Ik ken dat ja. Hoe harder men loopt te mekken dat men naar je verlangt, des te groter de kans dat ze juist daar meer dan genoeg aandacht krijgt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:26 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Zij stuurde dat smsje naar hem toe hoorNiet andersom
![]()
oh ja, en je vriendin even goed aanhoren, al die smsjes over de kut vakantie zijn volgens mij alleen maar verontschuldigingen
Ligt het aan mij of heb jij iets verkeerd gelezen? Insofar ik het snap, is het niet die Turkse gozer die dat SMSje heeft gestuurd maar zijn vriendin NAAR de TS, terwijl het voor de Turk bedoeld was. Dus dat het niks zou betekenen slaat dus ff lekker nergens op - want als je vriendin dat soort SMSjes stuurt, is er WEL iets aan de hand.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 07:58 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik hoop dat het allemaala mannen zijn die hier gepost hebben, want hier is een groot misverstand bezig!
De kerels in turkije kunnen 7 woorden engels.. en dat kun je zien aan dit smsje! hij weet hoe je moet zeggen dat je iemand mist, hij kan zeggen dat ie van je houdt en dat hij je een kusje wilt geven.
...
ik zou je er niet te veel van aantrekken, het gaat vanzelf weer over als hij een ander mokkel heeft.
Gewoon negeren de hele boel, en ben blij met haar zoals ze is.
ja zeker ik heb er veel gezien en ze waren allemaal zoiets hetzelfdequote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:06 schreef CleeJee het volgende:
Heb je nog meer sms'jes gelezen soms TS?
dat denk ik ook Twinky, ik ken haar ouders te goed om te weten dat er niks is gebeurd, ik word alleen schijtziek van dat ge-sms en gelieg van zequote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:00 schreef Twinky het volgende:
oh, en ik durf er bijna gif op in te nemen dat er daar niks gebeurd is. Als zij je niet meer hoefde zou ze niet de tijd/moeite nemen om je te smsen en je zeker nu niet nog 'houden'
Mjah, alsof d'r ouders 24/7 alles in de gaten houden. Ze heeft immers al (uitgebreid) contact met hem gehad anders hadden ze niet elkaars foonnummer. Hoe weet jij nou of ze niet een avond met een vakantievriendin te stappen is geweest of overdag ging zwemmen terwijl haar ouders een toeristische attractie oid gingen bezoeken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:29 schreef Devil020 het volgende:
[..]
dat denk ik ook Twinky, ik ken haar ouders te goed om te weten dat er niks is gebeurd, ik word alleen schijtziek van dat ge-sms en gelieg van ze![]()
Geen sms'jes waarin ze bedankt voor een hete nacht? Of waarin ze zegt dat ze verlangt naar zijn harde p**l?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:26 schreef Devil020 het volgende:
[..]
ja zeker ik heb er veel gezien en ze waren allemaal zoiets hetzelfde
nee, denk je dat ik dan nog bij haar was geblevenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Geen sms'jes waarin ze bedankt voor een hete nacht? Of waarin ze zegt dat ze verlangt naar zijn harde p**l?
Vind knap dat je nu al bij d'r wilt/kan blijven zonder echte duideliijkheid erover...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:09 schreef Devil020 het volgende:
[..]
nee, denk je dat ik dan nog bij haar was gebleven![]()
Dat klinkt als een verkapte bekentenis dat daar iets 'ergs' is gebeurd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:32 schreef Devil020 het volgende:
ze vliegt me om mijn nek "je mag me nooit meer alleen laten en je gaat mee, ik ga niet meer zonder je op vakantie"
Dat ben ik absoluut niet met je eens. Ik klaag ook elke dag dat ik mn vriend mis,dat ik hem liever om me heen heb,zn arm om me heen wil voelen ect. Dat wil niet zeggen dat ik dan hiero gelijk maar genoeg aandacht van mensen krijg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:50 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik ken dat ja. Hoe harder men loopt te mekken dat men naar je verlangt, des te groter de kans dat ze juist daar meer dan genoeg aandacht krijgt.
Turken en knapquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:29 schreef MikeyMo het volgende:
Het is vast zo'n aalgladde knappe Tarkan die de niagara watervallen bij de dames doet stromen...
truequote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:17 schreef barman het volgende:
[..]
Dat klinkt als een verkapte bekentenis dat daar iets 'ergs' is gebeurd.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:21 schreef Wasert het volgende:
[..]
Turken en knapGrapjas.
Hey maar TS? Wat heb je hem gesmst?
Je had hem beter alleen "yarak" kunnen sms'enwat staat voor klootzak
Mn zus heeft iets met een turk gehadquote:
Dat is idd erg aannemelijk. Maar het hoeft niet.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:23 schreef Wasert het volgende:
[..]
Dat is idd erg aannemelijk. Maar het hoeft niet.
TS : heb je je vriendin er rechtstreeks naar gevraagd? Zo ja,wat zegt ze?
[off]quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:36 schreef Devil020 het volgende:
[..]
klopt , mee eens maar ze (of ze liegt) of draait er om heen ik weet t niet...feit is wel dat zij nooit iets zegt en alleen maar doet. als er iets is en ik vraag dan zegt zij altijd "niks"
heb ik gedaan, er is niks gebeurd, ook al denk ik dat velen denken dat dat wel zo is, ik denk niet dat ze daar over liegt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:23 schreef Wasert het volgende:
[..]
Dat is idd erg aannemelijk. Maar het hoeft niet.
TS : heb je je vriendin er rechtstreeks naar gevraagd? Zo ja,wat zegt ze?
Kijk iig uit dat je je niet gek laat maken door die zak, is ie niet waardquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:27 schreef Devil020 het volgende:
[..]
heb ik gedaan, er is niks gebeurd, ook al denk ik dat velen denken dat dat wel zo is, ik denk niet dat ze daar over liegt.
ik heb die lul gesmst dat ik haar vriend ben en dat hij haar met rust moet laten en onze relatie moet respecteren... niet zo letterlijk maar dis wel de context ongeveer
Misschien vinden die meisjes het wel lekker om te neuken op vakantie, net als jongens.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:37 schreef yup het volgende:
[..]
En het grappige is dat het de schuld van de meiden is ook nog
Russen/Nederlanders/Duitsers/Spanjaarden, u name it, die gladjanussen daar weten dat ze makkelijk te neuken zijn...
Als die meiden nou wat slimmer waren, en geen domme sletten/snollen, dan zouden die vieze "ali's" wel misschien stoppen met dat soort ongein.
Mja,wat je zou kunnen doen is zeggen dat ze een keuze moet maken. Of ze verbreekt het complete contact,of jij stapt op.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:27 schreef Devil020 het volgende:
[..]
heb ik gedaan, er is niks gebeurd, ook al denk ik dat velen denken dat dat wel zo is, ik denk niet dat ze daar over liegt.
ik heb die lul gesmst dat ik haar vriend ben en dat hij haar met rust moet laten en onze relatie moet respecteren... niet zo letterlijk maar dis wel de context ongeveer
klopt maar ondertussen ben ik dat natuurlijk wel aant doenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:28 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Kijk iig uit dat je je niet gek laat maken door die zak, is ie niet waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |