Dat had ik dus ook, de rode kaart had ik wel door dat ze deze niet hadden laten zien, maar ik dacht WERKELIJK dat ik de tweede goal had gemist.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:15 schreef mbn het volgende:
Ik dacht gewoon dat ik tijdens de samenvatting zat te slapen, maar het was dus Talpa dat zat te slapen. Dit is wel een heel erge blunder.
Zijn job tegenwoordig is volgens mij vaste analist bij Talpa. Net als z'n vriend Petrovicquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:35 schreef S-Two het volgende:
Waarom zit die Ruud Gullit er trouwens elke keer? Dat hij geen job meer heeft en daardoor zn centjes moet verdienen bij talpa, okay, maar waarom moet hij elke keer bij dat voetbal zitten. Oprotten met die gast.
Hij was laatst ook al de straatprijs bij 1 tegen 100 aan het uitdelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:37 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Zijn job tegenwoordig is volgens mij vaste analist bij Talpa. Net als z'n vriend Petrovic
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij was laatst ook al de straatprijs bij 1 tegen 100 aan het uitdelen.
Dit is een grapje, toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij was laatst ook al de straatprijs bij 1 tegen 100 aan het uitdelen.
ik mag toch zeker hopen van wel, zegquote:
Geen grap. Was vorige week ergens op TV.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
ik mag toch zeker hopen van wel, zeg
Idd, het is echt waarquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef AndyD het volgende:
[..]
Geen grap. Was vorige week ergens op TV.
O mijn God, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:45 schreef AndyD het volgende:
[..]
Geen grap. Was vorige week ergens op TV.
Als hij dat ook nog eens niet had gedaan...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 23:37 schreef wormwood het volgende:
Nou Humberto geeft tenminste uitgebreid toe dat ze fout zaten en bied excuses aan.
Ik dacht dat ik teveel rose had gedronken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 22:57 schreef Eilanden het volgende:
En het er gewoon niet over hebben dat ze een doelpunt misten en de rode kaart
Jij bent soms echt zo sneu he....quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:24 schreef SCH het volgende:
calvobbes zat zeker bij de montage - wat een prutsers![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij bent soms echt zo sneu he....
Maar dat wist je waarschijnlijk wel al.
Nou nee hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:30 schreef SCH het volgende:
Slechte verliezer![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:33 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou nee hoor.
Iemand een paar weken na een discussie nog op deze geniepige manier een trap nageven, dat is pas een loserstreek.
Maar dat zal jij toch wel niet kunnen snappen hoe kinderachtig dat is.
Inderdaad zeg - ik kan er ook een hele discussie over opstarten dat dit de NOS nooit was overkomen (wat wel waar is op zich) maar daar ben ik veels te uitgelaten voor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, een beetje dollen is oke.
Misschien moet je dat eens zelf leren en niet door gaan met zeiken op iemand die niet jouw mening deelt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:34 schreef SCH het volgende:Leer toch eens relativeren man.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Misschien moet je dat eens zelf leren en niet door gaan met zeiken op iemand die niet jouw mening deelt.
Leer eens lezen man...quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Je maakt jezelf een heel klein beetje belachelijk door het op deze avond nog zo voor je Talpa-vriendjes op te nemen
Da's toch geen nieuws manquote:Op zondag 16 oktober 2005 00:43 schreef calvobbes het volgende:
Ik zeg alleen maar dat jij een sneu figuur bent....
waar geef je toe dat dit een ongelooflijke flater is?quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:43 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Leer eens lezen man...
Waar neem ik het op voor mijn "Talpa vriendjes"? Ik zeg alleen maar dat jij een sneu figuur bent....
Het lijkt mij wel duidelijk dat het een enorme flater is om een doelpunt te missen in een samenvattingquote:Op zondag 16 oktober 2005 02:02 schreef evert het volgende:
waar geef je toe dat dit een ongelooflijke flater is?
Het had je wel gesierd om dat te zeggen in plaats van op iets anders in te gaan. Je wist dit topic immers wel te vinden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel duidelijk dat het een enorme flater is om een doelpunt te missen in een samenvatting
Beetje onzinnig om dat extra te melden.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:52 schreef SCH het volgende:
Het had je wel gesierd om dat te zeggen in plaats van op iets anders in te gaan. Je wist dit topic immers wel te vinden.
Nou nee hoor. Ik denk dat jouw NOS toen ze net begonnen ook wel eens wat dingen hebben gemist.quote:Zeldzame blunder inderdaad, echt ongelooflijk
quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het had jou wel gesierd om je eens volwassen te dragen en mij niet ervan te beschuldigen dat ik een prutser zou zijn op mijn werk. En dat alleen maar omdat we een verschil van mening hadden.
En ik kwam gewoon toevallig langs in dit topic. Ik heb geen zesde zintuig voor domme opmerkingen van jou.
[..]
Nou nee hoor. Ik denk dat jouw NOS toen ze net begonnen ook wel eens wat dingen hebben gemist.
Ik heb vorig jaar bij de Tour de France nog meegemaakt dat ze liever een interview van een Nederlander uitzonden, dan live een Nederlander die een goede tijd neerzette. Ook een leuke blunder.
Geen idee. Misschien dat dat in 1982 een keer gebeurde ofzo.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:16 schreef SCH het volgende:Wat een vergelijking. Wanneer heeft de NOS ooit een doelpunt en rode kaart uit een (top) wedstrijd gemist in een samenvatting?
Een kaart en een doelpunt vergeten, ach moet kunnen waar op minimale wijze tv wordt gemaakt. Maar je verwacht toch dat een nieuwe omroep juist wil pronken met één van de -zo niet- belangrijkste competitiewedstrijden van het seizoen. Talpa kende er echter niet die waarde aan toe. Al zonden ze'm wel als eerste samenvatting uit dit keer.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:32 schreef pascalheister het volgende:
een kaart vergeten oke maar een doelpunt dat is toch wel het toppunt
Ow?quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:06 schreef Eilanden het volgende:
Nu gewoon met de uitzending doorgaan alsof er niets aan de hand is, is eigenlijk een nog grotere blunder... alsof de kijker het niet zou merken![]()
Het werd later nog wel gemeld, maar het kwam heel vreemd over, ze lulden er eerst nog een half uurtje over. Zelfs zure Gullit meldde niks.quote:Op zondag 16 oktober 2005 14:06 schreef Eilanden het volgende:
Zonder verder op die discussie van SCH en Calvobbes in te gaan... twee dergelijk belangrijke momenten missen is gewoon een falikante blunder. Ik kan me niet voor de geest halen dat zoiets bij de NOS of SBS is gebeurd. En als men niet een doelpunt in beeld bracht (door wat voor reden dan ook.. mist, camera stuk, whatever) dan werd er altijd melding van gemaakt.
Nu gewoon met de uitzending doorgaan alsof er niets aan de hand is, is eigenlijk een nog grotere blunder... alsof de kijker het niet zou merken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |