da's een zijquote:
Ja? Dus? Whats your point? dat hier geen turken wonen?quote:
Ik zou je vriendin (ze liegt en heeft blijkbaar behoefte aan iemand die ze niet kan krijgen) aan de kant zetten. Wat een domme doos zeg. Boos worden ook nogquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:15 schreef Devil020 het volgende:
kan het ook normaal aub?
Wel raar dat ik extreem veel mooie/lekkere Nederlandse meiden bij Turken/Makrokranen zie.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:56 schreef Wasert het volgende:
[..]
Ja? Dus? Whats your point? dat hier geen turken wonen?
Ik kom met enige regelmaat in zwolle,groningen,en arnhem. En daar zie ik ook geen leuke turken
Extreem veel is wellicht wat overdreven, maar ze doen niet onder voor de gemiddelde Vindi-hoer. In tegendeel zelfs.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:17 schreef yup het volgende:
[..]
Wel raar dat ik extreem veel mooie/lekkere Nederlandse meiden bij Turken/Makrokranen zie.
Misschien hebben ze allemaal oogkleppen opquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:17 schreef yup het volgende:
[..]
Wel raar dat ik extreem veel mooie/lekkere Nederlandse meiden bij Turken/Makrokranen zie.
welnee, haar moeder heeft haar de hele vakantie niet uit het oog gelatenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:23 schreef Scorpie het volgende:
dumpen en een andere vriendin zoeken. Zij is op zeker keihard anaal gepenetreerd door die gozer!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
welnee, haar moeder heeft haar de hele vakantie niet uit het oog gelaten
Als de TS werkelijk zo naief is, dan verdienen ze elkaarquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
welnee, haar moeder heeft haar de hele vakantie niet uit het oog gelaten
Volgens mij ben je d'r al een tijdje kwijt, maar heb je het zelf niet door!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:14 schreef Devil020 het volgende:
wil haar alleen niet kwijt!
jaloersquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:17 schreef yup het volgende:
[..]
Ze zegt het wel, maar doet je toch opzettelijk pijn. Dat klopt niet met elkaar he?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:41 schreef Devil020 het volgende:
ze zegt ook gewoon dat ze van mij houdt
Blijkbaar ben jij nog lomper dan hij is want yarak betekent helemaal geen klootzakquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:23 schreef Wasert het volgende:
[..]
Mn zus heeft iets met een turk gehadWat een gladjakker was dat zeg. 4 jaar in nederland,het enige wat ie kon was naar de hoeren gaan,andere vrouwen neuken,en turks lullen
dat smst ze ook naar die turk andersquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:41 schreef Devil020 het volgende:
ze zegt ook gewoon dat ze van mij houdt
Precies, ze gaat dus door met een vent te kloten terwijl ze weet dat ze jou daarmee pijn doet!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:55 schreef Devil020 het volgende:
zxe laat het wel blijken, ze doet niet anders dan voorheen
*kijkt 6 posts omhoog ......................................... yep ben het helemaal met je eens.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies, ze gaat dus door met een vent te kloten terwijl ze weet dat ze jou daarmee pijn doet!
Pik je dat? Laat je zo over je heen lopen? Ga je echt inbinden? Ben je een vent of niet! Kom eens op man, trek je bek open, EIS dat het stopt of loop gewoon weg, in ieder geval, DOE IETS ipv zo`n huilsmiley te posten!
Die boosheid van haar is gespeeld, ze is bang dat haar bedrog uitkomt en probeert op deze manier ervoor te zorgen dat jij niet verder erover gaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:00 schreef Devil020 het volgende:
als ik mijn bek opentrek dan wordt zij boos en dan heb ik het idee dat ik haar helemaal weg jaag....
beter je bek opentrekken en een tijdelijke ruzie veroorzaken om daarna de boel glashelder uit te praten,dan je bek te houden,je te irriteren,en een einde relatie veroorzakenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:00 schreef Devil020 het volgende:
als ik mijn bek opentrek dan wordt zij boos en dan heb ik het idee dat ik haar helemaal weg jaag....
zie je nou niet dat je nu wel heel fout bezig bent?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:00 schreef Devil020 het volgende:
iddquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
zie je nou niet dat je nu wel heel fout bezig bent?
Ik zeg maar nix want dan wordt ze boos
ik heb haar gevraagd wat zij ervan zou vinden als ik dat zou doen, en dat vond ze echt niet leuk...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:10 schreef syzo het volgende:
als ze weet hoe jij je hierdoor voelt en toch gewoon doorgaat heeft ze OF een bord voor dr kop OF is ze jou gewoon niet waard. maw is ze een ongelofelijke bitch.
Vraag haar eens wat zij ervan zou vinden als jij zulke sms'jes naar een andere meid zou sturen. Neem aan dat ze dat niet zou pikken. Vind ze dat geen probleem dan kun je haar het beste vergeten denk ik. Maar dat is mijn mening
tuurlijk wel, alleen hoe, ik kan alleen sms sturen dat ie moet kappen met zijn geeikel, als ik er heen kon gaan om hem door mekaar te rammelen deed ik t wel!quote:
duidelijk dus...zij zou het ooko niet leuk vinden....Jij vind het niet leuk dus reden genoeg voor ahar om ermee te kappen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:17 schreef Devil020 het volgende:
[..]
ik heb haar gevraagd wat zij ervan zou vinden als ik dat zou doen, en dat vond ze echt niet leuk...
je doet net alsof het zijn schuld is, zij laat zich inpalmen, zij spreidt die beentjes terwijl haar vriend aan het schilderen is in Nederlandquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:18 schreef Devil020 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, alleen hoe, ik kan alleen sms sturen dat ie moet kappen met zijn geeikel, als ik er heen kon gaan om hem door mekaar te rammelen deed ik t wel!
Dan is het heel makkelijk "nou schat..ik vind het ook niet tof. En aangezien jij te achterlijk bent om dat in te zien..hier de keuze. Je wist alles,en smst nooit meer met die vent. Ik haal NU zelf zn telefoon nummer eruit,inclusief zn smsjes. Of je pakt je spullen bijeen,en je bent voor het eind van de avond vertrokken. Aan jou de keus"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:17 schreef Devil020 het volgende:
[..]
ik heb haar gevraagd wat zij ervan zou vinden als ik dat zou doen, en dat vond ze echt niet leuk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |