ja ja, dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:19 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
Jah ik heb niet elke dag een kort rokje aan!Maar die naam heb ik niet zelf verzonnen!!
Wat doe jij in godsnaam in een kroeg met mannen van 45...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:15 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
Sta je lekker te dansen in een cafe waar je vrienden aan het spelen zijn... staat der zo'n vent van 45 naar je kont te staren!!! Wat een vuile pedo! Kan ie niet iemand van z'n eigen leeftijd vinden ofzo!!!![]()
ja jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:19 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
Jah ik heb niet elke dag een kort rokje aan!Maar die naam heb ik niet zelf verzonnen!!
Spelenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:15 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
Sta je lekker te dansen in een cafe waar je vrienden aan het spelen zijn...
brrrr nachtmerriesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:22 schreef Het_hupt het volgende:
lol, het was een ander verhaal geweest als Patty Brard daar had gestaan................ff met je ogen knipperen en de kroeg is leeg![]()
tsja.. mannen van 45 komen nou eenmaal ook weleens in de kroeg... normaal ga ik daar nooit heen maar me vrienden moesten daar optredenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat doe jij in godsnaam in een kroeg met mannen van 45...![]()
Vunzig sletje.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:26 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[..]
tsja.. mannen van 45 komen nou eenmaal ook weleens in de kroeg... normaal ga ik daar nooit heen maar me vrienden moesten daar optreden
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:15 schreef haagse_elfje het volgende:
BrEEzah!
Ok, je hebt een vadsige kont, slotje.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:28 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[afbeelding]
wel een hele poos geleden die foto!!! was ik 15 (nu bijna 18)
Laat maar, ik hoef je tieten niet meer te zien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:28 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[afbeelding]
Je lijkt wel 43. Vind je het gek dat mannen van 45 dan omkijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:28 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[afbeelding]
Sorry, ik herkende je eerst nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:28 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[afbeelding]
klopt dat ben ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:30 schreef Burbo het volgende:
En dit ben jij dus ook: http://www.cu2.nl/ur2gr82b4gotten
Complimentquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:30 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[..]
is dat een compliment of moet ik dat opvatten als een belediging?
Ik denk dat als ik 85 was, dat ik dan nog steeds niet naar je zou kijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:28 schreef naughtyschoolgirl het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |