En dan kruipt Dido bij Menno in bed uit wraak op Roel en dan gaat ze aan den lijve ondervinden dat Menno geen homo isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze halen het.
En zaterdagavond zuipen![]()
![]()
yeppquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
belachelijk veel tijdsverschil tussen de streams weer
Dat mag ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:04 schreef BBscanner het volgende:
Ligt het nu aan mij maar de helf van de ballen gaat mis hoor!
En Linda bij Rob in bed,ze moet toch wat ..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:03 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En dan kruipt Dido bij Menno in bed uit wraak op Roel en dan gaat ze aan den lijve ondervinden dat Menno geen homo is![]()
Een echte hetero ventquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:04 schreef pullup het volgende:
Menno staat echt goed te gooien
100 moeten er in!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:05 schreef Greetings het volgende:
Volgens mij gaat het wel goed, maar hoeveel van de hoeveel ballen moeten er nu precies in?
Wel irri dat ze die korf niet helemaal in beeld hebben op de streams...
welnee, alleen mietjes zijn goed in korfbalquote:
quote:12:51Alle ballen verzamelen!
De Bewoners gaan met z’n allen weer oefenen voor vanavond. Tanja telt zoals gewoonlijk de ballen. Lieske mag niet meedoen vanwege haar blessure en de rest heeft de armbuizen om. Iedereen weet wat er te doen staat en dus geeft iedereen 100% inzet. Van de 200 ballen moeten er 100 ballen in de korf eindigen. Uiteindelijk is het ze gelukt om in deze proefronde 123 ballen er in te gooien. Nu maar hopen dat het vanavond ook lukt.
nuquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:06 schreef Lkw het volgende:
Hoe laat is het Uur U en moeten ze die opdracht uitvoeren?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
welnee, alleen mietjes zijn goed in korfbal![]()
![]()
De weekopdrachtenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:07 schreef twentemeisje het volgende:
Proberen ze ons nu voor de gek te houden op bigbrother.tv?
Noice...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
60 van de 100 er in
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat gaat echt goedquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:08 schreef Peter6000 het volgende:
60 raak... 100 pogingen
Tijd: 6 minuut 54
Ze zitten op schema
Ja BB is echt mindfuckingquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:09 schreef Blue Thunder het volgende:
wel geinig... op stream 1 gooit menno een blauwe en op stream 2 verschijnt ineens een groene
Dat is voor onze lieve kijkbuis vriendjes! Die geen internet kijken. Zal wel in de 1930 uitzending zitten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:07 schreef twentemeisje het volgende:
Proberen ze ons nu voor de gek te houden op bigbrother.tv?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:11 schreef Cherryman het volgende:
Even offtopic vraagje..
Hoe weten jullie wanneer er een nieuw BB SC draadje is? Of doen jullie het net zoals mij.. na 5 keer verversen nog geen verandering eens kijken of er een nieuw draadje is?
Als het reageer knopje linksonder donkerder is is het topic gesloten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:11 schreef Cherryman het volgende:
Even offtopic vraagje..
Hoe weten jullie wanneer er een nieuw BB SC draadje is? Of doen jullie het net zoals mij.. na 5 keer verversen nog geen verandering eens kijken of er een nieuw draadje is?
als de reactie knop grijs is, of als je reageert dan krijg je een melding.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:11 schreef Cherryman het volgende:
Even offtopic vraagje..
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:11 schreef Bocaj het volgende:
Rob: Mijn arm valt af.....
Dat gebeurt als pagina 7 er is...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:12 schreef Loedertje het volgende:
Als het reageer knopje linksonder donkerder is is het topic gesloten.
Echt waanzinnig om te zien iddquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:12 schreef Pinball het volgende:
Lieske draagt haar lot als een vent, zonder te huilen. Klasse!
[afbeelding]
tenzij je alles op 1 pagina heb zitten...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:13 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat gebeurt als pagina 7 er is...
Huh? Kan dat dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:14 schreef Blue Thunder het volgende:
tenzij je alles op 1 pagina heb zitten...
zoals ik
ja dat doet ze heel goedquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Echt waanzinnig om te zien idd
Ingrid is overigens ook een erg goede aangeefster in deze.
Laatste zak !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |