abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31466516
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 15:04 schreef Klonk het volgende:

[..]

en als jij het over opschieten hebt, zeg eens eerlijk hoe hard rij je dan ?, braaf 120 of ben zwaar illegaal de wet aan het overtreden en rij je 130.
Ik rijd dan gewoon 120, als ik harder rijdt flikkert mijn auto denk ik uitelkaar klinkt misschien heel braaf enzo, maar ik rij gewoon niet te hard, maar daarom wil ik wel gewoon lekker door kunnen rijden, en niet met 80 km/u achter een vrachtwagen willen hangen. Hoewel, als ik verder geen haast heb, whatsoever en ik tijd genoeg over heb blijf ik zelfs gewoon achter vrachtwagens rijden op de rechter baan. Heerlijk, lekker rustig, muziekje aan, daar kan ik van genieten. Maar nogmaals, niet als ik wil opschieten
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:45 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik blijf er bij dat er geen oplossing is en dat je niet anders kunt dan het te accepteren omdat er toch geen andere oplossing is op dit moment.
Als vrachtwagens gewoon rechts blijven rijden is er niks aan de hand, lijkt mij.

[ Bericht 19% gewijzigd door BobbyB op 15-10-2005 18:40:57 ]
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_31466628
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 17:09 schreef Klonk het volgende:

[..]

snelheid heeft hier niets mee te maken, reistijd wel, en ik vind niet dat er een speciale groep rekening moet houden met een andere groep, we moeten allemaal rekening met elkaar houden
Snelheid heeft hier wel degelijk mee te maken. Het verschil tussen beide groepen is te groot. Dit is niet het geval als de vrachtwagens gewoon rechts blijven rijden en niet klakkeloos en op elke willekeurig moment maar naar links vliegen omdat ze denken dat ze sneller zijn dan hun gelijkwaardig snelle voorganger.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:14:55 #128
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31473848
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:19 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Snelheid heeft hier wel degelijk mee te maken. Het verschil tussen beide groepen is te groot. Dit is niet het geval als de vrachtwagens gewoon rechts blijven rijden en niet klakkeloos en op elke willekeurig moment maar naar links vliegen omdat ze denken dat ze sneller zijn dan hun gelijkwaardig snelle voorganger.
Zelfde geld voor de personenwagen bestuurders, alleen heeft u dat nog niet door, zoals zo velen met u. Allemaal aan de 80kmph probleem opgelost.

[ Bericht 3% gewijzigd door Bobby18 op 15-10-2005 22:22:45 ]
Copyright 31 January 1693
Van leven ga je dood, dood dus niet je leven maar leef en laat leven het duurt maar even.
Make Love not War.
pi_31474218
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:14 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Zelfde geld voor de personenwagen bestuurders, alleen heeft u dat nog niet door, zoals zo velen met u. Allemaal aan de 80kmph probleem opgelost.
Dat heb ik zeer zeker wel door. Ik spreek hier dan ook over het probleem op snelwegen. Niet over andere wegen. Het grootste gedeelte van de snelweggebruikers mag 120 kmph en de meesten rijden dat ook minimaal. Dat er vrachtwagens en auto's met aanhangwagens minder hard rijden is geen probleem zolang ze dan doen op de rechterbaan en dan uitsluitend op de rechterbaan.

En die leus die u hierboven noemt is te belachelijk voor woorden! Het grootste gedeelte van het verkeer kan en rijdt gewoon 120 op snelwegen en de snelheid naar beneden aanpassen naar 80, wat dus een aanpassing van 40!!! kmpu is, is niet realistisch.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:30:35 #130
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31474340
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:27 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Dat heb ik zeer zeker wel door. Ik spreek hier dan ook over het probleem op snelwegen. Niet over andere wegen. Het grootste gedeelte van de snelweggebruikers mag 120 kmph en de meesten rijden dat ook minimaal. Dat er vrachtwagens en auto's met aanhangwagens minder hard rijden is geen probleem zolang ze dan doen op de rechterbaan en dan uitsluitend op de rechterbaan.

En die leus die u hierboven noemt is te belachelijk voor woorden! Het grootste gedeelte van het verkeer kan en rijdt gewoon 120 op snelwegen en de snelheid naar beneden aanpassen naar 80, wat dus een aanpassing van 40!!! kmpu is, is niet realistisch.
Ik heb het hier ook over de "snelwegen" in Nederland, niet over de bebouwde kom, daar komt straks 30kmph, weer een ander verhaal, gebeurt ook al, de door u belachelijke 40 kmph minder, kan u wel een paar voorbeeldje noemen hoor, zeer realistisch, zie geen spoken, daarom ook iedereen aan de 80 kmph in spitstijd, veel plezier, en niet inhalen he dan, succes.

[ Bericht 4% gewijzigd door Bobby18 op 15-10-2005 22:36:03 ]
Van leven ga je dood, dood dus niet je leven maar leef en laat leven het duurt maar even.
Make Love not War.
pi_31474482
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:30 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Ik heb het hier ook over de "snelwegen" in Nederland, niet over de bebouwde kom, daar komt straks 30kmph, weer een ander verhaal, gebeurt ook al, zeer realistisch, zie geen spoken, daarom ook iedereen aan de 80 kmph in spitstijd, veel plezier, en niet inhalen he dan, succes.
Succes met je betoog.... wanneer ga je met je spandoek naar Den Haag?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:37:48 #132
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31474570
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:35 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Succes met je betoog.... wanneer ga je met je spandoek naar Den Haag?
Rotterdam, Utrecht,hoofddorp, u rijd zeker nooit op snelwegen, trajectcontole? ooit van gehoord? Het IS er al, maarja dat is u waarschijnlijk volkomen ontgaan vrees ik.
Make Love not War.
pi_31474629
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:37 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Rotterdam, Utrecht,hoofddorp, u rijd zeker nooit op snelwegen, trajectcontole? ooit van gehoord?

3 plekken van de tig wegen die nederland rijk is..... das toch zeker niet het einde van de doelstelling.......
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:43:37 #134
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31474722
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:40 schreef Rekkie het volgende:

[..]

3 plekken van de tig wegen die nederland rijk is..... das toch zeker niet het einde van de doelstelling.......
U heeft gelijk oke, ik geef mij gewonnen, u wilt winnen maar zult verliezen, einde discussie succes met de 120kmph in uw spitstijd.
Make Love not War.
pi_31474728
Heel interessant Bobby18, maar hier gaat het topic niet over.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_31474770
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:43 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

U heeft gelijk oke, ik geef mij gewonnen, u wilt winnen maar zult verliezen, einde discussie succes met de 120kmph in uw spitstijd.
Geen problemen met 120 richting Groningen, Zwolle, Apeldoorn, Eindhoven hoor....

Succes met je strijd om de nederlandse snelwegen bejaarden-veilig te maken
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:50:32 #137
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31474937
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:45 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Geen problemen met 120 richting Groningen, Zwolle, Apeldoorn, Eindhoven hoor....

Succes met je strijd om de nederlandse snelwegen bejaarden-veilig te maken
U weet ook al niet wat einde discussie inhoud, de regering zal voor u beslissen, geen strijd van mijn kant, het is al realisme, zal vaker en op meerdere trajecten worden doorgevoerd, wederom succes, en nu echt einde discussie.
Make Love not War.
pi_31475029
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:50 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

U weet ook al niet wat einde discussie inhoud, de regering zal voor u beslissen, geen strijd van mijn kant, het is al realisme, zal vaker en op meerdere trajecten worden doorgevoerd, wederom succes, en nu echt einde discussie.
Kennelijk weet u zelf ook niet wat einde discussie inhoud (dat u überhaupt denkt dat ik mij laat vertellen wanneer een discussie is geëindigd) daar u toch weer behoefte had te reageren op mijn uitspraak
pi_31475110

Als we nu gewoon de hele boel vol bouwen dan is alles bebouwde kom, en mag je overal maar 50. Zo goed Bobby18?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:56:32 #140
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31475120
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:43 schreef BobbyB het volgende:
Heel interessant Bobby18, maar hier gaat het topic niet over.
Nee het gaat over het afzeiken van vrachtwagenchauffeurs, oorzaak, gevolg enz.. wat heeft u daarover te vermelden dan ipv dit?
Make Love not War.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:59:20 #141
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31475208
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:56 schreef BobbyB het volgende:

Als we nu gewoon de hele boel vol bouwen dan is alles bebouwde kom, en mag je overal maar 50. Zo goed Bobby18?
Zinloos hierop serieus in te gaan, het is goed ja, succes met de 120kmph in de spitstijd.
Make Love not War.
pi_31475291
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:59 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Zinloos hierop serieus in te gaan, het is goed ja, succes met de 120kmph in de spitstijd.
succes met het besturen van een een groot gevaar op de weg! Dat u nog vele vrachten mag vervoeren als ik niet op de weg zit!
pi_31475356
Ik heb er niks over te vermelden, maar er staat ergens in de FOK regels dat je niet van het onderwerp hoort af te dwalen. Net als dat er borden langs de weg staan waarop staat dat een vrachtwagen niet mag inhalen, waar dit topic dus over ging.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:14:29 #144
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31475734
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:03 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb er niks over te vermelden, maar er staat ergens in de FOK regels dat je niet van het onderwerp hoort af te dwalen. Net als dat er borden langs de weg staan waarop staat dat een vrachtwagen niet mag inhalen, waar dit topic dus over ging.
Deze topic gaat toch over inhalende vrachtwagens, oorzaak , gevolg lijkt mij zeer relevant in deze, ook aanverwante discussie over de personenwagens in deze lijkt mij niet afdwalende en is dus niet in overtreding met de door u aangehaalde FOK regels, verder stop ik met het reageren in dit topic, word zoals gewoonlijk een eindeloze iedereen wil gelijk hebbende reeks, succes.
Make Love not War.
pi_31475798
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 22:56 schreef Bobby18 het volgende:
Nee het gaat over het afzeiken van vrachtwagenchauffeurs, oorzaak, gevolg enz.. wat heeft u daarover te vermelden dan ipv dit?
Dit is KLB en het topic is "inhalende vrachtwagens" (bij een inhaalverbod, zie OP) en dat noem jij dan afzeiken?

Next: Bobby vs Bobby, game on!
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_31475953
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:14 schreef Bobby18 het volgende:
Deze topic gaat toch over inhalende vrachtwagens, oorzaak , gevolg
Oorzaak: (niet goed te praten bij een inhaalVERBOD)
Gevolg: Genomineerd voor Koos Spees ergernissen-top-10
quote:
ook aanverwante discussie over de personenwagens in deze lijkt mij niet afdwalende
Is wel interessant, maar hier offtopic, maar het staat je uiteraard vrij er zelf een topic over te openen.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_31476023
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:14 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Deze topic gaat toch over inhalende vrachtwagens, oorzaak , gevolg lijkt mij zeer relevant in deze, ook aanverwante discussie over de personenwagens in deze lijkt mij niet afdwalende en is dus niet in overtreding met de door u aangehaalde FOK regels, verder stop ik met het reageren in dit topic, word zoals gewoonlijk een eindeloze iedereen wil gelijk hebbende reeks, succes.
Jij bent degene die gelijk wilt hebben anders. Dat moet jij weten, wij (of ik in ieder geval) zeg alleen maar dat het irrtant is dat vrachtwagens inhalen op plaatsen en tijden waar het niet mag. Dat ze inhalen is geen probleem op zich, maar dankzij de snelheidsbegrenzer kan een vrachtwagen niet snel inhalen en doet die er dus een aantal minuten over om een ander langzaam rijdend object in te halen waardoor achter hem een mooie trein van personen auto's gaat vormen, wat ze uiteindelijk weer een file noemen...
Hoe was dat oorzaak en gevolg zei je?
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:31:03 #148
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31476305
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:16 schreef r_one het volgende:

[..]

Dit is KLB en het topic is "inhalende vrachtwagens" (bij een inhaalverbod, zie OP) en dat noem jij dan afzeiken?

Next: Bobby vs Bobby, game on!
Het is verboden voor personenwagenbestuurders:

Door rood te rijden
gevaarlijk rijgedrag te vertonen
het niet geven van richting
rechts in te halen
bumperkleven
te hoge snelheid(in onoverzichtelijke situaties) ook al is het "toegestaan"
het niet handsfree telefoneren
met niet schoongemaakte ruiten je op de openbare weg te begeven
Over verdrijvingvlakken te rijden

enz, enz enz, kan nog wel even doorgaan, een vrachtwagenchauffeur is niks anders als de mede overtredende personenwagenchauffeur, irritatie aan beiden kanten, het is aan de verkeerspolitie om deze overtredingen te controleren, maar dat is dan ook weer niet goed want die moeten boeven gaan vangen volgens velen, eindeloze zinloze discussie dus, als iedereen zich aan de regels houd is er niks aan de hand, helaas gebeurt dat niet van beide kanten. En zul je dit soort oeverloos gezwets blijven houden.(punt).
Make Love not War.
pi_31476479
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:31 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Het is verboden voor personenwagenbestuurders:

Door rood te rijden
gevaarlijk rijgedrag te vertonen
het niet geven van richting
rechts in te halen
bumperkleven
te hoge snelheid(in onoverzichtelijke situaties) ook al is het "toegestaan"
het niet handsfree telefoneren
met niet schoongemaakte ruiten je op de openbare weg te begeven
Over verdrijvingvlakken te rijden

enz, enz enz, kan nog wel even doorgaan, een vrachtwagenchauffeur is niks anders als de mede overtredende personenwagenchauffeur, irritatie aan beiden kanten, het is aan de verkeerspolitie om deze overtredingen te controleren, maar dat is dan ook weer niet goed want die moeten boeven gaan vangen volgens velen, eindeloze zinloze discussie dus, als iedereen zich aan de regels houd is er niks aan de hand, helaas gebeurt dat niet van beide kanten.
Dus met andere woorden: omdat sommige personen auto's zich niet aan de regels houden, vind jij dat vrachtwagens ook maar mogen doen wat ze willen?

Hier gaat het nou toch helemaal niet om? Ja, we doen allemaal wel eens iets wat niet mag...

ach laat ook maar.
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:41:56 #150
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_31476655
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 23:36 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Dus met andere woorden: omdat sommige personen auto's zich niet aan de regels houden, vind jij dat vrachtwagens ook maar mogen doen wat ze willen?

Hier gaat het nou toch helemaal niet om? Ja, we doen allemaal wel eens iets wat niet mag...

ach laat ook maar.
idd, jij snapt het, laat ook maar, het heeft geen zin dit soort topics, word eindeloos, net zo eindeloos als de mens al oorlog maakt zolang hij bestaat, je komt er niet uit, het word woord tegen woord. zgn gelijk tegen ongelijk, regels tegen regels terwijl iedereen ze net zo hard overtreed zowel personenwagenchauffeurs als vrachtwagenchauffeurs, zit hetzelfde zoogdier in nl. de mensch
Make Love not War.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')