Ze is geen lid. Ze is aio Frans.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik voorzie een bijeenkomst. Maar goed, waar heb je dit sletje opgeduikeld? Bij Unitas zeker?
Daar kom je nu pas achter?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:50 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn god Floripas, ben je aan het spammen geslagen?
fok!=POL toch? Geen idee waar dat POL voor staat, maar fokken hoef je mij niet uit te leggenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:48 schreef MrX1982 het volgende:
Dit lijkt ineens geen POL meer.
Zo'n vrouwen invasie is ok
McCarthy wil wel, maar mag lekker niet. Ik & mijn "Rachel" (zo heet mijn zachtvormige Francaise niet)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe. Jawel hoor.
Is McCarthy bij de 'we' inbegrepen, of jij & Rachel?
[..]
Oh ja.quote:Oh ja![]()
Dan heeft ze ERGENS haar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:50 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ze is geen lid. Ze is aio Frans.![]()
Dan heeft POL ook geen verdere uitleg nodigquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:51 schreef sigme het volgende:
fok!=POL toch? Geen idee waar dat POL voor staat, maar fokken hoef je mij niet uit te leggen![]()
Foto!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Op heur bevallige poppenhoofdje.
Misschien moet ik het nog eens proberen, met meisjes.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
McCarthy wil wel, maar mag lekker niet. Ik & mijn "Rachel" (zo heet mijn zachtvormige Francaise niet)
[..]
Als 'ie mee mag mag ik zekerquote:Oh ja.![]()
En toch is het anders als je gemeet hebtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan heeft POL ook geen verdere uitleg nodig![]()
Dan krijg je een foto van mijn ''vriendin''. Al stel ik die liever niet bloot aan lesbische ogen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:59 schreef Floripas het volgende:
No way. Foto's van mezelf wil ik nog wel plaatsen, maar van anderen? Nee.
Ik neem 'r wel mee naar de volgende POL-meet.
Is goed. Volgende POL-meet in Utrecht?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien moet ik het nog eens proberen, met meisjes.
Ja toch wel?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:01 schreef sigme het volgende:
En toch is het anders als je gemeet hebt![]()
Waarom tussen aanhalingstekens?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan krijg je een foto van mijn ''vriendin''. Al stel ik die liever niet bloot aan lesbische ogen.
Ik ken haar al bijna een jaar, maar ik heb nog geen vierentwintig uur met haar doorgebracht. En ze woont aan de andere kant van de oceaan. Maar ze is bloedmooi en aanhankelijk.quote:
Dat zeg ik, pottenogen.quote:En we hebben geen lesbische ogen. We hebben ogen die jou levend verslinden.
Maar ligt het aan jou is de grote vraagquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:07 schreef Floripas het volgende:
Niet als het aan mij ligt.
Dat denk ik wel. Sigme?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar ligt het aan jou is de grote vraag![]()
Wel kortere tijd? Heb je elkaar dan ook al een jaar niet meer gezien?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ken haar al bijna een jaar, maar ik heb nog geen vierentwintig uur met haar doorgebracht. En ze woont aan de andere kant van de oceaan. Maar ze is bloedmooi en aanhankelijk.
Het spijt me dat je deze virtuele verbale dick size contest zo vaak verliest. Laat maar eens zien, dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Wil je de foto nou nog zien, muts? Niet alles gaat over jouw geaardheid, het gaat minstens zozeer over mijn gelegenheden tot patsen!
Pats hem dan gewoon hier.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Wil je de foto nou nog zien, muts? Niet alles gaat over jouw geaardheid, het gaat minstens zozeer over mijn gelegenheden tot patsen!
Dat is louter virtueel, zoals Nietzsche zou beamen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:16 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het spijt me dat je deze virtuele verbale dick size contest zo vaak verliest.
Zodra Photobucket weer bereikbaar is, want nu is het zo traag als wat.quote:Laat maar eens zien, dan.
Essatamente!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Pats hem dan gewoon hier.
Ze woont toch aan de andere kant van de oceaan.
Lang leve de bullitquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
solly, ff energie halen bij de C1000.
Virtueel in den vleze, maar verbaal dan toch wel. En garde!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is louter virtueel, zoals Nietzsche zou beamen.
[..]
Hoe-raaa!!!!!quote:Zodra Photobucket weer bereikbaar is, want nu is het zo traag als wat.
Que?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Lang leve de bullit. ranzig maar soms best praktisch
.
Me dunkt dat we samen voldoende POLheren trekken om het een meet te mogen noemenquote:
Hee! Ik ben hier al een week, hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:24 schreef Pracissor het volgende:
Floripas, jij gaat mij niet vertellen dat je werkelijk een newbie bent op Fok.
Inderdaad. Mag ik mijn "Rachel" dan ook meenemen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Me dunkt dat we samen voldoende POLheren trekken om het een meet te mogen noemen![]()
Kun je 't niet oplaoden bij tinypics?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Is het mogelijk om op Imageshack een foto te plaatsen die in je e-mail staat? Want ik zit nu niet op mijn eigen computer.
Nee, want het is typisch........quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:24 schreef Pracissor het volgende:
Floripas, jij gaat mij niet vertellen dat je werkelijk een newbie bent op Fok.
Nee je moet eerst dat plaatje saven op je bureaublad bijv.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:25 schreef Johan_de_With het volgende:
Is het mogelijk om op Imageshack een foto te plaatsen die in je e-mail staat? Want ik zit nu niet op mijn eigen computer.
Hangt van het hondenras af. Maar waar komt dat citaat vandaan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:27 schreef MrX1982 het volgende:
racistische opmerkingen over moslims
Kan je ook racistische opmerkingen maken over christenen?
Alle christenen zijn honden, is dat racistisch?
Wie begon daarover?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:27 schreef MrX1982 het volgende:
racistische opmerkingen over moslims
Kan je ook racistische opmerkingen maken over christenen?
Alle christenen zijn honden, is dat racistisch?
Dan beloof ik dat ik het binnenkort doe, als ik daar weer ben of als Photobucket het weer doet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee je moet eerst dat plaatje saven op je bureaublad bijv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |