Echt waanzinnig om te zien iddquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:12 schreef Pinball het volgende:
Lieske draagt haar lot als een vent, zonder te huilen. Klasse!
[afbeelding]
tenzij je alles op 1 pagina heb zitten...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:13 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dat gebeurt als pagina 7 er is...
Huh? Kan dat dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:14 schreef Blue Thunder het volgende:
tenzij je alles op 1 pagina heb zitten...
zoals ik
ja dat doet ze heel goedquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Echt waanzinnig om te zien idd
Ingrid is overigens ook een erg goede aangeefster in deze.
Laatste zak !
ze is waarschijnlijk niet slimmer....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:16 schreef Lkw het volgende:
Waarom zei Tanja 98? Was dat een grap of zo
Wat zei die dan? Even gemist met uploaden vd scan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:15 schreef Kimske het volgende:
Rob ook weer lekker aan het commentaren.. die kan t echt niet hebben dat Menno gooit hoor..
idd, dat zou top zijn ...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze is waarschijnlijk niet slimmer....
Maar als Hummie humor heeft, wordt de weekopdracht dus afgekeurd omdat zij 98 zei....
110quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:19 schreef Pinball het volgende:
Hoeveel waren er eigenljik precies raak?
110 tochquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:20 schreef Gert het volgende:
110?
Dat hoorde ik haar ook zeggen. Het duurde wel even voor bij mij het kwartje vielquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:20 schreef schatje het volgende:
Tanja: "Ik heb een zaterdag een drukke taak".
![]()
![]()
Deze opdracht was toch de weekopdracht, dus heeft niks te maken met feestje, maar of ze op rantsoen gaan of nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:21 schreef Arliator het volgende:
Ha! Dat wordt zaterdag weer zuipen!!!!!
Als Linda en Roel zich nu maar niet gaan inhouden dan hebben we weer streams met stof om over te praten.
Actie wil ik![]()
Ja, ik lees het netquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:20 schreef Gert het volgende:
110?
Ze mogen weer bestellen wat ze willen: dus wijn, bier en nog meer wijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Deze opdracht was toch de weekopdracht, dus heeft niks te maken met feestje, maar of ze op rantsoen gaan of niet
Ik moest er ook even over nadenkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat hoorde ik haar ook zeggen. Het duurde wel even voor bij mij het kwartje viel![]()
Ze mogen nu bestellen van de bestellijst. Dus ook drank.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Deze opdracht was toch de weekopdracht, dus heeft niks te maken met feestje, maar of ze op rantsoen gaan of niet
Zou lieske de schuld geven dat jij dit niet weetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Wel rantsoen = geen drank, geen rantsoen = wel drank = zuipen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
En dan om 01:00 roel en linda in weer in slaap te zien vallen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze mogen nu bestellen van de bestellijst. Dus ook drank.
Ha fijn,quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:26 schreef bunnyma het volgende:
Roel: "Bier"!
Zodra de boodschappen (lees drank) binnen zijn, gaan ze gewoon feestenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:23 schreef cuall het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=camsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:27 schreef -Delta- het volgende:
Wat is er met de streams aan de hand, dat het overal slechte kwaliteit is?
Snap er geen ruk van, gister ook al.
Ik heb overal perfect beeld Kijk je ook via gillesdesmit?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:27 schreef -Delta- het volgende:
Wat is er met de streams aan de hand, dat het overal slechte kwaliteit is?
Snap er geen ruk van, gister ook al.
flikkerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik neem alles terug wat ik dinsdag en gisteren gezegd heb.
Zéér goed prestatie van Menno. Klasse. Die jongen in echt een koele kikker
Als hij nog een beetje geloofwaardig wil overkomen, dan doet hij dat, jaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:28 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat Roel zich dit keer toch wel een béétje inhoudt.
Linda niet, die kan dat zelfs niet één keer opbrengen, als er drank in huis is.
sssssssssssssstt (verwijzen naar sticky)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:28 schreef milagro het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
die doen het uitstekend bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |