ja ja, dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:19 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
Jah ik heb niet elke dag een kort rokje aan!Maar die naam heb ik niet zelf verzonnen!!
Wat doe jij in godsnaam in een kroeg met mannen van 45...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:15 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
Sta je lekker te dansen in een cafe waar je vrienden aan het spelen zijn... staat der zo'n vent van 45 naar je kont te staren!!! Wat een vuile pedo! Kan ie niet iemand van z'n eigen leeftijd vinden ofzo!!!![]()
ja jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:19 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
Jah ik heb niet elke dag een kort rokje aan!Maar die naam heb ik niet zelf verzonnen!!
Spelenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:15 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
Sta je lekker te dansen in een cafe waar je vrienden aan het spelen zijn...
brrrr nachtmerriesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:22 schreef Het_hupt het volgende:
lol, het was een ander verhaal geweest als Patty Brard daar had gestaan................ff met je ogen knipperen en de kroeg is leeg![]()
tsja.. mannen van 45 komen nou eenmaal ook weleens in de kroeg... normaal ga ik daar nooit heen maar me vrienden moesten daar optredenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat doe jij in godsnaam in een kroeg met mannen van 45...![]()
Vunzig sletje.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:26 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[..]
tsja.. mannen van 45 komen nou eenmaal ook weleens in de kroeg... normaal ga ik daar nooit heen maar me vrienden moesten daar optreden
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:15 schreef haagse_elfje het volgende:
BrEEzah!
Ok, je hebt een vadsige kont, slotje.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:28 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[afbeelding]
wel een hele poos geleden die foto!!! was ik 15 (nu bijna 18)
Laat maar, ik hoef je tieten niet meer te zien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:28 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[afbeelding]
Je lijkt wel 43. Vind je het gek dat mannen van 45 dan omkijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:28 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[afbeelding]
Sorry, ik herkende je eerst nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:28 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[afbeelding]
klopt dat ben ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:30 schreef Burbo het volgende:
En dit ben jij dus ook: http://www.cu2.nl/ur2gr82b4gotten
Complimentquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:30 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[..]
is dat een compliment of moet ik dat opvatten als een belediging?
Ik denk dat als ik 85 was, dat ik dan nog steeds niet naar je zou kijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:28 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[afbeelding]
Tsja dat heb ik van nature mee gekregenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:31 schreef Burbo het volgende:
[afbeelding]
Ik zie dat je ook flinke tieten hebt ook nog
tis maar wat je prettig vindquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:32 schreef Chriz2k het volgende:
Maargoed, ik zou je desalniettemin wel tussen je tieten neuken.
staan genoeg foto'squote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
post je tieten eens.
Post jij je dikke tieten isquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:34 schreef MissyMirjaM het volgende:
post je tieten eens.
Hoe zie je dat op die fotoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:31 schreef Burbo het volgende:
[afbeelding]
quote:
Ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:33 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[..]
tis maar wat je prettig vind![]()
ah de bekende "kijk eens hoeveel knapper ik ben dan mijn lelijke vriendin" fotoquote:
Idd, anders kan hier wel een slotje opquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:42 schreef Stievus het volgende:
heb nog steeds geen fotow gezien van je kont -_-
Ik denk dat deze meneer een bril nodig heeft, naar een meisje zoals dit kijk je niet voor je lol.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:28 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
okquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:46 schreef Kogando het volgende:
[..]
Ik denk dat deze meneer een bril nodig heeft, naar een meisje zoals dit kijk je niet voor je lol.![]()
I'd hit it.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:31 schreef Burbo het volgende:
[afbeelding]
Je hebt me weer eens doorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:57 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Eerst bewusteloos slaan en dan misbruik maken van de situatie. Puik plan.
tsjah die heb ik der nie zelf op gezet he..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:40 schreef BennyNL het volgende:
[..]
ah de bekende "kijk eens hoeveel knapper ik ben dan mijn lelijke vriendin" foto![]()
Knappe jongens hebbie hangen,en nu een foto van je kont waar die vent van 45 naar stond te kijken...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:28 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[afbeelding]
nakende.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:03 schreef woediewokkie het volgende:
[..]
Knappe jongens hebbie hangen,en nu een foto van je kont waar die vent van 45 naar stond te kijken...
zelf bang om je handjes vuil te maken?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:10 schreef kastanova het volgende:
Kollere zeg, kan iemand die zeug ff terug in de wei zetten?.
ok ik geef het toe; misschien als ik héél dronken ben wil ik het wel eens met je proberen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:07 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo lekker![]()
Ik ben vooral bang dat m'n complete arm in 1 van je lichaamsholtes verdwijnt en/of dat je mij ook op gaat etenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:13 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[..]
zelf bang om je handjes vuil te maken?![]()
moeeeeeeequote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat m'n complete arm in 1 van je lichaamsholtes verdwijnt en/of dat je mij ook op gaat eten.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:10 schreef Gershom het volgende:
[afbeelding]
Net daarvoor iets verkeerd gegeten ofzo, je kijkt zo raar :S
dan hoop ik dat ik je nooit in een dronken bui tegen komquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:13 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ok ik geef het toe; misschien als ik héél dronken ben wil ik het wel eens met je proberen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:12 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
Het lijkt goddomme wel alsof er een extra reet op haar borstkas gegroeid is.
hoezo ben je bang iemand tegen te komen die je wél wil neuken?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:16 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ik je nooit in een dronken bui tegen kom
mmmmmm hardcore lesbian prOnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
ff mijn nachtmerrie proberen weg te krijgen
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:15 schreef haagse_elfje het volgende:
he he van het biertje blijf je met je koeienpoten af he
ga maar naar je opa toe
das van die carpool reclamequote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:23 schreef xman het volgende:
"Nee joh je bent helemaal niet dik, je bent gewoon een beetje stevig gebouwd" - kpn reklame
eerder dat jij te dicht bij me staat waardoor degenen die IK wél wil neuken niet dichterbij durven te komen. en kom nu niet met een ó zo grappige reactie zoals: dat komt vast door je iegen kop ofzo iets in die richting, afgezaagde strontlikkerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:20 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hoezo ben je bang iemand tegen te komen die je wél wil neuken?
...die reclame dan van die kamper bij de bushalte, dat een 'bekende' vanaf de overkant schreeuwt blij te zijn met haar zwangerschap...quote:
dat komt vast door je iegen kopquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:25 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[..]
eerder dat jij te dicht bij me staat waardoor degenen die IK wél wil neuken niet dichterbij durven te komen. en kom nu niet met een ó zo grappige reactie zoals: dat komt vast door je iegen kop ofzo iets in die richting, afgezaagde strontlikker
Ik vind je wel lekker hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:25 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[..]
eerder dat jij te dicht bij me staat waardoor degenen die IK wél wil neuken niet dichterbij durven te komen. en kom nu niet met een ó zo grappige reactie zoals: dat komt vast door je iegen kop ofzo iets in die richting, afgezaagde strontlikker
Doe eens niet zo onaardig! Het_Biertje geeft je gewoon aandachtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:25 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[..]
dan een gat van 6 meter diep graven en hopaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:31 schreef Gershom het volgende:
Plastic zak over het hoofd doet wonderen..
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:31 schreef Gershom het volgende:
Plastic zak over het hoofd doet wonderen..
laat me raden jij bent jaloers en zelf ongeveer 3x zo dik...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:30 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
laat me raden, je bent blind geboren
Neequote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:30 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:34 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[..]
laat me raden jij bent jaloers en zelf ongeveer 3x zo dik...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:36 schreef Het_Biertje het volgende:
ok nog ééntje. Omdat ik je zo geweldig vind;
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:37 schreef kastanova het volgende:
Over reclame gesproken; michelin zoekt nog een nieuwe mascotte, je zou ideaal zijn met al je onderkinnen...
[afbeelding]
Misschien heel moeilijk maare... dan kijk je toch niet, dan ga je je lekker ergens anders lopen vervelen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
lieve schat ik hoef geen enkele vent aan mijn reet...
dus die zorgen maak ik me toch niet, als ik zo een gedrocht als jouw zie ben ik blij dat de vrouwen hier stukken knapper zijn en dat ik tenminste nog uitzicht had.
als ik naar zulke koeie koppen als dat van jouw moest gaan staren de hele dag, werd ik hetero
Goh.. jij bent dat andere.. wicht.. op die foto?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:39 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
Misschien heel moeilijk maare... dan kijk je toch niet, dan ga je je lekker ergens anders lopen vervelen...![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:37 schreef kastanova het volgende:
Over reclame gesproken; michelin zoekt nog een nieuwe mascotte, je zou ideaal zijn met al je onderkinnen...
[afbeelding]
de Junkiesietze fanclub is presentquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:39 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
Misschien heel moeilijk maare... dan kijk je toch niet, dan ga je je lekker ergens anders lopen vervelen...![]()
zie hier haagse elfjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:34 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
laat me raden jij bent jaloers en zelf ongeveer 3x zo dik...
Nee sorryquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:41 schreef RavenShield het volgende:
[..]
Goh.. jij bent dat andere.. wicht.. op die foto?
ik denk het wel....hup terug de je stal inquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:41 schreef RavenShield het volgende:
[..]
* Het_hupt is ook 100% lesbischquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
zie hier haagse elfje
[afbeelding]
hou's op. kank weer m'n vasaline pakkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
zie hier haagse elfje
[afbeelding]
ik denk het wel....hup terug je stal inquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:41 schreef RavenShield het volgende:
[..]
tja.....ik ben in iedere geval niet zo een dik wijfquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
zie hier haagse elfje
[afbeelding]
nee dat ziet er lekker uitquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
zie hier haagse elfje
[afbeelding]
2 X ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik denk het wel....hup terug je stal in![]()
misschien wil naughtyschoolgirl een date voor je regelenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:43 schreef RavenShield het volgende:
[..]
Ah shit.. jammer zegdie vond ik nou juist wel wat hebben
nu nog nie nee...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:43 schreef haagse_elfje het volgende:
tja.....ik ben in iedere geval niet zo een dik wijf
lang leve lesbisch zijn, ik wil geen kidsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
nu nog nie nee...![]()
![]()
nu zie je er nog erg neuckbaar uit maar na 2 kinderen...?
Lijkt me een erg bijzondere ervaring.. maar ik haak afquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:45 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
misschien wil naughtyschoolgirl een date voor je regelen![]()
is dat een actrice? speelt zeker meestal het monster in horrorfilmsquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:46 schreef haagse_elfje het volgende:
btw: ik ben dat niet op die foto's dat is Diane Neal, die ik in NY heb ontmoet zij is een actrice die btw wel heel lekker en neukbaar is, als ze normaal doet en niet dronken is
mooi, ik wil ook geen kids, woon ook in den haag, loop/praat als een wijf, dus nuecken??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:47 schreef haagse_elfje het volgende:
lang leve lesbisch zijn, ik wil geen kids
Of zoals haar:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:30 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Wat is hier anders aan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:50 schreef kastanova het volgende:
Of desnoods solliciteer je bij de efteling:
[afbeelding]
je mag over iedereen gaan zeiken, van haar blijf je af...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:49 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[..]
is dat een actrice? speelt zeker meestal het monster in horrorfilms![]()
Is dat het beste wat je terug kan zeggen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:49 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[..]
is dat een actrice? speelt zeker meestal het monster in horrorfilms![]()
Whehehe, wtf.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of zoals haar:
[afbeelding]
Dan vind je álles lekker, lijkt me
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
mooi, ik wil ook geen kids, woon ook in den haag, loop/praat als een wijf, dus nuecken??
over haar cummen dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
je mag over iedereen gaan zeiken, van haar blijf je af...
![]()
[afbeelding]
ach ze is maar een simpele Br33zAh sletquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:51 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Is dat het beste wat je terug kan zeggen?
als ik met Diane sex zou kunnen hebben, zou ik gelukkig stervenquote:
zeker gister ook talpa gekeken, treacher collins syndroomquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of zoals haar:
[afbeelding]
...zoiets nuecken is een regelrechte bestialiteit!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:31 schreef Burbo het volgende:
[afbeelding]
niks mis meequote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:54 schreef j0rrit het volgende:
[..]
...zoiets nuecken is een regelrechte bestialiteit!
kudt... dat van als een wijf lopen/praten meende ik nix van hoorquote:
Owned.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[Talpa] Leven zonder gezicht
helemaal mee eens!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
kudt... dat van als een wijf lopen/praten meende ik nix van hoor![]()
maaruh, eerlijk is eerlijk, jij levert kritiek op haar uiterlijk, post eens een foto van jezelf
ff zoekenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
kudt... dat van als een wijf lopen/praten meende ik nix van hoor![]()
maaruh, eerlijk is eerlijk, jij levert kritiek op haar uiterlijk, post eens een foto van jezelf
Die in die zwarte lingerie is gaaf meidquote:
afgekickte Ozzie Osbourne?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[[url=http://img106.imageshack.us/img106/2513/fuck4lb.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
zoals een wijs oud gebrouwen man zei:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Die in die zwarte lingerie is gaaf meid![]()
![]()
quote:hou's op. kank weer m'n vasaline pakken
wow.................quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:02 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
ik was heel erg dronken...
bring it on
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Die in die zwarte lingerie is gaaf meid![]()
![]()
cup?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:02 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
bring it on
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:02 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
bring it on
fap fap fap...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:02 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
bring it on
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
schat je weet toch dat ik die alleen aan jouw liet zien
goh, toch nog wat vriendelijkheid hier...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:03 schreef Quara het volgende:
Jongens en meisjes doe eens lief tegen ts. Ze heeft elke dag een flink bos hout mee te slepen
IMDB van die Diane Neal
Mjah 'actrice'...
Ben je niet een klein beetje bi?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:02 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
bring it on
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:04 schreef Snoezepoesje het volgende:
[..]
![]()
en dan noemen jullie naughtyschoolgirl een Br33zAh sletje?
alsof een elfje over je tong........quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:04 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dank u
die koe is weg???
geen commentaar meer te leveren?
Ja, en ook met zo'n avatar als die van |\|@Ug|-|t!3j Sc|-|00LG1rL (vraag me niet hoelang ik erover heb gedaan omdat te typenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:16 schreef C2000 het volgende:
Krijg je met zon nick..
Jammer.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:06 schreef SolidasRock het volgende:
ik ben nie overtuigd dat dit echt haagse elfje is. nog een foto (evt in lingerie) zou een beetje helpen
![]()
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
nou kijk eens hoeveel mensen ik overstuur kan maken door een topic te starten over pedofielen....
Dat overstuur kwam pas toen die lekkere babe haar foto liet zienquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
nou kijk eens hoeveel mensen ik overstuur kan maken door een topic te starten over pedofielen....
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
tuurlijk wel. ze mag trots zijn op jou als vriendin, kom op show itquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:08 schreef haagse_elfje het volgende:
zal mijn vriendin niet zo op prijs stellen
Maar je laat hem wel zien aan het_huptquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:08 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
zal mijn vriendin niet zo op prijs stellen
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat overstuur kwam pas toen die lekkere babe haar foto liet zien
Elfje![]()
Iedereen hubba-hubba enzoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:02 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
bring it on
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:09 schreef Quara het volgende:
[..]
Maar je laat hem wel zien aan het_hupt
denk je dat nou echtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:09 schreef Quara het volgende:
[..]
Maar je laat hem wel zien aan het_hupt
Als ze 18 is, is er geen sprake van pedofiliequote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
je wilt toch wel zeggen dat je 17/18 bent en niet jonger
precies goed geraden.. maar als je aan het begin van het topic kijkt had je het ook kunnen lezen!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
je wilt toch wel zeggen dat je 17/18 bent en niet jonger
ok ik weet het goed gemaakt, een foto van jou en je vriendin danquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:10 schreef haagse_elfje het volgende:
denk je dat nou echt
hij zit jullie gewoon te dollen, daarbij ik heb geen foto's in lingerie op mijn computer staan
owww dus ik kan die ene gewoon posten?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
denk je dat nou echt
hij zit jullie gewoon te dollen, daarbij ik heb geen foto's in lingerie op mijn computer staan
't Was toch een zij hijquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:10 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
denk je dat nou echt
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:12 schreef haagse_elfje het volgende:
post maar raak
die heb ik al een tijdje terug gepost, daar was the misses niet zo happy meequote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ok ik weet het goed gemaakt, een foto van jou en je vriendin dan
Verstandig idee... ik ook maar eens weer aan de studiequote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
die heb ik al een tijdje terug gepost, daar was the misses niet zo happy mee
ik moet sowiezo van tussen, mijn scriptie wacht nog steeds op me...
het_hupt omdat hij zo lief lesbisch is
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
wtf is datquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Of zoals haar:
[afbeelding]
Duidelijke samenvattingquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:28 schreef Koenholio het volgende:
[..]
wtf is dat![]()
![]()
Reactie op alle plaatjes:![]()
![]()
Reactie op sommige reacties (bvb "Het lijkt goddomme wel alsof er een extra reet op haar borstkas gegroeid is ."):![]()
![]()
Reactie op TS: Tjah, kan gebeuren niets van aantrekken.
()
Wat een mooie neusringquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:52 schreef von_manstein het volgende:
[..]
TS in de wei met wat vriendinnen![]()
[afbeelding]
quote:
Sorry! Heb niet goed opgelet toen dat werd uitgelegd door juf Yvonnequote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:35 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Dat is een nueckteugel...
Damn, moet ook alles uitleggen!
TS zit nu op school denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:58 schreef Het_hupt het volgende:
Gaat TS nu eindelijk eens foto's van haar olifanten togus posten, of hoe lijkt dat hier?![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:16 schreef buzzer het volgende:
Mijn collega zegt altijd: die heeft een lekkere kont, alleen jammer dat ze er twee heeft
uitgebreid assortimentquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:16 schreef buzzer het volgende:
Mijn collega zegt altijd: die heeft een lekkere kont, alleen jammer dat ze er twee heeft
terug in den weide, denck ickquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:30 schreef haagse_elfje het volgende:![]()
topicje is al bijna vol
is die koe terug gebracht naar haar stal?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:32 schreef 3rdStrike het volgende:
Tis altijd gezellig op Fok!
Het leuke is ook dat iedereen aan 't zeiken is over de topic starter.... en na dit topic posten ze verder in het topic over hoe het is om al 5 jaar droog te staan, en gaan ze in een ander topic zeiken over het feit dat ze geen vriendin kunnen krijgen
hier krijg je echter hele knappe vriendinnenquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hier krijg je echter hele knappe vriendinnen![]()
quote:
hoe maak je Maartje 42 knapper? door er een nog lelijker wijf naast te zettenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:50 schreef method21 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vond de foto van TS op zich wel gaan, niet YEAH ofzo , maar die John lennon look alike daarachter ...![]()
Dat is een truuk uit de oude doosquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hoe maak je Maartje 42 knapper? door er een nog lelijker wijf naast te zetten![]()
don't wanna know and don't carequote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:20 schreef Het_hupt het volgende:
Zou TS trouwens lekker met haar masturbeertje hebben gespeeld na zoveel aandacht?![]()
lol scherpquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
don't wanna know and don't care
Ik kijk ook liever naar je togus dan naar je poffertjeskop.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:15 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
Sta je lekker te dansen in een cafe waar je vrienden aan het spelen zijn... staat der zo'n vent van 45 naar je kont te staren!!! Wat een vuile pedo! Kan ie niet iemand van z'n eigen leeftijd vinden ofzo!!!![]()
Wow! Nu pas valt op dat die man achterhun wel erg verdacht naar zijn krantje zit te kijken! Waarschijnlijk had hij net naar de kont van TS gekeken!quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:08 schreef Quara het volgende:
[..]
Wow! Nu pas valt op dat die man achterhun wel erg verdacht naar zijn krantje zit te kijken! Waarschijnlijk had hij net naar de kont van TS gekeken!
@Elfje: en nog gelukt met je scriptie?
hij kon er gewoon niet omheen kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:18 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
Ik snap het ook niet... Mag toch hopen voor die arme man dat er nog meer te kijken viel daar
Jeeh!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:20 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
bijna af
nog de laatste puntjes op de i zetten dan kan ik hem inleveren...
Ik denk dat je dan over endocytose moet spreken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat m'n complete arm in 1 van je lichaamsholtes verdwijnt en/of dat je mij ook op gaat eten.
POTquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:37 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
![]()
lieve schat ik hoef geen enkele vent aan mijn reet...
dus die zorgen maak ik me toch niet, als ik zo een gedrocht als jouw zie ben ik blij dat de vrouwen hier stukken knapper zijn en dat ik tenminste nog uitzicht had.
als ik naar zulke koeie koppen als dat van jouw moest gaan staren de hele dag, werd ik hetero
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:42 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hou's op. kank weer m'n vasaline pakken
Deze is echt niet kortharigquote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:43 schreef DR878 het volgende:
[..]
POTAls je maar niet zon kortharige tekkel bent en een ontiegelijke grafhoofd hebt. ......feminist
![]()
edit: Laat maar ik zie het alje bent een plork
Pottentwee hetero vrouwtjes die kussen
![]()
Die staat er toch nog wel?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Deze is echt niet kortharig![]()
erg, tot zeer erg neuckable![]()
ze had gisteren een hele mooie foto hier gepost![]()
Welke foto? Aangezien die van gisteren weg isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:17 schreef DR878 het volgende:
Maar ze heeft NIETS vrouwelijks..ook al heeft ze lang haar..trekt me echt niet aan :/ ..misschien heeft ze zelfs verkeerde feromonen.....nu snap ik wrom ze pot is.
![]()
![]()
Ik beoordeel hier dus de foto..maar kverwacht nie veel.
Waar ze zo'n reclamekussen geil knuffeltquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:20 schreef Quara het volgende:
[..]
Welke foto? Aangezien die van gisteren weg is
quote:
Dat is een actricequote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:23 schreef DR878 het volgende:
[..]
Waar ze zo'n reclamekussen geil knuffelt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |