snap ik, hoe vaak denk je dat ik dat al gezegd heb.... heel vaak, echt waar, de pot verwijt de ketel is wel toepasselijk denk ik...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:52 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
verwijt haar dat dan openlijk, ipv hier en dan niet tegen haar.....
je draait in cirkeltjes. Jij probeert te praten. Zij wil niet. Jij wil praten. Zij wil niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:55 schreef Devil020 het volgende:
[..]
snap ik, hoe vaak denk je dat ik dat al gezegd heb.... [...]
ik denk dat ik dat steeds blijf doen, ik wil haar niet verliezen, na 3,5 jaar kan ik haar niet meer missen in mijn leven, zij is onderdeel van mijn ik, ik weet dat t gek klinkt of overdone maar ik kan niet zonder haarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:03 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
je draait in cirkeltjes. Jij probeert te praten. Zij wil niet. Jij wil praten. Zij wil niet.
Dit kan op twee manieren doorbroken worden: als zij niet wil praten, houdt het op. Dan kap je met proberen (en dus ook met de relatie). Of zij begint te praten. Maar ja, hoe vaak wil je dat nog proberen?
heb je gelijk in, zei een vriend van me ook! allen zegt zij niks tegen mij wat haar dwars zit en tegen haar mams zegt ze alles.......quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:07 schreef Thisbe het volgende:
Ben ik de enige die het vreemd vindt dat mams zich ermee gaat bemoeien? Want daar zal het wel op neerkomen: ze gaat aan jou vertellen dat er echt niks is gebeurd op vakantie, of misschien juist wel!
Je moet niet met haar moeder praten, maar met je vriendin!![]()
Dat dacht ik ook, maar na een relatie van 4 jaar heb ik er toch een punt achter gezet. En guess what? Ik leef nog steedsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:07 schreef Devil020 het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat steeds blijf doen, ik wil haar niet verliezen, na 3,5 jaar kan ik haar niet meer missen in mijn leven, zij is onderdeel van mijn ik, ik weet dat t gek klinkt of overdone maar ik kan niet zonder haar
kunnen is zeker mogelijk, maar wíl niet zonder haar, ze is mijn drijfveer mijn allesquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:13 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar na een relatie van 4 jaar heb ik er toch een punt achter gezet. En guess what? Ik leef nog steeds![]()
thanks, is idd klote, ik voel me ook echt klote nu, voel me al paar dagen gewoon nutteloos, verwaarloosdquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:16 schreef Aliquip het volgende:
Laat je niet gek maken door alle adviezen hier, ga gewoon naar je vriendin toe en praat er over (ook als ze dat niet wil). Pas dan zul je weten of en hoe jullie verder kunnen.
Tja, verder ben ik blij dat ik nu jou niet ben, want het is wel een erg fucked up situatie :/
wil je in de toekomst iedere keer als het misgaat via haar moeder met haar praten of los je het probleem structureel op?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:08 schreef Devil020 het volgende:
[..]
heb je gelijk in, zei een vriend van me ook! allen zegt zij niks tegen mij wat haar dwars zit en tegen haar mams zegt ze alles.......
ik ben al mijn zelfvertrouwen door haar nu eigenlijk kwijt geraakt, dat heeft ze bereikt...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:19 schreef Keekaboo het volgende:
En wat in het ergste geval, als ze blijkt met die jongen te zijn gegaan. En dan bedoel ik niet alleen zoenen. Blijf je dan ook nog bij der?
Kom op, iets meer zelfvertrouwen mag wel... Je laat je door haar stuk maken, je sloopt jezelf ermee!!!
En ik denk dat je na 6 pagina's prima weet wat je moet doen, wij kunnen het niet oplossen, alleen jij kan dat. Wij weten niet het antwoord, jij bent de gene die nu stappen moet zetten.
En als je dat niet kan, dan moet je het accepteren... dan kunnen wij je niet helpen,
En dan help jezelf er ook niet echt mee...
op dit momen doe ik alles om dit uit de wereld te helpen om vervolgens structureel aan haar de aandacht te vragen die ik verdien, ik voel me gekwetst door dit, ben wanhopig nu maar dat was al duidelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:22 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
wil je in de toekomst iedere keer als het misgaat via haar moeder met haar praten of los je het probleem structureel op?
lijkt me niet gezond. Een mooie gelegenheid om daar verandering in te brengen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef Devil020 het volgende:
[..]
kunnen is zeker mogelijk, maar wíl niet zonder haar, ze is mijn drijfveer mijn alles
mocht het uitgaan, dan krijg je een wat mindere tijd, daarna kom je er alleen maar sterker uit.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:17 schreef Devil020 het volgende:
[..]
kunnen is zeker mogelijk, maar wíl niet zonder haar, ze is mijn drijfveer mijn alles
i know ben alleen bang dat k t niet aankanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef Keekaboo het volgende:
Had mijn bericht al gewijzigd, staat nu iets beter verwoord...
En daarbij je zelfvertrouwen afbreken gaat makkelijker dan opbouwen, dus als ze dat al heeft bereikt, dan is er toch iets mis?
Echt straks, ooit als het dan toch uit is, omdat zij het niet trekt, of toch omdat jij het niet meer wil, dan zal je nog vaak met dat zelfvertrouwen geconfronteerd worden!
Het is echt, echt aan jou!
een geruststellende gedachte voor jezelf, maar het is nog maar de vraag of je er over wil beginnen als alles weer stabiel is. Immers breng je dan weer een onbalans aan....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:24 schreef Devil020 het volgende:
[..]
op dit momen doe ik alles om dit uit de wereld te helpen om vervolgens structureel aan haar de aandacht te vragen die ik verdien, ik voel me gekwetst door dit, ben wanhopig nu maar dat was al duidelijk
je gaat er niet aan dood ofzo...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:30 schreef Devil020 het volgende:
[..]
i know ben alleen bang dat k t niet aankan
nee, hetgeen ik wil zeggen is dat als ik met haar wil praten, en zij zegt niks dat ik dan moet kunnen geloven dat er niks aan de hand is. als haar iets dwars zit dan zegt ze t niet, en vervolgens word ze boos om iets wat ze nooit aan mij verteld heeft. als mij iets dwars zit dan zeg ik dat rechtuit al word dat niet in dank afgenomen... zoals dit dusquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:30 schreef Kamphuys het volgende:
Komt toch niet meer goed... totaal geen evenwicht in die relatie, zo te lezen zal zij het veel minder erg vinden als het uit dan andersom. Gedoemd tot mislukken dus.
Als je in je relatie ook zoveel pathetisch geleuter uitkraamt dan verbaast het me dat ze het nog 3,5 jaar heeft volgehouden.
Dat bedoel ik dus. Compleet kansloos echt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nee, hetgeen ik wil zeggen is dat als ik met haar wil praten, en zij zegt niks dat ik dan moet kunnen geloven dat er niks aan de hand is. als haar iets dwars zit dan zegt ze t niet, en vervolgens word ze boos om iets wat ze nooit aan mij verteld heeft. als mij iets dwars zit dan zeg ik dat rechtuit al word dat niet in dank afgenomen... zoals dit dus
ik doe alles voor d'r, steun dr in haar opleiding en beginnende eigen zaak, ik ben steun en toeverlaat, heb ik eerder al allemaal verteld in dit topic.... ik draag overal waar ik maar kan iets bij..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:45 schreef Kamphuys het volgende:
Is er ook iets wat jij bijdraagt in de relatie behalve enorm bang zijn dat het uit gaat en je laten bezeiken waar je bijstaat.
daar kun je toch geen land mee bezeilen?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef Devil020 het volgende:
[..]
[...]als haar iets dwars zit dan zegt ze t niet, en vervolgens word ze boos om iets wat ze nooit aan mij verteld heeft [...]
Dit is niet lullig bedoeld, maar ik heb het gevoel dat zij een compleet voetbalteam kan neuken en dat jij dat nog accepteerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:48 schreef Devil020 het volgende:
[..]
ik doe alles voor d'r, steun dr in haar opleiding en beginnende eigen zaak, ik ben steun en toeverlaat, heb ik eerder al allemaal verteld in dit topic.... ik draag overal waar ik maar kan iets bij..
Oh, dus het is zó'n relatie... Klinkt erg bekend, zo'n type muts, heb ik ook gehad. Blij dat ik er van af ben.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:08 schreef Devil020 het volgende:
[..]
heb je gelijk in, zei een vriend van me ook! allen zegt zij niks tegen mij wat haar dwars zit en tegen haar mams zegt ze alles.......
1x neuken en vervolgens dumpen hoop ik voor hem!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:06 schreef Qrit het volgende:
Schop. Ts open ook ff een deel 2 als deze vol is
Weet je overigens al wat je gaat doen?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:14 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
1x neuken en vervolgens dumpen hoop ik voor hem!
hallo, klopt inderdaad veel mensen reageren zo, vind ik ook niet echt leuk maar jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:19 schreef Qrit het volgende:
[..]
sorry,maar dat is volgens mij niet echt de manier waarop je met mensen om gaat. En wat je hier nu verkondigt is ook pure grootspraak
TS? Reactie enzo?
vanochtend zei ze dat ze van mij houdt, ik ga morgen avond praten... tot die tijd hou ik me maar even koest richting haarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:06 schreef Qrit het volgende:
Schop. Ts open ook ff een deel 2 als deze vol is
Weet je overigens al wat je gaat doen?
dat zal ze de komende tijd heeel vaak gaan zeggen net zolang tot dat jij haar escapades in turkije vergeet/vergeeftquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:49 schreef Devil020 het volgende:
[..]
vanochtend zei ze dat ze van mij houdt, ik ga morgen avond praten... tot die tijd hou ik me maar even koest richting haar
Da's alles?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:23 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nou voorbeeldje dan:
i miss you, i want to see u too big kiss love xxx
Oww typisch vrouwlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:35 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nee, hetgeen ik wil zeggen is dat als ik met haar wil praten, en zij zegt niks dat ik dan moet kunnen geloven dat er niks aan de hand is. als haar iets dwars zit dan zegt ze t niet, en vervolgens word ze boos om iets wat ze nooit aan mij verteld heeft. als mij iets dwars zit dan zeg ik dat rechtuit al word dat niet in dank afgenomen... zoals dit dus
ik zie toch wel een verschil in toon tussen jouw manier van smsen en die van haar hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:03 schreef MarMar het volgende:
[..]
Da's alles?
Op die manier sms ik ook wel es vrienden en vriendinnen van me.. alleen hou ik dat niet verborgen voor mijn vriend. Die is overigens ook niet jaloers, dat scheelt misschien ook.
ow, ik heb zelfs nog een voorbeeldje in mijn foon staan
Sorry i missed you saterday, no doubt i'll be seeing you soon, i'll message you from londen so you have my no. lots of love B.
en ja B. is een mannetjesmens waar ik veel mee omga.. we zitten namelijk samen in een band, waar ik overigens het enige meisje zijn en de jongens en ik tamelijk vrij met elkaar omgaan, zeker qua taalgebruik.. moet kunnen vind ik!
Kortom, het kan twee kanten op volgens mij. Of zij heeft gewoon een andere visie op hoe vrij je met anderen om kan gaan dan jij en ze heeft geen zin in jaloers gezeik, of er zit meer achter. Aangezien je al zegt dat haar ouders er de hele vakantie bij waren, lijkt het me stug dat ze daar een relatie heeft opgebouwd.. hoe sta jij tegenover een vriendschap van haar met andere gozers??
mwah, ik ben maar een jaartje ouder dan TS, maar in mijn ogen wel iets volwassener als het op dit soort dingen aankomt, dus het zou mij niet veel verbazen. Bovendien, betrapt worden door je ouders als je vreemdgaat is wel errug genant niet waar?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:09 schreef Qrit het volgende:
Kom op MarMar, een volwassen meid van 22...je kan mij niet wijsmaken dat die 24/7 in de gaten wordt gehouden door dr ouders heur
Dat is idd erg genant. Ik ben een stuk jonger,maar mijn ouders zijn toch echt niet 24/7 bij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
mwah, ik ben maar een jaartje ouder dan TS, maar in mijn ogen wel iets volwassener als het op dit soort dingen aankomt, dus het zou mij niet veel verbazen. Bovendien, betrapt worden door je ouders als je vreemdgaat is wel errug genant niet waar?
terwijl ze (iig je moeder) enorm beschermend zijn...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:12 schreef Qrit het volgende:
[..]
Dat is idd erg genant. Ik ben een stuk jonger,maar mijn ouders zijn toch echt niet 24/7 bij mij in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |