Wel kortere tijd? Heb je elkaar dan ook al een jaar niet meer gezien?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ken haar al bijna een jaar, maar ik heb nog geen vierentwintig uur met haar doorgebracht. En ze woont aan de andere kant van de oceaan. Maar ze is bloedmooi en aanhankelijk.
Het spijt me dat je deze virtuele verbale dick size contest zo vaak verliest. Laat maar eens zien, dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Wil je de foto nou nog zien, muts? Niet alles gaat over jouw geaardheid, het gaat minstens zozeer over mijn gelegenheden tot patsen!
Pats hem dan gewoon hier.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Wil je de foto nou nog zien, muts? Niet alles gaat over jouw geaardheid, het gaat minstens zozeer over mijn gelegenheden tot patsen!
Dat is louter virtueel, zoals Nietzsche zou beamen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het spijt me dat je deze virtuele verbale dick size contest zo vaak verliest.
Zodra Photobucket weer bereikbaar is, want nu is het zo traag als wat.quote:Laat maar eens zien, dan.
Essatamente!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Pats hem dan gewoon hier.
Ze woont toch aan de andere kant van de oceaan.
Lang leve de bullitquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
solly, ff energie halen bij de C1000.
Virtueel in den vleze, maar verbaal dan toch wel. En garde!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is louter virtueel, zoals Nietzsche zou beamen.
[..]
Hoe-raaa!!!!!quote:Zodra Photobucket weer bereikbaar is, want nu is het zo traag als wat.
Que?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lang leve de bullit. ranzig maar soms best praktisch
.
Me dunkt dat we samen voldoende POLheren trekken om het een meet te mogen noemenquote:
Hee! Ik ben hier al een week, hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:24 schreef Pracissor het volgende:
Floripas, jij gaat mij niet vertellen dat je werkelijk een newbie bent op Fok.
Inderdaad. Mag ik mijn "Rachel" dan ook meenemen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Me dunkt dat we samen voldoende POLheren trekken om het een meet te mogen noemen![]()
Kun je 't niet oplaoden bij tinypics?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Is het mogelijk om op Imageshack een foto te plaatsen die in je e-mail staat? Want ik zit nu niet op mijn eigen computer.
Nee, want het is typisch........quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:24 schreef Pracissor het volgende:
Floripas, jij gaat mij niet vertellen dat je werkelijk een newbie bent op Fok.
Nee je moet eerst dat plaatje saven op je bureaublad bijv.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Is het mogelijk om op Imageshack een foto te plaatsen die in je e-mail staat? Want ik zit nu niet op mijn eigen computer.
Hangt van het hondenras af. Maar waar komt dat citaat vandaan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:27 schreef MrX1982 het volgende:
racistische opmerkingen over moslims
Kan je ook racistische opmerkingen maken over christenen?
Alle christenen zijn honden, is dat racistisch?
Wie begon daarover?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:27 schreef MrX1982 het volgende:
Dan beloof ik dat ik het binnenkort doe, als ik daar weer ben of als Photobucket het weer doet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee je moet eerst dat plaatje saven op je bureaublad bijv.
Oh net bij 2vandaag over dat nieuwe meldpunt voor moslimdiscriminatie.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Hangt van het hondenras af. Maar waar komt dat citaat vandaan?
Aw. Ik heb een stijl en een tempo.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, want het is typisch........![]()
Ik ben veels te newbie om ooit een kloon te herkennen maar toch, zou iemand met de stijl en het tempo van Floripas niet onmiddelijk herkend worden?
Doe het gewoon nuquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Dan beloof ik dat ik het binnenkort doe, als ik daar weer ben of als Photobucket het weer doet.
Ah, nee!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan beloof ik dat ik het binnenkort doe, als ik daar weer ben of als Photobucket het weer doet.
Je doet 'm vast aan z'n moeder denken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Aw. Ik heb een stijl en een tempo.![]()
Misschien moest ik maar eens gaan dansen in een 50ct-clip.
Van mij wel hoor. Heren? Bezwaren tegen "Rachel"?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:26 schreef Floripas het volgende:
[..]
Inderdaad. Mag ik mijn "Rachel" dan ook meenemen?
Aaahquote:Zucht. Volgens mij ben ik verliefd.
Ik weet wel dat ik 'm binnen een uur om z'n moeder kan laten róepen, ja. In die zin dan weer wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je doet 'm vast aan z'n moeder denken.
Nee hoor, niet in het minst. Haar ogen mogen mijn sigaren verslinden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Van mij wel hoor. Heren? Bezwaren tegen "Rachel"?
Daar gaat het ook de hele tijd over.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:32 schreef George-Butters het volgende:
tering, dit is niet meer te volgen.
Weet je wat. Ik ga weer.
Als er weer over de lengte van piemols gesproken word, of over de cupmaat van de tieten, dan kom ik wel weer langs.
rare jongen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee hoor, niet in het minst. Haar ogen mogen mijn sigaren verslinden.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:27 schreef MrX1982 het volgende:
Geloof is een zeer discutabel ras.quote:W.F. Hermans
Vijftien jaar eerder had de rechter collega-schrijver W.F. Hermans vrijgesproken. Die was aangeklaagd op grond van het inmiddels vervallen artikel 137a, dat vooral gericht was op het bestrijden van antisemitisme. Hermans had het gemunt op het rooms-katholieke volksdeel, volgens hem ,,het meest schunnige, belazerde, onderkruiperige, besodemieterde deel van ons volk!''.
Christenhond
De voorzover bekend laatste keer dat een aanklacht wegens godslastering bij de rechter strandde, betreft Theo van Gogh. Die had in 1995 in HP/De Tijd naar aanleiding van een aangifte tegen Theodor Holman, die "iedere christenhond" een misdadiger had genoemd, gefulmineerd tegen "de supportersvereniging van 'die rotte vis van Nazareth' (R. Loesberg)".
Welk merk rook je? Ik biets er dán wel eentje.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee hoor, niet in het minst. Haar ogen mogen mijn sigaren verslinden.
Yup :quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:05 schreef sigme het volgende:
Nog gelukt met de nieuwe broek?
Dat ligt eerder aan de mensen die het belijden dan aan het geloof an sich.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:38 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Geloof is een zeer discutabel ras.
Sosa E. Trinidad Churchill. Onbietsbaar, bietsj.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Welk merk rook je? Ik biets er dán wel eentje.
Een fijne Balmoral Rivale, of een lekkere Huifkarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Welk merk rook je? Ik biets er dán wel eentje.
Het artikel over Duitsland en pro globalisering was wel treffend. Maar erg vergangkelijk geschreven.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:11 schreef Floripas het volgende:
Het halve journalistenbestand schrijft ook voor de HP/de Tijd.
http://www.bbc.co.uk/pres(...)ctober/06/bush.shtmlquote:President George W. Bush told Palestinian ministers that God had told him to invade Afghanistan and Iraq - and create a Palestinian State, a new BBC series reveals.
In Elusive Peace: Israel and the Arabs, a major three-part series on BBC TWO (at 9.00pm on Monday 10, Monday 17 and Monday 24 October), Abu Mazen, Palestinian Prime Minister, and Nabil Shaath, his Foreign Minister, describe their first meeting with President Bush in June 2003.
Nabil Shaath says: "President Bush said to all of us: 'I'm driven with a mission from God. God would tell me, "George, go and fight those terrorists in Afghanistan." And I did, and then God would tell me, "George, go and end the tyranny in Iraq …" And I did. And now, again, I feel God's words coming to me, "Go get the Palestinians their state and get the Israelis their security, and get peace in the Middle East." And by God I'm gonna do it.'"
Alles goed ome willem?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Sosa E. Trinidad Churchill. Onbietsbaar, bietsj.
Welke invasie ?.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:48 schreef MrX1982 het volgende:
Dit lijkt ineens geen POL meer.
Zo'n vrouwen invasie is ok
Stel eens een usericon in.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:56 schreef sigme het volgende:
Floripas verlaat de tent, gelijk ligt POL en de SC stil? Is zij in haar uppie een groepskloon van jullie samen ofzo![]()
Florispas = Sidekick ... maar dan zonder (voorbind) dick.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:56 schreef sigme het volgende:
Floripas verlaat de tent, gelijk ligt POL en de SC stil? Is zij in haar uppie een groepskloon van jullie samen ofzo![]()
Nou vrouw worden ligt nog niet direct in de planningquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Welke invasie ?.....![]()
If you can't beat them join them.
Ohoh. Langzaam uitleggen graagquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Stel eens een usericon in. [afbeelding]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:02 schreef du_ke het volgende:
Nou vrouw worden ligt nog niet direct in de planning.
Weet je wel wat je hiermee weer allemaal oprakelt aan de overkantquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Florispas = Sidekick ... maar dan zonder (voorbind) dick.
<----- Gewoon, een gebruikersplaatje.quote:
Richard Simmons is mannelijker dan jij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou vrouw worden ligt nog niet direct in de planning.
Stap 1 bedenk een leuk plaatje om onder je naam te zetten.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Floripas heeft nog geen taalfout gemaakt. Noch Ssidekick, noch sizzler kunnen dus werkelijk verdacht worden van metamorfose. Of is het travestie?
Dat niets uitstaande heeft met hobbits of andere kabouterts. Groetkabouterts vallen daar ook onder.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Stap 1 bedenk een leuk plaatje om onder je naam te zetten.
ghe ghe ghequote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:06 schreef sigme het volgende:
Weet je wel wat je hiermee weer allemaal oprakelt aan de overkant![]()
Als zij de laatste vleeswording van onze Radovan is wordt ze uit de tent gelokt door de volgende afbeelding:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:08 schreef Johan_de_With het volgende:
Floripas heeft nog geen taalfout gemaakt. Noch Ssidekick, noch sizzler kunnen dus werkelijk verdacht worden van metamorfose. Of is het travestie?
Zeker al mogen groetzones uiteraard immer.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat niets uitstaande heeft met hobbits of andere kabouterts. Groetkabouterts vallen daar ook onder.
Ik voldoe nergens aan.... ik maak spelvauten bij de vleet. Licht dislectisch. Ooit een trainingscursus gehad op de lagere school omdat ik altijd in de zesde versnelling kan praten.quote:
ROFLMAOquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb de email-adressen van de crew!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |