Weer een nominatie te pakken van Tanja....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:43 schreef Gert het volgende:
Lieske toch, je doét 2 zakjes wiet in een cake, niet "tieft".
Ze zei al eens dat haar moeder gewoon haar moeder is... en haar vader een vriend is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:45 schreef milagro het volgende:
Lieskes moeder komt er niet vaak goed af, als Lieske over haar praat
Ze is saai, wordt lelijk oud , Lieske's papa is haar grote held
quote:
Was een geintje van haar, alleen hield ze het niet lang vol, kort daarna zei ze dat het er 110 waren.quote:
Ouders die ook vrienden zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei al eens dat haar moeder gewoon haar moeder is... en haar vader een vriend is.
Kortom een pappa's kindjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei al eens dat haar moeder gewoon haar moeder is... en haar vader een vriend is.
Misschien mag Tanja ook wel iemand op het bankje zetten als ze zelf weg moetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:44 schreef scanman01 het volgende:
Weer een nominatie te pakken van Tanja....
maar die had ze toch al
Terwijl ze toch in ploegen werken, ik snap er ook niks van.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef KRIBBET het volgende:
Heeft iemand ooit Dido wel is zien afwassen of drogen![]()
Ze steekt volgens mij echt geen poot uit![]()
Daarvoor zit ze niet in het huis, ze zit daar alleen maar om mooi te wezenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:46 schreef KRIBBET het volgende:
Heeft iemand ooit Dido wel is zien afwassen of drogen![]()
Ze steekt volgens mij echt geen poot uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |