ze is waarschijnlijk niet slimmer....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:16 schreef Lkw het volgende:
Waarom zei Tanja 98? Was dat een grap of zo
Wat zei die dan? Even gemist met uploaden vd scan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:15 schreef Kimske het volgende:
Rob ook weer lekker aan het commentaren.. die kan t echt niet hebben dat Menno gooit hoor..
idd, dat zou top zijn ...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze is waarschijnlijk niet slimmer....
Maar als Hummie humor heeft, wordt de weekopdracht dus afgekeurd omdat zij 98 zei....
110quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:19 schreef Pinball het volgende:
Hoeveel waren er eigenljik precies raak?
110 tochquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:20 schreef Gert het volgende:
110?
Dat hoorde ik haar ook zeggen. Het duurde wel even voor bij mij het kwartje vielquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:20 schreef schatje het volgende:
Tanja: "Ik heb een zaterdag een drukke taak".
![]()
![]()
Deze opdracht was toch de weekopdracht, dus heeft niks te maken met feestje, maar of ze op rantsoen gaan of nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:21 schreef Arliator het volgende:
Ha! Dat wordt zaterdag weer zuipen!!!!!
Als Linda en Roel zich nu maar niet gaan inhouden dan hebben we weer streams met stof om over te praten.
Actie wil ik![]()
Ja, ik lees het netquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:20 schreef Gert het volgende:
110?
Ze mogen weer bestellen wat ze willen: dus wijn, bier en nog meer wijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Deze opdracht was toch de weekopdracht, dus heeft niks te maken met feestje, maar of ze op rantsoen gaan of niet
Ik moest er ook even over nadenkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat hoorde ik haar ook zeggen. Het duurde wel even voor bij mij het kwartje viel![]()
Ze mogen nu bestellen van de bestellijst. Dus ook drank.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Deze opdracht was toch de weekopdracht, dus heeft niks te maken met feestje, maar of ze op rantsoen gaan of niet
Zou lieske de schuld geven dat jij dit niet weetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Wel rantsoen = geen drank, geen rantsoen = wel drank = zuipen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
En dan om 01:00 roel en linda in weer in slaap te zien vallen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze mogen nu bestellen van de bestellijst. Dus ook drank.
Ha fijn,quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:26 schreef bunnyma het volgende:
Roel: "Bier"!
Zodra de boodschappen (lees drank) binnen zijn, gaan ze gewoon feestenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=camsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:27 schreef -Delta- het volgende:
Wat is er met de streams aan de hand, dat het overal slechte kwaliteit is?
Snap er geen ruk van, gister ook al.
Ik heb overal perfect beeld Kijk je ook via gillesdesmit?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:27 schreef -Delta- het volgende:
flikkerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik neem alles terug wat ik dinsdag en gisteren gezegd heb.
Zéér goed prestatie van Menno. Klasse. Die jongen in echt een koele kikker
Als hij nog een beetje geloofwaardig wil overkomen, dan doet hij dat, jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:28 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat Roel zich dit keer toch wel een béétje inhoudt.
Linda niet, die kan dat zelfs niet één keer opbrengen, als er drank in huis is.
sssssssssssssstt (verwijzen naar sticky)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:28 schreef milagro het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
die doen het uitstekend bij mij
Ja en die ziet er niet goed uit hier, Project1.exe hetzelfdequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb overal perfect beeld Kijk je ook via gillesdesmit?
http://www.gillesdesmit.com/bb/
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:27 schreef regenworm het volgende:
En dan om 01:00 roel en linda in weer in slaap te zien vallen.
Lees anders ff het vorige SC topic door, dat gaat alleen maar over wel/niet werkende streamsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:27 schreef -Delta- het volgende:
Hij kan het wel (onder dwang) Maar Rob moet echt een keer zijn muil houdenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zijn nu trots op Joost omdat ie zich een kwartier achter elkaar volwassen heeft gedragen.
En dan met veel hanig gekraai (quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ha fijn,
weer het vaste ritueel van een dronken roel die zijn tong in een willekeurioge linda steekt
Die ook niet...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:28 schreef milagro het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
die doen het uitstekend bij mij
probeer die ïk postte dan eens, die doen het ws wel goed.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en die ziet er niet goed uit hier, Project1.exe hetzelfde
Ja doe maar rustig hoor, dit is de eerste keer dat ik wat over streams zeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Lees anders ff het vorige SC topic door, dat gaat alleen maar over wel/niet werkende streams![]()
Ik verwacht nog een personelijke felicitatie naar mijn kant toequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik neem alles terug wat ik dinsdag en gisteren gezegd heb.
Zéér goed prestatie van Menno. Klasse. Die jongen is echt een koele kikker
als je die exe progjes geinstalleerd hebt, dan wordt alles opgefucked, tenminste bij mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die ook niet...
Beeld is niet goed, ruiserig, totaal niet scherp.
Zal m'n media speler eens ff opnieuw installen, vaag![]()
Moet bekennen dat Tanja niet meer in mijn top 3 staat van mensen die het huis zo snel mogelijk moeten verlatenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:34 schreef bunnyma het volgende:
Tanja (humor): Ik moet een verbandje om mijn vinger (vanwege stopwatch indrukken) en een nekband.
Straks vraagt ze nog krukken omdat ze een bal op haar been kreeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:34 schreef bunnyma het volgende:
Tanja (humor): Ik moet een verbandje om mijn vinger (vanwege stopwatch indrukken) en een nekband.
Dat de rest van de groep daar nog nix van durft te zeggen verbaast mijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:32 schreef Rica het volgende:
Wat is Rob weer traag met opruimen.
Klein maar fijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:35 schreef Day het volgende:
Even een mooie foto voor Scan
(lukt me nog steeds niet om ze groter te krijgen)
[afbeelding]
Deze blik wierp ze naar Tanja toen Tanja die opmerking plaatste van het verbandje dat ze om haar vinger wildequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:35 schreef Day het volgende:
[afbeelding]
Thanks... Wat dacht je van dezequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:35 schreef Day het volgende:
[afbeelding]
Dat denkt iedereen, dat zijn samen 1000 man die 1 keer wat zeiken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:34 schreef -Delta- het volgende:
Ja doe maar rustig hoor, dit is de eerste keer dat ik wat over streams zeg.
Als jij zeurt over streams zeur ik over jou.quote:Herinner me hier mensen die werkelijk 2 uur over streams hebben gemolken, dus niet zo zeuren.
dat achterbakse dralen van die manquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat de rest van de groep daar nog nix van durft te zeggen verbaast mij
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:29 schreef Pinball het volgende:
Ik probeer echt al weken een fatsoenlijke cap te maken van Ingrid als er een keer géén duim in d'r muil zit. Lukt niet, ze kan niet normaal kijken
[afbeelding]
dan kijkt ze wel heel scheel, tanja zit voor haar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Deze blik wierp ze naar Tanja toen Tanja die opmerking plaatste van het verbandje dat ze om haar vinger wilde![]()
Whehehequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Straks vraagt ze nog krukken omdat ze een bal op haar been kreeg.
O wacht...
110 toch?quote:
Wat ziet zij er weer uitquote:
Weer een nominatie te pakken van Tanja....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:43 schreef Gert het volgende:
Lieske toch, je doét 2 zakjes wiet in een cake, niet "tieft".
Ze zei al eens dat haar moeder gewoon haar moeder is... en haar vader een vriend is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:45 schreef milagro het volgende:
Lieskes moeder komt er niet vaak goed af, als Lieske over haar praat
Ze is saai, wordt lelijk oud , Lieske's papa is haar grote held
quote:
Was een geintje van haar, alleen hield ze het niet lang vol, kort daarna zei ze dat het er 110 waren.quote:
Ouders die ook vrienden zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei al eens dat haar moeder gewoon haar moeder is... en haar vader een vriend is.
Kortom een pappa's kindjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei al eens dat haar moeder gewoon haar moeder is... en haar vader een vriend is.
Misschien mag Tanja ook wel iemand op het bankje zetten als ze zelf weg moetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
Weer een nominatie te pakken van Tanja....
maar die had ze toch al
Terwijl ze toch in ploegen werken, ik snap er ook niks van.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef KRIBBET het volgende:
Heeft iemand ooit Dido wel is zien afwassen of drogen![]()
Ze steekt volgens mij echt geen poot uit![]()
Daarvoor zit ze niet in het huis, ze zit daar alleen maar om mooi te wezenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef KRIBBET het volgende:
Heeft iemand ooit Dido wel is zien afwassen of drogen![]()
Ze steekt volgens mij echt geen poot uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |