Het is erg arbitrair hoe jij het bovenstaande formuleert, wat de één als een voordeel ziet heeft voor de ander totaal geen waarde. Het zijn de mensen (verzameld in bedrijven) die voordeel kunnen definieren en dit kunnen creeren. Het zijn die mensen die nieuwe productien op de markt brengen en weer profiteren van lagere kosten door meer concurrentie. Waarom dan geen Europese markt creeren en de mensen hun kwaliteiten laten benutten?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen een Europa, maar niet als dat door de markt wordt gedomineerd. Elk land zou zijn eigen agenda moeten voeren en de vruchten moeten kunnen plukken als er voordelen te behalen zijn in de samenwerking met een ander land. Het verdrag van Shengen was al een behoorlijke stap vooruit bijvoorbeeld.
Ja, dat soort lichtelijk homo-didactische instincten worden gewekt door zulke boektitels.quote:
Jemig, je hebt dus echt een... 'werkcollege'... genaamd 'Kerstening'? Lijkt me een leuke studie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, dat soort lichtelijk homo-didactische instincten worden gewekt door zulke boektitels.
Maar werkelijk, het zou voor iedereen goed zijn. Allerlei mythen over de gelijkenis van Jezus met andere goden etc. worden ontmanteld.
Bespeur ik daar enige ironie? Het was overigens een achterstallig vak dat ik wel moest doen, maar het valt me alleszins mee.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jemig, je hebt dus echt een... 'werkcollege'... genaamd 'Kerstening'? Lijkt me een leuke studie.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:06 schreef JanMichiel het volgende:
Jezus is geen god.
Jezus is dood1 en God is dood2. Hiermee heb ik logisch bewezen dat Jezus God is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:06 schreef JanMichiel het volgende:
Jezus is geen god.
Nou ja, geen ironie, hoor. Zelfbeklag, wellicht.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bespeur ik daar enige ironie? Het was overigens een achterstallig vak dat ik wel moest doen, maar het valt me alleszins mee.
Ik doe mijn doctoraal, snotneus.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:09 schreef JanMichiel het volgende:
Doe jij je Bachelor of je Master Johan?
Volgens mij kan jij niet logisch redeneren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jezus is dood1 en God is dood2. Hiermee heb ik logisch bewezen dat Jezus God is.
1: De B1bl3
2: Nietzsche
Definieer logica,quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:11 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij niet logisch redeneren.
Dat is toch gewoon de Master? Nederlandse termen zijn zo 2004.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik doe mijn doctoraal, snotneus.
Hell, duh.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:06 schreef JanMichiel het volgende:
Jezus is geen god.
Met de aannames 'X1 is dood' en 'X2 is dood' kan je niet concluderen dat X1 gelijk is aan X2.quote:
Dank u, Dr. Spock, weer wat geleerd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:13 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Met de aannames 'X1 is dood' en 'X2 is dood' kan je niet concluderen dat X1 gelijk is aan X2.
Ik kan niet wachten tot Yildiz zoiets zegt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:12 schreef Monidique het volgende:
Ik ga zo een foto maken van mijn nieuw slaaphok.
Eet jij meestal aardappelen, pasta of rijst?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Yildiz zoiets zegt.
Ik heb daarnet nog rijst gegeten, maar meestal aardappelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:22 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Eet jij meestal aardappelen, pasta of rijst?
Ik eet bijna nooit aardappelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:23 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik heb daarnet nog rijst gegeten, maar meestal aardappelen.
Deze vraag is toch niet louter door de titel opgewekt, hoop ik?
O, komt het daardoor?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:25 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit aardappelen.
couscous is nog veel makkelijkerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:31 schreef JanMichiel het volgende:
Rijst en pasta kan je lekker makkelijk klaarmaken.
Vlees ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:31 schreef JanMichiel het volgende:
Rijst en pasta kan je lekker makkelijk klaarmaken.
Ja, door ongekruide couscous moet je zelf kruiden doen. Tip: bouillonblokje erdoor, dan is er verder niks nodig. Ja, iets voor erbij: wat vlees, groente etcquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:38 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Maar daar zit geen smaak aan. Behalve die ene met kruiden erdoor, die is erg lekker.
In vlees zit alles wat je nodig hebt, ook nog eens in de juiste verhoudingen.quote:
Cocaine's a hell of a drug.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:11 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb een brief gekregen van Joachim Stiller,
Deze brief heeft als stempeldatum, 'II.IX.19
Stiller kondigt gebeurtenissen aan "welke naar uw oordeel niet aan de algemeen gangbare logica beantwoorden".
Das mooi....heel mijn leven is al een doorgedraaide soep geweest.
Bij een beep-toonquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:46 schreef du_ke het volgende:![]()
Is het normaal wanneer je je pc 2-3 keer op moet starten voor je monitor het doet?
Mijn cpufan gaat automatisch uit met smartfancontrol aangeschakeld in de bios.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bij een beep-toon
Mijn gevoel zegt dat de geheugen reepjes er te los in zitten.
Zonder een beep-toon
Rotte VGA kabel. of de voeding is rot
Hoe magisch realistischquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:11 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb een brief gekregen van Joachim Stiller,
Deze brief heeft als stempeldatum, 'II.IX.19
Stiller kondigt gebeurtenissen aan "welke naar uw oordeel niet aan de algemeen gangbare logica beantwoorden".
Als je een modern Asus moederbord hebt, lijkt me dit eerder een instelling onder BIOS (Cool and Quiet optie uitzetten zodat de CPU-fan altijd tegen max staat de blazen).quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mijn cpufan gaat automatisch uit met smartfancontrol aangeschakeld in de bios.
Tijd voor een biosupdate...
het is een gigabyte K8NF-9 met pci-express. En inderdaad de cool and quiet optie is niet optimaal. Maar ik heb al gezien dat bij nieuwere biossen je zelf in kan stellen hoe hard de fan moet draaien bij een bepaalde temperatuur. Dat werkt al een stuk prettiger.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je een modern Asus moederbord hebt, lijkt me dit eerder een instelling onder BIOS (Cool and Quiet optie uitzetten zodat de CPU-fan altijd tegen max staat de blazen).
Bij het verwisselen van je BIOS versie. krijg je meestal het probleem dat je de AGP-bridge opnieuw moet instellen 4x/8x/128 MB/256 MB. Omdat de bridge controllers meestal hun default informatie verliezen.
Ruig plankje....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:34 schreef George-Butters het volgende:
het is een gigabyte K8NF-9 met pci-express. En inderdaad de cool and quiet optie is niet optimaal. Maar ik heb al gezien dat bij nieuwere biossen je zelf in kan stellen hoe hard de fan moet draaien bij een bepaalde temperatuur. Dat werkt al een stuk prettiger.
20:38 en nu al slapenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:37 schreef sigme het volgende:
Nou, deze fok!=POL fan gaat de basis input output temperatuur van het bed maar eens koel & stil optimaliseren.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:37 schreef sigme het volgende:
Nou, deze fok!=POL fan gaat de basis input output temperatuur van het bed maar eens koel & stil optimaliseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |