quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:32 schreef minkuukel het volgende:
Het is toch zo simpel.
Verboden voor rode vrachtwagens om zwarte personenauto's te passeren.![]()
Dat is zeker boeiend, een inhalende vrachtwagen staat ZEKER in de spits garant voor een mooie rij langzaam rijdende auto's achter hem die naar achteren dmv een harmonica effect zorgt voor een stilstaande file.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:18 schreef Megumi het volgende:
Boeie!
En toch de drang hebben om in dit topic te reagerenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:18 schreef Megumi het volgende:
Boeie!
Er kunnen zwarten oversteken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:32 schreef minkuukel het volgende:
Het is toch zo simpel.
Verboden voor rode vrachtwagens om zwarte personenauto's te passeren.![]()
Tja.. zeker als het zo'n makkelijke reaktie is...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En toch de drang hebben om in dit topic te reageren
Zelfs om 06:30 al een hele rij achter me. Want 1 vrachtwagen is niet genoeg, de hele rij (8 stuks) moest ingehaald wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is zeker boeiend, een inhalende vrachtwagen staat ZEKER in de spits garant voor een mooie rij langzaam rijdende auto's achter hem die naar achteren dmv een harmonica effect zorgt voor een stilstaande file.
Zonder nek en kleren!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef BrickTop het volgende:
[..]
Er kunnen zwarten oversteken.![]()
[afbeelding]
Ik vertrouw vrachtwagens überhaupt niet. Daar zijn ze me veel te groot en te verwoestend voor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:06 schreef Davoice het volgende:
Ik heb ooit bijna een ongeluk had door dit soort gedoe. 2 vrachtwagens moesten invoegen op een vierbaansweg. De achterste van de twee voegde eerder in. Ik zat op de linker baan. Toen de voorste wilde invoegen was er geen ruimte op de rechter baan, omdat de andere vrachtwagen er al reed, maar coulant als hij was tegenover zijn collega chauffeur kwakte hij gewoon de hele combinatie naar de linker baan, zonder uit te kijkenIk moest vol in de remmen om een ongeluk te voorkomen. Sindsdien vertrouw ik die lui voor geen meter meer.
Dat heet nu anticiperen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:06 schreef Davoice het volgende:
Ik heb ooit bijna een ongeluk had door dit soort gedoe. 2 vrachtwagens moesten invoegen op een vierbaansweg. De achterste van de twee voegde eerder in. Ik zat op de linker baan. Toen de voorste wilde invoegen was er geen ruimte op de rechter baan, omdat de andere vrachtwagen er al reed, maar coulant als hij was tegenover zijn collega chauffeur kwakte hij gewoon de hele combinatie naar de linker baan, zonder uit te kijkenIk moest vol in de remmen om een ongeluk te voorkomen. Sindsdien vertrouw ik die lui voor geen meter meer.
Erg drukquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef Lucille het volgende:
Hoe druk was het vanochtend om 06:30?
Te druk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef Lucille het volgende:
Hoe druk was het vanochtend om 06:30?
Dat is geen criterium.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef Lucille het volgende:
Hoe druk was het vanochtend om 06:30?
Ja meneer de agent, het was niet druk dus reed ik maar 150.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef Lucille het volgende:
Hoe druk was het vanochtend om 06:30?
Scheelt je tijdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:17 schreef cupra4 het volgende:
Als dit bord er staat:
[afbeelding]
met daaronder een bordje 06:00 - 10:00
Dus vrachtwagens NIET inhalen van 06:00 tot 10:00
Is het dan echt zo fucking moeilijk om om 06:30 gewoon op de rechterbaan te blijven met die klotecombinaties ? En nee, er was geen uitvoegende vrachtwagen die er tussen moest, de rest ging gewoon te langzaam. Zijn die chauffeurs nou echt analfabeet ?![]()
Beetje een kul-argument maar het zuigt behoorlijk om een uur naar dezelfde achterkant te kijkenquote:
Ik zit 's ochtends in de auto om files te creeeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik hoor altijd graag de mening van de andere kant in dit soort zaken dus vriendelijk als ik ben (*kuch*), stapte ik eens op zo'n vrachtwagenchaffeur af en ik vroeg hem "Joh, er staat toch een bord dat je niet mag inhalen en als je het toch doet heb je zo een paar honderd meter auto's achter je hangen, waarom doe je het dan toch?" Het antwoord was "Omdat wij voor ons werk op de weg zitten"
![]()
Ja hallo. Denk je soms dat ik 's morgens vroeg in de auto zit om te gaan winkelen ofzo?
Betekent dat dan dat ik 160 mag omdat ik ook voor me werk op de weg zit?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik hoor altijd graag de mening van de andere kant in dit soort zaken dus vriendelijk als ik ben (*kuch*), stapte ik eens op zo'n vrachtwagenchaffeur af en ik vroeg hem "Joh, er staat toch een bord dat je niet mag inhalen en als je het toch doet heb je zo een paar honderd meter auto's achter je hangen, waarom doe je het dan toch?" Het antwoord was "Omdat wij voor ons werk op de weg zitten"
![]()
Ja hallo. Denk je soms dat ik 's morgens vroeg in de auto zit om te gaan winkelen ofzo?
Hoiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik hoor altijd graag de mening van de andere kant in dit soort zaken
Geweldige bijdrage aan deze discussie. Bedankt ga zo door en bewijs dat je het moderatorschap waard bentquote:
Die opmerking verwachtte ik al... Sommigen denken dat ze god zijn of zo en o wee als je laat blijken het niet eens te zijn met zijn ongelofelijk domme actie, dan gaat die luchthoorn en alle 16 lampen tegelijk aan... (waar die nou voor nodig zijn, weet ik ook niet, of rijden ze allemaal naar Donker-Afrika ofzo ?)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik hoor altijd graag de mening van de andere kant in dit soort zaken dus vriendelijk als ik ben (*kuch*), stapte ik eens op zo'n vrachtwagenchaffeur af en ik vroeg hem "Joh, er staat toch een bord dat je niet mag inhalen en als je het toch doet heb je zo een paar honderd meter auto's achter je hangen, waarom doe je het dan toch?" Het antwoord was "Omdat wij voor ons werk op de weg zitten"
![]()
Ja hallo. Denk je soms dat ik 's morgens vroeg in de auto zit om te gaan winkelen ofzo?
Ik heb een electrisch zonnegordijn bij mn achterruit. Werkt ook prima voor/tegen op-de-achterbank-meerijders.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:39 schreef cupra4 het volgende:
[..]
* Heerlijk zo'n automatisch dimmende binnenspiegel.
Die heb ik nu ook...... ik denk er over om er een grote middelvinger op te laten zettenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:42 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ik heb een electrisch zonnegordijn bij mn achterruit. Werkt ook prima voor/tegen op-de-achterbank-meerijders.
Of het hoofd van Suger Lee Hooper, dan schikken ze zich zo rot dat ze spontaan hun auto/iets in de sloot parkeren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook...... ik denk er over om er een grote middelvinger op te laten zetten
de A9 Velsen - Rotterpolderplein staat om 6:15 al shocking klem, iedere dag weerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:48 schreef Lucille het volgende:
Hoe druk was het vanochtend om 06:30?
Ik heb mijn mening al gegevenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geweldige bijdrage aan deze discussie. Bedankt ga zo door en bewijs dat je het moderatorschap waard bent
Let op: Beatles-lp'squote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef BrickTop het volgende:
[..]
Er kunnen zwarten oversteken.![]()
[afbeelding]
Ben jij bereid een anderhalf uurtje langer op je goederen te wachten?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik pleit er ook eigenlijk voor om vrachtwagens uit de spits te halen. Of op aparte eenbaans rijstroken ("da's lekker niet inhalen met 60 km/u, leuk he, doe het daar maar even van!"), of tussen 07:00 en 09:00 niet op de autosnelweg. Ik weet wel dat dat technische en economisch nu nog niet mogelijk is, maar ter plaatse van een vrachtwagen loopt de capaciteit van een tweebaans autosnelweg terug naar minder dan 50%. Of ze nu inhalen of niet, ze veroorzaken zowiezo opstoppingen.
Ja hoor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ben jij bereid een anderhalf uurtje langer op je goederen te wachten?
's Nachts rijden werkt voor kranten en de post maar voor gewoon goederenvervoer zeker niet. Bouwplaatsen mag alleen 's Avonds gewerkt worden dan. Vakkenvullers ook maar 's Avonds want ja overdag mag de vrachtwagen niet rijden. Werkt gewoon niet dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:46 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ja hoor.
Of lekker al het vrachtverkeer snachts doen.
Wat ook mooi is bv dat je Duitsland niet eens IN mag met een vrachtwagen op feestdagen.
Kan je eindelijk eens door kachelen
Wat heeft de aanvoer nu te maken met het uitvoerende werk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
's Nachts rijden werkt voor kranten en de post maar voor gewoon goederenvervoer zeker niet. Bouwplaatsen mag alleen 's Avonds gewerkt worden dan. Vakkenvullers ook maar 's Avonds want ja overdag mag de vrachtwagen niet rijden. Werkt gewoon niet dus
Alleen savonds? Huh?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:59 schreef Tha_T het volgende:
[..]
's Nachts rijden werkt voor kranten en de post maar voor gewoon goederenvervoer zeker niet. Bouwplaatsen mag alleen 's Avonds gewerkt worden dan.
Wat dacht je van smorgens vroeg? En vaak worden vakken ook saonds gevult ja. Dus die vrachtwagen om zeg 20:00 of 20:30 uitladen kan dan ook.quote:Vakkenvullers ook maar 's Avonds want ja overdag mag de vrachtwagen niet rijden. Werkt gewoon niet dus
ja kijk, dat werkt dus niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:51 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Alleen savonds? Huh?
Bouwplaatsen kunnen natuurlijk ook al bv rond 06:00 bevoorraad worden. Dan gebeurt het vervoer van het materiaal tussne zeg 4 en 6uur des nachts.
[..]
Wat dacht je van smorgens vroeg? En vaak worden vakken ook saonds gevult ja. Dus die vrachtwagen om zeg 20:00 of 20:30 uitladen kan dan ook.
In het algemeen zouden verschoven werktijden een onderdeel van de vervoersproblematieken kunnen zijn en ik denk dat in veel transport zaken dat prima kan.
Nu nog mensen vinden die (liever) snachts/vroeg of erg laat werken en je bent klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |