Noice...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
60 van de 100 er in
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat gaat echt goedquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:08 schreef Peter6000 het volgende:
60 raak... 100 pogingen
Tijd: 6 minuut 54
Ze zitten op schema
Ja BB is echt mindfuckingquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:09 schreef Blue Thunder het volgende:
wel geinig... op stream 1 gooit menno een blauwe en op stream 2 verschijnt ineens een groene
Dat is voor onze lieve kijkbuis vriendjes! Die geen internet kijken. Zal wel in de 1930 uitzending zitten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:07 schreef twentemeisje het volgende:
Proberen ze ons nu voor de gek te houden op bigbrother.tv?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:11 schreef Cherryman het volgende:
Even offtopic vraagje..
Hoe weten jullie wanneer er een nieuw BB SC draadje is? Of doen jullie het net zoals mij.. na 5 keer verversen nog geen verandering eens kijken of er een nieuw draadje is?
Als het reageer knopje linksonder donkerder is is het topic gesloten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:11 schreef Cherryman het volgende:
Even offtopic vraagje..
Hoe weten jullie wanneer er een nieuw BB SC draadje is? Of doen jullie het net zoals mij.. na 5 keer verversen nog geen verandering eens kijken of er een nieuw draadje is?
als de reactie knop grijs is, of als je reageert dan krijg je een melding.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:11 schreef Cherryman het volgende:
Even offtopic vraagje..
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:11 schreef Bocaj het volgende:
Rob: Mijn arm valt af.....
Dat gebeurt als pagina 7 er is...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:12 schreef Loedertje het volgende:
Als het reageer knopje linksonder donkerder is is het topic gesloten.
Echt waanzinnig om te zien iddquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:12 schreef Pinball het volgende:
Lieske draagt haar lot als een vent, zonder te huilen. Klasse!
[afbeelding]
tenzij je alles op 1 pagina heb zitten...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:13 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat gebeurt als pagina 7 er is...
Huh? Kan dat dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:14 schreef Blue Thunder het volgende:
tenzij je alles op 1 pagina heb zitten...
zoals ik
ja dat doet ze heel goedquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Echt waanzinnig om te zien idd
Ingrid is overigens ook een erg goede aangeefster in deze.
Laatste zak !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |