Ze kan beter haar pijlen op d'r man richten dan. Raar altijd, gaat je liefje vreemd, neem je het vooral een vreemde kwalijk ipv dat liefje. Dom.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:25 schreef thefunny het volgende:
[..]
Er staat: "Laat me man met rust"
zou jij het leuk vinden om jouw auto in die staat op het internet te zien met een kenteken op jouw naam?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:25 schreef Chokeme het volgende:
Wat is het probleem eigenlijk met die kentekens ? Loop de deur uit je ziet er zo 200.
dat ljikt me wel errug lulligquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:42 schreef Sandertje21 het volgende:
Het zou maar de verkeerde auto zijn.
er zijn er genoeg die het wel kunnen...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:38 schreef Aventura het volgende:
Ik kan trouwens niet aan iemands kenteken zien hoe diegene heet hoor. Ik werk niet bij de politie, net zoals 99% van de Fokkers her, dus opzoeken kan ik het ook al niet.
Idd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:31 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ze kan beter haar pijlen op d'r man richten dan. Raar altijd, gaat je liefje vreemd, neem je het vooral een vreemde kwalijk ipv dat liefje. Dom.
Ik zou er niet wakker van liggen. ze doen hun best maarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:37 schreef remlof het volgende:
[..]
zou jij het leuk vinden om jouw auto in die staat op het internet te zien met een kenteken op jouw naam?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:26 schreef GoLLeM het volgende:
Hoi met GoLLeM,
Hier is gewoon een site voor, voor iedereen toegankelijk. Ik weet zo niet meer hoe die heet though.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:38 schreef Aventura het volgende:
Ik kan trouwens niet aan iemands kenteken zien hoe diegene heet hoor. Ik werk niet bij de politie, net zoals 99% van de Fokkers her, dus opzoeken kan ik het ook al niet.
www.rdw.nl, maar je kunt daar niet de gegevens van de eigenaar op opzoeken though, en dat je gewoon naamgegevens op kenteken op kan vragen op een site geloof ik niet though.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:12 schreef Dopke het volgende:
[..]
Hier is gewoon een site voor, voor iedereen toegankelijk. Ik weet zo niet meer hoe die heet though.
300 euro schade.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:49 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
Duizenden Euro's schade... en het is een Fiat Uno dus waarschijnlijk economisch totall-loss.... en als je alleen maar WA verzekerd bent mag je dus helemaal zelf voor de kosten opdraaien ...
Hij kookte van woede?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:13 schreef thefunny het volgende:
Mijn buurvrouw was ook een keer de lul, alleen door dr boze man.
[afbeelding]
heeft ie nou ook nog een ticket gekregen voor obscene taal op z'n auto?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:03 schreef Taxi het volgende:
Ik WIST dat ik er nog 1tje ergens had gezien...![]()
[afbeelding]
Jezus wat een ranzig wijf zegquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:58 schreef donald_dick het volgende:
dit is mijn buurvrouw
www.sexy-ans.tk
aanbevolen door het blindeninstituutquote:
dat zijn sneue acties inderdaad. Dan moet ze zijn auto onderkalken en niet de harequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:14 schreef KoudBier het volgende:
Verdomd Aventura, ik woon blijkbaar bij jou om de hoek. Ik ken deze auto, en sterker nog; ik ken de eigenaresse van deze auto.
Heb je ook de woning van haar gezien? Ook helemaal ondergekalkt met dezelfde soort teksten.
Ik vind het wel zielig voor haar want het is echt een lief mens. Ze heeft sinds kort een verhouding met iemand en blijkbaar had die vent al een relatie. Tja degene die echt fout zit is natuurlijk die vent en niet deze vrouw. Kinderachtig om op zo'n manier wraak te moeten nemen.
ik kan haar ook niet meer zonder plaatsvervangede schaamte haar in haar ogen kijkenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
aanbevolen door het blindeninstituut
wooh, what a fucking dude die gast dan!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:14 schreef KoudBier het volgende:
Verdomd Aventura, ik woon blijkbaar bij jou om de hoek. Ik ken deze auto, en sterker nog; ik ken de eigenaresse van deze auto.
Heb je ook de woning van haar gezien? Ook helemaal ondergekalkt met dezelfde soort teksten.
Ik vind het wel zielig voor haar want het is echt een lief mens. Ze heeft sinds kort een verhouding met iemand en blijkbaar had die vent al een relatie. Tja degene die echt fout zit is natuurlijk die vent en niet deze vrouw. Kinderachtig om op zo'n manier wraak te moeten nemen.
geile vals internetbitchquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:20 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat mijn buuf cybersex heeft gehad met iemands man. Op de eerste foto staat iets van 'internet' maar kon het niet ontcijferen
Och, dit is makkelijk op een verzekering te verhalen lijkt me zo...quote:
Oja! Wat toevallig dat jij die vrouw kent! En ja ik snap die wijvennijd ook nooit zo. Het is die vent die blijkbaar van twee walletjes eet. Wat zal ze balen zeg. Ik moest erom lachen, maar dit is natuurlijk wel een extreem gemene actie van die andere dame.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:18 schreef KoudBier het volgende:
Ik heb haar gisteren even gesproken, en ze baalt natuurlijk gigantisch. Ze kan nu niet met de auto naar haar werk....
Hoe lullig dat auto'tje ook is, ze was er wel trots op, elke zaterdag was ze hem netjes aan het wassen
ja maar, maak eens foto's van dat huis danquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:11 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oja! Wat toevallig dat jij die vrouw kent! En ja ik snap die wijvennijd ook nooit zo. Het is die vent die blijkbaar van twee walletjes eet. Wat zal ze balen zeg. Ik moest erom lachen, maar dit is natuurlijk wel een extreem gemene actie van die andere dame.
Klinkt wel zielig eigenlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:18 schreef KoudBier het volgende:
Ik heb haar gisteren even gesproken, en ze baalt natuurlijk gigantisch. Ze kan nu niet met de auto naar haar werk....
Hoe lullig dat auto'tje ook is, ze was er wel trots op, elke zaterdag was ze hem netjes aan het wassen
Ja, dat doe ik dus niet. Ik ken haar niet zo heel goed, ik groet haar weleens als ik haar op straat tegenkom en we maken soms een praatje maar als ze ziet dat ik voor haar huis foto's sta te maken, komt ze wel naar buiten en wil ze weten waar het voor is. Ze heeft nu al genoeg ellende aan haar hoofd denk ik...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja maar, maak eens foto's van dat huis dan
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:35 schreef Manneke_Pils het volgende:
Spuit de link naar dit topic even op dr fiets
Ok! Doe ik er meteen een shotje van haar hoofd bij, en haar telefoonnumerquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:34 schreef MikeyMo het volgende:
wel d'r auto plaatsen en fotograferen en niet haar huis??? Jammers, zou wel eens willen zien hoe dat er uit zag
MSN en email in dit gevalquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ok! Doe ik er meteen een shotje van haar hoofd bij, en haar telefoonnumer![]()
Dat vind ik dan weer niet netjes van je, denk je aan de policy!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:13 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ok! Doe ik er meteen een shotje van haar hoofd bij, en haar telefoonnumer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |