da's een zijquote:
Ja? Dus? Whats your point? dat hier geen turken wonen?quote:
Ik zou je vriendin (ze liegt en heeft blijkbaar behoefte aan iemand die ze niet kan krijgen) aan de kant zetten. Wat een domme doos zeg. Boos worden ook nogquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:15 schreef Devil020 het volgende:
kan het ook normaal aub?
Wel raar dat ik extreem veel mooie/lekkere Nederlandse meiden bij Turken/Makrokranen zie.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:56 schreef Wasert het volgende:
[..]
Ja? Dus? Whats your point? dat hier geen turken wonen?
Ik kom met enige regelmaat in zwolle,groningen,en arnhem. En daar zie ik ook geen leuke turken
Extreem veel is wellicht wat overdreven, maar ze doen niet onder voor de gemiddelde Vindi-hoer. In tegendeel zelfs.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:17 schreef yup het volgende:
[..]
Wel raar dat ik extreem veel mooie/lekkere Nederlandse meiden bij Turken/Makrokranen zie.
Misschien hebben ze allemaal oogkleppen opquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:17 schreef yup het volgende:
[..]
Wel raar dat ik extreem veel mooie/lekkere Nederlandse meiden bij Turken/Makrokranen zie.
welnee, haar moeder heeft haar de hele vakantie niet uit het oog gelatenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:23 schreef Scorpie het volgende:
dumpen en een andere vriendin zoeken. Zij is op zeker keihard anaal gepenetreerd door die gozer!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
welnee, haar moeder heeft haar de hele vakantie niet uit het oog gelaten
Als de TS werkelijk zo naief is, dan verdienen ze elkaarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
welnee, haar moeder heeft haar de hele vakantie niet uit het oog gelaten
Volgens mij ben je d'r al een tijdje kwijt, maar heb je het zelf niet door!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:14 schreef Devil020 het volgende:
wil haar alleen niet kwijt!
jaloersquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:17 schreef yup het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |