quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:32 schreef minkuukel het volgende:
Het is toch zo simpel.
Verboden voor rode vrachtwagens om zwarte personenauto's te passeren.![]()
Dat is zeker boeiend, een inhalende vrachtwagen staat ZEKER in de spits garant voor een mooie rij langzaam rijdende auto's achter hem die naar achteren dmv een harmonica effect zorgt voor een stilstaande file.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:18 schreef Megumi het volgende:
Boeie!
En toch de drang hebben om in dit topic te reagerenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:18 schreef Megumi het volgende:
Boeie!
Er kunnen zwarten oversteken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:32 schreef minkuukel het volgende:
Het is toch zo simpel.
Verboden voor rode vrachtwagens om zwarte personenauto's te passeren.![]()
Tja.. zeker als het zo'n makkelijke reaktie is...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En toch de drang hebben om in dit topic te reageren
Zelfs om 06:30 al een hele rij achter me. Want 1 vrachtwagen is niet genoeg, de hele rij (8 stuks) moest ingehaald wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is zeker boeiend, een inhalende vrachtwagen staat ZEKER in de spits garant voor een mooie rij langzaam rijdende auto's achter hem die naar achteren dmv een harmonica effect zorgt voor een stilstaande file.
Zonder nek en kleren!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef BrickTop het volgende:
[..]
Er kunnen zwarten oversteken.![]()
[afbeelding]
Ik vertrouw vrachtwagens überhaupt niet. Daar zijn ze me veel te groot en te verwoestend voor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:06 schreef Davoice het volgende:
Ik heb ooit bijna een ongeluk had door dit soort gedoe. 2 vrachtwagens moesten invoegen op een vierbaansweg. De achterste van de twee voegde eerder in. Ik zat op de linker baan. Toen de voorste wilde invoegen was er geen ruimte op de rechter baan, omdat de andere vrachtwagen er al reed, maar coulant als hij was tegenover zijn collega chauffeur kwakte hij gewoon de hele combinatie naar de linker baan, zonder uit te kijkenIk moest vol in de remmen om een ongeluk te voorkomen. Sindsdien vertrouw ik die lui voor geen meter meer.
Dat heet nu anticiperen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:06 schreef Davoice het volgende:
Ik heb ooit bijna een ongeluk had door dit soort gedoe. 2 vrachtwagens moesten invoegen op een vierbaansweg. De achterste van de twee voegde eerder in. Ik zat op de linker baan. Toen de voorste wilde invoegen was er geen ruimte op de rechter baan, omdat de andere vrachtwagen er al reed, maar coulant als hij was tegenover zijn collega chauffeur kwakte hij gewoon de hele combinatie naar de linker baan, zonder uit te kijkenIk moest vol in de remmen om een ongeluk te voorkomen. Sindsdien vertrouw ik die lui voor geen meter meer.
Erg drukquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef Lucille het volgende:
Hoe druk was het vanochtend om 06:30?
Te druk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef Lucille het volgende:
Hoe druk was het vanochtend om 06:30?
Dat is geen criterium.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef Lucille het volgende:
Hoe druk was het vanochtend om 06:30?
Ja meneer de agent, het was niet druk dus reed ik maar 150.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef Lucille het volgende:
Hoe druk was het vanochtend om 06:30?
Scheelt je tijdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:17 schreef cupra4 het volgende:
Als dit bord er staat:
[afbeelding]
met daaronder een bordje 06:00 - 10:00
Dus vrachtwagens NIET inhalen van 06:00 tot 10:00
Is het dan echt zo fucking moeilijk om om 06:30 gewoon op de rechterbaan te blijven met die klotecombinaties ? En nee, er was geen uitvoegende vrachtwagen die er tussen moest, de rest ging gewoon te langzaam. Zijn die chauffeurs nou echt analfabeet ?![]()
Beetje een kul-argument maar het zuigt behoorlijk om een uur naar dezelfde achterkant te kijkenquote:
Ik zit 's ochtends in de auto om files te creeeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik hoor altijd graag de mening van de andere kant in dit soort zaken dus vriendelijk als ik ben (*kuch*), stapte ik eens op zo'n vrachtwagenchaffeur af en ik vroeg hem "Joh, er staat toch een bord dat je niet mag inhalen en als je het toch doet heb je zo een paar honderd meter auto's achter je hangen, waarom doe je het dan toch?" Het antwoord was "Omdat wij voor ons werk op de weg zitten"
![]()
Ja hallo. Denk je soms dat ik 's morgens vroeg in de auto zit om te gaan winkelen ofzo?
Betekent dat dan dat ik 160 mag omdat ik ook voor me werk op de weg zit?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik hoor altijd graag de mening van de andere kant in dit soort zaken dus vriendelijk als ik ben (*kuch*), stapte ik eens op zo'n vrachtwagenchaffeur af en ik vroeg hem "Joh, er staat toch een bord dat je niet mag inhalen en als je het toch doet heb je zo een paar honderd meter auto's achter je hangen, waarom doe je het dan toch?" Het antwoord was "Omdat wij voor ons werk op de weg zitten"
![]()
Ja hallo. Denk je soms dat ik 's morgens vroeg in de auto zit om te gaan winkelen ofzo?
Hoiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik hoor altijd graag de mening van de andere kant in dit soort zaken
Geweldige bijdrage aan deze discussie. Bedankt ga zo door en bewijs dat je het moderatorschap waard bentquote:
Die opmerking verwachtte ik al... Sommigen denken dat ze god zijn of zo en o wee als je laat blijken het niet eens te zijn met zijn ongelofelijk domme actie, dan gaat die luchthoorn en alle 16 lampen tegelijk aan... (waar die nou voor nodig zijn, weet ik ook niet, of rijden ze allemaal naar Donker-Afrika ofzo ?)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik hoor altijd graag de mening van de andere kant in dit soort zaken dus vriendelijk als ik ben (*kuch*), stapte ik eens op zo'n vrachtwagenchaffeur af en ik vroeg hem "Joh, er staat toch een bord dat je niet mag inhalen en als je het toch doet heb je zo een paar honderd meter auto's achter je hangen, waarom doe je het dan toch?" Het antwoord was "Omdat wij voor ons werk op de weg zitten"
![]()
Ja hallo. Denk je soms dat ik 's morgens vroeg in de auto zit om te gaan winkelen ofzo?
Ik heb een electrisch zonnegordijn bij mn achterruit. Werkt ook prima voor/tegen op-de-achterbank-meerijders.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:39 schreef cupra4 het volgende:
[..]
* Heerlijk zo'n automatisch dimmende binnenspiegel.
Die heb ik nu ook...... ik denk er over om er een grote middelvinger op te laten zettenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:42 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik heb een electrisch zonnegordijn bij mn achterruit. Werkt ook prima voor/tegen op-de-achterbank-meerijders.
Of het hoofd van Suger Lee Hooper, dan schikken ze zich zo rot dat ze spontaan hun auto/iets in de sloot parkeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook...... ik denk er over om er een grote middelvinger op te laten zetten
de A9 Velsen - Rotterpolderplein staat om 6:15 al shocking klem, iedere dag weerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef Lucille het volgende:
Hoe druk was het vanochtend om 06:30?
Ik heb mijn mening al gegevenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geweldige bijdrage aan deze discussie. Bedankt ga zo door en bewijs dat je het moderatorschap waard bent
Let op: Beatles-lp'squote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef BrickTop het volgende:
[..]
Er kunnen zwarten oversteken.![]()
[afbeelding]
Ben jij bereid een anderhalf uurtje langer op je goederen te wachten?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik pleit er ook eigenlijk voor om vrachtwagens uit de spits te halen. Of op aparte eenbaans rijstroken ("da's lekker niet inhalen met 60 km/u, leuk he, doe het daar maar even van!"), of tussen 07:00 en 09:00 niet op de autosnelweg. Ik weet wel dat dat technische en economisch nu nog niet mogelijk is, maar ter plaatse van een vrachtwagen loopt de capaciteit van een tweebaans autosnelweg terug naar minder dan 50%. Of ze nu inhalen of niet, ze veroorzaken zowiezo opstoppingen.
Ja hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ben jij bereid een anderhalf uurtje langer op je goederen te wachten?
's Nachts rijden werkt voor kranten en de post maar voor gewoon goederenvervoer zeker niet. Bouwplaatsen mag alleen 's Avonds gewerkt worden dan. Vakkenvullers ook maar 's Avonds want ja overdag mag de vrachtwagen niet rijden. Werkt gewoon niet dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:46 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ja hoor.
Of lekker al het vrachtverkeer snachts doen.
Wat ook mooi is bv dat je Duitsland niet eens IN mag met een vrachtwagen op feestdagen.
Kan je eindelijk eens door kachelen
Wat heeft de aanvoer nu te maken met het uitvoerende werk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
's Nachts rijden werkt voor kranten en de post maar voor gewoon goederenvervoer zeker niet. Bouwplaatsen mag alleen 's Avonds gewerkt worden dan. Vakkenvullers ook maar 's Avonds want ja overdag mag de vrachtwagen niet rijden. Werkt gewoon niet dus
Alleen savonds? Huh?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
's Nachts rijden werkt voor kranten en de post maar voor gewoon goederenvervoer zeker niet. Bouwplaatsen mag alleen 's Avonds gewerkt worden dan.
Wat dacht je van smorgens vroeg? En vaak worden vakken ook saonds gevult ja. Dus die vrachtwagen om zeg 20:00 of 20:30 uitladen kan dan ook.quote:Vakkenvullers ook maar 's Avonds want ja overdag mag de vrachtwagen niet rijden. Werkt gewoon niet dus
ja kijk, dat werkt dus niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:51 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Alleen savonds? Huh?
Bouwplaatsen kunnen natuurlijk ook al bv rond 06:00 bevoorraad worden. Dan gebeurt het vervoer van het materiaal tussne zeg 4 en 6uur des nachts.
[..]
Wat dacht je van smorgens vroeg? En vaak worden vakken ook saonds gevult ja. Dus die vrachtwagen om zeg 20:00 of 20:30 uitladen kan dan ook.
In het algemeen zouden verschoven werktijden een onderdeel van de vervoersproblematieken kunnen zijn en ik denk dat in veel transport zaken dat prima kan.
Nu nog mensen vinden die (liever) snachts/vroeg of erg laat werken en je bent klaar.
Dus jij zou niet klagen als je lekker ligt te slapen en naast je hoor je een vrachtwagenmotor, de eventuele PTO en natuurlijk de goederen zelf. Staal op staal hoor je nou eenmaalquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat heeft de aanvoer nu te maken met het uitvoerende werk.
Goederen kunnen simpelweg opgeslagen worden om er de volgende dag mee aan de slag te gaan.
Appels en perenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:00 schreef Rekkie het volgende:
Bakkers worden ook 's nachts/'s ochtends heel vroeg bevooraard.... daar kan het ook.
De winkels hier liggen niet pal naast een rij woningen, dus neequote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dus jij zou niet klagen als je lekker ligt te slapen en naast je hoor je een vrachtwagenmotor, de eventuele PTO en natuurlijk de goederen zelf. Staal op staal hoor je nou eenmaal
Bevoorrading = bevoorrading is zie niet waarom appels en peren hier van toepassing isquote:
Is het bewust of kun je er niets aan doen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:31 schreef ErwinRommel het volgende:
vaud
Bevoorrading is idd bevoorrading. Maar dan ben je er nog niet. Er moet personeel aanwezig zijn om de voorraad in ontvangst te nemen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
De winkels hier liggen niet pal naast een rij woningen, dus nee
[..]
Bevoorrading = bevoorrading is zie niet waarom appels en peren hier van toepassing is
Hoezo? Irriteerd het je?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Is het bewust of kun je er niets aan doen?
Stel dat het wel zo was?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
De winkels hier liggen niet pal naast een rij woningen, dus nee
Omdat een bakkerij sowieso al nachtwerk isquote:[..]
Bevoorrading = bevoorrading zie niet in waarom appels en peren hier van toepassing is
Supermarkt is simpel, via een nachtkluis (al dan niet gekoeld) die door de vrachtwagen aan de buitenzijde te openen is en door de medewerkers van de supermakt aan beide zijden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bevoorrading is idd bevoorrading. Maar dan ben je er nog niet. Er moet personeel aanwezig zijn om de voorraad in ontvangst te nemen.
Bouwterreinen zijn in de nacht gesloten. Supermarkten zijn gesloten, winkels zijn gesloten en de meeste bedrijven zijn gesloten.
Hoe moet de bevoorrader zijn spullen dan kwijt? Hoe wil je dat doen?
bevoorraden supermarkt simpel? Lijkt idd simpel, maar de werkelijkheid is anders. Ben zelf voor een blauwe maandag distributie chauff geweest.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Supermarkt is simpel, via een nachtkluis (al dan niet gekoeld) die door de vrachtwagen aan de buitenzijde te openen is en door de medewerkers van de supermakt aan beide zijden.
Ik heb zelf bij een metaal-bedrijf gewerkt waar de bevoorrading gewoon 's nachts werd geregeld door op een vooraf aangegeven plek achter het hek.
en nu ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:17 schreef cupra4 het volgende:
Als dit bord er staat:
[afbeelding]
met daaronder een bordje 06:00 - 10:00
Dus vrachtwagens NIET inhalen van 06:00 tot 10:00
Is het dan echt zo fucking moeilijk om om 06:30 gewoon op de rechterbaan te blijven met die klotecombinaties ? En nee, er was geen uitvoegende vrachtwagen die er tussen moest, de rest ging gewoon te langzaam. Zijn die chauffeurs nou echt analfabeet ?![]()
Nee gewone moord als je niet uitkijkt, want daar zorgen de vrachtwagenchaffeurs wel voor op den duurquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee gewone moord als je niet uitkijkt, want daar zorgen de vrachtwagenchaffeurs wel voor op den duur
Och sorry... Inhalende vrachtwagens zijn potentiële moordenaars!quote:
Het was niet zo moeilijk, maar eigenlijk zijn alle vrachtwagens potentiele moordenaars.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:38 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Och sorry... Inhalende vrachtwagens zijn potentiële moordenaars!![]()
Paar honderd duizend vrachtwagens tegen vele miljoenen personenwagens, en ja hoor de vrachtwagens zijn de schuld, natuurlijk. Rijd maar lekker "door" met je wagentje, komen er nog meer bij prima, kostenplaatje van het in de file staan word toch op de consument doorberekend, ga maar lekker telewerken stelletje kantoorlullen. Zonder het vervoer van jullie spulletjes word er toch niks verdiend, of ga je ze straks emailenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Relaxt! Dus als je met je werk bezig bent mag je regels overtreden, mensen irriteren en economische schade veroorzaken? Ideaal!
Ja dus? Ik ga toch ook niet over de vluchtstrook rijden omdat er links een vrachtwagen rijd die daar niet mag rijden?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:29 schreef Circuitbreaker het volgende:
Beetje overdreven om zo af te geven op vrachtwagens. Meestal komt dit doordat er een echt significant langzamer voertuig, 9 van de 10 keer een telescoopkraan, rechts rijdt.
Je moet wel goed lezen... Er worden gewoon andere vrachtwagens ingehaald die naar hun idee te langzaam (80 ?) rijden. Dus ook die lamzak met die klote dieplader die vanmorgen om 06:10 op de A2 bij Valkenswaard minstens 7 andere vrachtwagens BERGOP moest inhalen.... Waar was dat nou voor nodig ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:29 schreef Circuitbreaker het volgende:
Beetje overdreven om zo af te geven op vrachtwagens. Meestal komt dit doordat er een echt significant langzamer voertuig, 9 van de 10 keer een telescoopkraan, rechts rijdt.
Als dit op een snelweg met 3 banen gebeurt dan ontstaat er net zo goed een zooitje. En hoe komt dat, doordat ze op de middenbaan het liefst net niet tegen de inhalende vrachtauto aanrijden om dan meteen naar links te gaan, dus met een te lage snelheid en liefst zonder te kijken en/of richting aan te geven![]()
![]()
Ik wacht dan liever rustig op gepaste afstand van de vrachtwagen tot 'ie zijn inhaalmanouvre heeft afgerond en dan kan ik het gaspedaal weer flink intrappen zonder dat ik uit frustratie een hap uit mijn stuur heb gebeten![]()
Hoe druk is het 's nachts om 3 uur op een 6 baans A4 waar ze staan te flitsen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef Lucille het volgende:
Hoe druk was het vanochtend om 06:30?
Dat zie ik nu soms al gebeurenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:56 schreef Saabmobiel het volgende:
Er is maar één goede oplossing voor het probleem van de inhalende vrachtwagens: de snelheidsbegrenzer eraf! Hierdoor wordt het snelheidsverschil tussen vracht- en personenvervoer al een stuk minder.
Gevolg is wel dat mensen dan gaan miepen dat ze ingehaald worden door vrachtwagens...![]()
Dat ligt aan die eikels die menen dat 80 op de snelweg hard genoeg is..........quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 08:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat ligt aan die eikels die menen dat 80 op de snelweg hard genoeg is..........
Ook zulks tuig en bejaarden moet je van de (snel)weg trappen
Nee, brood toch?quote:
Mischien is dat wel NET de vrachtwagen die jouw avondVRETEN komt bezorgen bij je lokale supermarkt. Of dacht jij dat jouw eten, autotje, huisje, bedje, en alles wat je ook maar gebruikt in jouw dagenlijkse leventje aan is komen waaien, nee dat word stukje bij stukje door VRACHTWAGENS JA aangevoerd. Heb jij geen uitgaande goederen bij je werk(al is het maar de post) wil je ook niet dat dat bij de klant komt enz.. nou dan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dus? Ik ga toch ook niet over de vluchtstrook rijden omdat er links een vrachtwagen rijd die daar niet mag rijden?
Sorry maar jouw reactie slaat echt nergens op. Ik rij iedere dag naar het werk om de uitkeringen van die uitkeringstrekkers te verdienen (en met een beetje geluk houd ik ook nog geld over om voor mezelf wat over te houden) maar geeft mij dat het recht om dingen te doen die niet mogen? Mooi zooitje zou het dan worden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:13 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Mischien is dat wel NET de vrachtwagen die jouw avondVRETEN komt bezorgen bij je lokale supermarkt. Of dacht jij dat jouw eten, autotje, huisje, bedje, en alles wat je ook maar gebruikt in jouw dagenlijkse leventje aan is komen waaien, nee dat word stukje bij stukje door VRACHTWAGENS JA aangevoerd. Heb jij geen uitgaande goederen bij je werk(al is het maar de post) wil je ook niet dat dat bij de klant komt enz.. nou dan.
Ja ik wel, ik vind het zo geweldig om in de file te staan dat ik om half 6 opsta om er gezellig in te gaan staan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:25 schreef fernando_redondo het volgende:
Vrachtwagenchauffeurs staan niet voor hun lol in de file en gaan als het maar enigsinds kan de files uit de weg(En ook het inhaalverbod bijvoorbeeld)
en das nou juist het probleem, vrijwel niemand houdt zich precies aan de verkeersregels, nog chauffeurs van luxewagens nog vrachtwagenchauffeurs.quote:Vrachtwagens horen zich ook gewoon aan de verkeersregels te houden, net als ieder ander
Ja daar moet ik je gelijk in geven. Ik lees net jouw vorige post, en ben het met je eens dat automoblisten soms ook rare streken uithalen bij vrachtwagens. Ik heb best wel respect voor die jongens verder, want het zijn wel enorme dingen waar je mee over de weg rijdt en ik geef ze ook de ruimte als ik zie dat die ruimte nodig heeft, maar rechts inhalen is gewoon zwaar irritant af en toe.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
en das nou juist het probleem, vrijwel niemand houdt zich precies aan de verkeersregels, nog chauffeurs van luxewagens nog vrachtwagenchauffeurs.
Waar lees jij iets over rechts inhalen in Klonks post?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:27 schreef BobbyB het volgende:
Ik lees net jouw vorige post, en ben het met je eens dat automoblisten soms ook rare streken uithalen bij vrachtwagens.
[..]
maar rechts inhalen is gewoon zwaar irritant af en toe.
sorry ben nog niet helemaal wakkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Waar lees jij iets over rechts inhalen in Klonks post?
Ik zou aan je baas gaan vragen of je van 10 tot 5 's nachts mag gaan werkenquote:Ik zit ook niet voor mijn lol om 6 uur 's ochtends in de file of met 80km/u achter een inhalende vrachtwagen....
Leuk is het nooit, nergens, helemaal niet als je wilt opschieten. Maar daar kan ik mee leven gezien het doel waarmee ze op de weg zitten (mijn diepvriespizza zeg maar) en wil ze ook nog wel de ruimte geven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:37 schreef BobbyB het volgende:
het inhalen door vrachtwagens op stukken waar het niet mag gewoon best irritant is als je een beetje op wil schieten.
Een klein detail, wij zijn al op ons werk en worden geconfronteerd met zeer irritante medeweggebruikers, en een hoge werkdruk(planning), nu ben ik een zelfstandige rijder maar weet wel waarmee sommige chauffeurs de weg mee op worden gestuurd(vanuit het verleden), reken maar dat je dan ook in gaat halen, net zoals personenauto"chauffeurs" die in de stress zitten. Chauffeurs zijn ook mensen namelijk, de stress die jij eventueel hebt op je werk hebben hun op de weg(dan zijn ze al op hun werk). Buiten de stressers die er al een "beroep" van hebben gemaakt om gestressed op hun werk aan te komen, filejunkies het ergste soort, de forensenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:25 schreef r_one het volgende:
Dit topic gaat nou eens niet over vrachtwagens die willekeurig wanneer met 90 een 80-rijdende collega gaan inhalen, maar dit doen op een tijd en plek dit dit verboden is. Dat verbod zal er wel niet voor niets zijn, dáár en dán. Werk of geen werk, doe je het toch, dan veroorzaak je fileproblemen en werkt je inhalen juist averechts. En komt m'n diepvriespizza toch nog te laat bij de supermarkt.
en als jij het over opschieten hebt, zeg eens eerlijk hoe hard rij je dan ?, braaf 120 of ben zwaar illegaal de wet aan het overtreden en rij je 130.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
sorry ben nog niet helemaal wakkerik bedoelde, hoe dan ook, dat het inhalen door vrachtwagens op stukken waar het niet mag gewoon best irritant is als je een beetje op wil schieten.
Ja, met het verschil dat een vrachtauto dus echt niks opschiet met een inhaalactie. Als automobilist kun je weldegelijk tijd inhalen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 12:12 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Een klein detail, wij zijn al op ons werk en worden geconfronteerd met zeer irritante medeweggebruikers, en een hoge werkdruk(planning), nu ben ik een zelfstandige rijder maar weet wel waarmee sommige chauffeurs de weg mee op worden gestuurd(vanuit het verleden), reken maar dat je dan ook in gaat halen, net zoals personenauto"chauffeurs" die in de stress zitten. Chauffeurs zijn ook mensen namelijk, de stress die jij eventueel hebt op je werk hebben hun op de weg(dan zijn ze al op hun werk). Buiten de stressers die er al een "beroep" van hebben gemaakt om gestressed op hun werk aan te komen, filejunkies het ergste soort, de forensen
Ik rijd standaard harder dan 120! Schiet het tenminste nog een beetje op en dan duurt het tenminste ook geen kwartier voordat je een iemand die net geen 120 rijdt hebt ingehaald.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 15:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
en als jij het over opschieten hebt, zeg eens eerlijk hoe hard rij je dan ?, braaf 120 of ben zwaar illegaal de wet aan het overtreden en rij je 130.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |