En de TT ook een nummertjequote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:23 schreef svann het volgende:
En daar is Fok weer.
De tijd is voor het gemak een uurtje terug gezet, zie ik.
Ziet er goed uit Buswatcherquote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je het nieuwste boek van buswatcher al gelezen?
Pfffrt, ik heb anderhalf uur naar dat domme gelul van die zeurstudente moeten luisteren in de hoop dat Menno het zou wagen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:27 schreef Pinball het volgende:
23:43 Menno vertelt nèt niet aan Lieske dat hij homo is, de homo
[afbeelding]
quote:
Dat is alvast om te wennen aan de wintertijd die er weer aankomtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:23 schreef svann het volgende:
En daar is Fok weer.
De tijd is voor het gemak een uurtje terug gezet, zie ik.
Nou, des te beter toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:31 schreef APK het volgende:
Volgens de Talpa site staat Menno trouwens genomineerd als hij niet in zijn opdracht slaagt.
Het is voor hem een beetje een lose / lose situatie.
Als het lukt krijgt hij één keer immuniteit en vertrouwt niemand hem meer, als het fout gaat staat hij genomineerd.
Ik snapte ook al niet waarom hij meedoet. Beetje dom korte-termijndenken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:31 schreef APK het volgende:
Volgens de Talpa site staat Menno trouwens genomineerd als hij niet in zijn opdracht slaagt.
Als het lukt krijgt hij één keer immuniteit en vertrouwt niemand hem meer, als het fout gaat staat hij genomineerd.
Volgende maand toch pas?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:30 schreef MissHobje het volgende:
Dat is alvast om te wennen aan de wintertijd die er weer aankomt
Bij een weigering zou hij automatisch genomineerd zijn.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:33 schreef Pinball het volgende:
Ik snapte ook al niet waarom hij meedoet. Beetje dom korte-termijndenken.
Ja dat vroeg ik me ook af mocht hij deze opdracht nou ook weigeren? Of zou hij dan ook automatische genomineerd zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:31 schreef APK het volgende:
werd me helemaal niet duidelijk og hij mocht weigerenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:33 schreef MissHobje het volgende:
Mogen ze ook een opdracht weigeren ?? zo'n geheime missie dan he ? of zitten daar dan ook weer sancties op
Alleen als hij zijn geheime opdracht verraadt staat hij genomineerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:31 schreef APK het volgende:
Ik had begrepen dat als:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:34 schreef APK het volgende:
Bij een weigering zou hij automatisch genomineerd zijn.....
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:37 schreef Wup het volgende:
[..]
werd me helemaal niet duidelijk og hij mocht weigeren
da's nou het nadeel van geen streams op de DBK... hij zal vast het een en ander gevraagd hebben
Schreef APK net..quote:Volgens de Talpa site staat Menno trouwens genomineerd als hij niet in zijn opdracht slaagt.
Ik denk niet dat hij in gewetensnood zit, hij voelt zich volgens mij waanzinnig genaaid.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:36 schreef Loedertje het volgende:
Menno zit duidelijk in gewetensnood volgens mij.....Iemand de streams aan?
Nope deze maand dusquote:
Ja, maar hij zegt nietsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:36 schreef Loedertje het volgende:
Denk niet dat hij in gewetensnood zit. Hij weet dat Rob en misschien nog wel anderen op hem stemmen. Deze opdracht komt hem wel goed uit. Lijkt me alleen wel moeilijk om daarna nog het vertrouwen van je medebewoners terug te winnen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:36 schreef Loedertje het volgende:
ik post wat sloom en dus vaak ook te laatquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:39 schreef Loedertje het volgende:
Schreef APK net..
Weigeren is falen.
Gezichtsuitdrukkingen zeggen soms veel meerquote:
Effe check, check, double check:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:39 schreef Loedertje het volgende:
Schreef APK net..
Weigeren is falen.
quote:Menno’s opzienbarende ontboezemingen van vandaag blijken allemaal nep te zijn. Hij heeft namelijk een Geheime Opdracht van Big Brother gekregen.
Donderdag, tijdens de Live-uitzending, moeten de Bewoners definitief vertellen wie volgens hen de homo is. Als Menno het voor elkaar krijgt om (als homo) de meeste stemmen te krijgen is hij vrijgesteld voor de komende Nominatieronde. Haalt hij de Geheime Opdracht echter niet dan staat hij automatisch genomineerd.
Mierenneukster!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:39 schreef MissHobje het volgende:
Nope deze maand dus![]()
Om precies te zijn: In Europa is het zomertijd tot zondag, 30 oktober 2005, 3 uur AM (< 2:00 AM wintertijd).
Gelukkig staat de tijd niet goed, dan valt het niet zo opquote:Op donderdag 6 oktober 2005 02:41 schreef Wup het volgende:
[..]
ik post wat sloom en dus vaak ook te laat
Maar dan hoeft hij het dus niet aan iedereen te vertellenquote:
Raaaaaaar mens (schrok ie? Heb het geluid al uren uit staan)quote:
euh dankje.. kan er niets aan doen he dat ze dat eind oktober plannenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |