abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31462737
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 11:24 schreef Klonk het volgende:

[..]

en das nou juist het probleem, vrijwel niemand houdt zich precies aan de verkeersregels, nog noch chauffeurs van luxewagens nognoch vrachtwagenchauffeurs.
Bij vrachtwagens is de ergenis die het veroorzaakt groter dan wanneer een luxewagen te hard rijdt bijvoorbeeld.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:16:18 #102
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31462746
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:13 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik rijd standaard harder dan 120! Schiet het tenminste nog een beetje op en dan duurt het tenminste ook geen kwartier voordat je een iemand die net geen 120 rijdt hebt ingehaald.
foei
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_31462810
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:16 schreef Klonk het volgende:

[..]

foei
Jeetje wat voel ik me nu schuldig
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:21:57 #104
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31462870
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:18 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Jeetje wat voel ik me nu schuldig

maar alle gekheid op een stokje, als een gemiddelde vrachtwagenchauffeur zich elke dag zo zou ergeren aan medeweggebruikers dan was ie na een half jaar overspannen.

relax gewoon, zelfs een inhalende vrachtwagen gaat weer naar rechts en uiteindelijk zitten met z'n allen op 1 weg en willen allemaal 1 ding en dat is veilig thuiskomen.

rijden zonder het korte lontje, dat rijdt een stuk lekkerder
pi_31462964
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:21 schreef Klonk het volgende:

[..]

relax gewoon, zelfs een inhalende vrachtwagen gaat weer naar rechts en uiteindelijk zitten met z'n allen op 1 weg en willen allemaal 1 ding en dat is veilig thuiskomen.
Relax gewoon ? Op de A28 b.v. is er niet overal een inhaalverbod terwijl het stervensdruk is. Maar i.p.v. de eigen verantwoordelijkheid te nemen en niet in te halen hangt er weer zo'n gehaktbal op de linkerbaan met een kilometer aan auto's achter zich. We willen idd allemaal veilig thuiskomen, rot dus op met je proletenbak naar die rechterbaan zodat het verkeer ook veilig kan doorstromen. Gister bijna weer een malloot achterop me omdat een vrachtwagen ineens de behoefte had in te halen en ik vol in m'n ankers moest. Je kunt prima relaxen als je alleen op zondag op weg naar tante Jet gebruik maakt van de snelweg, ik zit er echter de hele dag op voor m'n werk.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2005 15:27:18 ]
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:31:39 #106
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31463066
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:26 schreef gelly het volgende:

[..]

Relax gewoon ? Op de A28 b.v. is er niet overal een inhaalverbod terwijl het stervensdruk is. Maar i.p.v. de eigen verantwoordelijkheid te nemen en niet in te halen hangt er weer zo'n gehaktbal op de linkerbaan met een kilometer aan auto's achter zich. We willen idd allemaal veilig thuiskomen, rot dus op met je proletenbak naar die rechterbaan zodat het verkeer ook veilig kan doorstromen. Gister bijna weer een malloot achterop me omdat een vrachtwagen ineens de behoefte had in te halen en ik vol in m'n ankers moest. Je kunt prima relaxen als je alleen op zondag op weg naar tante Jet gebruik maakt van de snelweg, ik zit er echter de hele dag op voor m'n werk.
ik ook
pi_31463076
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:21 schreef Klonk het volgende:

[..]

maar alle gekheid op een stokje, als een gemiddelde vrachtwagenchauffeur zich elke dag zo zou ergeren aan medeweggebruikers dan was ie na een half jaar overspannen.

rijden zonder het korte lontje, dat rijdt een stuk lekkerder
Als ze nou veilig naar links gingen en niet op tijdstippen dat het ontzettend druk was heb ik er totaal geen problemen mee.
Het punt is namelijk dat vrachtwagen-chauffeurs weten dat ze een ontzettend log en gevaarlijk ding besturen en daar misbruik van maken door die dingen er af en toe als het eigenlijk niet kan en niet zou moeten gewoon naar links flikkeren en willen inhalen. Gevolg dan je als normaal en beduidend sneller verkeer, vol in de ankers moeten, er een enorme rij achter komt en een gevaarlijke situatie wordt gecreeerd.

Relax zeg je?

Laat meneer vrachtwagen chauffeur relaxed zijn en niet in spitsen gaan inhalen..... die 5 km per uur levert echt geen 10-tallen minuten tijdswinst op.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:32:52 #108
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31463096
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:32 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Als ze nou veilig naar links gingen en niet op tijdstippen dat het ontzettend druk was heb ik er totaal geen problemen mee.
Het punt is namelijk dat vrachtwagen-chauffeurs weten dat ze een ontzettend log en gevaarlijk ding besturen en daar misbruik van maken door die dingen er af en toe als het eigenlijk niet kan en niet zou moeten gewoon naar links flikkeren en willen inhalen. Gevolg dan je als normaal en beduidend sneller verkeer, vol in de ankers moeten, er een enorme rij achter komt en een gevaarlijke situatie wordt gecreeerd.

Relax zeg je?

Laat meneer vrachtwagen chauffeur relaxed zijn en niet in spitsen gaan inhalen..... die 5 km per uur levert echt geen 10-tallen minuten tijdswinst op.
andersom net zo min
pi_31463188
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:32 schreef Klonk het volgende:

[..]

andersom net zo min
Maar een personenauto rijdt over het algemeen 30 tot 40 km harder dan een vrachtwagen dus die vlieger gaat niet op

Ik ben van mening door de grote en bijzonderheid van een vrachtwagen, vind ik dat zij meer rekening moeten houden met het overige verkeer. Zeker dat zij niet misbruik moeten maken van hun bijzonderheid.

Ik ben ook al jaren voor een algeheel inhaalverbod tijdens spitsuren en zware boetes bij het overtreden daar van!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 16:28:43 #110
78498 classpc
I don't like change
pi_31464213
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 15:24 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Dus jij zou niet klagen als je lekker ligt te slapen en naast je hoor je een vrachtwagenmotor, de eventuele PTO en natuurlijk de goederen zelf. Staal op staal hoor je nou eenmaal
Ik woon hier bij een klein winkelcentrum met supermarkt, bakkerij en slagerij.
Die worden bijna allemaal 's ochtends vroeg bevoorraad. Maar ik heb daar helemaal geen last van.
Misschien dat dat komt omdat ik een vaste slaper ben, want ik slaap daar gewoon door heen.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_31464436
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 16:28 schreef classpc het volgende:

[..]

Ik woon hier bij een klein winkelcentrum met supermarkt, bakkerij en slagerij.
Die worden bijna allemaal 's ochtends vroeg bevoorraad. Maar ik heb daar helemaal geen last van.
Misschien dat dat komt omdat ik een vaste slaper ben, want ik slaap daar gewoon door heen.
Kan best maar toch heb je de eeuwige zeikers. Hoe vaak ik al de koelmotor van mijn vrachtwagen uit heb moeten zetten van de mensen die in de buurt van mijn losadres wonen/slapen is écht niet meer op 2 handen te tellen. Dat je goederen daardoor gigantisch warm worden boeit die mensen écht niks
pi_31464644
Ik zou ze lekker laten stikken, ze zijn zelf naast een winkel gaan wonen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31464918
Waarom is er een inhaalverbod voor vrachtwagens?

Omdat alle bestuurders van personenwagens rond dezelfde tijd van en naar hun werk gaan.
Dus het zou rechtvaardig zijn om een aparte rijbaan (de rechter) voor vrachtwagens te houden en een aparte baan (de linker baan) voor personenauto's. Eens kijken hoeveel auto's dan het verbod om op de rechterbaan te komen zullen negeren (voorsorteren voor afritten uitgezonderd).
Dit is gewoon even om aan te geven dat chauffeurs van personenwagens en vrachtwagens hetzelfde denken..

Dat sommige chauffeurs met hun vrachtwagen onnodig (ze moeten de eerstvolgende afrit hebben) of met een te klein snelheidsverschil gaan inhalen is ook niet goed te praten. Daar erger ik me ook wel aan.
pi_31465091
En over 's nachts distibueren: Elke transportonderneming droomt ervan om zijn wagens 24/7 te laten rijden, maar dat is gewoon niet mogelijk omdat de meeste bedrijven van 8 tot 5 werken.

Ook mag je in woonwijken (supermarkten, winkelcentra) vaak niet voor 7.00u 's ochtends lossen ivm met geluidshinder voor omwonenden (vaak appartementen boven winkels). In veel winkelstraten mag je tot 11.00u 's ochtends lossen, daarna komen er palen te staan of wordt je geflitst (Breestraat in Leiden).

Als je met een grote vrachtwagen bij een supermarkt of winkel komt lossen wordt er geklaagd dat je in de weg staat en of je niet met een kleine vrachtwagen kan komen (heel leuk, dubbel zoveel vrachtwagens op de weg en in de winkelstraten. Hoezo egoďstisch?)
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:09:56 #115
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_31465164
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:37 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Maar een personenauto rijdt over het algemeen 30 tot 40 km harder dan een vrachtwagen dus die vlieger gaat niet op

Ik ben van mening door de grote en bijzonderheid van een vrachtwagen, vind ik dat zij meer rekening moeten houden met het overige verkeer. Zeker dat zij niet misbruik moeten maken van hun bijzonderheid.

Ik ben ook al jaren voor een algeheel inhaalverbod tijdens spitsuren en zware boetes bij het overtreden daar van!
snelheid heeft hier niets mee te maken, reistijd wel, en ik vind niet dat er een speciale groep rekening moet houden met een andere groep, we moeten allemaal rekening met elkaar houden
pi_31465230
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 16:46 schreef fernando_redondo het volgende:
En dan bellen ze het bedrijf op en dan krijg jij over je kloten als je terug bent op de zaak . Helaas werkt het zo niet
pi_31465362
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 16:46 schreef fernando_redondo het volgende:
Net zoals de mensen die rond Schiphol zijn gaan wonen.

Maar zo werkt het niet, als er mensen gaan klagen dan moeten de transportbedrijven een (meestal tijd- en geldkostende) oplossing verzinnen.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 17:22:27 #118
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31465425
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:26 schreef gelly het volgende:

[..]

Iedereen aan de 80 kmph dus ook de personenwagens, zeker maloten met gehaktballengedachten, kunt u ook eens relaxen, wel aan houden dan he. Komt vanzelf.
Copyright 31 January 1693
Van leven ga je dood, dood dus niet je leven maar leef en laat leven het duurt maar even.
Make Love not War.
pi_31465458
Gooi er een brandbom naar binnen dan houdt het klagen op.

Maar serieus, er zijn geen oplossingen voor een geluidmakende koelmachine
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31465525
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:23 schreef fernando_redondo het volgende:

Maar serieus, er zijn geen oplossingen voor een geluidmakende koelmachine
http://www.piek.org/home.htm
pi_31465773
Ik heb nog nooit een stille koelmotor gezien en dat is nog een sprookje

Zeker bij mensen die toch altijd wat te klagen willen hebben
pi_31465870
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:37 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik heb nog nooit een stille koelmotor gezien en dat is nog een sprookje
Wij hebben op een oplegger een hydro-elektrisch aangedreven koelunit en die is behoorlijk stil. Het enige nadeel is dat je wel de vrachtwagenmotor moet laten draaien. (als je de motor van de vrachtwagen uitzet wordt er dus niet meer gekoeld). http://www.trs-transportkoeling.nl/prod4.cfm?prod=5
pi_31465940
Ik blijf er bij dat er geen oplossing is en dat je niet anders kunt dan het te accepteren omdat er toch geen andere oplossing is op dit moment.

De enige optie is om te gaan werken met kleinere wagens(type bestelbus) of met een soort distributiecentrum buiten de stad maar die beide opties zijn te duur
pi_31465982
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:45 schreef fernando_redondo het volgende:

De enige optie is om te gaan werken met kleinere wagens(type bestelbus) of met een soort distributiecentrum buiten de stad maar die beide opties zijn te duur
Proeven met een stadsdistributiecentrum zijn er al geweest.
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2000/01/0114T022.htm
http://www.gent.be/gent/nieuws/showitem.asp?ID=04/0428&NAV=ON&BH=
pi_31466035
Weet ik. Maar dat onderschrijft eerder mijn mening dan dat hij ondergraven wordt
pi_31466516
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:04 schreef Klonk het volgende:

[..]

en als jij het over opschieten hebt, zeg eens eerlijk hoe hard rij je dan ?, braaf 120 of ben zwaar illegaal de wet aan het overtreden en rij je 130.
Ik rijd dan gewoon 120, als ik harder rijdt flikkert mijn auto denk ik uitelkaar klinkt misschien heel braaf enzo, maar ik rij gewoon niet te hard, maar daarom wil ik wel gewoon lekker door kunnen rijden, en niet met 80 km/u achter een vrachtwagen willen hangen. Hoewel, als ik verder geen haast heb, whatsoever en ik tijd genoeg over heb blijf ik zelfs gewoon achter vrachtwagens rijden op de rechter baan. Heerlijk, lekker rustig, muziekje aan, daar kan ik van genieten. Maar nogmaals, niet als ik wil opschieten
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:45 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik blijf er bij dat er geen oplossing is en dat je niet anders kunt dan het te accepteren omdat er toch geen andere oplossing is op dit moment.
Als vrachtwagens gewoon rechts blijven rijden is er niks aan de hand, lijkt mij.

[ Bericht 19% gewijzigd door BobbyB op 15-10-2005 18:40:57 ]
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_31466628
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:09 schreef Klonk het volgende:

[..]

snelheid heeft hier niets mee te maken, reistijd wel, en ik vind niet dat er een speciale groep rekening moet houden met een andere groep, we moeten allemaal rekening met elkaar houden
Snelheid heeft hier wel degelijk mee te maken. Het verschil tussen beide groepen is te groot. Dit is niet het geval als de vrachtwagens gewoon rechts blijven rijden en niet klakkeloos en op elke willekeurig moment maar naar links vliegen omdat ze denken dat ze sneller zijn dan hun gelijkwaardig snelle voorganger.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:14:55 #128
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31473848
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:19 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Snelheid heeft hier wel degelijk mee te maken. Het verschil tussen beide groepen is te groot. Dit is niet het geval als de vrachtwagens gewoon rechts blijven rijden en niet klakkeloos en op elke willekeurig moment maar naar links vliegen omdat ze denken dat ze sneller zijn dan hun gelijkwaardig snelle voorganger.
Zelfde geld voor de personenwagen bestuurders, alleen heeft u dat nog niet door, zoals zo velen met u. Allemaal aan de 80kmph probleem opgelost.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bobby18 op 15-10-2005 22:22:45 ]
Van leven ga je dood, dood dus niet je leven maar leef en laat leven het duurt maar even.
Make Love not War.
pi_31474218
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:14 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Zelfde geld voor de personenwagen bestuurders, alleen heeft u dat nog niet door, zoals zo velen met u. Allemaal aan de 80kmph probleem opgelost.
Dat heb ik zeer zeker wel door. Ik spreek hier dan ook over het probleem op snelwegen. Niet over andere wegen. Het grootste gedeelte van de snelweggebruikers mag 120 kmph en de meesten rijden dat ook minimaal. Dat er vrachtwagens en auto's met aanhangwagens minder hard rijden is geen probleem zolang ze dan doen op de rechterbaan en dan uitsluitend op de rechterbaan.

En die leus die u hierboven noemt is te belachelijk voor woorden! Het grootste gedeelte van het verkeer kan en rijdt gewoon 120 op snelwegen en de snelheid naar beneden aanpassen naar 80, wat dus een aanpassing van 40!!! kmpu is, is niet realistisch.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:30:35 #130
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31474340
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:27 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dat heb ik zeer zeker wel door. Ik spreek hier dan ook over het probleem op snelwegen. Niet over andere wegen. Het grootste gedeelte van de snelweggebruikers mag 120 kmph en de meesten rijden dat ook minimaal. Dat er vrachtwagens en auto's met aanhangwagens minder hard rijden is geen probleem zolang ze dan doen op de rechterbaan en dan uitsluitend op de rechterbaan.

En die leus die u hierboven noemt is te belachelijk voor woorden! Het grootste gedeelte van het verkeer kan en rijdt gewoon 120 op snelwegen en de snelheid naar beneden aanpassen naar 80, wat dus een aanpassing van 40!!! kmpu is, is niet realistisch.
Ik heb het hier ook over de "snelwegen" in Nederland, niet over de bebouwde kom, daar komt straks 30kmph, weer een ander verhaal, gebeurt ook al, de door u belachelijke 40 kmph minder, kan u wel een paar voorbeeldje noemen hoor, zeer realistisch, zie geen spoken, daarom ook iedereen aan de 80 kmph in spitstijd, veel plezier, en niet inhalen he dan, succes.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bobby18 op 15-10-2005 22:36:03 ]
Make Love not War.
pi_31474482
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:30 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Ik heb het hier ook over de "snelwegen" in Nederland, niet over de bebouwde kom, daar komt straks 30kmph, weer een ander verhaal, gebeurt ook al, zeer realistisch, zie geen spoken, daarom ook iedereen aan de 80 kmph in spitstijd, veel plezier, en niet inhalen he dan, succes.
Succes met je betoog.... wanneer ga je met je spandoek naar Den Haag?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:37:48 #132
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31474570
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:35 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Succes met je betoog.... wanneer ga je met je spandoek naar Den Haag?
Rotterdam, Utrecht,hoofddorp, u rijd zeker nooit op snelwegen, trajectcontole? ooit van gehoord? Het IS er al, maarja dat is u waarschijnlijk volkomen ontgaan vrees ik.
Make Love not War.
pi_31474629
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:37 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Rotterdam, Utrecht,hoofddorp, u rijd zeker nooit op snelwegen, trajectcontole? ooit van gehoord?

3 plekken van de tig wegen die nederland rijk is..... das toch zeker niet het einde van de doelstelling.......
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:43:37 #134
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31474722
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:40 schreef Rekkie het volgende:

[..]

3 plekken van de tig wegen die nederland rijk is..... das toch zeker niet het einde van de doelstelling.......
U heeft gelijk oke, ik geef mij gewonnen, u wilt winnen maar zult verliezen, einde discussie succes met de 120kmph in uw spitstijd.
Make Love not War.
pi_31474728
Heel interessant Bobby18, maar hier gaat het topic niet over.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_31474770
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:43 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

U heeft gelijk oke, ik geef mij gewonnen, u wilt winnen maar zult verliezen, einde discussie succes met de 120kmph in uw spitstijd.
Geen problemen met 120 richting Groningen, Zwolle, Apeldoorn, Eindhoven hoor....

Succes met je strijd om de nederlandse snelwegen bejaarden-veilig te maken
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:50:32 #137
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31474937
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:45 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Geen problemen met 120 richting Groningen, Zwolle, Apeldoorn, Eindhoven hoor....

Succes met je strijd om de nederlandse snelwegen bejaarden-veilig te maken
U weet ook al niet wat einde discussie inhoud, de regering zal voor u beslissen, geen strijd van mijn kant, het is al realisme, zal vaker en op meerdere trajecten worden doorgevoerd, wederom succes, en nu echt einde discussie.
Make Love not War.
pi_31475029
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:50 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

U weet ook al niet wat einde discussie inhoud, de regering zal voor u beslissen, geen strijd van mijn kant, het is al realisme, zal vaker en op meerdere trajecten worden doorgevoerd, wederom succes, en nu echt einde discussie.
Kennelijk weet u zelf ook niet wat einde discussie inhoud (dat u überhaupt denkt dat ik mij laat vertellen wanneer een discussie is geëindigd) daar u toch weer behoefte had te reageren op mijn uitspraak
pi_31475110

Als we nu gewoon de hele boel vol bouwen dan is alles bebouwde kom, en mag je overal maar 50. Zo goed Bobby18?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:56:32 #140
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31475120
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:43 schreef BobbyB het volgende:
Heel interessant Bobby18, maar hier gaat het topic niet over.
Nee het gaat over het afzeiken van vrachtwagenchauffeurs, oorzaak, gevolg enz.. wat heeft u daarover te vermelden dan ipv dit?
Make Love not War.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:59:20 #141
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31475208
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:56 schreef BobbyB het volgende:

Als we nu gewoon de hele boel vol bouwen dan is alles bebouwde kom, en mag je overal maar 50. Zo goed Bobby18?
Zinloos hierop serieus in te gaan, het is goed ja, succes met de 120kmph in de spitstijd.
Make Love not War.
pi_31475291
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Zinloos hierop serieus in te gaan, het is goed ja, succes met de 120kmph in de spitstijd.
succes met het besturen van een een groot gevaar op de weg! Dat u nog vele vrachten mag vervoeren als ik niet op de weg zit!
pi_31475356
Ik heb er niks over te vermelden, maar er staat ergens in de FOK regels dat je niet van het onderwerp hoort af te dwalen. Net als dat er borden langs de weg staan waarop staat dat een vrachtwagen niet mag inhalen, waar dit topic dus over ging.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:14:29 #144
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31475734
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:03 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb er niks over te vermelden, maar er staat ergens in de FOK regels dat je niet van het onderwerp hoort af te dwalen. Net als dat er borden langs de weg staan waarop staat dat een vrachtwagen niet mag inhalen, waar dit topic dus over ging.
Deze topic gaat toch over inhalende vrachtwagens, oorzaak , gevolg lijkt mij zeer relevant in deze, ook aanverwante discussie over de personenwagens in deze lijkt mij niet afdwalende en is dus niet in overtreding met de door u aangehaalde FOK regels, verder stop ik met het reageren in dit topic, word zoals gewoonlijk een eindeloze iedereen wil gelijk hebbende reeks, succes.
Make Love not War.
pi_31475798
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:56 schreef Bobby18 het volgende:
Nee het gaat over het afzeiken van vrachtwagenchauffeurs, oorzaak, gevolg enz.. wat heeft u daarover te vermelden dan ipv dit?
Dit is KLB en het topic is "inhalende vrachtwagens" (bij een inhaalverbod, zie OP) en dat noem jij dan afzeiken?

Next: Bobby vs Bobby, game on!
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_31475953
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:14 schreef Bobby18 het volgende:
Deze topic gaat toch over inhalende vrachtwagens, oorzaak , gevolg
Oorzaak: (niet goed te praten bij een inhaalVERBOD)
Gevolg: Genomineerd voor Koos Spees ergernissen-top-10
quote:
ook aanverwante discussie over de personenwagens in deze lijkt mij niet afdwalende
Is wel interessant, maar hier offtopic, maar het staat je uiteraard vrij er zelf een topic over te openen.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_31476023
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:14 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Deze topic gaat toch over inhalende vrachtwagens, oorzaak , gevolg lijkt mij zeer relevant in deze, ook aanverwante discussie over de personenwagens in deze lijkt mij niet afdwalende en is dus niet in overtreding met de door u aangehaalde FOK regels, verder stop ik met het reageren in dit topic, word zoals gewoonlijk een eindeloze iedereen wil gelijk hebbende reeks, succes.
Jij bent degene die gelijk wilt hebben anders. Dat moet jij weten, wij (of ik in ieder geval) zeg alleen maar dat het irrtant is dat vrachtwagens inhalen op plaatsen en tijden waar het niet mag. Dat ze inhalen is geen probleem op zich, maar dankzij de snelheidsbegrenzer kan een vrachtwagen niet snel inhalen en doet die er dus een aantal minuten over om een ander langzaam rijdend object in te halen waardoor achter hem een mooie trein van personen auto's gaat vormen, wat ze uiteindelijk weer een file noemen...
Hoe was dat oorzaak en gevolg zei je?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:31:03 #148
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31476305
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:16 schreef r_one het volgende:

[..]

Dit is KLB en het topic is "inhalende vrachtwagens" (bij een inhaalverbod, zie OP) en dat noem jij dan afzeiken?

Next: Bobby vs Bobby, game on!
Het is verboden voor personenwagenbestuurders:

Door rood te rijden
gevaarlijk rijgedrag te vertonen
het niet geven van richting
rechts in te halen
bumperkleven
te hoge snelheid(in onoverzichtelijke situaties) ook al is het "toegestaan"
het niet handsfree telefoneren
met niet schoongemaakte ruiten je op de openbare weg te begeven
Over verdrijvingvlakken te rijden

enz, enz enz, kan nog wel even doorgaan, een vrachtwagenchauffeur is niks anders als de mede overtredende personenwagenchauffeur, irritatie aan beiden kanten, het is aan de verkeerspolitie om deze overtredingen te controleren, maar dat is dan ook weer niet goed want die moeten boeven gaan vangen volgens velen, eindeloze zinloze discussie dus, als iedereen zich aan de regels houd is er niks aan de hand, helaas gebeurt dat niet van beide kanten. En zul je dit soort oeverloos gezwets blijven houden.(punt).
Make Love not War.
pi_31476479
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:31 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Het is verboden voor personenwagenbestuurders:

Door rood te rijden
gevaarlijk rijgedrag te vertonen
het niet geven van richting
rechts in te halen
bumperkleven
te hoge snelheid(in onoverzichtelijke situaties) ook al is het "toegestaan"
het niet handsfree telefoneren
met niet schoongemaakte ruiten je op de openbare weg te begeven
Over verdrijvingvlakken te rijden

enz, enz enz, kan nog wel even doorgaan, een vrachtwagenchauffeur is niks anders als de mede overtredende personenwagenchauffeur, irritatie aan beiden kanten, het is aan de verkeerspolitie om deze overtredingen te controleren, maar dat is dan ook weer niet goed want die moeten boeven gaan vangen volgens velen, eindeloze zinloze discussie dus, als iedereen zich aan de regels houd is er niks aan de hand, helaas gebeurt dat niet van beide kanten.
Dus met andere woorden: omdat sommige personen auto's zich niet aan de regels houden, vind jij dat vrachtwagens ook maar mogen doen wat ze willen?

Hier gaat het nou toch helemaal niet om? Ja, we doen allemaal wel eens iets wat niet mag...

ach laat ook maar.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:41:56 #150
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31476655
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:36 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dus met andere woorden: omdat sommige personen auto's zich niet aan de regels houden, vind jij dat vrachtwagens ook maar mogen doen wat ze willen?

Hier gaat het nou toch helemaal niet om? Ja, we doen allemaal wel eens iets wat niet mag...

ach laat ook maar.
idd, jij snapt het, laat ook maar, het heeft geen zin dit soort topics, word eindeloos, net zo eindeloos als de mens al oorlog maakt zolang hij bestaat, je komt er niet uit, het word woord tegen woord. zgn gelijk tegen ongelijk, regels tegen regels terwijl iedereen ze net zo hard overtreed zowel personenwagenchauffeurs als vrachtwagenchauffeurs, zit hetzelfde zoogdier in nl. de mensch
Make Love not War.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')