ik weetquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:23 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hij heeft het inmiddels ook al aan Joost, Chantal (Roddel queen no1) en Linda vertelt.
Ow ja... en dat zit er eigenlijk wel in. Die zes stemmen zullen wel lukken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:20 schreef BBscanner het volgende:
Hoezo zowiezo op de bank? Als zijn missie slaagt niet.
Het ging idd een beetje vaag, ik hoorde toch duidelijk dat hij nee zei, jammer dat Tanja (dacht ik) net binnenkwam, hij wilde er vast nog op doorgaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:21 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar de enige, maar volgens mij knikte Menno van 'Ja" toen Lieske hem vroeg "ben jij soms de homo?" en toen kwam net iemand binnen lopen.
Ja dat zal nog wel moeilijk kunnen worden. Maar ja hij kan zich er achter verschuilen dat het een spel is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:25 schreef svann het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat Menno's grootste risico niet in het nomineren zit, maar in de nasleep van geschonden vertrouwen.
Jij begint de razende reporter te wordenquote:
9 is genoeg, want Chantal kan al die complicaties niet handelen. Al een missie op zich om de opdracht te krijgen "hou iederen op de hoogte"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja dat zal nog wel moeilijk kunnen worden. Maar ja hij kan zich er achter verschuilen dat het een spel is.![]()
Zit er net aan te denken dat ze voor de gein is 10 missies in een keer dat huis in moeten slingeren voor ierder wat. Dan creeer je pas achterdocht!![]()
Volgens mij zijn dat beide niet erg moeilijke missies voor hemquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:34 schreef BBscanner het volgende:
Menno zegt dat hij een zware opdracht krijgt morgen. Heeft hij het nu over het korfballen of over zijn Be-a-homo missie![]()
![]()
Hij heeft het over het volhouden van zijn homomissie, maar voor de argeloze verstaander lijkt hij het over het korfballen te hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:34 schreef BBscanner het volgende:
Menno zegt dat hij een zware opdracht krijgt morgen. Heeft hij het nu over het korfballen of over zijn Be-a-homo missie![]()
![]()
De mannen Joost 2x Roel en nu dus Menno en de mislukte kus 3x voor biefstuk opdracht van Ingrid die ze mocht overdoen na het mislukkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:35 schreef svann het volgende:
De missies worden niet bepaald eerlijk verdeeld.
Dat laat Hummies voorkeur voor bepaalde personen zien.
ik hoor hem nauwelijks, en Ingrid kan ik niet volgen:(quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:37 schreef Splash het volgende:
TALPA menno zn zender!!
Punten scoren ? Verdedigen ziet er nog meer faggotlike uit. (Bij korfbal dan)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:37 schreef svann het volgende:
[..]
Hij heeft het over het volhouden van zijn homomissie, maar voor de argeloze verstaander lijkt hij het over het korfballen te hebben.
Zeer aannemelijk, daar hij uiteindelijk de punten moet scoren.
zo vaag ditquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:38 schreef BBscanner het volgende:
de mislukte kus 3x voor biefstuk opdracht van Ingrid die ze mocht overdoen na het mislukkenwaar we overigens nooit meer iets over hebben gehoord.
Zodra blijkt dat het een opdracht van BB was is er niks aan de hand, wordt hij waarschijnlijk zelfs geprijst dat hij het zo goed heeft gedaan. Vergezelt met veel gelach, hilariteit alom etc.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:29 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja dat zal nog wel moeilijk kunnen worden. Maar ja hij kan zich er achter verschuilen dat het een spel is.![]()
nee dat een opdracht die door stomheid mislukt [ verkeerd lezen of begrijpen] niet afgestraft wordt maar beloond wordt met een herkansing.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:44 schreef BBscanner het volgende:
Mijn post of het feit dat we er niks meer over hebben gehoord![]()
Gelukkig is Menno niet met Sjankwal aan het praten, een paar harde GNA GNA's kan ik echt niet hebben op dit tijdstip.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:43 schreef BBscanner het volgende:
Menno is idd echt niet te verstaan! en als je het geluid harder zet hoor je Ingrid knallen over me boxen!![]()
Menno; Zender Checken!
sigaretten bestellen tijdens een rantsoenweek....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:14 schreef Bus watcher het volgende:
Tanja en Dido hebben via de telefoon om sigaretten gevraagd. Ze hebben meer gekregen dan ze gevraagd hebben.
hihiquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:51 schreef Rica het volgende:
Ingrid: "Zo benieuwd wie er morgen op de bank zit"
Menno: mummelmummelmummel
Ingrid: "Met de nomnaties..."
Ingrid: "Heb je tacktisch gestemd?"
Ingrid: "Een hoop denk ik op roel gestemd.. wat zegt je?"
Ingrid: "Ja?"
Menno: mummel
Ingrid: "Iedereen kan er morgen zitten"
Menno: mummelmummelmummel mummelmummelmummel
Ingrid: "Ja"
Interessant.
Als ik 3 liter bacardi op heb, praat ik net zo duidelijk als Menno, alleen Menno heeft geen alcohol gedronkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:51 schreef Rica het volgende:
Ingrid: "Zo benieuwd wie er morgen op de bank zit"
Ingrid: "Met de nomnaties..."
Ingrid: "Heb je tacktisch gestemd?"
Ingrid: "Een hoop denk ik op roel gestemd.. wat zegt je?"
Ingrid: "Ja?"
Menno: mummel
Ingrid: "Iedereen kan er morgen zitten"
Ingrid: "Ja"
Interessant.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:51 schreef Rica het volgende:
Interessant.
quote:
Deels zie je wel hetzelfde effect. Het toeschrijven van emoties en gevoelens aan BB bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Interessant om de BB-bewoners als gijzelaars te beschouwen van Hummie!![]()
Helaas, de techneuten zijn homo, liggen te kontenbonken, vergeten op het geluid van Menno te letten. Zou wel de stunt zijn van BB, de echte homo staat achter het raamquote:
Ook omdat ze BB niet 'zien' en ze er toch volledig afhankelijk ervan zijn. Rantsoen of geen rantsoen bijv.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Deels zie je wel hetzelfde effect. Het toeschrijven van emoties en gevoelens aan BB bijvoorbeeld.
Precies.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:06 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ook omdat ze BB niet 'zien' en ze er toch volledig afhankelijk ervan zijn. Rantsoen of geen rantsoen bijv.
BB is een duistere macht die ze kan maken of breken![]()
![]()
Of zoal ik al eerder zei de homo zit nog in de (geheime) kast(/kamer), leroy is de homoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Helaas, de techneuten zijn homo, liggen te kontenbonken, vergeten op het geluid van Menno te letten. Zou wel de stunt zijn van BB, de echte homo staat achter het raam![]()
Ja er zit wel wat inquote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Precies.
En dus steeds minder kritiek op wat "BB" doet en steeds meer alles wat "BB" doet goedpraten en het zelfs voor "BB" opnemen.![]()
Wat ik me afvraag is of ze tijdens de 'psycholoog gesprekjes' (waar ze recht op hebben) een gezicht zien of in de DBK zitten te kijken naar spiegels met camera's daar achter. Lijkt me niet prettig praten tegen een spiegel als je problemen hebt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:08 schreef Rica het volgende:
[..]
Precies.
En dus steeds minder kritiek op wat "BB" doet en steeds meer alles wat "BB" doet goedpraten en het zelfs voor "BB" opnemen.![]()
Geen idee. Ik meende ooit opgevangen te hebben dat ze sowieso een periodiek (wekelijks?) gesprekje hebben maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is of ze tijdens de 'psycholoog gesprekjes' (waar ze recht op hebben) een gezicht zien of in de DBK zitten te kijken naar spiegels met camera's daar achter. Lijkt me niet prettig praten tegen een spiegel als je problemen hebt.
Hoorde dat Ingrid reeds een gesprek heeft gehad met de psycholoog, de andere ook al?
Ik heb de naam Leroy al voorbij zien gaan, maar weet niet wie of wat hij is, maar een dolle sexueel gefrustreerde neger die Rob in zijn beentje gaat bonken vind ik wel leukquote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of zoal ik al eerder zei de homo zit nog in de (geheime) kast(/kamer), leroy is de homo![]()
BB drukte op het verkeerde knopje: WIL LEROY Z"N ZENDER CHECKEN".quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb de naam Leroy al voorbij zien gaan, maar weet niet wie of wat hij is, maar een dolle sexueel gefrustreerde neger die Rob in zijn beentje gaat bonken vind ik wel leuk![]()
Oh ja, niks ten nadele van de negers, wij blanke zijn jalours op jullie maat![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 04:30 schreef BBscanner het volgende:
Streams er uit! mijn pc is moe en heeft er geen zin meer in![]()
Ga ook maar slapen! Truste allemaal![]()
was toch wel de grappigste post sinds tijdenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb ZELDEN iemand zo ongelooflijk horen liegen trouwens.
Wat mij betreft heeft Menno nu heel erg afgedaan. Het is duidelijk dat hij je echt alles op de mouw kan spelden. Volgens mij heeft hij dat dan ook zeker al gedaan de afgelopen 5 weken.
Aanvulling: Chantal mag wel d00d.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:03 schreef milagro het volgende:
Goedemorgen, effe bijgelezen en dit
[..]
was toch wel de grappigste post sinds tijden![]()
Oh...my... God![]()
Menno is gewoon een held dus![]()
En Chantal mag nog steeds dood![]()
Ingrid moet hardnodig zelfvertrouwen krijgen, want zo te lezen heeft ze dat dus echt totaal niet.
Zo makkelijk als zij te beinvloeden is , treurig, hoor.![]()
en nee, ik erger me nog steeds niet aan Rob![]()
Lieske is grappig, maar wel een kleuter, een grappige kleuter![]()
Roel is een lul, een lelijke kale nu alleen.![]()
en Chantal mag nog steeds dood![]()
over de rest niets te melden, behalve dan over Chantal, dat ze nog steeds dood mag![]()
ik zou graag zien dat BB d'anderen eens wat footage liet zien over deze dame haar gekonkel, dan gaat ze namelijk dood![]()
Zo en nu![]()
Ik heb ook al even stilletjes gelachen om gisteren toen Menno vertelde over zijn homo-zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:03 schreef milagro het volgende:
Goedemorgen, effe bijgelezen en dit
[..]
was toch wel de grappigste post sinds tijden![]()
Oh...my... God![]()
Rob heeft zichzelf gewoon schromelijk overschat. Beetje sneu.quote:en nee, ik erger me nog steeds niet aan Rob![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:14 schreef ChantalC het volgende:
Mijn god ik lees net op de Talpa site dat ze een man zoeken voor Chantal. Deze mag dan in het BB huis blijven slapen...
Waar gaat dit heen?
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Mijn god ik lees net op de Talpa site dat ze een man zoeken voor Chantal. Deze mag dan in het BB huis blijven slapen...
Waar gaat dit heen?
tussen de 34 en 38 jaarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:14 schreef ChantalC het volgende:
Waar gaat dit heen?
Ja, ja als er een blote tiet in beeld dreigt te komen wordt het weggedraaid.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:14 schreef ChantalC het volgende:
Waar gaat dit heen?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, ja als er een blote tiet in beeld dreigt te komen wordt het weggedraaid.
Talpa is wel een hele hele hele erg hypocriet zooitje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Mol ik vind je een viesmannetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je valt alleen maar op zijn geldquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:30 schreef milagro het volgende:
[..]baby
John de Mol is een lekker ding![]()
Sssssssssssssst!quote:
ik heb zelf geldquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je valt alleen maar op zijn geld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
of een marktkoopman van de Albert Cuypquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:45 schreef teun911 het volgende:
'n TCA taxi chaffeur lijkt me wel wat voor Chantal
Die man die meedeed aan dat nepmiljonair gekoppel in de Carlo & Irene show, Willem. Dat lijkt me wel wat voor d'r. Zie hem wekelijks lopenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:48 schreef milagro het volgende:
[..]
of een marktkoopman van de Albert Cuyp![]()
met veel goud en zo'n bundeltje flappen in zijn jaszak
of zo'n vent die als je vraagt 'wat doe jij voor werk' zegt "ik zit in 'de handel' "![]()
Jammer dat Cynix inmiddels smitten met blinky isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef just me het volgende:
Mannelijke vrijgezelle fokkers in de juiste leeftijdscategorie: melden!!!
is die tussen de 34 en 38, want Chantal valt op jongere mannenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die man die meedeed aan dat nepmiljonair gekoppel in de Carlo & Irene show, Willem. Dat lijkt me wel wat voor d'r. Zie hem wekelijks lopen
Met zijn BB-achtergrond zou hij zeker een goeie kandidaat geweest zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jammer dat Cynix inmiddels smitten met blinky is
GnoeGnoeGnoe, een wild(e) beest voor Chantalquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:06 schreef Inca het volgende:
straks komt der een kerel in die ook maar steeds zit te GNA GNAGNA en zijn wij dan weer mooi klaar mee![]()
Gordon!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:48 schreef milagro het volgende:
of een marktkoopman van de Albert Cuyp![]()
met veel goud en zo'n bundeltje flappen in zijn jaszak
Of een ex van Chantal...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:06 schreef Inca het volgende:
straks komt der een kerel in die ook maar steeds zit te GNA GNAGNA en zijn wij dan weer mooi klaar mee![]()
Zit er iig echt een homo in het huisquote:
Bronquote:Algemene Plaatselijke Verordeningen (APV's)
In APV's staan vaak regels die als kapstok kunnen dienen voor vormen van geluidshinder die niet zijn geregeld in de Wet geluidhinder of de Wet milieubeheer. Denk hierbij aan het blaffen van honden of het gekraai van een haan, lawaaiige hobby's, popconcerten etc.
Gelukkig ben ik te oudquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef just me het volgende:
Mannelijke vrijgezelle fokkers in de juiste leeftijdscategorie: melden!!!
Niks over gekraai van hanen, maar wel:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:21 schreef ChantalC het volgende:
Bron
Wat zou er in de APV van Aalsmeer staan?
quote:Artikel 2.4.13 - Bespieden van personen
1. Het is verboden zich in de nabijheid van een of meerdere persoon dan wel van een gebouw, woonwagen of woonschip op te houden met de kennelijke bedoeling deze persoon of meerdere personen dan wel een zich in dit gebouw, deze woonwagen of dit woonschip bevindende persoon of meerdere personen, te bespieden.
2. Het is verboden door middel van een verrekijker een zich in een gebouw, woonwagen of woonschip bevindende persoon of meerdere personen te bespieden.
Vallen camera's daar ook niet onder??quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:33 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Niks over gekraai van hanen, maar wel:
[..]
![]()
Dat is niet relevant, op het moment dat de personen op de hoogte zijn van de observaties, valt het niet meer onder 'bespieden'. Bespieden impliceert namelijk een heimelijke actie, zonder medeweten van de persoon in kwestie.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:34 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Vallen camera's daar ook niet onder??
Wat een kut geluid van die haanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:46 schreef Rams3s het volgende:
De bewoners staan nog niet op dus kraait de haan opnieuw!
Na de eerste zoen met Roel kwam deze nog wel eens ter sprake inderdaad. Maar sindsdien hoor je haar helemaal niet meer over Bart. :-)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:59 schreef regenworm het volgende:
Linda zit met een geile string en harde tepels naast roel.
Lijkt erop dat deze twee na elkaar gaan groeien.
Hoor linda ook niet over bart lullen je weet het nooit
Wat een homoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:00 schreef Rams3s het volgende:
Menno blijft gewoon liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |