Volgens mji had hij haar gehoord. Maar toch een gouwe actiequote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:46 schreef Loedertje het volgende:
Raaaaaaar mens (schrok ie? Heb het geluid al uren uit staan)
Dat was denk ik de laatste stuiptrekking van vandaag.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:49 schreef MissHobje het volgende:
Ohh nog wat active mensen op dus![]()
*streams aanzet*
Klopt, maar ik denk dat hij denkt dat hij morgen nog minstens één stem moet zien te vinden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:44 schreef Loedertje het volgende:
Maar dan hoeft hij het dus niet aan iedereen te vertellen
Dat wordt spannend morgen, want hij heeft tegen anderen gezegd dat hij het Ingrid een uur van te voren gaat vertellen.quote:Einde verhaal en hij heeft dan niet hoeven liegen tegen Ingrid .
Waar haal je dat vandaanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:49 schreef Loedertje het volgende:
Is het waar dat Dido de missie heeft om het door te brieven aan Ingrid![]()
Hoe kom je daarbij? Ik weet van niets iig.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:49 schreef Loedertje het volgende:
Is het waar dat Dido de missie heeft om het door te brieven aan Ingrid![]()
Post jij slechts, of lees jij ook wat anderen postenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:51 schreef avonne het volgende:
Moet dit niet SC nummertje 418 zijn?
Medebewoner hierquote:
Iemand (phileine?) klaagde van de week nog over alle mensen die het forum write-only hadden staanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:52 schreef APK het volgende:
Post jij slechts, of lees jij ook wat anderen posten
Dat weet Menno nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:53 schreef BBscanner het volgende:
Dit waren de vorige nominaties. Dan heeft hij er dus 6 van de 11 Missie geslaagd.
Volg veel streams Fok/BB Blog/BB Talpa en zelfs Media watchers als Fok down is maar ben het nergens tegen gekomen. Zal dus wel een broodje aap verhaal zijnquote:
Roel en Lieske zijn natuurlijk niet helemaal zeker. Hij gaf straks wel een heeeele duidelijke hint naar Lieske, maar ontkende toen ze het op de man af vroeg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:53 schreef BBscanner het volgende:
Dit zijn de hominaties van de bewoners:
Nathalie --> Rob (omdat hij harde tepels zou hebben)
Dido --> Joost
Tanja --> Rob
Menno --> Joost wordt Menno (als dat mag en mee telt?)
Ingrid --> Rob
Rob --> Lieske (omdat ze jong en onervaren is)
Linda --> Rob wordt Menno
Lieske --> Menno
Roel --> Menno
Chantal --> Joost wordt Menno
Joost --> Joost wordt Menno
Dit waren de vorige nominaties. Dan heeft hij er dus 6 van de 11 Missie geslaagd.
Ik ben zo blij dat ik weer op het forum kan dat ik dat wilde uitroepen. Ondertussen probeer ik nog 417 snel door te lezen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:52 schreef APK het volgende:
[..]
Post jij slechts, of lees jij ook wat anderen posten
Het begint een beetje vermoeiend te worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:54 schreef Pinball het volgende:
Iemand (phileine?) klaagde van de week nog over alle mensen die het forum write-only hadden staan
Ja de tijd vliegtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:58 schreef svann het volgende:
Ik zie niemand meer.
Nu het (forumtijd) opeens weer een uur later is, ga ik maar vlug slapen.
Trusten!
Whehehe, een werkende link!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:59 schreef APK het volgende:
Het lijkt wel of er een direct link naar http://www.bbslowchat.fok.nl gemaakt is.![]()
Link naar FokFrontpagequote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt wel of er een direct link naar http://www.bbslowchat.fok.nl gemaakt is.![]()
Duurt bij mij altijd wel een minuut of 10.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee hoe al die idioten steeds het slowchattopic weten te vinden als er weer eens een deel dicht is.
Lieske was wel van plan op iemand anders te stemmen zei ze, maar na het gebadder met Menno zal ze vast weer twijfelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Roel en Lieske zijn natuurlijk niet helemaal zeker. Hij gaf straks wel een heeeele duidelijke hint naar Lieske, maar ontkende toen ze het op de man af vroeg.
Behoorlijk idioot, want jij bent een ouwe foklul.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:02 schreef PC eend het volgende:
Duurt bij mij altijd wel een minuut of 10.
Hoe idioot is dat?![]()
Geen idee waarom, ik kwakte gewoon een URL neer.quote:
Loeder, doe die aap de groeten van MCb, en jezelf ook. (En zwijg stil.)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:56 schreef BBscanner het volgende:
Zal dus wel een broodje aap verhaal zijn![]()
Ik hoop het, Nathalie weg aub!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
Heb wel een idee dat BB enige 'sturing' zal gaan geven aan de exit. Als er nog een man vertrekt wordt het wel een erg 'kippenhok'![]()
Ouwe foklullen kunnen deze snelheid toch niet bijbenen manquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Behoorlijk idioot, want jij bent een ouwe foklul.![]()
Denk dat Linda deze ronde op wat stemmen kan gaan rekenen. BB zal haar de komende week slecht promoten en Rob ophemelen. Gevolg: Linda zal er volgende week donderdag uitvliegen. imoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:08 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop het, Nathalie weg aub!![]()
En dan mag Tanja wieberen als dat kleine varkentje geboren is.![]()
Zoals met ralf bedoel je?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:07 schreef BBscanner het volgende:
Heb wel een idee dat BB enige 'sturing' zal gaan geven aan de exit.
Het wordt mij ook te veel.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:10 schreef PC eend het volgende:
Ouwe foklullen kunnen deze snelheid toch niet bijbenen man![]()
'Exacto-mundo! ' ( In Lieske taal)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoals met ralf bedoel je?
Gewoon iemand een week niet uitzenden
Nou die Chantal mag ook wel eens gaan wieberen of in iedergeval genomineerd worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:08 schreef APK het volgende:
Ik hoop het, Nathalie weg aub!![]()
En dan mag Tanja wieberen als dat kleine varkentje geboren is.![]()
Dan ga ik toch voor natalie in dit geval, daar hebben ze nu ook weinig meer aan (ex weg/vriend thuis).quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:14 schreef BBscanner het volgende:
[..]
'Exacto-mundo! ' ( In Lieske taal)
Nee dat hebben ze later aangepast. (de ratten!)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:14 schreef nachtzuster het volgende:
Dat Menno genomineerd staat als de opdracht mislukt stond dat gelijk al in het bericht op Talpa?
zoja dan heb ik een bril nodig![]()
Ja eigenlijk raar dat ze Nathalie niet zo'n fatale opdracht hebben gegeven. (zoals ze aan Menno hebben gegeven)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor natalie in dit geval, daar hebben ze nu ook weinig meer aan (ex weg/vriend thuis).
ah tnxquote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:16 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze later aangepast. (de ratten!)
Menno is geen homo! Zijn geheime opdracht is dat hij aan de bewoners moet bewijzen dat hij homo is!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:14 schreef nachtzuster het volgende:
Dat Menno genomineerd staat als de opdracht mislukt stond dat gelijk al in het bericht op Talpa?
zoja dan heb ik een bril nodig![]()
Hoezo zowiezo op de bank? Als zijn missie slaagt niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:19 schreef svann het volgende:
Ik denk dat Menno sowieso op de bank komt, samen met Linda en Rob.
Linda gaat dan exit, denk ik.
Zou goed nieuws voor scanman zijn.
Ik ben blijkbaar de enige, maar volgens mij knikte Menno van 'Ja" toen Lieske hem vroeg "ben jij soms de homo?" en toen kwam net iemand binnen lopen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Roel en Lieske zijn natuurlijk niet helemaal zeker. Hij gaf straks wel een heeeele duidelijke hint naar Lieske, maar ontkende toen ze het op de man af vroeg.
Hij heeft het inmiddels ook al aan Joost, Chantal (Roddel queen no1) en Linda vertelt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 03:19 schreef latevogel het volgende:
[..]
. Dido is in ieder geval al overtuigd en ik denk dat Menno, Dido het heeft verteld, omdat zij nogal roddelen kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |