Dat zowel jij, als je vriendin, een stelletje huppelkutten zijn.quote:Kortom wat denken jullie hiervan
Mooie autoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:11 schreef Devil020 het volgende:
Hallo,
[..] ik loop met het idee rond om erheen te vliegen en die lul iets aan te doen, maar ja das snel gedacht he![]()
i kniw maar is het dan prettig om te weten dat jouw vriendin iemand smst met teksten die ik niet leuk vind als zij dat hem smst?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:19 schreef type_29 het volgende:
Waar maak je druk om man, die Turk zit in Turkey.
Leg die tekst eens aan ons voor plz... ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:20 schreef Devil020 het volgende:
[..]
i kniw maar is het dan prettig om te weten dat jouw vriendin iemand smst met teksten die ik niet leuk vind als zij dat hem smst?
nou voorbeeldje dan:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:22 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Leg die tekst eens aan ons voor plz... ?
niks zeggent dusquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:23 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nou voorbeeldje dan:
i miss you, i want to see u too big kiss love xxx
nee want ze was er steeds met haar ouders, dus dat vertrouw ik wel, echt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:25 schreef type_29 het volgende:
En dan denk je niet dat ze vet vreemdgegaan is ?
Lekker dan.
klopt dit is wat ik gezien heb, ze smte mij per ongeluk ipv die lul, maar als dit er al is wat is er dan misschien nog meer....quote:
Mja, dat zijn idd geen vriendschappelijke teksten. Tenzij ze elkaar al jaaaaaaren kennen maar dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:23 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nou voorbeeldje dan:
klopt , mee eens maar ze (of ze liegt) of draait er om heen ik weet t niet...feit is wel dat zij nooit iets zegt en alleen maar doet. als er iets is en ik vraag dan zegt zij altijd "niks"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:30 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Mja, dat zijn idd geen vriendschappelijke teksten. Tenzij ze elkaar al jaaaaaaren kennen maar dat lijkt me sterk.
Je vriendin zal eerlijk moeten gaan worden over wat er gebeurt is daar. Ze is de enige die je meer kan vertellen en MOET vertellen.
En als ze er omheen blijft draaien zou ik fijn de eer aan mezelf houden. Zo ga je niet met elkaar om in een relatie en er loopt wel wat beters rond (hoop ik).
En jij denkt dat daar niks gebeurd is?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:23 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nou voorbeeldje dan:
for sure, weet ik gewoon, ze was steeds bij haar ouders. geloof me ik ken haar mams die laat haar niet alleen geen minuutquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:41 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
En jij denkt dat daar niks gebeurd is?![]()
Ik bewonder jou optimisme![]()
De wens is de vader van de gedachte..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:45 schreef Devil020 het volgende:
for sure, weet ik gewoon, ze was steeds bij haar ouders. geloof me ik ken haar mams die laat haar niet alleen geen minuut
Pfff, liegen en om heen draaien(waarheid niet willen vertellen) stel ik in zo'n situatie toch gelijk aan elkaar. Nou prima dan, waneer kom je je spullen ophalen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:36 schreef Devil020 het volgende:
[..]
klopt , mee eens maar ze (of ze liegt) of draait er om heen ik weet t niet...feit is wel dat zij nooit iets zegt en alleen maar doet. als er iets is en ik vraag dan zegt zij altijd "niks"
Zo zie ik het ergens ook ja. Die turken zijn elk jaar eer druk met het misleiden van domme dozen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:49 schreef yup het volgende:
Sorry maar als iemand zo een sms stuurt en jij nog steeds denkt dat er niks is gebeurt ben je wel heel... Uhh... Dom.
Verder ken ik genoeg van zulke gevallen. Meestal gaat het alleen omdat hollandse wijven lekker keihard te neuken zijn, of soms zijn ze zelfs zo debiel dat ze willen trouwen alleen om het geld (wat ga jij kiezen, een vrouw die je iedere dag lekker keihard kan neuken + jij hoeft nooit meer wat te doen voor je geld, of daar als broodjes verkoper verdergaan) Sorry voor me harde taal maar sommige mensen (inclusief die vriendin van je) zijn uitzonderlijk naief.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:41 schreef TimmyAsd het volgende:dit herken ik..
Waar komt TS vandaan, en hoe heet je vriendin?
Het gaat erover of zijn vriendin is vreemd gegaan tijdnes haar vakantie niet dat hij bischierig is hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Vlieg erheen, neuk die vent gigantisch hard in zijn kont en vlieg terug.
En het grappige is dat het de schuld van de meiden is ook nogquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:54 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Zo zie ik het ergens ook ja. Die turken zijn elk jaar eer druk met het misleiden van domme dozen.
Erg jammer dat naieve meiden er niet doorheen prikken en denken dat ze echte liefde gevonden hebben![]()
Nee, doe mij maar een vrouw die weet dat ze meer waard is dan het speelballetje te zijn van een gladde achmed die elke zomer weer don juan zit te spelen
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:26 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nee want ze was er steeds met haar ouders, dus dat vertrouw ik wel, echt.
ik hoop dat het allemaala mannen zijn die hier gepost hebben, want hier is een groot misverstand bezig!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:30 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Mja, dat zijn idd geen vriendschappelijke teksten. Tenzij ze elkaar al jaaaaaaren kennen maar dat lijkt me sterk.
Je vriendin zal eerlijk moeten gaan worden over wat er gebeurt is daar. Ze is de enige die je meer kan vertellen en MOET vertellen.
En als ze er omheen blijft draaien zou ik fijn de eer aan mezelf houden. Zo ga je niet met elkaar om in een relatie en er loopt wel wat beters rond (hoop ik).
roflquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:37 schreef yup het volgende:
Als die meiden nou wat slimmer waren, en geen domme sletten/snollen, dan zouden die vieze "ali's" wel misschien stoppen met dat soort ongein.
Net of ze allemaal denken dat ze de ware liefde hebben gevondenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:37 schreef yup het volgende:
[..]
En het grappige is dat het de schuld van de meiden is ook nog
Russen/Nederlanders/Duitsers/Spanjaarden, u name it, die gladjanussen daar weten dat ze makkelijk te neuken zijn...
Als die meiden nou wat slimmer waren, en geen domme sletten/snollen, dan zouden die vieze "ali's" wel misschien stoppen met dat soort ongein.
Zij stuurde dat smsje naar hem toe hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:00 schreef Twinky het volgende:
oh, en ik durf er bijna gif op in te nemen dat er daar niks gebeurd is. Als zij je niet meer hoefde zou ze niet de tijd/moeite nemen om je te smsen en je zeker nu niet nog 'houden'
jij = hier TSquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:26 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Zij stuurde dat smsje naar hem toe hoorNiet andersom
oh ja, en je vriendin even goed aanhoren, al die smsjes over het kut het wel niet wat op vakantie zijn volgens mij alleen maar verontschuldigingen
Sliep ze ook in hetzelfde bed als haar oudersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:26 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nee want ze was er steeds met haar ouders, dus dat vertrouw ik wel, echt.
en ondertussen wisselt ze al op zijn minst foongegevens uit waar mammie bij staat zekerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:45 schreef Devil020 het volgende:
[..]
for sure, weet ik gewoon, ze was steeds bij haar ouders. geloof me ik ken haar mams die laat haar niet alleen geen minuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |