slim...
![]()
En drink je vooral nog wat....![]()
ja... maar het geldt voornamelijk voor het openbaar vervoer.. we hebben al geinformeerd...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:39 schreef nixxx het volgende:
Staking dreigt België plat te leggen oie cara, heb je dit al gezien?
dadelijk hij schenkt even een wijntje voor me in...quote:
Ik lijk alleen maar slimquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:42 schreef _Cara_ het volgende:
dacht het niet..
Jij bent hééééél slim...
![]()
En drink je vooral nog wat....![]()
ja.. ze zit nu wireless te fokken in de trein toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:44 schreef _Cara_ het volgende:
dadelijk hij schenkt even een wijntje voor me in...![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Q neuken is op zich een doel ja
Dat zei ik ook alquote:
Hoi!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:48 schreef nixxx het volgende:
hoi Q is good for you
Bedankt Kimmie..quote:
Oi, net terug uit belgië, het lag nog niet plat,quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:39 schreef nixxx het volgende:
Staking dreigt België plat te leggen oie cara, heb je dit al gezien?
Dat gebeurde achter je toen je dat treinstel loskoppelde?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:19 schreef Frezer het volgende:
'N avond,disclaimer: vervang de kop koffie door een wijntje.
[..]
Oi, net terug uit belgië, het lag nog niet plat,.
Ga leren danquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
Bored
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gebeurde achter je toen je dat treinstel loskoppelde?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:25 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zit aan mn laatste biertje van vanavond.
Gecondoleerd, Q.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:25 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zit aan mn laatste biertje van vanavond.
Nog even en je bent er van af.. succes morgen alvast trouwens als ik het vergeet enzoquote:
Thxquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:41 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nog even en je bent er van af.. succes morgen alvast trouwens als ik het vergeet enzo
Oeh, die heb je op een overgang laten staan !quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
. De auto, mijn waerde, ik was met de auto.
Ik moet nog langer..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Thx
en nog maar 3 jaar, je hebt gelijk
Ik heb er ook vaak 2 of soms 3 ofzo op een dag, maar daarom hoeven anderen dat nog niet te hebben. Ik vind school meestal leuk, maar dat betekent nog niet dat iedereen dat maar vindquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:09 schreef Pheno het volgende:
ach, ik heb zelfs 2 tentamens op een dag gehad, de jeugd van tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |