abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31487566
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 14:11 schreef Suijk het volgende:

[..]

Het werd later nog wel gemeld, maar het kwam heel vreemd over, ze lulden er eerst nog een half uurtje over. Zelfs zure Gullit meldde niks.
Die wist natuurlijk al vantevoren dat er een technisch probleem was, anders merk je dat als voetballer al tijdens de samenvatting op. Maar het ging volgens het Talpa boekje "de kijker kijkt toch wel ..."

Het onfatsoen blijkt ook uit de reactie van Calvobbes die een excuus aan de kijker voor de gemiste fragmenten voldoende vindt. Het zou De Mol sieren als ie vanavond de kijker openlijk excuus aanbiedt voor het stommetje spelen met de kijker bij een scene als in De Wedstrijden van gisteravond en het Big Brother SMS-incident van afgelopen week. Zoiets sloopt je bedrijf, dus als ie slim is.
pi_31487634
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 14:20 schreef okee6 het volgende:

Het onfatsoen blijkt ook uit de reactie van Calvobbes die een excuus aan de kijker voor de gemiste fragmenten voldoende vindt. Het zou De Mol sieren als ie vanavond de kijker openlijk excuus aanbiedt voor het stommetje spelen met de kijker bij een scene als in De Wedstrijden van gisteravond en het Big Brother incident. Zoiets sloopt je bedrijf, dus als ie slim is.
Wahahahahahahahhahahahahahha
Wat een onzin dat John de Mol zelf door het stof zou moeten kruipen voor dit soort dingen

Alsof andere media bazen dat doen als er bij hun omroep iets fout gaat. Hi-la-risch...

Er gaan zoveel dingen fout in de TV wereld (de meeste daarvan zien jullie niet eens) maar als er bij Talpa iets mis gaat dan is het pas grote paniek... Hoe je van een mug een olifant maakt
pi_31487669
John maakt zich belachelijk als hij er nog meer aandacht aan gaat schenken.
That's all folks!
pi_31488377
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 14:25 schreef -Vaduz- het volgende:
John maakt zich belachelijk als hij er nog meer aandacht aan gaat schenken.
Hij hoeft het ook niet op directe wijze te doen ("sorry mensen hiervoor" maar "Talpa werkt ..."). Als mediatycoon weet hij zelf als geen ander hoe hij dat het beste doet.

De houding van een bedrijf verander je niet met een verandering in het programma-aanbod. Dus het zal toch bij De Mol zelf vandaan moeten komen. Iets wat Calvobbes zelf al wel weet, vergelijk FOK!
pi_31488512
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 14:57 schreef okee6 het volgende:

Hij hoeft het ook niet op directe wijze te doen ("sorry mensen hiervoor" maar "Talpa werkt ..."). Als mediatycoon weet hij zelf als geen ander hoe hij dat het beste doet.
Wat wil je nou, net moest die nog openlijk zijn excuses aanbieden en nu moet die het anders doen
quote:
De houding van een bedrijf verander je niet met een verandering in het programma-aanbod. Dus het zal toch bij De Mol zelf vandaan moeten komen.
De houding van Talpa is oke. Als er fouten worden gemaakt dan geven ze dat duidelijk toe. Dat bleek wel weer de afgelopen week.
Dat er mensen zijn die dat nog niet genoeg vinden is niet iets wat je Talpa kunt verwijten.

Wat betreft toegeven dat ze fouten maken, is Talpa heel wat beter dan Fok!, als je dat er dan toch bij wilt halen....
  zondag 16 oktober 2005 @ 15:09:15 #156
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_31488634
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 14:10 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ow?
Ze hebben wel degelijk het doelpunt alsnog laten zien en excuses aangeboden voor het feit dat het niet in de samenvatting zit.

Als je gaat klagen op Talpa, zorg er dan wel voor dat je de hele uitzending gezien hebt of op z'n minst het hele topic doorleest....
Ik heb het hele topic doorgelezen en de hele uitzending gezien. Maar wat ik bedoelde, is dat men het gelijk had moeten melden. Of hadden ze bij Talpa pas later door dat ze een rode kaart en doelpunt hadden gemist? Of moesten ze eerst door oplettende kijkers gebeld worden, voordat ze het zelf in de gaten hadden?
  zondag 16 oktober 2005 @ 15:11:37 #157
26251 Eilanden
pi_31488697
En hoe kan iemand die de samenvatting monteert nu in hemelsnaam een doelpunt en een rode kaart vergeten? Dat is toch wel amateurisme ten top!
  zondag 16 oktober 2005 @ 15:13:10 #158
26251 Eilanden
pi_31488728
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:04 schreef calvobbes het volgende:

De houding van Talpa is oke. Als er fouten worden gemaakt dan geven ze dat duidelijk toe. Dat bleek wel weer de afgelopen week.
Dat er mensen zijn die dat nog niet genoeg vinden is niet iets wat je Talpa kunt verwijten.
.
Zo duidelijk was dat in geval van BB helemaal niet. Ze konden niets anders doen dan schoorvoetend het een en ander toegeven, maar vol overtuiging gebeurde dat niet.

Maar goed, dat is een discussie dat in een ander subforum thuishoort
pi_31488843
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:09 schreef Eilanden het volgende:

Ik heb het hele topic doorgelezen en de hele uitzending gezien. Maar wat ik bedoelde, is dat men het gelijk had moeten melden. Of hadden ze bij Talpa pas later door dat ze een rode kaart en doelpunt hadden gemist? Of moesten ze eerst door oplettende kijkers gebeld worden, voordat ze het zelf in de gaten hadden?
Ja zou goed kunnen.

Bij dat soort uitzendingen is niet echt tijd om alles inhoudelijk goed te controleren. Volgens mij was deze wedstrijd binnen 3 kwartier nadat die was afgelopen al op zender.
En zoals je ziet twijfelden mensen er hier ook al diverse mensen aan of ze hadden zitten te slapen, of dat het doelpunt echt ontbrak.
Nu zitten ze in zo'n regieruimte niet te slapen, maar je verwacht ook niet dat er een doelpunt en een rode kaart in de samenvatting ontbreken. Als zo'n samenvatting bezig is dan spreken ze bijvoorbeeld door wat er na die samenvatting allemaal gaat gebeuren dus letten ze misschien niet goed op wat er niet in die samenvatting zat.
Het zou kunnen dat iemand gebeld heeft of dat iemand op de redactie het wel opviel dat die maar 2 doelpunten heeft gezien en toen de regie waarschuwde. En voor dat dat uitgezocht is zijn ze ook wel even bezig. Zou ook lullig zijn als je zou melden "ja we denken dat we een doelpunt hebben gemist hier krijgt u het alsnog" terwijl het er wel inzat.
pi_31488950
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:11 schreef Eilanden het volgende:
En hoe kan iemand die de samenvatting monteert nu in hemelsnaam een doelpunt en een rode kaart vergeten? Dat is toch wel amateurisme ten top!
Ik gok dat het een technische fout is.
Tegenwoordig worden die dingen met een computer gemonteerd (om het maar simpel uit te leggen). Het zou kunnen dat die computer of diegene die daar achter zat die fragmenten per ongeluk heeft weggegooid.
Dat lijkt mij in ieder geval de meest logische verklaring.

Dat een redacteur een doelpunt en een rode kaart vergeet op te schrijven van zo'n wedstrijd lijkt me niet voor de hand liggend.

En ik weet ook wel zeker dat het goed onderzocht is/word hoe het heeft kunnen gebeuren. Er zullen echt wel mensen op hun flink op donder hebben gekregen gister en vandaag.
  zondag 16 oktober 2005 @ 15:38:18 #161
127004 maril
Smeetsfan
pi_31489259
Calvobbos ,ontroerend hoe je voor je werkgever op de bres springt

Maar dat van gisteravond moet je niet recht willen breien, gister keek ik weer voor het eerst
sinds lange tijd naar de wedstrijden omdat ik er echt niet tegen kan dat gezwets en reclamen en je zult mij niet horen dan kijk ik gewoon niet, maar gister wilde ik psv toch heel graag zien,en tot vanmiddag dacht ik dat ik een blackout had gehad totdat ik teletekst 316 las, ik drink niet eens alcohol maar dacht deze fout ligt aan mij, jezus ze hadden dit na afloop wel kunnen melden ps ik heb begrepen dat ze ditt op het einde hebben goedgemaakt kan er zelf niet over oordelen heb dat niet gezien ,maar die persoon op 316 vond het erg minnetjes
ten opzichten van het kijkend pupliek.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_31489278
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:04 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wat wil je nou, net moest die nog openlijk zijn excuses aanbieden en nu moet die het anders doen
Het punt is dat Talpa zich agressief toegang tot de kijker heeft verschaft. Daardoor moet het opboksen tegen het vooroordeel, "zal wel niks zijn". Nu heeft Talpa een aantal foutjes gemaakt waarbij de kijker zijn vooroordeel bevestigd krijgt. En het idee "Het zal John worst zijn wat ik als kijker vind, als ik maar kijk." Dat idee zal steeds meer tegen je werken, tenzij je het ontkracht. Dat kan door briljante tv te presenteren. Daar is weinig van gebleken; voetbal en BB zijn gekocht en enkel Joling & Gordon brachten geld in het laatje. Kortom, John mag er alles aan doen om de sympathie van de kijker te winnen/verdienen.
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:23 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik gok dat het een technische fout is.
Tegenwoordig worden die dingen met een computer gemonteerd (om het maar simpel uit te leggen). Het zou kunnen dat die computer of diegene die daar achter zat die fragmenten per ongeluk heeft weggegooid.
Dat lijkt mij in ieder geval de meest logische verklaring.
Dat was het. Ik heb de knip zelfs in de samenvatting gezien. Op het moment dat een AZ-er in close-up op het middenveld met de bal aan de voet keek waar of hij naar zou gaan passen, stond de speler plots weer rechts in beeld. Volgens mij is de knip in alle haast op ongeveer een soortgelijke actie geplaatst
pi_31489345
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:38 schreef maril het volgende:
Calvobbos ,ontroerend hoe je voor je werkgever op de bres springt
Het is niet mijn enige werkgever, ik heb er nog veel meer

En ik probeer niks recht te breien. Ik heb al gezegd dat het stomme fout was.

Ik zeg alleen maar hoe het gegaan zou kunnen zijn en ik reageer alleen maar op mensen die er een veel te grote issue van maken en doen alsof dit alleen maar bij Talpa kan gebeuren.
  zondag 16 oktober 2005 @ 15:47:37 #164
127004 maril
Smeetsfan
pi_31489447
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:42 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Het is niet mijn enige werkgever, ik heb er nog veel meer

En ik probeer niks recht te breien. Ik heb al gezegd dat het stomme fout was.

Ik zeg alleen maar hoe het gegaan zou kunnen zijn en ik reageer alleen maar op mensen die er een veel te grote issue van maken en doen alsof dit alleen maar bij Talpa kan gebeuren.
ik vind ook dat er teveel word gezeurd ik bedoel doe dan net als ik en kijk niet meer, alleen echt, waar ik keek gister en dat sinds lange tijd , en dat dit bevorderd niet echt, voorlopig dus weer niet meer kijken, maar ik ben het met je eens dat John de Mol zelf niet zij exuses hoeft te geven
ga ervanuit dat hij zijn personeel wel ernstig toespreekt, begrijp mij goed er kunnen altijd fouten worden gemaakt dan doen ze niet alleen bij Talpa ook elders daar val ik ook niet over, maar meld dat aub vlak na de wedstrijd en niet een uur daarna.
pi_31489487
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:39 schreef okee6 het volgende:

Het punt is dat Talpa zich agressief toegang tot de kijker heeft verschaft.
Dat is jouw mening. Zij hebben gewoon rechten voor de voetbaluitzending gekocht. Noem ik niet aggresief.

En het heeft weinig zin om te proberen de sympathie van mensen te winnen als er altijd wel zeikerds zijn die elk foutje onder de loep leggen of groot opblazen.

Ook de NOS maakt blunders, ook de NOS heeft last van technische storingen. Maar alleen bij Talpa word dat breed uitgemeten en word Talpa daarom afgefikt.

En hoeveel briljante TV zie jij de laatste jaren op TV? Wat is trouwens briljante TV? Programma's waar veel mensen naar kijken, of programma's die goed in elkaar zitten?

Ik weet haast ook wel zeker dat John de Mol gister of vandaag heeft opgebeld naar de eindredacteur of Reinout Oerlemans om uitleg te vragen waarom die samenvatting niet goed was. Die man houd zich met erg veel details bezig en zeker de details bij belangrijke programma's. Daar is echt wel menig duidelijk woord over gesproken.
pi_31489566
Geweldig natuurlijk, die blunder. Ook al omdat Humberto, Ruud en Ricky gewoon gingen analyseren en blijkbaar niets gemerkt hadden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31489623
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:53 schreef methodmich het volgende:
Geweldig natuurlijk, die blunder. Ook al omdat Humberto, Ruud en Ricky gewoon gingen analyseren en blijkbaar niets gemerkt hadden.
Waarschijnlijk hadden die de wedstrijd live bekeken en nog maar weinig interesse voor de samenvatting.
pi_31490084
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hadden die de wedstrijd live bekeken en nog maar weinig interesse voor de samenvatting.
waarmee ze zich boven de Talpa-kijker stellen
pi_31490141
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:16 schreef okee6 het volgende:

waarmee ze zich boven de Talpa-kijker stellen

Hoezo dat nouweer?
Of loop je gewoon wat te zoeken om over te klagen?
  zondag 16 oktober 2005 @ 16:49:14 #170
127004 maril
Smeetsfan
pi_31490770
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:19 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hoezo dat nouweer?
Of loop je gewoon wat te zoeken om over te klagen?
nee , hij heeft een punt, als dat de reden is vind ik het nog erger,er is toch wel iemand die in hun oortje kan zeggen (een regisseur of zo) dat er een doelpunt en een rode kaart niet bij de samenvatting is getoond, je maakt het veel erger door zo blind in de verdediging te gaan.
pi_31490918
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:49 schreef maril het volgende:

nee , hij heeft een punt, als dat de reden is vind ik het nog erger,er is toch wel iemand die in hun oortje kan zeggen (een regisseur of zo) dat er een doelpunt en een rode kaart niet bij de samenvatting is getoond, je maakt het veel erger door zo blind in de verdediging te gaan.
Zoals ik al eerder zei:
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:18 schreef calvobbes het volgende:

Bij dat soort uitzendingen is niet echt tijd om alles inhoudelijk goed te controleren. Volgens mij was deze wedstrijd binnen 3 kwartier nadat die was afgelopen al op zender.
En zoals je ziet twijfelden mensen er hier ook al diverse mensen aan of ze hadden zitten te slapen, of dat het doelpunt echt ontbrak.
Nu zitten ze in zo'n regieruimte niet te slapen, maar je verwacht ook niet dat er een doelpunt en een rode kaart in de samenvatting ontbreken. Als zo'n samenvatting bezig is dan spreken ze bijvoorbeeld door wat er na die samenvatting allemaal gaat gebeuren dus letten ze misschien niet goed op wat er niet in die samenvatting zat.
Het zou kunnen dat iemand gebeld heeft of dat iemand op de redactie het wel opviel dat die maar 2 doelpunten heeft gezien en toen de regie waarschuwde. En voor dat dat uitgezocht is zijn ze ook wel even bezig. Zou ook lullig zijn als je zou melden "ja we denken dat we een doelpunt hebben gemist hier krijgt u het alsnog" terwijl het er wel inzat.
Ik ga dus niet blind in de verdediging, jij en anderen die geen verstand hebben hoe het er bij dat soort uitzendingen aan toe gaat, gaan blind in de aanval.
  zondag 16 oktober 2005 @ 17:01:17 #172
127004 maril
Smeetsfan
pi_31491026
ik doe echt mijn stinkende best om niet de aanval in te gaan, maar ik denk niet dat ik degene ben die hier aanvalt.
pi_31491174
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 17:01 schreef maril het volgende:
ik doe echt mijn stinkende best om niet de aanval in te gaan
En daarom zeg je maar dat ik blind in de verdediging ga terwijl ik al uitgebreid heb uitgelegd wat er mis gegaan zou kunnen zijn en waarom het lang duurde voor de fout probeerden te herstellen...
pi_31491324
Feit is dat het erg vermakelijk was, humor om te lachen en een blunder van jewelste, waarvoor De Mol diep onder de grond van zijn villa zou willen en moeten kruipen. Kan ook bij de buren, aangezien hij die uitgekocht heeft en op die manier zijn eigen gazon spaart.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 16 oktober 2005 @ 17:13:50 #175
127004 maril
Smeetsfan
pi_31491327
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 17:07 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En daarom zeg je maar dat ik blind in de verdediging ga terwijl ik al uitgebreid heb uitgelegd wat er mis gegaan zou kunnen zijn en waarom het lang duurde voor de fout probeerden te herstellen...
Je bent bezig hele tijd uit te leggen wat er allemaal zou kunnen hebben gebeurd, waarom ze niet direkt een exuse hebben gegeven, maar ook al ken jij het vak, wat er gister is gebeurd kun jij niet helemaal zeker weten want je was er niet bij. dat noem ik dus blind verdedigen .
maar als ik je daar mee heb gekwets bied ik je bij deze mijn verontschuldigingen

en ja ze maken overal fouten niet alleen bij Talpa ,maar dat heb ik al in een eerdere reactie gegeven.
pi_31491538
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 17:13 schreef maril het volgende:

Je bent bezig hele tijd uit te leggen wat er allemaal zou kunnen hebben gebeurd, waarom ze niet direkt een exuse hebben gegeven, maar ook al ken jij het vak, wat er gister is gebeurd kun jij niet helemaal zeker weten want je was er niet bij. dat noem ik dus blind verdedigen .
En jij en anderen zijn bezig om over elke detail wat fout ging moeilijk te (blijven) doen zonder dat jullie erbij waren of weten wat er precies is gebeud. En dat noem ik blind aanvallen.

Aangezien ik heel wat vaker bij een vergelijkbare live uitzending betrokken ben geweest dan de gemiddelde Fok!er denk ik dat ik wel heel wat beter in kan schatten wat er fout is gegaan. In plaats dat iemand zich bedenkt dat dat inderdaad wel eens het geval zou kunnen zijn, gaat iemand anders weer klagen dat de presentatoren zich boven de Talpa kijkers stellen of word die uitleg gewoon niet gelezen.
Ook dat noem ik blind aanvallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door calvobbes op 16-10-2005 17:43:08 ]
pi_31493382
Nog een paar minuten. Eens kijken hoeveel doelpunten of kaarten ze nu vergeten.

Ik vind dat fouten in het begin accepteerbaar zijn. Alleen is het echt elke week tot nu toe wel raak volgens mij, dat is wel een beetje pijnlijk.
pi_31493467
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:18 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja zou goed kunnen.

Dat is niet bijzonder, er is wel eens minder tijd.
quote:
Omdat mensen het zich domweg niet kunnen voorstellen.

Bij live-uitzendingen kan van alles misgaan maar om in een samenvatting twee zulke belangrijke momenten te missen dat is echt ongehoord en niet eerder gebeurd. Zenden ze eens de belangrijkste wedstrijd als eerste uit, krijg je dit.
pi_31493548
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:55 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei:
[..]

Ik ga dus niet blind in de verdediging, jij en anderen die geen verstand hebben hoe het er bij dat soort uitzendingen aan toe gaat, gaan blind in de aanval.
Wat een zwaktebod zeg. Wat moet je nou allemaal weten om door te hebben wat er is gebeurd? Er zijn 2 grove fouten gemaakt in het maken van de samenvatting, het is niet meteen rechtgezet maar pas na een minuut of 8 en ook niet op een hele openlijke wijze maar een beetje verhuld. Fijn dat jij er zoveel verstand van hebt, ik weet ook echt wel hoe dit soort uitzendingen tot stand komen maar die kennis is helemaal niet nodig om vast te stellen dat hier vrijwel alles verkeerd is gegaan en dat het vrij knullig is opgelost.
pi_31493592
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:02 schreef SCH het volgende:

Dat is niet bijzonder, er is wel eens minder tijd.
Mja. Ligt eraan hoe lang je samenvatting moet zijn.
quote:
Omdat mensen het zich domweg niet kunnen voorstellen.
En denk je dan dat de mensen in de regie zich het wel voor konden stellen dat een doelpunt en een rode kaart niet in de samenvatting zaten?

Maar goed, ik heb al genoeg uitleg gegeven over wat er mis gegaan kan zijn. Blijkbaar wil jij dat niet zien en blijf je alleen maar klagen zonder enig begrip te hebben voor die uitleg.
pi_31493640
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:09 schreef calvobbes het volgende:

En denk je dan dat de mensen in de regie zich het wel voor konden stellen dat een doelpunt en een rode kaart niet in de samenvatting zaten?
Een beetje regisseur kijkt mee, weet de uitslag vante voren, weet dat er een rode kaart is gevallen en ziet meteen dat dat er een goal en kaart ontbreken en schreeuwt in het oor van Genee dat er iets is misgegaan en dat dat na de reclame direct wordt hersteld.
quote:
Maar goed, ik heb al genoeg uitleg gegeven over wat er mis gegaan kan zijn. Blijkbaar wil jij dat niet zien en blijf je alleen maar klagen zonder enig begrip te hebben voor die uitleg.
Je doet alsof je de wijsheid in pacht hebt maar ik leg jou uit dat er geen enkele begrip mogelijk is voor deze fouten. Gullt begint notabene over een rode kaart zonder dat we die gezien hebben. Dat is toch echt ongelooflijk.
pi_31493660
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:09 schreef calvobbes het volgende:
Mja. Ligt eraan hoe lang je samenvatting moet zijn.
Nou, ik weet niet wat jij onder een samenvatting verstaat, maar ik zou er in ieder geval de goals in opnemen.
pi_31493699
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:07 schreef SCH het volgende:

Wat een zwaktebod zeg. Wat moet je nou allemaal weten om door te hebben wat er is gebeurd?
Je moet niks weten, maar het is wel handig om een idee te hebben hoe het er bij dat soort uitzendingen aan toe gaat.
Om te kunnen beoordelen of mensen Humbertto Tan eerder op de hoogte gebracht had kunnen worden is het wel belangrijk om te weten hoe dat gaat en of dat wel zo makkelijk is.

Er zijn 2 grove fouten gemaakt in het maken van de samenvatting, het is niet meteen rechtgezet maar pas na een minuut of 8 en ook niet op een hele openlijke wijze maar een beetje verhuld.[/quote]
Achjee... Zeggen ze duidelijk dat ze fout zijn geweest, moet het ook weer op een speciale manier gebeuren anders is meneer SCH niet tevreden
quote:
Fijn dat jij er zoveel verstand van hebt, ik weet ook echt wel hoe dit soort uitzendingen tot stand komen maar die kennis is helemaal niet nodig om vast te stellen dat hier vrijwel alles verkeerd is gegaan en dat het vrij knullig is opgelost.
Nou nee. Jij weet blijkbaar niet hoe het bij dat soort uitzendingen er aan toe gaat. Jij denkt dat de regie en eindredactie zo gauw een samenvatting loopt uit hun neus gaat eten, en dat is echt niet zo.
  zondag 16 oktober 2005 @ 19:17:26 #184
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_31493737
Guus van Gaal

???

Zei Wilfred dat nou net?!
pi_31493752
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Een beetje regisseur kijkt mee, weet de uitslag vante voren, weet dat er een rode kaart is gevallen en ziet meteen dat dat er een goal en kaart ontbreken en schreeuwt in het oor van Genee dat er iets is misgegaan en dat dat na de reclame direct wordt hersteld.
Een beetje reggisseur is met verschillende dingen tegelijk bezig bij zo'n wedstrijd. Een beetje regisseur gaat er net als jij vanuit dat een samenvatting goed is gemaakt en dat alles erin zit.
Zoals ik al eerder heb gezegd, is er niet altijd tijd om alles te controleren.

En ik heb ook al uitgelegd waarom dat dat wat langer kan duren dan jij zou willen.
Dat jij met zevenmijlslaarzen over die uitleg heen stapt en alsmaar door blijft zanikken, geeft wel aan dat jij dit alleen maar doet om te lopen zanikken.
pi_31493825
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:18 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Een beetje reggisseur is met verschillende dingen tegelijk bezig bij zo'n wedstrijd. Een beetje regisseur gaat er net als jij vanuit dat een samenvatting goed is gemaakt en dat alles erin zit.
Zoals ik al eerder heb gezegd, is er niet altijd tijd om alles te controleren.
Ik ga steeds meer twijfelen of jij er wel echt werkt. Een goede regisseur heeft gewoon in de gaten dat er een doelpunt en een rode kaart mist. Punt. Daar kan je om heen lullen wat je wilt maar zo ligt het. Dan kan je weer dwangmatig alles proberen te verdedigen maar dat maakt het alleen maar grappig. Blijkbaar heeft iedereen zitten slapen. En ik ga niet opscheppen maar ik heb honderden uitzendingen geregisseerd en weet toch echt wel hoe dat werkt en dat dit uiteindelijk heel erg dom is en op een andere manier opgelost had kunnen en moeten worden.
pi_31493986
Dat zegt degene die wat uitspraken had over Idols die uit een grote duim afkomstig bleken te zijn.

Ontopic: Dat gedrag van Niedzielan, is dat normaal? Waarom kreeg hij geen kaart voor zijn debiele gedoe?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 16 oktober 2005 @ 19:30:56 #188
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_31494008
Talpa zendt ook stelselmatig bijna geen enkele gele kaart uit.

Ik mag hopen dat ze nooit een serieus journaal gaan maken. Krijgen we zeker ook dingen als "Grote brand in flat, 10 Nederlanders omgekomen." En dan over de buitenlanders niks zeggen.
pi_31494035
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat zegt degene die wat uitspraken had over Idols die uit een grote duim afkomstig bleken te zijn.
Grappig dat je dat beweert in het weekend dat vergelijkbaar bedrog bij Big Brother naar boven komt.
pi_31494062
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:22 schreef SCH het volgende:

Ik ga steeds meer twijfelen of jij er wel echt werkt. Een goede regisseur heeft gewoon in de gaten dat er een doelpunt en een rode kaart mist. Punt. Daar kan je om heen lullen wat je wilt maar zo ligt het.
Nee hoor. Zo ligt het niet.
Het blijkt wel weer dat jij totaal geen idee hebt over hoe dat soort uitzendingen achter de schermen verlopen en wie welke verantwoordelijkheden daarvoor heeft.

Dat hoeft ook niet, maar ga dan niet doen alsof je precies hoe het werk en ga dan niet iemand die WEL van dit soort uitzendingen heeft meegemaakt zeggen dat die er geen verstand van heeft. Dat is wel een heel erg makkelijk zwaktebod.

Maar wat voor een uitzendingen heb jij dan gedaan?
Een spelletjeprogramma wat opgenomen wordt en waar fouten makkelijk hersteld kunnen worden? Want jij laat duidelijk blijken geen verstand te hebben van live uitzendingen waarbij samenvattingen en draaiboeken op het laatste moment binnenkomen.
pi_31494076
Jouw uitspraken klopten in elk geval niet. Hoewel het common knowledge is dat BB gemanipuleerd wordt natuurlijk.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31494111
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:33 schreef calvobbes het volgende:
Maar wat voor een uitzendingen heb jij dan gedaan?
Een spelletjeprogramma wat opgenomen wordt en waar fouten makkelijk hersteld kunnen worden? Want jij laat duidelijk blijken geen verstand te hebben van live uitzendingen waarbij samenvattingen en draaiboeken op het laatste moment binnenkomen.
Eigenlijk alleen maar live-uitzendingen - erg vergelijkbaar met altijd weer nieuws van het laatste moment en voortdurend aanpassingen en veranderingen. Altijd scherp blijven.
pi_31494127
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Jouw uitspraken klopten in elk geval niet. Hoewel het common knowledge is dat BB gemanipuleerd wordt natuurlijk.
Precies, ik had dus groot gelijk destijd
pi_31494279
Niet helemaal. Dat het list en bedrog was is common knowledge, maar jij deed net of je inside information had en je viel aardig door de mand.
pi_31494308
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:35 schreef SCH het volgende:

Eigenlijk alleen maar live-uitzendingen - erg vergelijkbaar met altijd weer nieuws van het laatste moment en voortdurend aanpassingen en veranderingen. Altijd scherp blijven.
En daarbij heb je nooit een fout gemaakt? Daardoor is er nooit een presentatie gedaan terwijl het bandje er niet was? Of stond er nooit een foute tekst in de autocue?
Zo was er laatst een leuke bij het NOS journaal. Sacha de Boer zag een fout staan op de autocue, twijfelde en verbeterde de fout om daarna nog een opmerking over de foute autocue te maken. Dat zou bij jou dus niet kunnen?

En waarom ben je nu dan journalist en geen regisseur meer?

Maar goed, het is ook veel makkelijker om iemand af te branden voor die ene keer dat die niet scherp was, dan te complimenteren met alle anderen keren dat die wel scherp was en fouten wist te voorkomen.
pi_31494403
pfff eindelijk weer voetbal... al dat gezeik om de wedstrijd heen... ik ben weer tv kijken.
pi_31494609
Jeej nog meer herhalingen. Hulde aan talpa
  zondag 16 oktober 2005 @ 20:03:29 #198
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_31494668
Haaaalllllooooooo Taaaaalpppaaaaaaaaaaaa jullie hebben nog een wedstrijd uit te zenden hoor.
2000 light years from home
pi_31494760
Wat een ongelofelijke KUT zender zeg. John de Mol moeten ze echt preventief gaan ruimen, rot toch op met je programmering
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zondag 16 oktober 2005 @ 20:09:25 #200
100496 H.Flick
Turn-based
pi_31494804
Als je je d'r echt zo aan stoort moet je Versatel nemen. Heerlijk, ik hoef nooit meer samenvattingen te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')