zo alleen dan nog ergerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef 7eVeNL het volgende:
ik heb deze reportage vorig jaar al een keer gezien op SBS6, best wel triest, maar toch super van die ouders hoe ze dat kind aan de wereld laten zien en beschouwen als een normaal kind, ipv van een gemuteerd kind dat continue geopereerd moet worden....
ik was al op zoek naar google hoe dat kind er nu uit ziet, maar kan niet echt veel vinden
't is net een grote gigantische tumor manquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:25 schreef paultjuhhh het volgende:
oh heb een foto van dr gevonden volgens mij :
[afbeelding]
Zooo wat een verbetering! zit er misschien toch nog een toekomst in voor dit meisje...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
zo alleen dan nog erger
[afbeelding]
Waarvoor niet? Alsof je een leven moet laten omdat een paar boeren uit onze samenleving niet tegen uitzonderingen kan. Het is niet het leven van zo'n meisje dat je moet beëindigen, het zijn de levens van de idioten in onze samenleving die beëindigd moeten worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:43 schreef Flyduck het volgende:
Ik had deze docu ook al eerder gezien, en ik heb er toch echt een dubbel gevoel bij. Was het een goeie beslissing om dit kind in leven te houden?
Het leven van de ouders staat vanaf het punt van de geboorte tot waarschijnlijk hun dood alleen maar in het teken van leed en operaties. En dan het kind zelf,.. die zal nooit een normaal en prettig leven kunnen hebben in deze maatschappij die zo gericht is op uiterlijk. De ene na de andere operatie, en waarvoor eigenlijk?
Jaaa, inderdaad, die geest die Patrick Swayze leerde hoe hij als geest materiële objecten kon aanraken om ze te verplaatsenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:46 schreef milagro het volgende:
Juliana in deze docu heeft een hele erge vorm van deze aandoening.
Er zijn ook minder erge 'gevallen' zie ik op http://www.treachercollins.net/
[afbeelding]
Er is een acteur die volgens mij ook een lichte vorm ervan zou kúnnen hebben.
Hij speelde in de de film 'Ghost' , de man die op de metrostations rondhing.
Als ik die foto's op die site zo bekijk, zou het best kunnen dat een man die ik een tijdje geleden heb gezien dit syndroom heeft. Zijn ene oog zat namelijk ook zo naar beneden gezakt, om het zo te noemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:46 schreef milagro het volgende:
Juliana in deze docu heeft een hele erge vorm van deze aandoening.
Er zijn ook minder erge 'gevallen' zie ik op http://www.treachercollins.net/
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:55 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Jaaa, inderdaad, die geest die Patrick Swayze leerde hoe hij als geest materiële objecten kon aanraken om ze te verplaatsen. Die aso-geest.
Ja, had ik ook inderdaad. Op een gegeven moment zie je het niet meer als zodanig. Het viel mij trouwens op dat die andere kinderen helemaal niet afwijzend waren tegenover haar, maar vooral nieuwsgierig. Het is mijn persoonlijke overtuiging dat de mens van nature best wel tolerant en zorgzaam voor een ieder is, maar die natuur wordt verpest door onze shitsamenleving. Kinderen worden als het ware verpest door volwassenen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:00 schreef milagro het volgende:
Maar hebben jullie dat niet dan, dat je eerst even schrikt, maar al snel 'gewend' bent weer en het dan helemaal niet meer als eng ziet?
Ja, ontroerend vond ik dat, zoals die andere kinderen ermee omgingen, en zo zonder aangeleerde gêne die vragen stelde aan de vader van Juliana.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:03 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, had ik ook inderdaad. Op een gegeven moment zie je het niet meer als zodanig. Het viel mij trouwens op dat die andere kinderen helemaal niet afwijzend waren tegenover haar, maar vooral nieuwsgierig. Het is mijn persoonlijke overtuiging dat de mens van nature best wel tolerant en zorgzaam voor een ieder is, maar die natuur wordt verpest door onze shitsamenleving. Kinderen worden als het ware verpest door volwassenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |