nee dat nog net niet, het was wel zo dat zij en haar moeder op 1 kamer sliepen en de pa alleenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hebben ze 's nachts ook in één bed geslapen en gingen ze voortdurend met z'n drietjes gezamenlijk naar de WC?
dat zou ze me nog laten weten, ik weet t niet, voel me gewoon zwaar klotequote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:39 schreef Freeflyer het volgende:
btw wanneer ga je in gesprek met moeders ???
dan zou ik niet langer wachten maar nu de telefoon pakken en aangeven dat je graag wilt weten waar jullie over gaan pratenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:41 schreef Devil020 het volgende:
[..]
dat zou ze me nog laten weten, ik weet t niet, voel me gewoon zwaar klote![]()
heb ik over gewtijfeld maar heb t niet gedaan omdat ik graag face to face wil praten, aan de tel of via msn kan er altijd iets niet gezegd worden...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:47 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
dan zou ik niet langer wachten maar nu de telefoon pakken en aangeven dat je graag wilt weten waar jullie over gaan praten![]()
Geef haar (figuurlijk) een schop onder haar hol....! Meer als genoeg vlees op de markt te krijgen hoor!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:11 schreef Devil020 het volgende:
Kortom wat denken jullie hiervan
valt op zich wel mee, vind ik, maar ik doe wel alles voor d'r, gewoon de lieve dingen en zo zoals je wel kent waarschijnlijk. ik heb nog nooit zoveel van iem gehouden als vriendin als van haar, dus dan zet je algauw sneller dingen van jezelf weg voor de ander denk ik. maar bij dingen die echt niet kunnen - zoals dit - protesteer ik echt wel... misschien beseft zij niet hoeveel ik van haar hou en om haar geef, ik weet het nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:59 schreef Copycat het volgende:
Zij heeft wel flink de touwtjes in handen in deze relatie, of lijkt dat maar zo?
goeie vraag, ik heb haar gevraagd waarom ze smst en wat het inhoudt, toen zei ze steeds dat het vriendschappelijk is. als het puur vriendschappelijk is ok daar kan ik mee leven (een vakantievriend of vriendin is leuk om contact mee te houden denk ik dan). toen ik dus die sms kreeg begreep ik dat ze gelogen had tegen me, terwijl ze 2 weken aan een stuk (elke dag!) mij smste dat ze mij zo miste en dat ze gek werd van het volk daar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:07 schreef Yo_whatever het volgende:
Maar begrijpt ze dat jij het niet leuk vindt of is ze alleen boos dat je aan haar twijfelt?
dat is t hem nou net, ze vloog mij om mijn nek toen ze me weer zag, zij smste mij elke dag, i hou van je, ik mis je, ik wou dat je hier was, ik ga nooit meer zonder jou wegquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:13 schreef Dr_Crouton het volgende:
Vroegah was het een Spaanse vakantievriend, Italiaanse vakantievriend, Portugese vakantievriend en nu Turkije het eerste vakantieland is zul je dit nog vaker tegenkomen.
Face it, je vriendin is gevallen voor de charmes van haar vakantievriendje, dus maak het maar uit. Vakantie is een middel om je relatie te testen en zij heeft gefaald.
ik begrijp je vragen, ik heb altijd gevraagd wat er is als ik t gevoel had dat er wat scheelde, dan krijg ik altijd te horen "er is niks" ik stel vragen waar ik mee zit aan haar en dan krijg ik antwoord, achteraf kom ik er achter dat het gelogen is (misschien te dik aangezet) vanwege die foute sms...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:22 schreef Keekaboo het volgende:
Oehw, ik snap niet hoe je er (ondanks dat je het niet bent) zo rustig kan blijven tegenover haar. Teminste doet voorkomen, want ondertussen is dit topic al een dag verder.
Als haar moeder wil praten, én ze geeft zelf geen duidelijkheid, dan was ik allang er achter aan gegaan. En niet een afwachtende houding aannemen.
Als er eenmaal wat is, of lijkt te zijn, wil ik het zo snel mogelijk uitgesproken hebben.
en ik hou al helemaal niet van vaagheid, dan maar met de telefoon, of zo snel mogelijk langs.
maargoed dat ben ik
ik hou zielsveel van d'r al meer dan 6 jaar en zeker nu we 3,5 jaar een relatie hebben, ik kan haar gewoon niet weg laten gaanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:23 schreef Gekke_mus het volgende:
Ze heeft je gewoon belazerd man, dat pik je toch niet, kies voor jezelf en dus kies voor je vrijheid..er zijn echt wel betere meiden dan haar te krijgen!!
En toch heb je een smsje gekregen van haar wat blijkbaar niet aan jou is geadresseerd en waaruit blijkt dat ze gelogen heeft en er meer aan de hand is. Ik zou ook heel verdrietig en de wanhoop nabij zijn, maar als je het rationeel bekijkt heeft ze je kennelijk bedrogen of staat op het punt om dat te doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:18 schreef Devil020 het volgende:
[..]
dat is t hem nou net, ze vloog mij om mijn nek toen ze me weer zag, zij smste mij elke dag, i hou van je, ik mis je, ik wou dat je hier was, ik ga nooit meer zonder jou weg
i know, feit is ook dat zij nu alleen maar de negatieve dingen aanhaalt steeds en gewoon vergeet dat wij al 3,5 jaar echt een goeie relatie hebben, ik heb heel vaak gehoord, praat dan met d'r als er wat scheelt, maar als ik dat doe dan zegt zij gewoon niks, er is niksquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:35 schreef Keekaboo het volgende:
Ik heb mezelf ook wel eens zo opgesteld, van iemand persé niet kwijt willen.
Maar toen het dan eenmaal uit was, had ik zo'n spijt dat ik constant zo over mijn grenzen was gegaan, dat ik daar echt wel wat moeite mee heb gehad.
En nu stel ik mezelf anders op tegen mijn huidige vriend, en geloof me dat is zoveel relaxter. Veel gezonder, veel leukere relatie. Je moet geven en nemen in een relatie, maar jij geeft veel meer voor haar, dan dat zij dat doet.
Teminste, dat lijkt uit dit topic naar voren te komen
hoe bedoel je dat? ik kan het niet uitmaken, ik kan haar niet missenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:49 schreef Zapper het volgende:
Maak het uit, protesteert ze hevig, is dat een goed teken, doet ze geen moeite, weet jij genoeg
tuurlijk zie ik dat, echt wel! ik ga haar in ieder geval confronteren met de vraag, doet mij heel veel pijn ditquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:58 schreef Zapper het volgende:
Als test dus, kijken hoe zij er op reageert. Maar ook ik denk, helaas voor jou, dat daar wel degelijk wat is gebeurd. Ga naar haar toe, vraag haar dit. Of laat haar toelichten waarom ze zulke belachelijke smsje stuurt, terwijl ze van jou houdt. Er klopt ergens iets vreselijk niet, dat zie je zelf toch ook wel?
ik ben 28, zij is niet voor mij de eerste en andersom ook nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:59 schreef Freeflyer het volgende:
desiree is 22 begrijp ik uit je verhaal, hoe oud ben jezelf ?
en jij bent voor haar de eerste ? is zij voor jou de eerste ?
Dumpen, wanneer je iemand gaat wantrouwen is het zoiezo over.quote:
klopt, ik laat over me heen lopen, ik hoop nog steeds op iets wat me positief stemt, er kan idd al wat langer mis zijn maar om dan mij voor te liegen en achter mijn rug om dit te flikken dat zie ik dan ook weer niet in?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:17 schreef Keekaboo het volgende:
Je moet jezelf qua dit niks verwijten, of er was al iets mis in jullie relatie, maar dan nog is het aan haar om dat aan te geven, en dit in ieder geval uit te praten.
Er kunnen altijd fouten gemaakt worden, sommige kan je vergeven, sommige niet. En voor iedereen is dat anders.
Maar wat jij nu doet, is inderdaad over je heen laten lopen, misschien zag je dat al langer in. Maar ik ken het gevoel van absoluut iemand niet kwijt willen raken, en dan maak je rare sprongen.
Ik heb er in ieder geval heel veel spijt van, en heel veel last van gehad, omdat ik mezelf veranderde voor hem in een negatieve zin.
ik durf wel ruzie te maken maar ze draait er altijd om heen over hetgeen wat mij dwars zit, dit dus...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:19 schreef FoeiJongHaai het volgende:
mmm, dus eerst geen ruzie durven maken en nu ga je de schuld bij jezelf leggen.
Snap nou eens dat zij ook wel eens wat mag doen.
je bedoelt dat je haar erom heen laat draaien?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:21 schreef Devil020 het volgende:
[..]
ik durf wel ruzie te maken maar ze draait er altijd om heen over hetgeen wat mij dwars zit, dit dus...
nee ik bedoel dat ik altijd aangeef wat mij dwars zit en dat als ik vraag of haar iets dwars zit dat ze dan zegt dat er niks aand e hand isquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:29 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
je bedoelt dat je haar erom heen laat draaien?
en dan is voor jou de kous af?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:31 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat ik altijd aangeef wat mij dwars zit en dat als ik vraag of haar iets dwars zit dat ze dan zegt dat er niks aand e hand is
nee maar wat moet ik dan? ik krijg het er niet uit...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:34 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
en dan is voor jou de kous af?
ik kan je nog mooie verhalen vertellen overm;n ex als je wiltquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:18 schreef Devil020 het volgende:
[..]
dat is t hem nou net, ze vloog mij om mijn nek toen ze me weer zag, zij smste mij elke dag, i hou van je, ik mis je, ik wou dat je hier was, ik ga nooit meer zonder jou weg
denk niet dat TS daar op zit te wachten. Nog de rest. Teveel eer voor haar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik kan je nog mooie verhalen vertellen overm;n ex als je wilt
ik pik t ook niet, das waar de hele zeik mee begon, ik heb haar gezegd dat ik die lul zou sms-en en heb t ook gedaan. ik pik het echt niet, ik wil er alleen uitkomen met haarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:39 schreef Qrit het volgende:
jezelf dingen verwijten heeft geen zin. Simpel is dat zij zich niet zo had mogen opstellen,noch had mogen smsen. Ik had het toch serieus niet gepikt
je afvragen wat je moet met een meid waarmee je dit soort dingen niet kan besprekenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:35 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nee maar wat moet ik dan? ik krijg het er niet uit...
als je eruit wil komen met haar, moet je niet die gozer gaan sms-en, maar met haar een gesprek aangaanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:41 schreef Devil020 het volgende:
[..]
ik pik t ook niet, das waar de hele zeik mee begon, ik heb haar gezegd dat ik die lul zou sms-en en heb t ook gedaan. ik pik het echt niet, ik wil er alleen uitkomen met haar
snap ik ook, maar van de andere kant ik zei vroeger toen ik jong (en misschien verstandig) was ook nooit wat, zij is net degene die mij heeft gezegd dat ik niks moet opkroppen, dus vandar dat ik dit niet kan bevattenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:42 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
je afvragen wat je moet met een meid waarmee je dit soort dingen niet kan bespreken
Beste jongen,als zij zich zo opstelt,weigert om je uitleg te geven,pissig wordt als je er over begint..dan denk ik niet dat zij er met jou uit wil komen. Tuurlijk hebben wij erg makkelijk praten. Ik snap zelf ook heel erg goed dat je de hoop hebt dat het wel weer goed komt,dat je haar niet kwijt wil...dat je je enorm kut voelt..en dat je hoopt dat het wel losloopt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:41 schreef Devil020 het volgende:
[..]
ik pik t ook niet, das waar de hele zeik mee begon, ik heb haar gezegd dat ik die lul zou sms-en en heb t ook gedaan. ik pik het echt niet, ik wil er alleen uitkomen met haar
verwijt haar dat dan openlijk, ipv hier en dan niet tegen haar.....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:46 schreef Devil020 het volgende:
[..]
snap ik ook, maar van de andere kant ik zei vroeger toen ik jong (en misschien verstandig) was ook nooit wat, zij is net degene die mij heeft gezegd dat ik niks moet opkroppen, dus vandar dat ik dit niet kan bevatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |