Dat zowel jij, als je vriendin, een stelletje huppelkutten zijn.quote:Kortom wat denken jullie hiervan
Mooie autoquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:11 schreef Devil020 het volgende:
Hallo,
[..] ik loop met het idee rond om erheen te vliegen en die lul iets aan te doen, maar ja das snel gedacht he![]()
i kniw maar is het dan prettig om te weten dat jouw vriendin iemand smst met teksten die ik niet leuk vind als zij dat hem smst?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:19 schreef type_29 het volgende:
Waar maak je druk om man, die Turk zit in Turkey.
Leg die tekst eens aan ons voor plz... ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:20 schreef Devil020 het volgende:
[..]
i kniw maar is het dan prettig om te weten dat jouw vriendin iemand smst met teksten die ik niet leuk vind als zij dat hem smst?
nou voorbeeldje dan:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:22 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Leg die tekst eens aan ons voor plz... ?
niks zeggent dusquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:23 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nou voorbeeldje dan:
i miss you, i want to see u too big kiss love xxx
nee want ze was er steeds met haar ouders, dus dat vertrouw ik wel, echt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:25 schreef type_29 het volgende:
En dan denk je niet dat ze vet vreemdgegaan is ?
Lekker dan.
klopt dit is wat ik gezien heb, ze smte mij per ongeluk ipv die lul, maar als dit er al is wat is er dan misschien nog meer....quote:
Mja, dat zijn idd geen vriendschappelijke teksten. Tenzij ze elkaar al jaaaaaaren kennen maar dat lijkt me sterk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:23 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nou voorbeeldje dan:
klopt , mee eens maar ze (of ze liegt) of draait er om heen ik weet t niet...feit is wel dat zij nooit iets zegt en alleen maar doet. als er iets is en ik vraag dan zegt zij altijd "niks"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:30 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Mja, dat zijn idd geen vriendschappelijke teksten. Tenzij ze elkaar al jaaaaaaren kennen maar dat lijkt me sterk.
Je vriendin zal eerlijk moeten gaan worden over wat er gebeurt is daar. Ze is de enige die je meer kan vertellen en MOET vertellen.
En als ze er omheen blijft draaien zou ik fijn de eer aan mezelf houden. Zo ga je niet met elkaar om in een relatie en er loopt wel wat beters rond (hoop ik).
En jij denkt dat daar niks gebeurd is?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:23 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nou voorbeeldje dan:
for sure, weet ik gewoon, ze was steeds bij haar ouders. geloof me ik ken haar mams die laat haar niet alleen geen minuutquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:41 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
En jij denkt dat daar niks gebeurd is?![]()
Ik bewonder jou optimisme![]()
De wens is de vader van de gedachte..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:45 schreef Devil020 het volgende:
for sure, weet ik gewoon, ze was steeds bij haar ouders. geloof me ik ken haar mams die laat haar niet alleen geen minuut
Pfff, liegen en om heen draaien(waarheid niet willen vertellen) stel ik in zo'n situatie toch gelijk aan elkaar. Nou prima dan, waneer kom je je spullen ophalen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:36 schreef Devil020 het volgende:
[..]
klopt , mee eens maar ze (of ze liegt) of draait er om heen ik weet t niet...feit is wel dat zij nooit iets zegt en alleen maar doet. als er iets is en ik vraag dan zegt zij altijd "niks"
Zo zie ik het ergens ook ja. Die turken zijn elk jaar eer druk met het misleiden van domme dozen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:49 schreef yup het volgende:
Sorry maar als iemand zo een sms stuurt en jij nog steeds denkt dat er niks is gebeurt ben je wel heel... Uhh... Dom.
Verder ken ik genoeg van zulke gevallen. Meestal gaat het alleen omdat hollandse wijven lekker keihard te neuken zijn, of soms zijn ze zelfs zo debiel dat ze willen trouwen alleen om het geld (wat ga jij kiezen, een vrouw die je iedere dag lekker keihard kan neuken + jij hoeft nooit meer wat te doen voor je geld, of daar als broodjes verkoper verdergaan) Sorry voor me harde taal maar sommige mensen (inclusief die vriendin van je) zijn uitzonderlijk naief.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:41 schreef TimmyAsd het volgende:dit herken ik..
Waar komt TS vandaan, en hoe heet je vriendin?
Het gaat erover of zijn vriendin is vreemd gegaan tijdnes haar vakantie niet dat hij bischierig is hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:58 schreef Zwansen het volgende:
Vlieg erheen, neuk die vent gigantisch hard in zijn kont en vlieg terug.
En het grappige is dat het de schuld van de meiden is ook nogquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:54 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Zo zie ik het ergens ook ja. Die turken zijn elk jaar eer druk met het misleiden van domme dozen.
Erg jammer dat naieve meiden er niet doorheen prikken en denken dat ze echte liefde gevonden hebben![]()
Nee, doe mij maar een vrouw die weet dat ze meer waard is dan het speelballetje te zijn van een gladde achmed die elke zomer weer don juan zit te spelen
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:26 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nee want ze was er steeds met haar ouders, dus dat vertrouw ik wel, echt.
ik hoop dat het allemaala mannen zijn die hier gepost hebben, want hier is een groot misverstand bezig!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:30 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Mja, dat zijn idd geen vriendschappelijke teksten. Tenzij ze elkaar al jaaaaaaren kennen maar dat lijkt me sterk.
Je vriendin zal eerlijk moeten gaan worden over wat er gebeurt is daar. Ze is de enige die je meer kan vertellen en MOET vertellen.
En als ze er omheen blijft draaien zou ik fijn de eer aan mezelf houden. Zo ga je niet met elkaar om in een relatie en er loopt wel wat beters rond (hoop ik).
roflquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:37 schreef yup het volgende:
Als die meiden nou wat slimmer waren, en geen domme sletten/snollen, dan zouden die vieze "ali's" wel misschien stoppen met dat soort ongein.
Net of ze allemaal denken dat ze de ware liefde hebben gevondenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:37 schreef yup het volgende:
[..]
En het grappige is dat het de schuld van de meiden is ook nog
Russen/Nederlanders/Duitsers/Spanjaarden, u name it, die gladjanussen daar weten dat ze makkelijk te neuken zijn...
Als die meiden nou wat slimmer waren, en geen domme sletten/snollen, dan zouden die vieze "ali's" wel misschien stoppen met dat soort ongein.
Zij stuurde dat smsje naar hem toe hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:00 schreef Twinky het volgende:
oh, en ik durf er bijna gif op in te nemen dat er daar niks gebeurd is. Als zij je niet meer hoefde zou ze niet de tijd/moeite nemen om je te smsen en je zeker nu niet nog 'houden'
jij = hier TSquote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:26 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Zij stuurde dat smsje naar hem toe hoorNiet andersom
oh ja, en je vriendin even goed aanhoren, al die smsjes over het kut het wel niet wat op vakantie zijn volgens mij alleen maar verontschuldigingen
Sliep ze ook in hetzelfde bed als haar oudersquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:26 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nee want ze was er steeds met haar ouders, dus dat vertrouw ik wel, echt.
en ondertussen wisselt ze al op zijn minst foongegevens uit waar mammie bij staat zekerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:45 schreef Devil020 het volgende:
[..]
for sure, weet ik gewoon, ze was steeds bij haar ouders. geloof me ik ken haar mams die laat haar niet alleen geen minuut
Ik ken dat ja. Hoe harder men loopt te mekken dat men naar je verlangt, des te groter de kans dat ze juist daar meer dan genoeg aandacht krijgt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:26 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Zij stuurde dat smsje naar hem toe hoorNiet andersom
![]()
oh ja, en je vriendin even goed aanhoren, al die smsjes over de kut vakantie zijn volgens mij alleen maar verontschuldigingen
Ligt het aan mij of heb jij iets verkeerd gelezen? Insofar ik het snap, is het niet die Turkse gozer die dat SMSje heeft gestuurd maar zijn vriendin NAAR de TS, terwijl het voor de Turk bedoeld was. Dus dat het niks zou betekenen slaat dus ff lekker nergens op - want als je vriendin dat soort SMSjes stuurt, is er WEL iets aan de hand.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:58 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik hoop dat het allemaala mannen zijn die hier gepost hebben, want hier is een groot misverstand bezig!
De kerels in turkije kunnen 7 woorden engels.. en dat kun je zien aan dit smsje! hij weet hoe je moet zeggen dat je iemand mist, hij kan zeggen dat ie van je houdt en dat hij je een kusje wilt geven.
...
ik zou je er niet te veel van aantrekken, het gaat vanzelf weer over als hij een ander mokkel heeft.
Gewoon negeren de hele boel, en ben blij met haar zoals ze is.
ja zeker ik heb er veel gezien en ze waren allemaal zoiets hetzelfdequote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:06 schreef CleeJee het volgende:
Heb je nog meer sms'jes gelezen soms TS?
dat denk ik ook Twinky, ik ken haar ouders te goed om te weten dat er niks is gebeurd, ik word alleen schijtziek van dat ge-sms en gelieg van zequote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:00 schreef Twinky het volgende:
oh, en ik durf er bijna gif op in te nemen dat er daar niks gebeurd is. Als zij je niet meer hoefde zou ze niet de tijd/moeite nemen om je te smsen en je zeker nu niet nog 'houden'
Mjah, alsof d'r ouders 24/7 alles in de gaten houden. Ze heeft immers al (uitgebreid) contact met hem gehad anders hadden ze niet elkaars foonnummer. Hoe weet jij nou of ze niet een avond met een vakantievriendin te stappen is geweest of overdag ging zwemmen terwijl haar ouders een toeristische attractie oid gingen bezoeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:29 schreef Devil020 het volgende:
[..]
dat denk ik ook Twinky, ik ken haar ouders te goed om te weten dat er niks is gebeurd, ik word alleen schijtziek van dat ge-sms en gelieg van ze![]()
Geen sms'jes waarin ze bedankt voor een hete nacht? Of waarin ze zegt dat ze verlangt naar zijn harde p**l?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:26 schreef Devil020 het volgende:
[..]
ja zeker ik heb er veel gezien en ze waren allemaal zoiets hetzelfde
nee, denk je dat ik dan nog bij haar was geblevenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Geen sms'jes waarin ze bedankt voor een hete nacht? Of waarin ze zegt dat ze verlangt naar zijn harde p**l?
Vind knap dat je nu al bij d'r wilt/kan blijven zonder echte duideliijkheid erover...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:09 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nee, denk je dat ik dan nog bij haar was gebleven![]()
Dat klinkt als een verkapte bekentenis dat daar iets 'ergs' is gebeurd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:32 schreef Devil020 het volgende:
ze vliegt me om mijn nek "je mag me nooit meer alleen laten en je gaat mee, ik ga niet meer zonder je op vakantie"
Dat ben ik absoluut niet met je eens. Ik klaag ook elke dag dat ik mn vriend mis,dat ik hem liever om me heen heb,zn arm om me heen wil voelen ect. Dat wil niet zeggen dat ik dan hiero gelijk maar genoeg aandacht van mensen krijg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik ken dat ja. Hoe harder men loopt te mekken dat men naar je verlangt, des te groter de kans dat ze juist daar meer dan genoeg aandacht krijgt.
Turken en knapquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:29 schreef MikeyMo het volgende:
Het is vast zo'n aalgladde knappe Tarkan die de niagara watervallen bij de dames doet stromen...
truequote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:17 schreef barman het volgende:
[..]
Dat klinkt als een verkapte bekentenis dat daar iets 'ergs' is gebeurd.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:21 schreef Wasert het volgende:
[..]
Turken en knapGrapjas.
Hey maar TS? Wat heb je hem gesmst?
Je had hem beter alleen "yarak" kunnen sms'enwat staat voor klootzak
Mn zus heeft iets met een turk gehadquote:
Dat is idd erg aannemelijk. Maar het hoeft niet.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:23 schreef Wasert het volgende:
[..]
Dat is idd erg aannemelijk. Maar het hoeft niet.
TS : heb je je vriendin er rechtstreeks naar gevraagd? Zo ja,wat zegt ze?
[off]quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:36 schreef Devil020 het volgende:
[..]
klopt , mee eens maar ze (of ze liegt) of draait er om heen ik weet t niet...feit is wel dat zij nooit iets zegt en alleen maar doet. als er iets is en ik vraag dan zegt zij altijd "niks"
heb ik gedaan, er is niks gebeurd, ook al denk ik dat velen denken dat dat wel zo is, ik denk niet dat ze daar over liegt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:23 schreef Wasert het volgende:
[..]
Dat is idd erg aannemelijk. Maar het hoeft niet.
TS : heb je je vriendin er rechtstreeks naar gevraagd? Zo ja,wat zegt ze?
Kijk iig uit dat je je niet gek laat maken door die zak, is ie niet waardquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:27 schreef Devil020 het volgende:
[..]
heb ik gedaan, er is niks gebeurd, ook al denk ik dat velen denken dat dat wel zo is, ik denk niet dat ze daar over liegt.
ik heb die lul gesmst dat ik haar vriend ben en dat hij haar met rust moet laten en onze relatie moet respecteren... niet zo letterlijk maar dis wel de context ongeveer
Misschien vinden die meisjes het wel lekker om te neuken op vakantie, net als jongens.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:37 schreef yup het volgende:
[..]
En het grappige is dat het de schuld van de meiden is ook nog
Russen/Nederlanders/Duitsers/Spanjaarden, u name it, die gladjanussen daar weten dat ze makkelijk te neuken zijn...
Mja,wat je zou kunnen doen is zeggen dat ze een keuze moet maken. Of ze verbreekt het complete contact,of jij stapt op.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:27 schreef Devil020 het volgende:
[..]
heb ik gedaan, er is niks gebeurd, ook al denk ik dat velen denken dat dat wel zo is, ik denk niet dat ze daar over liegt.
ik heb die lul gesmst dat ik haar vriend ben en dat hij haar met rust moet laten en onze relatie moet respecteren... niet zo letterlijk maar dis wel de context ongeveer
klopt maar ondertussen ben ik dat natuurlijk wel aant doenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:28 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Kijk iig uit dat je je niet gek laat maken door die zak, is ie niet waard
dat jij een gast gaat smsen dat hij zich uit jullie relatie moet houden omdat je vriendin hem geneukt heeft is wel een foute actie. Zij moet niet liegen tegen jou, vreemdgaan terwijl jij achterbleef in dit land.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:27 schreef Devil020 het volgende:
[..]
ze is bijna 22quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:30 schreef Wasert het volgende:
[..]
Mja,wat je zou kunnen doen is zeggen dat ze een keuze moet maken. Of ze verbreekt het complete contact,of jij stapt op.
Als ik dit overigens heb gemist,dan spijt me dat. : Hoe oud is je vriendin?
Hoe weet jij nou dat ze vreemdging :s Het mag er dan op lijken,maar TS heeft zelf geen idee. Lijkt me da dat jij het toch helemaal niet kan wetenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat jij een gast gaat smsen dat hij zich uit jullie relatie moet houden omdat je vriendin hem geneukt heeft is wel een foute actie. Zij moet niet liegen tegen jou, vreemdgaan terwijl jij achterbleef in dit land.
je vriendin is de schuldige, die was/is bezet en ging vervolgens doodleuk even staan aanpappen met een lekkere turk
en haar ouders laten haar geen seconde uit het oog, yeah rightquote:
Vraag aan je vriendin of ze het echt ok zou vinden als jij dergelijke teksten naar een meisje stuurt, zo nee, zeg dan dat het niet eerlijk is als zij dat wel doet - als ze het toch blijft doen, kun je overwegen het uit te maken. Zo ja, zeg dan dat jullie een andere definitie van trouw hebben en heb er een gesprek over, komen jullie er niet uit, dan kun je overwegen het uit te maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:31 schreef Devil020 het volgende:
[..]
klopt maar ondertussen ben ik dat natuurlijk wel aant doen![]()
hmm. Oke. Oud en wijs genoeg zul je dan denkenquote:
er is NOOIT iets lekkers aan een turk...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat jij een gast gaat smsen dat hij zich uit jullie relatie moet houden omdat je vriendin hem geneukt heeft is wel een foute actie. Zij moet niet liegen tegen jou, vreemdgaan terwijl jij achterbleef in dit land.
je vriendin is de schuldige, die was/is bezet en ging vervolgens doodleuk even staan aanpappen met een lekkere turk
geloof me ik ken haar mamsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:33 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en haar ouders laten haar geen seconde uit het oog, yeah right
valt zoenen ook bij jou op sexueel gebied? en als er niks gebeurt is..waar maak je je dan eigelijk druk om? Dat ze heeft geflirt? Mja,oke. Ze was/is bezet dus eigelijk kan het niet...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:34 schreef Devil020 het volgende:
[..]
er is NOOIT iets lekkers aan een turk...
er is daar niks gebeurd op sexueel gebied daar ben ik van overtuigd al denken velen nu dat ik mezelf iets aanlul...
dat weet ik helaas nietquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:33 schreef Wasert het volgende:
[..]
hmm. Oke. Oud en wijs genoeg zul je dan denken
Heeft ze nadat je hebt gesmst met die turk nog steeds contact met hem?
Dat zeg jij. Misschien denkt zij daar wel anders over. D'r smsjes getuigen van een andere mening dan die van jou over turken. Iedereen die denkt dat een turk altijd maar zo'n gore snorremans is moeten toch eens wat meer hun ogen opendoen. net zoals er bloedmooie turkse meisjes zijn zijn er ook hele gladde aantrekkelijke turken. Kijk maar naar Tarkan, dat is toch niet echt je stereotype turkquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:34 schreef Devil020 het volgende:
[..]
er is NOOIT iets lekkers aan een turk...
dus ze heeft zijn foonnummer onder het oog van mams gekregen?quote:
uitzonderingen bevestigen de regel....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Misschien denkt zij daar wel anders over. D'r smsjes getuigen van een andere mening dan die van jou over turken. Iedereen die denkt dat een turk altijd maar zo'n gore snorremans is moeten toch eens wat meer hun ogen opendoen. net zoals er bloedmooie turkse meisjes zijn zijn er ook hele gladde aantrekkelijke turken. Kijk maar naar Tarkan, dat is toch niet echt je stereotype turk
Dat kan toch? "ja het is een vriend" et voilaquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dus ze heeft zijn foonnummer onder het oog van mams gekregen?
yep op een boottocht... waar zij samen met pap en mams op wasquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dus ze heeft zijn foonnummer onder het oog van mams gekregen?
Tarkanquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Misschien denkt zij daar wel anders over. D'r smsjes getuigen van een andere mening dan die van jou over turken. Iedereen die denkt dat een turk altijd maar zo'n gore snorremans is moeten toch eens wat meer hun ogen opendoen. net zoals er bloedmooie turkse meisjes zijn zijn er ook hele gladde aantrekkelijke turken. Kijk maar naar Tarkan, dat is toch niet echt je stereotype turk
"Zeg meid? Of jij stopt,of onze relatie stopt"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:39 schreef Devil020 het volgende:
[..]
uitzonderingen bevestigen de regel....![]()
ik denk gewoon dat hij haar blijft sms-en en dat zij er op reageert. als hij stopt, stopt zij ook? misschien ijdele hoop maar ik moet wat...![]()
is inderdaad makkelijke keuze ware het niet dat ik ontzettend veel van haar hou en om haar geefquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:42 schreef Wasert het volgende:
[..]
"Zeg meid? Of jij stopt,of onze relatie stopt"
Makkelijke keuze lijkt mekiest ze voor het laatste,dan is ze je niet waard
Dat kan wel zo zijn,maar mijn partner had het niet moeten flikken. Hoeveel ik ook van hem hou of om hem geefquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:43 schreef Devil020 het volgende:
[..]
is inderdaad makkelijke keuze ware het niet dat ik ontzettend veel van haar hou en om haar geef
wellicht is dat toch wat minder wederzijds gezienquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:43 schreef Devil020 het volgende:
[..]
is inderdaad makkelijke keuze ware het niet dat ik ontzettend veel van haar hou en om haar geef
truequote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:46 schreef Wasert het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn,maar mijn partner had het niet moeten flikken. Hoeveel ik ook van hem hou of om hem geef
Beter iemand die eerlijk en rechtdoor zee is waarvan je houdt,
dan iemand die een sms flirt belangrijker vindt dan de relatie die jullie hebben
Gast, je hebt het over drenthe!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:41 schreef Wasert het volgende:
[..]
Tarkan
trust me,ik kom dagelijks turken tegen hiero. Dr zit een asielzoekers centrum dicht in de buurt,NWA stikt ervan,en emmen ook. Ik heb nog nooit 1 turk gezien waar bij ik dacht "hmm:9"
En tarkandie kan mooi zingen ja. Maar verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |