abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:08:31 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_31188074
Best wel schokkend
Knap hoe die ouders er zo goed mee omgaan
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:09:39 #2
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_31188102
Ik was aan het eten toen ik hem erop zapte. Maar even weer weggezapt

Ik heb er dus niet veel van meegekregen, maar wat ik zag was niet best..
Hatsjoe!
  Donald Duck held dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:15:42 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_31188298
ieuw..
ff lang gezapt, daar kan ik echt niet naar kijken hoor
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_31188399
ik heb deze reportage vorig jaar al een keer gezien op SBS6, best wel triest, maar toch super van die ouders hoe ze dat kind aan de wereld laten zien en beschouwen als een normaal kind, ipv van een gemuteerd kind dat continue geopereerd moet worden....

ik was al op zoek naar google hoe dat kind er nu uit ziet, maar kan niet echt veel vinden
pi_31188432
Wat een intens lief kind. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:22:26 #6
80791 crew  Paul
pi_31188542
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef 7eVeNL het volgende:
ik heb deze reportage vorig jaar al een keer gezien op SBS6, best wel triest, maar toch super van die ouders hoe ze dat kind aan de wereld laten zien en beschouwen als een normaal kind, ipv van een gemuteerd kind dat continue geopereerd moet worden....

ik was al op zoek naar google hoe dat kind er nu uit ziet, maar kan niet echt veel vinden
zo alleen dan nog erger

pi_31188555
Haar gezichtje, je schrikt even, maar je , ik iig, bent al snel 'gewend', en dan is het enkel nog hartverscheurend te zien hoeveel pijn dat kindje gehad moet hebben en nog zal krijgen door de operaties die nodig waren en zijn.
Zo angstig als ze is voor de voorbereidingen van weer een operatie.

Ik zit met tranen in de ogen te kijken.
Zo'n lief kindje.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:25:02 #8
80791 crew  Paul
pi_31188603
oh heb een foto van dr gevonden volgens mij :

pi_31188663
Hier wat meer artikelen over dit meisje http://www.firstcoastnews(...)e.aspx?storyid=28372

De aandoening heet Treacher-Collins
  Donald Duck held dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:27:34 #10
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_31188676
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 22:25 schreef paultjuhhh het volgende:
oh heb een foto van dr gevonden volgens mij :

[afbeelding]
't is net een grote gigantische tumor man
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:32:04 #11
80791 crew  Paul
pi_31188827
hopen dat het nog een btje goed komt met dat gezicht
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:36:04 #12
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_31188948
TT even aangepast op verzoek van TS.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_31189216
Ik had deze docu ook al eerder gezien, en ik heb er toch echt een dubbel gevoel bij. Was het een goeie beslissing om dit kind in leven te houden?
Het leven van de ouders staat vanaf het punt van de geboorte tot waarschijnlijk hun dood alleen maar in het teken van leed en operaties. En dan het kind zelf,.. die zal nooit een normaal en prettig leven kunnen hebben in deze maatschappij die zo gericht is op uiterlijk. De ene na de andere operatie, en waarvoor eigenlijk?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden verleend. Echter wel ontleend (mits de theorie klopt).
pi_31189218
heel erg...

knap van die chirurgen enzo

ik kijk op mtv nu Yucko The Clown = AANRADER!!!!
pi_31189222
WTF..
Ik wist niet wat ik zag..
Vraag me echt af hoe dat gezichtje er over 15 jaar uitziet.
pi_31189278
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 22:22 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

zo alleen dan nog erger

[afbeelding]
Zooo wat een verbetering! zit er misschien toch nog een toekomst in voor dit meisje...
pi_31189310
Juliana in deze docu heeft een hele erge vorm van deze aandoening.
Er zijn ook minder erge 'gevallen' zie ik op http://www.treachercollins.net/

Er is een acteur die volgens mij ook een lichte vorm ervan zou kúnnen hebben.
Hij speelde in de de film 'Ghost' , de man die op de metrostations rondhing.
pi_31189569
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 22:43 schreef Flyduck het volgende:
Ik had deze docu ook al eerder gezien, en ik heb er toch echt een dubbel gevoel bij. Was het een goeie beslissing om dit kind in leven te houden?
Het leven van de ouders staat vanaf het punt van de geboorte tot waarschijnlijk hun dood alleen maar in het teken van leed en operaties. En dan het kind zelf,.. die zal nooit een normaal en prettig leven kunnen hebben in deze maatschappij die zo gericht is op uiterlijk. De ene na de andere operatie, en waarvoor eigenlijk?
Waarvoor niet? Alsof je een leven moet laten omdat een paar boeren uit onze samenleving niet tegen uitzonderingen kan. Het is niet het leven van zo'n meisje dat je moet beëindigen, het zijn de levens van de idioten in onze samenleving die beëindigd moeten worden.
pi_31189628
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 22:46 schreef milagro het volgende:

[afbeelding]

Er is een acteur die volgens mij ook een lichte vorm ervan zou kúnnen hebben.
Hij speelde in de de film 'Ghost' , de man die op de metrostations rondhing.
Jaaa, inderdaad, die geest die Patrick Swayze leerde hoe hij als geest materiële objecten kon aanraken om ze te verplaatsen . Die aso-geest.
pi_31189745
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 22:46 schreef milagro het volgende:
Als ik die foto's op die site zo bekijk, zou het best kunnen dat een man die ik een tijdje geleden heb gezien dit syndroom heeft. Zijn ene oog zat namelijk ook zo naar beneden gezakt, om het zo te noemen.
pi_31189772
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 22:55 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Jaaa, inderdaad, die geest die Patrick Swayze leerde hoe hij als geest materiële objecten kon aanraken om ze te verplaatsen . Die aso-geest.
aso geest

Ja, die, maar die heeft het niet, hoor, maar wel enigzins de kenmerken van een lichte vorm, afhangende oogleden, te kleine onderkaak, geen kin.

Het is geen progressieve aandoening, de afwijkingen worden soms minder erg naarmate de persoon ouder wordt, maar vaak zijn er toch wel operaties nodig.

Dit meisje had een extreem erge vorm.

Maar hebben jullie dat niet dan, dat je eerst even schrikt, maar al snel 'gewend' bent weer en het dan helemaal niet meer als eng ziet?
pi_31189903
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:00 schreef milagro het volgende:
Maar hebben jullie dat niet dan, dat je eerst even schrikt, maar al snel 'gewend' bent weer en het dan helemaal niet meer als eng ziet?
Ja, had ik ook inderdaad. Op een gegeven moment zie je het niet meer als zodanig. Het viel mij trouwens op dat die andere kinderen helemaal niet afwijzend waren tegenover haar, maar vooral nieuwsgierig. Het is mijn persoonlijke overtuiging dat de mens van nature best wel tolerant en zorgzaam voor een ieder is, maar die natuur wordt verpest door onze shitsamenleving. Kinderen worden als het ware verpest door volwassenen.
pi_31190102
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 23:03 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ja, had ik ook inderdaad. Op een gegeven moment zie je het niet meer als zodanig. Het viel mij trouwens op dat die andere kinderen helemaal niet afwijzend waren tegenover haar, maar vooral nieuwsgierig. Het is mijn persoonlijke overtuiging dat de mens van nature best wel tolerant en zorgzaam voor een ieder is, maar die natuur wordt verpest door onze shitsamenleving. Kinderen worden als het ware verpest door volwassenen.
Ja, ontroerend vond ik dat, zoals die andere kinderen ermee omgingen, en zo zonder aangeleerde gêne die vragen stelde aan de vader van Juliana.
Je zag een enkel kind nog wel een beetje angstig kijken, maar ze liepen niet weg, stelden juist meer vragen nog
Dat een kind angstig reageert in eerste instantie is normaal, dat het angstig blijft en evt afwijzend ligt denk ik idd hoe de naaste oudere, de vader en/of moeder, ermee omgaat.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:08:34 #24
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_31192107
Ik zag dat bij de reclame een stukje Erg hoor ! van zo''n kindje
Ik schrok best Dus heb ik de documentaire niet gezien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')