Menno moet bijkomen van al zijn openbaringen gisterquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:00 schreef Rams3s het volgende:
Menno blijft gewoon liggen.
Naast Roel?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:59 schreef regenworm het volgende:
Linda zit met een geile string en harde tepels naast roel.
Lijkt erop dat deze twee na elkaar gaan groeien.
Hoor linda ook niet over bart lullen je weet het nooit
Mocht er zaterdag een hoerenfeest zijn daat gaat het gebeuren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:01 schreef teun911 het volgende:
[..]
Na de eerste zoen met Roel kwam deze nog wel eens ter sprake inderdaad. Maar sindsdien hoor je haar helemaal niet meer over Bart. :-)
De stoeren verhalen en zijn macho gedrag.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:05 schreef milagro het volgende:
[..]
Naast Roel?
Tjongejonge,w at een stelletje zieligerds ook, hè.
En Roel is zooooo lelijk met die kale kop, ieeeeeeeuw.
Slap papperig lijf en dan die kop erboven, wat zien die wijven toch in hem![]()
Ze houdt het wel spannendquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:09 schreef Pinball het volgende:
Tanja vroeg zomaar hoe het met knieske ging! Dat varken mens blijft verbazen
Roel gaat niet winnen... In de poll is zijn populariteit alweer aan het dalen... Sinds zijn rookmissie steeg het, maar sinds het gedoe met Dido is het dalende...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:06 schreef regenworm het volgende:
Persoonlijk vind ik een triest en gevaarlijk mannetje die deze BB kan winnen.
daar verzint bb vanavond wel wat voorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:01 schreef teun911 het volgende:
[..]
Na de eerste zoen met Roel kwam deze nog wel eens ter sprake inderdaad. Maar sindsdien hoor je haar helemaal niet meer over Bart. :-)
Je weet maar nooit straks stijgt hij weerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Roel gaat niet winnen... In de poll is zijn populariteit alweer aan het dalen... Sinds zijn rookmissie steeg het, maar sinds het gedoe met Dido is het dalende...
Bye bye Roel![]()
eindelijk met een man en dan je ei kwijt.... zo word je nooit zwangerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:15 schreef MissHobje het volgende:
Hee lachen tochkan ze ff d;r ei kwijt
![]()
aan wie heeft hij het eik allemaal vertelt?? Dido en Joost las ik in de streamverslagen, maar Joost scheen de derde te zijn??quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:01 schreef sebassj het volgende:
[..]
Menno moet bijkomen van al zijn openbaringen gister![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:16 schreef MissX het volgende:
ja ik ben ook down gegaan nadat Fok down ging, BB streams volgen zonder Fok is ruk
Dido, Joost, Chantal, Linda iigquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:31 schreef muizemeis het volgende:
[..]
aan wie heeft hij het eik allemaal vertelt?? Dido en Joost las ik in de streamverslagen, maar Joost scheen de derde te zijn??
ah oke, ben benieuwd hoe dit gaat aflopenquote:
geen idee , ik heb niet geBB-ed gisteren en vannachtquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ah oke, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen
En hoe reageerde de andere bewoners, is er onderling al over gesproken of houden ze het allemaal geheim??
en hij liet het erg sterk doorschemeren aan lieske!quote:
en vannacht alweer intens gesprek met Ingrid waar hij nogmaals benadrukt geen homo te zijn... ik ben zooo benieuwd naar de live vandaag!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
en hij liet het erg sterk doorschemeren aan lieske!
Hij mag dit toch ongestraft tegen Ingrid zeggen of niet? Zo lang maar niet duidelijk is dat hij een geheime missie heeft...toch? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en vannacht alweer intens gesprek met Ingrid waar hij nogmaals benadrukt geen homo te zijn... ik ben zooo benieuwd naar de live vandaag!!
Klopt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:45 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hij mag dit toch ongestraft tegen Ingrid zeggen of niet? Zo lang maar niet duidelijk is dat hij een geheime missie heeft...toch? Of zie ik dat verkeerd?
Je bedoeld dat BB ook met de kijkers een spelletje speelt? Zo van: we weten dat je homo bent, maar dat houden we geheim en dan doen we net alsof je wel homo bent en dan zeggen we later weer van niet om dan uiteindelijk toch weer de zeggen dat je homo bent???? Kweetniet, lijkt mij een beetje ingewikkeldquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:47 schreef regenworm het volgende:
Die homograp van menno daarvan wordt gezegd dat het een geheime opdracht is van BB.
Stel je voor dat hij het niet speelt maar echt een homo is.
nou. hè, stel je voor, dat zou me een guitenstreek zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:47 schreef regenworm het volgende:
Die homograp van menno daarvan wordt gezegd dat het een geheime opdracht is van BB.
Stel je voor dat hij het niet speelt maar echt een homo is.
Voor talpa begrippen is het wel erg ingewikkeld die houden allen maar van simpele dingen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:51 schreef CGJung het volgende:
[..]
Je bedoeld dat BB ook met de kijkers een spelletje speelt? Zo van: we weten dat je homo bent, maar dat houden we geheim en dan doen we net alsof je wel homo bent en dan zeggen we later weer van niet om dan uiteindelijk toch weer de zeggen dat je homo bent???? Kweetniet, lijkt mij een beetje ingewikkeld![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:51 schreef milagro het volgende:
nou. hè, stel je voor, dat zou me een guitenstreek zijn![]()
![]()
Ik begrijp dat hele beeld van Talpa niet. Is het soms trappen en afzetten tegen het geld van de mol ofzo ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor talpa begrippen is het wel erg ingewikkeld die houden allen maar van simpele dingen.
ach.. ik heb Roel al een tijd geleden afgeschreven hoor.. Op zich heeft ie wel enige algemene ontwikkeling hoor, maar hij strooit met feitjes alsof hij alles weet maar zit er gruwelijk vaak toch behoorlijk naast.. en niemand die er tegenin gaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:58 schreef Bocaj het volgende:
Goede Morgen!!!!!!!!!
Stomme Roel: Schaf de landbouw maar af..... maw betoneer nederland maar....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |