En de TT ook een nummertjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:23 schreef svann het volgende:
En daar is Fok weer.
De tijd is voor het gemak een uurtje terug gezet, zie ik.
Ziet er goed uit Buswatcherquote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je het nieuwste boek van buswatcher al gelezen?
Pfffrt, ik heb anderhalf uur naar dat domme gelul van die zeurstudente moeten luisteren in de hoop dat Menno het zou wagen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:27 schreef Pinball het volgende:
23:43 Menno vertelt nèt niet aan Lieske dat hij homo is, de homo
[afbeelding]
quote:
Dat is alvast om te wennen aan de wintertijd die er weer aankomtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:23 schreef svann het volgende:
En daar is Fok weer.
De tijd is voor het gemak een uurtje terug gezet, zie ik.
Nou, des te beter toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:31 schreef APK het volgende:
Volgens de Talpa site staat Menno trouwens genomineerd als hij niet in zijn opdracht slaagt.
Het is voor hem een beetje een lose / lose situatie.
Als het lukt krijgt hij één keer immuniteit en vertrouwt niemand hem meer, als het fout gaat staat hij genomineerd.
Ik snapte ook al niet waarom hij meedoet. Beetje dom korte-termijndenken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:31 schreef APK het volgende:
Volgens de Talpa site staat Menno trouwens genomineerd als hij niet in zijn opdracht slaagt.
Als het lukt krijgt hij één keer immuniteit en vertrouwt niemand hem meer, als het fout gaat staat hij genomineerd.
Volgende maand toch pas?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:30 schreef MissHobje het volgende:
Dat is alvast om te wennen aan de wintertijd die er weer aankomt
Bij een weigering zou hij automatisch genomineerd zijn.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:33 schreef Pinball het volgende:
Ik snapte ook al niet waarom hij meedoet. Beetje dom korte-termijndenken.
Ja dat vroeg ik me ook af mocht hij deze opdracht nou ook weigeren? Of zou hij dan ook automatische genomineerd zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:31 schreef APK het volgende:
werd me helemaal niet duidelijk og hij mocht weigerenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:33 schreef MissHobje het volgende:
Mogen ze ook een opdracht weigeren ?? zo'n geheime missie dan he ? of zitten daar dan ook weer sancties op
Alleen als hij zijn geheime opdracht verraadt staat hij genomineerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:31 schreef APK het volgende:
Ik had begrepen dat als:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
Bij een weigering zou hij automatisch genomineerd zijn.....
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:37 schreef Wup het volgende:
[..]
werd me helemaal niet duidelijk og hij mocht weigeren
da's nou het nadeel van geen streams op de DBK... hij zal vast het een en ander gevraagd hebben
Schreef APK net..quote:Volgens de Talpa site staat Menno trouwens genomineerd als hij niet in zijn opdracht slaagt.
Ik denk niet dat hij in gewetensnood zit, hij voelt zich volgens mij waanzinnig genaaid.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:36 schreef Loedertje het volgende:
Menno zit duidelijk in gewetensnood volgens mij.....Iemand de streams aan?
Nope deze maand dusquote:
Ja, maar hij zegt nietsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:36 schreef Loedertje het volgende:
Denk niet dat hij in gewetensnood zit. Hij weet dat Rob en misschien nog wel anderen op hem stemmen. Deze opdracht komt hem wel goed uit. Lijkt me alleen wel moeilijk om daarna nog het vertrouwen van je medebewoners terug te winnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:36 schreef Loedertje het volgende:
ik post wat sloom en dus vaak ook te laatquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:39 schreef Loedertje het volgende:
Schreef APK net..
Weigeren is falen.
Gezichtsuitdrukkingen zeggen soms veel meerquote:
Effe check, check, double check:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:39 schreef Loedertje het volgende:
Schreef APK net..
Weigeren is falen.
quote:Menno’s opzienbarende ontboezemingen van vandaag blijken allemaal nep te zijn. Hij heeft namelijk een Geheime Opdracht van Big Brother gekregen.
Donderdag, tijdens de Live-uitzending, moeten de Bewoners definitief vertellen wie volgens hen de homo is. Als Menno het voor elkaar krijgt om (als homo) de meeste stemmen te krijgen is hij vrijgesteld voor de komende Nominatieronde. Haalt hij de Geheime Opdracht echter niet dan staat hij automatisch genomineerd.
Mierenneukster!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:39 schreef MissHobje het volgende:
Nope deze maand dus![]()
Om precies te zijn: In Europa is het zomertijd tot zondag, 30 oktober 2005, 3 uur AM (< 2:00 AM wintertijd).
Gelukkig staat de tijd niet goed, dan valt het niet zo opquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:41 schreef Wup het volgende:
[..]
ik post wat sloom en dus vaak ook te laat
Maar dan hoeft hij het dus niet aan iedereen te vertellenquote:
Raaaaaaar mens (schrok ie? Heb het geluid al uren uit staan)quote:
euh dankje.. kan er niets aan doen he dat ze dat eind oktober plannenquote:
Volgens mji had hij haar gehoord. Maar toch een gouwe actiequote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:46 schreef Loedertje het volgende:
Raaaaaaar mens (schrok ie? Heb het geluid al uren uit staan)
Dat was denk ik de laatste stuiptrekking van vandaag.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:49 schreef MissHobje het volgende:
Ohh nog wat active mensen op dus![]()
*streams aanzet*
Klopt, maar ik denk dat hij denkt dat hij morgen nog minstens één stem moet zien te vinden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:44 schreef Loedertje het volgende:
Maar dan hoeft hij het dus niet aan iedereen te vertellen
Dat wordt spannend morgen, want hij heeft tegen anderen gezegd dat hij het Ingrid een uur van te voren gaat vertellen.quote:Einde verhaal en hij heeft dan niet hoeven liegen tegen Ingrid .
Waar haal je dat vandaanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:49 schreef Loedertje het volgende:
Is het waar dat Dido de missie heeft om het door te brieven aan Ingrid![]()
Hoe kom je daarbij? Ik weet van niets iig.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:49 schreef Loedertje het volgende:
Is het waar dat Dido de missie heeft om het door te brieven aan Ingrid![]()
Post jij slechts, of lees jij ook wat anderen postenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:51 schreef avonne het volgende:
Moet dit niet SC nummertje 418 zijn?
Medebewoner hierquote:
Iemand (phileine?) klaagde van de week nog over alle mensen die het forum write-only hadden staanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:52 schreef APK het volgende:
Post jij slechts, of lees jij ook wat anderen posten
Dat weet Menno nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:53 schreef BBscanner het volgende:
Dit waren de vorige nominaties. Dan heeft hij er dus 6 van de 11 Missie geslaagd.
Volg veel streams Fok/BB Blog/BB Talpa en zelfs Media watchers als Fok down is maar ben het nergens tegen gekomen. Zal dus wel een broodje aap verhaal zijnquote:
Roel en Lieske zijn natuurlijk niet helemaal zeker. Hij gaf straks wel een heeeele duidelijke hint naar Lieske, maar ontkende toen ze het op de man af vroeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:53 schreef BBscanner het volgende:
Dit zijn de hominaties van de bewoners:
Nathalie --> Rob (omdat hij harde tepels zou hebben)
Dido --> Joost
Tanja --> Rob
Menno --> Joost wordt Menno (als dat mag en mee telt?)
Ingrid --> Rob
Rob --> Lieske (omdat ze jong en onervaren is)
Linda --> Rob wordt Menno
Lieske --> Menno
Roel --> Menno
Chantal --> Joost wordt Menno
Joost --> Joost wordt Menno
Dit waren de vorige nominaties. Dan heeft hij er dus 6 van de 11 Missie geslaagd.
Ik ben zo blij dat ik weer op het forum kan dat ik dat wilde uitroepen. Ondertussen probeer ik nog 417 snel door te lezen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Post jij slechts, of lees jij ook wat anderen posten
Het begint een beetje vermoeiend te worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:54 schreef Pinball het volgende:
Iemand (phileine?) klaagde van de week nog over alle mensen die het forum write-only hadden staan
Ja de tijd vliegtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:58 schreef svann het volgende:
Ik zie niemand meer.
Nu het (forumtijd) opeens weer een uur later is, ga ik maar vlug slapen.
Trusten!
Whehehe, een werkende link!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:59 schreef APK het volgende:
Het lijkt wel of er een direct link naar http://www.bbslowchat.fok.nl gemaakt is.![]()
Link naar FokFrontpagequote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt wel of er een direct link naar http://www.bbslowchat.fok.nl gemaakt is.![]()
Duurt bij mij altijd wel een minuut of 10.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee hoe al die idioten steeds het slowchattopic weten te vinden als er weer eens een deel dicht is.
Lieske was wel van plan op iemand anders te stemmen zei ze, maar na het gebadder met Menno zal ze vast weer twijfelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Roel en Lieske zijn natuurlijk niet helemaal zeker. Hij gaf straks wel een heeeele duidelijke hint naar Lieske, maar ontkende toen ze het op de man af vroeg.
Behoorlijk idioot, want jij bent een ouwe foklul.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:02 schreef PC eend het volgende:
Duurt bij mij altijd wel een minuut of 10.
Hoe idioot is dat?![]()
Geen idee waarom, ik kwakte gewoon een URL neer.quote:
Loeder, doe die aap de groeten van MCb, en jezelf ook. (En zwijg stil.)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:56 schreef BBscanner het volgende:
Zal dus wel een broodje aap verhaal zijn![]()
Ik hoop het, Nathalie weg aub!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
Heb wel een idee dat BB enige 'sturing' zal gaan geven aan de exit. Als er nog een man vertrekt wordt het wel een erg 'kippenhok'![]()
Ouwe foklullen kunnen deze snelheid toch niet bijbenen manquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Behoorlijk idioot, want jij bent een ouwe foklul.![]()
Denk dat Linda deze ronde op wat stemmen kan gaan rekenen. BB zal haar de komende week slecht promoten en Rob ophemelen. Gevolg: Linda zal er volgende week donderdag uitvliegen. imoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop het, Nathalie weg aub!![]()
En dan mag Tanja wieberen als dat kleine varkentje geboren is.![]()
Zoals met ralf bedoel je?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
Heb wel een idee dat BB enige 'sturing' zal gaan geven aan de exit.
Het wordt mij ook te veel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:10 schreef PC eend het volgende:
Ouwe foklullen kunnen deze snelheid toch niet bijbenen man![]()
'Exacto-mundo! ' ( In Lieske taal)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoals met ralf bedoel je?
Gewoon iemand een week niet uitzenden
Nou die Chantal mag ook wel eens gaan wieberen of in iedergeval genomineerd worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:08 schreef APK het volgende:
Ik hoop het, Nathalie weg aub!![]()
En dan mag Tanja wieberen als dat kleine varkentje geboren is.![]()
Dan ga ik toch voor natalie in dit geval, daar hebben ze nu ook weinig meer aan (ex weg/vriend thuis).quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
'Exacto-mundo! ' ( In Lieske taal)
Nee dat hebben ze later aangepast. (de ratten!)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:14 schreef nachtzuster het volgende:
Dat Menno genomineerd staat als de opdracht mislukt stond dat gelijk al in het bericht op Talpa?
zoja dan heb ik een bril nodig![]()
Ja eigenlijk raar dat ze Nathalie niet zo'n fatale opdracht hebben gegeven. (zoals ze aan Menno hebben gegeven)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor natalie in dit geval, daar hebben ze nu ook weinig meer aan (ex weg/vriend thuis).
ah tnxquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:16 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze later aangepast. (de ratten!)
Menno is geen homo! Zijn geheime opdracht is dat hij aan de bewoners moet bewijzen dat hij homo is!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:14 schreef nachtzuster het volgende:
Dat Menno genomineerd staat als de opdracht mislukt stond dat gelijk al in het bericht op Talpa?
zoja dan heb ik een bril nodig![]()
Hoezo zowiezo op de bank? Als zijn missie slaagt niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:19 schreef svann het volgende:
Ik denk dat Menno sowieso op de bank komt, samen met Linda en Rob.
Linda gaat dan exit, denk ik.
Zou goed nieuws voor scanman zijn.
Ik ben blijkbaar de enige, maar volgens mij knikte Menno van 'Ja" toen Lieske hem vroeg "ben jij soms de homo?" en toen kwam net iemand binnen lopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Roel en Lieske zijn natuurlijk niet helemaal zeker. Hij gaf straks wel een heeeele duidelijke hint naar Lieske, maar ontkende toen ze het op de man af vroeg.
Hij heeft het inmiddels ook al aan Joost, Chantal (Roddel queen no1) en Linda vertelt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:19 schreef latevogel het volgende:
[..]
. Dido is in ieder geval al overtuigd en ik denk dat Menno, Dido het heeft verteld, omdat zij nogal roddelen kan.
ik weetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:23 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hij heeft het inmiddels ook al aan Joost, Chantal (Roddel queen no1) en Linda vertelt.
Ow ja... en dat zit er eigenlijk wel in. Die zes stemmen zullen wel lukken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:20 schreef BBscanner het volgende:
Hoezo zowiezo op de bank? Als zijn missie slaagt niet.
Het ging idd een beetje vaag, ik hoorde toch duidelijk dat hij nee zei, jammer dat Tanja (dacht ik) net binnenkwam, hij wilde er vast nog op doorgaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar de enige, maar volgens mij knikte Menno van 'Ja" toen Lieske hem vroeg "ben jij soms de homo?" en toen kwam net iemand binnen lopen.
Ja dat zal nog wel moeilijk kunnen worden. Maar ja hij kan zich er achter verschuilen dat het een spel is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:25 schreef svann het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat Menno's grootste risico niet in het nomineren zit, maar in de nasleep van geschonden vertrouwen.
Jij begint de razende reporter te wordenquote:
9 is genoeg, want Chantal kan al die complicaties niet handelen. Al een missie op zich om de opdracht te krijgen "hou iederen op de hoogte"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja dat zal nog wel moeilijk kunnen worden. Maar ja hij kan zich er achter verschuilen dat het een spel is.![]()
Zit er net aan te denken dat ze voor de gein is 10 missies in een keer dat huis in moeten slingeren voor ierder wat. Dan creeer je pas achterdocht!![]()
Volgens mij zijn dat beide niet erg moeilijke missies voor hemquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:34 schreef BBscanner het volgende:
Menno zegt dat hij een zware opdracht krijgt morgen. Heeft hij het nu over het korfballen of over zijn Be-a-homo missie![]()
![]()
Hij heeft het over het volhouden van zijn homomissie, maar voor de argeloze verstaander lijkt hij het over het korfballen te hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:34 schreef BBscanner het volgende:
Menno zegt dat hij een zware opdracht krijgt morgen. Heeft hij het nu over het korfballen of over zijn Be-a-homo missie![]()
![]()
De mannen Joost 2x Roel en nu dus Menno en de mislukte kus 3x voor biefstuk opdracht van Ingrid die ze mocht overdoen na het mislukkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:35 schreef svann het volgende:
De missies worden niet bepaald eerlijk verdeeld.
Dat laat Hummies voorkeur voor bepaalde personen zien.
ik hoor hem nauwelijks, en Ingrid kan ik niet volgen:(quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:37 schreef Splash het volgende:
TALPA menno zn zender!!
Punten scoren ? Verdedigen ziet er nog meer faggotlike uit. (Bij korfbal dan)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:37 schreef svann het volgende:
[..]
Hij heeft het over het volhouden van zijn homomissie, maar voor de argeloze verstaander lijkt hij het over het korfballen te hebben.
Zeer aannemelijk, daar hij uiteindelijk de punten moet scoren.
zo vaag ditquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:38 schreef BBscanner het volgende:
de mislukte kus 3x voor biefstuk opdracht van Ingrid die ze mocht overdoen na het mislukkenwaar we overigens nooit meer iets over hebben gehoord.
Zodra blijkt dat het een opdracht van BB was is er niks aan de hand, wordt hij waarschijnlijk zelfs geprijst dat hij het zo goed heeft gedaan. Vergezelt met veel gelach, hilariteit alom etc.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja dat zal nog wel moeilijk kunnen worden. Maar ja hij kan zich er achter verschuilen dat het een spel is.![]()
nee dat een opdracht die door stomheid mislukt [ verkeerd lezen of begrijpen] niet afgestraft wordt maar beloond wordt met een herkansing.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:44 schreef BBscanner het volgende:
Mijn post of het feit dat we er niks meer over hebben gehoord![]()
Gelukkig is Menno niet met Sjankwal aan het praten, een paar harde GNA GNA's kan ik echt niet hebben op dit tijdstip.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:43 schreef BBscanner het volgende:
Menno is idd echt niet te verstaan! en als je het geluid harder zet hoor je Ingrid knallen over me boxen!![]()
Menno; Zender Checken!
sigaretten bestellen tijdens een rantsoenweek....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:14 schreef Bus watcher het volgende:
Tanja en Dido hebben via de telefoon om sigaretten gevraagd. Ze hebben meer gekregen dan ze gevraagd hebben.
hihiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:51 schreef Rica het volgende:
Ingrid: "Zo benieuwd wie er morgen op de bank zit"
Menno: mummelmummelmummel
Ingrid: "Met de nomnaties..."
Ingrid: "Heb je tacktisch gestemd?"
Ingrid: "Een hoop denk ik op roel gestemd.. wat zegt je?"
Ingrid: "Ja?"
Menno: mummel
Ingrid: "Iedereen kan er morgen zitten"
Menno: mummelmummelmummel mummelmummelmummel
Ingrid: "Ja"
Interessant.
Als ik 3 liter bacardi op heb, praat ik net zo duidelijk als Menno, alleen Menno heeft geen alcohol gedronkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:51 schreef Rica het volgende:
Ingrid: "Zo benieuwd wie er morgen op de bank zit"
Ingrid: "Met de nomnaties..."
Ingrid: "Heb je tacktisch gestemd?"
Ingrid: "Een hoop denk ik op roel gestemd.. wat zegt je?"
Ingrid: "Ja?"
Menno: mummel
Ingrid: "Iedereen kan er morgen zitten"
Ingrid: "Ja"
Interessant.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:51 schreef Rica het volgende:
Interessant.
quote:
Deels zie je wel hetzelfde effect. Het toeschrijven van emoties en gevoelens aan BB bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Interessant om de BB-bewoners als gijzelaars te beschouwen van Hummie!![]()
Helaas, de techneuten zijn homo, liggen te kontenbonken, vergeten op het geluid van Menno te letten. Zou wel de stunt zijn van BB, de echte homo staat achter het raamquote:
Ook omdat ze BB niet 'zien' en ze er toch volledig afhankelijk ervan zijn. Rantsoen of geen rantsoen bijv.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Deels zie je wel hetzelfde effect. Het toeschrijven van emoties en gevoelens aan BB bijvoorbeeld.
Precies.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:06 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ook omdat ze BB niet 'zien' en ze er toch volledig afhankelijk ervan zijn. Rantsoen of geen rantsoen bijv.
BB is een duistere macht die ze kan maken of breken![]()
![]()
Of zoal ik al eerder zei de homo zit nog in de (geheime) kast(/kamer), leroy is de homoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Helaas, de techneuten zijn homo, liggen te kontenbonken, vergeten op het geluid van Menno te letten. Zou wel de stunt zijn van BB, de echte homo staat achter het raam![]()
Ja er zit wel wat inquote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Precies.
En dus steeds minder kritiek op wat "BB" doet en steeds meer alles wat "BB" doet goedpraten en het zelfs voor "BB" opnemen.![]()
Wat ik me afvraag is of ze tijdens de 'psycholoog gesprekjes' (waar ze recht op hebben) een gezicht zien of in de DBK zitten te kijken naar spiegels met camera's daar achter. Lijkt me niet prettig praten tegen een spiegel als je problemen hebt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Precies.
En dus steeds minder kritiek op wat "BB" doet en steeds meer alles wat "BB" doet goedpraten en het zelfs voor "BB" opnemen.![]()
Geen idee. Ik meende ooit opgevangen te hebben dat ze sowieso een periodiek (wekelijks?) gesprekje hebben maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is of ze tijdens de 'psycholoog gesprekjes' (waar ze recht op hebben) een gezicht zien of in de DBK zitten te kijken naar spiegels met camera's daar achter. Lijkt me niet prettig praten tegen een spiegel als je problemen hebt.
Hoorde dat Ingrid reeds een gesprek heeft gehad met de psycholoog, de andere ook al?
Ik heb de naam Leroy al voorbij zien gaan, maar weet niet wie of wat hij is, maar een dolle sexueel gefrustreerde neger die Rob in zijn beentje gaat bonken vind ik wel leukquote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of zoal ik al eerder zei de homo zit nog in de (geheime) kast(/kamer), leroy is de homo![]()
BB drukte op het verkeerde knopje: WIL LEROY Z"N ZENDER CHECKEN".quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb de naam Leroy al voorbij zien gaan, maar weet niet wie of wat hij is, maar een dolle sexueel gefrustreerde neger die Rob in zijn beentje gaat bonken vind ik wel leuk![]()
Oh ja, niks ten nadele van de negers, wij blanke zijn jalours op jullie maat![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:30 schreef BBscanner het volgende:
Streams er uit! mijn pc is moe en heeft er geen zin meer in![]()
Ga ook maar slapen! Truste allemaal![]()
was toch wel de grappigste post sinds tijdenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ZELDEN iemand zo ongelooflijk horen liegen trouwens.
Wat mij betreft heeft Menno nu heel erg afgedaan. Het is duidelijk dat hij je echt alles op de mouw kan spelden. Volgens mij heeft hij dat dan ook zeker al gedaan de afgelopen 5 weken.
Aanvulling: Chantal mag wel d00d.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:03 schreef milagro het volgende:
Goedemorgen, effe bijgelezen en dit
[..]
was toch wel de grappigste post sinds tijden![]()
Oh...my... God![]()
Menno is gewoon een held dus![]()
En Chantal mag nog steeds dood![]()
Ingrid moet hardnodig zelfvertrouwen krijgen, want zo te lezen heeft ze dat dus echt totaal niet.
Zo makkelijk als zij te beinvloeden is , treurig, hoor.![]()
en nee, ik erger me nog steeds niet aan Rob![]()
Lieske is grappig, maar wel een kleuter, een grappige kleuter![]()
Roel is een lul, een lelijke kale nu alleen.![]()
en Chantal mag nog steeds dood![]()
over de rest niets te melden, behalve dan over Chantal, dat ze nog steeds dood mag![]()
ik zou graag zien dat BB d'anderen eens wat footage liet zien over deze dame haar gekonkel, dan gaat ze namelijk dood![]()
Zo en nu![]()
Ik heb ook al even stilletjes gelachen om gisteren toen Menno vertelde over zijn homo-zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:03 schreef milagro het volgende:
Goedemorgen, effe bijgelezen en dit
[..]
was toch wel de grappigste post sinds tijden![]()
Oh...my... God![]()
Rob heeft zichzelf gewoon schromelijk overschat. Beetje sneu.quote:en nee, ik erger me nog steeds niet aan Rob![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:14 schreef ChantalC het volgende:
Mijn god ik lees net op de Talpa site dat ze een man zoeken voor Chantal. Deze mag dan in het BB huis blijven slapen...
Waar gaat dit heen?
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Mijn god ik lees net op de Talpa site dat ze een man zoeken voor Chantal. Deze mag dan in het BB huis blijven slapen...
Waar gaat dit heen?
tussen de 34 en 38 jaarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:14 schreef ChantalC het volgende:
Waar gaat dit heen?
Ja, ja als er een blote tiet in beeld dreigt te komen wordt het weggedraaid.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:14 schreef ChantalC het volgende:
Waar gaat dit heen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, ja als er een blote tiet in beeld dreigt te komen wordt het weggedraaid.
Talpa is wel een hele hele hele erg hypocriet zooitje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Mol ik vind je een viesmannetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je valt alleen maar op zijn geldquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:30 schreef milagro het volgende:
[..]baby
John de Mol is een lekker ding![]()
Sssssssssssssst!quote:
ik heb zelf geldquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je valt alleen maar op zijn geld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of een marktkoopman van de Albert Cuypquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:45 schreef teun911 het volgende:
'n TCA taxi chaffeur lijkt me wel wat voor Chantal
Die man die meedeed aan dat nepmiljonair gekoppel in de Carlo & Irene show, Willem. Dat lijkt me wel wat voor d'r. Zie hem wekelijks lopenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:48 schreef milagro het volgende:
[..]
of een marktkoopman van de Albert Cuyp![]()
met veel goud en zo'n bundeltje flappen in zijn jaszak
of zo'n vent die als je vraagt 'wat doe jij voor werk' zegt "ik zit in 'de handel' "![]()
Jammer dat Cynix inmiddels smitten met blinky isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef just me het volgende:
Mannelijke vrijgezelle fokkers in de juiste leeftijdscategorie: melden!!!
is die tussen de 34 en 38, want Chantal valt op jongere mannenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die man die meedeed aan dat nepmiljonair gekoppel in de Carlo & Irene show, Willem. Dat lijkt me wel wat voor d'r. Zie hem wekelijks lopen
Met zijn BB-achtergrond zou hij zeker een goeie kandidaat geweest zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer dat Cynix inmiddels smitten met blinky is
GnoeGnoeGnoe, een wild(e) beest voor Chantalquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:06 schreef Inca het volgende:
straks komt der een kerel in die ook maar steeds zit te GNA GNAGNA en zijn wij dan weer mooi klaar mee![]()
Gordon!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:48 schreef milagro het volgende:
of een marktkoopman van de Albert Cuyp![]()
met veel goud en zo'n bundeltje flappen in zijn jaszak
Of een ex van Chantal...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:06 schreef Inca het volgende:
straks komt der een kerel in die ook maar steeds zit te GNA GNAGNA en zijn wij dan weer mooi klaar mee![]()
Zit er iig echt een homo in het huisquote:
Bronquote:Algemene Plaatselijke Verordeningen (APV's)
In APV's staan vaak regels die als kapstok kunnen dienen voor vormen van geluidshinder die niet zijn geregeld in de Wet geluidhinder of de Wet milieubeheer. Denk hierbij aan het blaffen van honden of het gekraai van een haan, lawaaiige hobby's, popconcerten etc.
Gelukkig ben ik te oudquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef just me het volgende:
Mannelijke vrijgezelle fokkers in de juiste leeftijdscategorie: melden!!!
Niks over gekraai van hanen, maar wel:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:21 schreef ChantalC het volgende:
Bron
Wat zou er in de APV van Aalsmeer staan?
quote:Artikel 2.4.13 - Bespieden van personen
1. Het is verboden zich in de nabijheid van een of meerdere persoon dan wel van een gebouw, woonwagen of woonschip op te houden met de kennelijke bedoeling deze persoon of meerdere personen dan wel een zich in dit gebouw, deze woonwagen of dit woonschip bevindende persoon of meerdere personen, te bespieden.
2. Het is verboden door middel van een verrekijker een zich in een gebouw, woonwagen of woonschip bevindende persoon of meerdere personen te bespieden.
Vallen camera's daar ook niet onder??quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:33 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Niks over gekraai van hanen, maar wel:
[..]
![]()
Dat is niet relevant, op het moment dat de personen op de hoogte zijn van de observaties, valt het niet meer onder 'bespieden'. Bespieden impliceert namelijk een heimelijke actie, zonder medeweten van de persoon in kwestie.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:34 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Vallen camera's daar ook niet onder??
Wat een kut geluid van die haanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:46 schreef Rams3s het volgende:
De bewoners staan nog niet op dus kraait de haan opnieuw!
Na de eerste zoen met Roel kwam deze nog wel eens ter sprake inderdaad. Maar sindsdien hoor je haar helemaal niet meer over Bart. :-)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:59 schreef regenworm het volgende:
Linda zit met een geile string en harde tepels naast roel.
Lijkt erop dat deze twee na elkaar gaan groeien.
Hoor linda ook niet over bart lullen je weet het nooit
Wat een homoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:00 schreef Rams3s het volgende:
Menno blijft gewoon liggen.
Menno moet bijkomen van al zijn openbaringen gisterquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:00 schreef Rams3s het volgende:
Menno blijft gewoon liggen.
Naast Roel?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:59 schreef regenworm het volgende:
Linda zit met een geile string en harde tepels naast roel.
Lijkt erop dat deze twee na elkaar gaan groeien.
Hoor linda ook niet over bart lullen je weet het nooit
Mocht er zaterdag een hoerenfeest zijn daat gaat het gebeuren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:01 schreef teun911 het volgende:
[..]
Na de eerste zoen met Roel kwam deze nog wel eens ter sprake inderdaad. Maar sindsdien hoor je haar helemaal niet meer over Bart. :-)
De stoeren verhalen en zijn macho gedrag.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Naast Roel?
Tjongejonge,w at een stelletje zieligerds ook, hè.
En Roel is zooooo lelijk met die kale kop, ieeeeeeeuw.
Slap papperig lijf en dan die kop erboven, wat zien die wijven toch in hem![]()
Ze houdt het wel spannendquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:09 schreef Pinball het volgende:
Tanja vroeg zomaar hoe het met knieske ging! Dat varken mens blijft verbazen
Roel gaat niet winnen... In de poll is zijn populariteit alweer aan het dalen... Sinds zijn rookmissie steeg het, maar sinds het gedoe met Dido is het dalende...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:06 schreef regenworm het volgende:
Persoonlijk vind ik een triest en gevaarlijk mannetje die deze BB kan winnen.
daar verzint bb vanavond wel wat voorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:01 schreef teun911 het volgende:
[..]
Na de eerste zoen met Roel kwam deze nog wel eens ter sprake inderdaad. Maar sindsdien hoor je haar helemaal niet meer over Bart. :-)
Je weet maar nooit straks stijgt hij weerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Roel gaat niet winnen... In de poll is zijn populariteit alweer aan het dalen... Sinds zijn rookmissie steeg het, maar sinds het gedoe met Dido is het dalende...
Bye bye Roel![]()
eindelijk met een man en dan je ei kwijt.... zo word je nooit zwangerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:15 schreef MissHobje het volgende:
Hee lachen tochkan ze ff d;r ei kwijt
![]()
aan wie heeft hij het eik allemaal vertelt?? Dido en Joost las ik in de streamverslagen, maar Joost scheen de derde te zijn??quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:01 schreef sebassj het volgende:
[..]
Menno moet bijkomen van al zijn openbaringen gister![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:16 schreef MissX het volgende:
ja ik ben ook down gegaan nadat Fok down ging, BB streams volgen zonder Fok is ruk
Dido, Joost, Chantal, Linda iigquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:31 schreef muizemeis het volgende:
[..]
aan wie heeft hij het eik allemaal vertelt?? Dido en Joost las ik in de streamverslagen, maar Joost scheen de derde te zijn??
ah oke, ben benieuwd hoe dit gaat aflopenquote:
geen idee , ik heb niet geBB-ed gisteren en vannachtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ah oke, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen
En hoe reageerde de andere bewoners, is er onderling al over gesproken of houden ze het allemaal geheim??
en hij liet het erg sterk doorschemeren aan lieske!quote:
en vannacht alweer intens gesprek met Ingrid waar hij nogmaals benadrukt geen homo te zijn... ik ben zooo benieuwd naar de live vandaag!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
en hij liet het erg sterk doorschemeren aan lieske!
Hij mag dit toch ongestraft tegen Ingrid zeggen of niet? Zo lang maar niet duidelijk is dat hij een geheime missie heeft...toch? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en vannacht alweer intens gesprek met Ingrid waar hij nogmaals benadrukt geen homo te zijn... ik ben zooo benieuwd naar de live vandaag!!
Klopt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:45 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hij mag dit toch ongestraft tegen Ingrid zeggen of niet? Zo lang maar niet duidelijk is dat hij een geheime missie heeft...toch? Of zie ik dat verkeerd?
Je bedoeld dat BB ook met de kijkers een spelletje speelt? Zo van: we weten dat je homo bent, maar dat houden we geheim en dan doen we net alsof je wel homo bent en dan zeggen we later weer van niet om dan uiteindelijk toch weer de zeggen dat je homo bent???? Kweetniet, lijkt mij een beetje ingewikkeldquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:47 schreef regenworm het volgende:
Die homograp van menno daarvan wordt gezegd dat het een geheime opdracht is van BB.
Stel je voor dat hij het niet speelt maar echt een homo is.
nou. hè, stel je voor, dat zou me een guitenstreek zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:47 schreef regenworm het volgende:
Die homograp van menno daarvan wordt gezegd dat het een geheime opdracht is van BB.
Stel je voor dat hij het niet speelt maar echt een homo is.
Voor talpa begrippen is het wel erg ingewikkeld die houden allen maar van simpele dingen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:51 schreef CGJung het volgende:
[..]
Je bedoeld dat BB ook met de kijkers een spelletje speelt? Zo van: we weten dat je homo bent, maar dat houden we geheim en dan doen we net alsof je wel homo bent en dan zeggen we later weer van niet om dan uiteindelijk toch weer de zeggen dat je homo bent???? Kweetniet, lijkt mij een beetje ingewikkeld![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:51 schreef milagro het volgende:
nou. hè, stel je voor, dat zou me een guitenstreek zijn![]()
![]()
Ik begrijp dat hele beeld van Talpa niet. Is het soms trappen en afzetten tegen het geld van de mol ofzo ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor talpa begrippen is het wel erg ingewikkeld die houden allen maar van simpele dingen.
ach.. ik heb Roel al een tijd geleden afgeschreven hoor.. Op zich heeft ie wel enige algemene ontwikkeling hoor, maar hij strooit met feitjes alsof hij alles weet maar zit er gruwelijk vaak toch behoorlijk naast.. en niemand die er tegenin gaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:58 schreef Bocaj het volgende:
Goede Morgen!!!!!!!!!
Stomme Roel: Schaf de landbouw maar af..... maw betoneer nederland maar....
Tuurlijk mag hij het tegen Ingrid zeggen, denk alleen niet dat zij er erg blij mee is en denk dus ook dat hij daar best wel tegen op ziet. Volgens mij is Ingrid ook de enige reden dat hij het echt een moeilijke opdracht vindt omdat hij haar hiermee gaat kwetsen in eerste instantie. Van de rest interesseert hem dat niet zo vermoed ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:45 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hij mag dit toch ongestraft tegen Ingrid zeggen of niet? Zo lang maar niet duidelijk is dat hij een geheime missie heeft...toch? Of zie ik dat verkeerd?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hele beeld van Talpa niet. Is het soms trappen en afzetten tegen het geld van de mol ofzo ?
Ten eerste zitten jullie allemaal mee te streamen op een programma dat talpa uitzend, ten tweede zijn de programma's van Talpa toch niet echt allemaal zo bizar laag niveau.
-Voetballen is tegenwoordig veel beter in beeld gebracht zonder voorangsposities e.d.
-Paarlen en zwijnen is naar nederlandse maatstaven een zeer goede actieserie
-1 tegen 100 een kijkcijferkanon wat bij de publieke omroepen niet werd bekritiseerd maar omdat het nu bij talpa zit inene ook van laag niveau?
-NSE is ondanks de lage kijkcijfers toch wel een knap in elkaar stekend programma
en zo kan ik nog wel doorgaan.
Kijk als er geroepen wor dat het programma van joling en gordon van laag niveau is dan zeg ok, al moet ik af en toe wel erg lachen om die dwaze nichten.
oftewel ik vind het grootste gedeelte van de kriticasters die dit argument gebruiken maar een stel looslullers die er niet tegen kunnen dat iemand geld heeft en zijn droom verwezenlijkt.
Ja mooi he? lolquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:02 schreef milagro het volgende:
Het eisenpakket van Chantal al gelezen
http://www.telegraaf.nl/prive/26472321/Het_eisenpakket.html
Is ook wel tekenend voor de rest van de groep. Die nemen klakkeloos alles aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:00 schreef teamlead het volgende:
nog mazzel dat Joost het dit keer wel weet
Volgens mij voldoet Scanman wel aan het profiel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:59 schreef nachtzuster het volgende:
mogguh allemaal![]()
Een vent voor Chantal zoeken, whahaha![]()
Zou leuk zijn als die ex zich aanmeld waar ze telkens een week ziek van is als ze hem heeft gezien![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:02 schreef milagro het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:02 schreef milagro het volgende:
Blijkbaar kijk jij vaak en heb je er dus verstand vanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hele beeld van Talpa niet. Is het soms trappen en afzetten tegen het geld van de mol ofzo ?
Ten eerste zitten jullie allemaal mee te streamen op een programma dat talpa uitzend, ten tweede zijn de programma's van Talpa toch niet echt allemaal zo bizar laag niveau.
-Voetballen is tegenwoordig veel beter in beeld gebracht zonder voorangsposities e.d.
-1 tegen 100 een kijkcijferkanon wat bij de publieke omroepen niet werd bekritiseerd maar omdat het nu bij talpa zit inene ook van laag niveau?
-NSE is ondanks de lage kijkcijfers toch wel een knap in elkaar stekend programma
Kijk als er geroepen wor dat het programma van joling en gordon van laag niveau is dan zeg ok, al moet ik af en toe wel erg lachen om die dwaze nichten.
oftewel ik vind het grootste gedeelte van de kriticasters die dit argument gebruiken maar een stel looslullers die er niet tegen kunnen dat iemand geld heeft en zijn droom verwezenlijkt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:08 schreef teamlead het volgende:
ehm... wat is dit voor politiek correct geleuter zeg? Ga eens roddelen over Menno zeg!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:10 schreef Bocaj het volgende:
In azië is de controle toch streng op kinderarbeid.... Of heb ik boter op mijn hoofd
De media..... (Ach laat ook maar ik weet het antwoord al......... )quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:10 schreef Bocaj het volgende:
In azië is de controle toch streng op kinderarbeid.... Of heb ik boter op mijn hoofd
Ik denk dat die elkaar wel vaker gaan zien na het bb huis.... Ze passen goed bijelkaar!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:14 schreef MissX het volgende:
Ingrid ligt wel weer gezellig bij Menno
Talpa is gewoon kliekjestv.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joost is voor zijn leeftijd uitermate goed op de hoogte van allerlei zaken ( van politiek tot maatschappelijke aangelegenheden)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:16 schreef teamlead het volgende:
Lullig voor Roel dat Joost wel op de hoogte is van de politieke ontwikkelingen in dit land... nu kan ie de rest niet overtuigen van zijn gelijk....
hmz.. ik vind het voetbal juist veel beter in beeld gebracht door Talpa... en ja het commentaar is bagger, maar dat vond ik bij de NOS ook al. Veel reclame: ja, maar daar staat tegenover dat het programma veel langer duurt.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voetbal is al verneukt, slecht in beeld gebracht, veel reclame, commentaar op een wedstrijd is meer een one man show.
Talpa is gewoon kut, ze hebben een verwachting gewekt en deze kunnen ze niet waarmaken.
Daar ben ik blij om, want als we allemaal hetzefde zijn dan wordt het wel heel erg saai.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. ik vind het voetbal juist veel beter in beeld gebracht door Talpa... en ja het commentaar is bagger, maar dat vond ik bij de NOS ook al. Veel reclame: ja, maar daar staat tegenover dat het programma veel langer duurt.....
Smaken verschillen blijkbaar
komt nog bij dat je niet eerst 3 kwartier aapjax krijgt, dan een kwartier feyenoord en psv een vol kwarttier hockey en korfbal en dan na een half uur journaal reclames pas de rest van het voetbal.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. ik vind het voetbal juist veel beter in beeld gebracht door Talpa... en ja het commentaar is bagger, maar dat vond ik bij de NOS ook al. Veel reclame: ja, maar daar staat tegenover dat het programma veel langer duurt.....
Smaken verschillen blijkbaar
Ok, laten we roel gaan bashen en chantal de credits geven die die fantastische vrouw verdient!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:25 schreef Jumparound het volgende:
Hey, dit is het BB topic, geen Talpa bash topic...
Ontopic dus!
BB is gewoon zwaar kut
Volg het alweer veel te veel via internet
Pas maar op straks loop jij ook nog met krukkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:25 schreef Loedertje het volgende:
Aj, Lieske ligt normaal alleen te slapen tot een uurtje of 1, pakt daarna een poederdoosje en komt pas tegen etenstijd in beweging.
Met haar nieuwe speeltjes, de krukken, lijkt ze opeens in beweging te komen (Kijk! Kijk dan!! Ik heb krukken!! Kijk !!!)
Heb je al gemaild mbt Chantal voor een fantastische gna-gna-date?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ok, laten we roel gaan bashen en chantal de credits geven die die fantastische vrouw verdient!
Bouwjaar 1972
SC dan mag het welquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:25 schreef Jumparound het volgende:
Hey, dit is het BB topic, geen Talpa bash topic...
Ontopic dus!
BB is gewoon zwaar kut
Volg het alweer veel te veel via internet
Bij de nos had je voetbal andere sport reclame nieuws reclame sport.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
komt nog bij dat je niet eerst 3 kwartier aapjax krijgt, dan een kwartier feyenoord en psv een vol kwarttier hockey en korfbal en dan na een half uur journaal reclames pas de rest van het voetbal.
Altijd dezelfde argumenten terwijl ( en ja ik heb geklokt) de reclames bij "de wedstrijden"nog geen half uur bij elkaar duren.
we zijn erop vooruit gegaan maar het gros loopt al te janken voor ze geslagen zijn!
Nope, ik ben te jong, en daarnaast stond er niet "goddelijk" in haar eisenpakket dus ik kom niet in aanmerking.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb je al gemaild mbt Chantal voor een fantastische gna-gna-date?
Zetten ze de kneus die op Chantal valt nu in het BB huisje (waar Rob eerder zat) samen met Chantal?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:29 schreef Inca het volgende:
chantal der vrijer is al bekend dat is gewoon leroy let maar op
Roel voelt zich duidelijk goed vandaag.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:33 schreef Loedertje het volgende:
Uniek beeld trouwens, Roel en Ingrid aan de afwas
Dat is wel te hopen. Ik denk niet dat ik een datende Chantal wil zien. Kirrend en lachend en ergerquote:
Ik bedoelde dat hij tegen haar zegt dat ie ab-so-luut geen homo is...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:02 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Tuurlijk mag hij het tegen Ingrid zeggen, denk alleen niet dat zij er erg blij mee is en denk dus ook dat hij daar best wel tegen op ziet. Volgens mij is Ingrid ook de enige reden dat hij het echt een moeilijke opdracht vindt omdat hij haar hiermee gaat kwetsen in eerste instantie. Van de rest interesseert hem dat niet zo vermoed ik.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:35 schreef CartWOman het volgende:
En Ingrid is aan het instorten volgens mij.
Waarom zou ie dat niet mogen zeggen? De opdracht was toch de meerderheid van de bewoners ervan overtuigen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:36 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat hij tegen haar zegt dat ie ab-so-luut geen homo is...
Ik ook... (Ik zet mijn tv eigenlijk alleen nog aan voor BB & F1 de laatse weken....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:39 schreef MissX het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar de Live vanavond en naar de gezichten van de bewoners als de waarheid over Menno boven tafel komt.
Na het lezen van de verslagen van Bus watcher afgelopen nacht, ze weet helemaal niet meer wat ze uitkraamt, geen touw aan vast te knopen. Gesprek met Rob ging ook voor geen meter.quote:
En dat de nominnaties weer opnieuw aan de grote tafel worden gehouden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:39 schreef MissX het volgende:
Ik ben echt benieuwd naar de Live vanavond en naar de gezichten van de bewoners als de waarheid over Menno boven tafel komt.
Ik durf amper te kijken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:39 schreef MissX het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |