Ja en dan maar hopen dat ik niet 6 weken zonder ADLS zit hier, ik pas wel opquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:09 schreef H.Flick het volgende:
Als je je d'r echt zo aan stoort moet je Versatel nemen. Heerlijk, ik hoef nooit meer samenvattingen te zien.
Nee nog steeds niet, kut programmaquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog niet aan gewend inmiddels?
Ik heb gewoon de wedstrijd in het stadion gezien hoor, maar verder wil ik wel gewoon de samenvatting zien.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:09 schreef H.Flick het volgende:
Als je je d'r echt zo aan stoort moet je Versatel nemen. Heerlijk, ik hoef nooit meer samenvattingen te zien.
Ik zei wel al dat het om kwart over pas zou komen, maar dan mag je je er nog wel aan storen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog niet aan gewend inmiddels?
Oh zeker, fouten kunnen gemaakt worden hoor maar er zitten wel gradaties in. Bij het journaal is het ook regelmatig feest en staat het plaatsvervangende SCHaamrood me op de kaken. Maar het heeft in deze discussie er vooral mee te maken dat jij het toch een beetje probeert te relativeren en te normaliseren terwijl ik zeker weet dat er daar gisteravond hele harde woorden zijn gevallen. De maker van de samenvatting zal door de regisseur zijn weggetoeterd, maar de regisseur weet diep in zijn hart dat hij zelf ook grove fouten heeft gemaatk. Ik wijs er vooral op dat je daar niet te lichtzinnig over moet doen. Dat die beelden niet in de samenvatting zitten is op zich al raadselachtig maar dat er daarna zo traag en absoluut niet alert op gereageerd is, is echt heel knullig. Dat heeft er niks mee te maken dat "de regisseur het druk heeft". In de regiekamer hadden ze dat gewoon moeten ontdekken, per direct.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En daarbij heb je nooit een fout gemaakt? Daardoor is er nooit een presentatie gedaan terwijl het bandje er niet was? Of stond er nooit een foute tekst in de autocue?
Zo was er laatst een leuke bij het NOS journaal. Sacha de Boer zag een fout staan op de autocue, twijfelde en verbeterde de fout om daarna nog een opmerking over de foute autocue te maken. Dat zou bij jou dus niet kunnen?
Ben ik nog steeds hoor.quote:En waarom ben je nu dan journalist en geen regisseur meer?
Da's weer zo'n poging tot relativering die ik niet begrijp. Deze blunder is een televisieblooper die nog heel lang meegaat, niet zomaar een foutje. En dat 'afbranden': Dat is nou eenmaal het lot van dit soort werk en dat zullen die mensen zelf ook beamen, die vinden dit meer dan verschrikkelijk en zullen vast verder heel hard hun best doen en hele aardige mensen zijn.quote:Maar goed, het is ook veel makkelijker om iemand af te branden voor die ene keer dat die niet scherp was, dan te complimenteren met alle anderen keren dat die wel scherp was en fouten wist te voorkomen.
Leer nou eens lezen man... Dat heb ik ook allang gezegd.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:41 schreef SCH het volgende:
Maar het heeft in deze discussie er vooral mee te maken dat jij het toch een beetje probeert te relativeren en te normaliseren terwijl ik zeker weet dat er daar gisteravond hele harde woorden zijn gevallen. De maker van de samenvatting zal door de regisseur zijn weggetoeterd, maar de regisseur weet diep in zijn hart dat hij zelf ook grove fouten heeft gemaatk.
Dat doe ik ook helemaal niet... Ik zeg alleen maar wat ik denk dat er gebeurd is en dat het helemaal niet zo makkelijk is om foutloos een dergelijk live programma te maken.quote:Ik wijs er vooral op dat je daar niet te lichtzinnig over moet doen.
Nee hoor. Helemaal niet.quote:Dat die beelden niet in de samenvatting zitten is op zich al raadselachtig
En ook daar heb ik al een uitleg over gegeven over hoe dat zou kunnen komen. Dat is niet knullig, dat heeft gewoon te maken met hoe snel het opgevallen en gecontroleerd is. Dat kan niet ala minute.quote:maar dat er daarna zo traag en absoluut niet alert op gereageerd is, is echt heel knullig.
quote:Ben ik nog steeds hoor.
Geloof me maar, als ik een fout maak baal ik daar ook behoorlijk van en afhankelijk van de fout kan ik daar uren of zelfs dagen over doen. En zo zijn de meeste van mijn collega's.quote:Dat is nou eenmaal het lot van dit soort werk en dat zullen die mensen zelf ook beamen, die vinden dit meer dan verschrikkelijk en zullen vast verder heel hard hun best doen en hele aardige mensen zijn.
Als ik naar het stadion ga wil ik inderdaad vaak de samenvatting ook nog zien omdat je het op de TV toch altijd anders ziet. Maar als je de hele wedstrijd ook al op TV gezien hebt is dat niet meer nodig.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:34 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de wedstrijd in het stadion gezien hoor, maar verder wil ik wel gewoon de samenvatting zien.
ja, en al die extra politiemensen die ingezet worden niet. jouw redenatie volgend moet dit ook maar door private gelden betaald worden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De beveiligingsaapjes in het stadion worden gewoon door de clubs betaald.
Ik denk dat de 90 miljoen die de NOS dit jaar geboden heeft, heel wat beter voor andere TV programma's gebruikt kan worden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:03 schreef evert het volgende:
ja, en al die extra politiemensen die ingezet worden niet. jouw redenatie volgend moet dit ook maar door private gelden betaald worden.
Die extra politiemensen zorgen voor veiligheid buiten het stadion. Die worden ook ingezet op de stapavonden en bij evenementen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:03 schreef evert het volgende:
[..]
ja, en al die extra politiemensen die ingezet worden niet. jouw redenatie volgend moet dit ook maar door private gelden betaald worden.
ach, 8 euro per persoon per jaar heb ik er graag voor over om verschoond te blijven van de reclame en blunders zoals gisteren.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik denk dat de 90 miljoen die de NOS dit jaar geboden heeft, heel wat beter voor andere TV programma's gebruikt kan worden.
Dat denk ik ook. Al zie je nu dat de NOS geld uittrekt om Engels voetbal uit te zenden van belastingcenten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik denk dat de 90 miljoen die de NOS dit jaar geboden heeft, heel wat beter voor andere TV programma's gebruikt kan worden.
ja, ook die kosten zullen verhaald gaan worden volgens de plannen. in jouw redenatie dus terecht.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die extra politiemensen zorgen voor veiligheid buiten het stadion. Die worden ook ingezet op de stapavonden en bij evenementen.
Jij misschien wel, veel anderen nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:06 schreef evert het volgende:
ach, 8 euro per persoon per jaar heb ik er graag voor over om verschoond te blijven van de reclame en blunders zoals gisteren.
Worden die kosten verhaald? Betalen alle kroegen mee voor de politie die nodig is op zaterdagavond?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:09 schreef evert het volgende:
[..]
ja, ook die kosten zullen verhaald gaan worden volgens de plannen. in jouw redenatie dus terecht.
Wat doe jij eigenlijk op een discussieforum als je zovaak een discussie tot nonsens verklaart en met onjuistheden en algemeenheden komt na een tijdje, en met gaapsmileys. Lever liever een constructieve bijdrage dan de bedaagde alwetende grootvader uit te hangen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:22 schreef golfer het volgende:
![]()
Gaat die discussie tussen SCH en Calvobbes nou nog door?
Dat is zo zinloos: twee mensen met zulke onwrikbare standpunten die beiden niet bereid zijn om ook maar een millimeter nader tot elkaar te komen.
Zo kunnen er nog wel 10 delen gevuld worden.![]()
nouja, caldingen en jij hebben we erg een herhaling van zetten, dat zou zelfs bij het schaken niet getollereerd wordenquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op een discussieforum als je zovaak een discussie tot nonsens verklaart en met onjuistheden en algemeenheden komt na een tijdje, en met gaapsmileys. Lever liever een constructieve bijdrage dan de bedaagde alwetende grootvader uit te hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |