abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31229433
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:56 schreef Doc het volgende:

[..]

(om nog maar te zwijgen over de je geweldig psychiatriosch veldwerk dat je verricht door Marco van Basten te diagnostiseren als "narcistisch". Ook de absolute waarheid en geen interpretatie neem ik aan )
Inderderdaad de absolute waarheid.
The gum you like, is coming back in style.
pi_31229445
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:00 schreef golfer het volgende:
Voor wat het waard is: ik heb vanacht gedroomd dat we volgend jaar de finale van het WK gaan winnen.
Van wie dan? Opstelling? Doelpuntenmakers?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 oktober 2005 @ 14:04:48 #128
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31229478
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Inderderdaad de absolute waarheid.
Ik zou zeggen - wordt video psychiater
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31229557
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:04 schreef Doc het volgende:

[..]

Och, je ziet zo dat die man niet in orde is.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:16:58 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31229838
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:03 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

Van wie dan? Opstelling? Doelpuntenmakers?
We wonnen in mijn droom van het gastland. Doelpuntenmakers: Seedorf, Kluivert en Van Bommel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_31229915
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:16 schreef golfer het volgende:

[..]

We wonnen in mijn droom van het gastland. Doelpuntenmakers: Seedorf, Kluivert en Van Bommel.
Jajajajajajajjaaaaaa van Bommel!!!!!
pi_31230000
quote:

[..]

Dan moet het wel een profetische droom zijn......
pi_31230022
quote:

[..]

Dan zullen Waterreus, Melchiot, Reiziger, vd Meyde, Bobson en Denneboom ook wel gespeeld hebben.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:22:43 #134
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31230024
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:04 schreef Doc het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat je gerust kan zeggen dat Van Basten enigzins wereldvreemd is. Altijd als een prinsje behandeld en daardoor enigzins verwaand, narcistisch.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_31230194
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:19 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Jajajajajajajjaaaaaa van Bommel!!!!!
hoe blij iemand wel niet kan worden van iemand anders z'n droom
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 oktober 2005 @ 14:30:41 #136
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31230242
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:22 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat je gerust kan zeggen dat Van Basten enigzins wereldvreemd is. Altijd als een prinsje behandeld en daardoor enigzins verwaand, narcistisch.
Zo zo, ik vind het aanta psychologische talenten hier op fok dat naar aanleiding van televisie optredens en zonder iemand persoonlijk te spreken goede diagnoses kan stellen er hoog. Bijzonder!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31230282
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:30 schreef Doc het volgende:

[..]

Zo zo, ik vind het aanta psychologische talenten hier op fok dat naar aanleiding van televisie optredens en zonder iemand persoonlijk te spreken goede diagnoses kan stellen er hoog. Bijzonder!
Sterker nog, naar aanleiding van jouw posts kunnen deze mensen jou ook analyseren en je vertellen wat voor persoon jij bent!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_31231029
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 04:26 schreef LuukBes het volgende:

[..]
wat irritante gast is die van bommel ook, ik heb medelijden met z'n vrouw...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:01:57 #139
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31231169
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 14:30 schreef Doc het volgende:

[..]

Dank U,

We nemen natuurlijk niet alleen z'n televisie appearances mee, maar z'n hele oevre aan uitspraken waaronder het beroemde antwoord op de vraag van een journalist hoeveel Marco dacht dat de gemiddelde Nederlander per jaar verdiende (rond 1990). Marco: "Ehm.. 100.000 gulden?"
pi_31231243
Rond 1990 speelde Marco in Italië.......
dus: Hoeveel verdient de gemiddelde Italiaan Spideyman?
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:10:22 #141
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31231387
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
Italie is rijk in het noorden en arm in het zuiden, zal gemiddeld zo'n 15.000 euro zijn denk ik hedentendage. Maar goed iedere oetlul weet toch dat de gemiddelde Nederlander geen ton per jaar verdient, dan ben je gewoon totaal vervreemd van de realiteit.
pi_31231516
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
Jemig jij moet Marco echt op al z'n punten verdedigen he. Kom op zeg geef gewoon toe dat dat een wereldvreemde uitspraak van Marco was. Daar heeft het land waar je woont geen zak mee te maken. Als je iemand in Timboektoe vraagt kan die zeer waarschijnlijk nog een betere schatting doen.
pi_31231615
ik vind het totaal niet relevant voor iemand zijn voetbal- danwel trainerskwaliteiten. Voor mijn part denkt hij dat de gemiddelde hollander 5 ton verdient, lekker boeiend. Ik vind het belangrijker dat de ministers weten hoeveel er in Nederland verdiend wordt.

Overigens ligt het gemiddelde inkomen volgens de wereldbank in Italië op 26.000 euro per jaar

Ontopic; vBasten is een voetbaltrainer, en dient op resultaat afgerekend te worden. Resultaat tot nu toe; ongeslagen. Daarmee doet hij het niet slecht, om het maar eens voorzichtig uit te drukken.
pi_31231642
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 15:15 schreef DIJK het volgende:

[..]

Jemig jij moet Marco echt op al z'n punten verdedigen he. Kom op zeg geef gewoon toe dat dat een wereldvreemde uitspraak van Marco was. Daar heeft het land waar je woont geen zak mee te maken. Als je iemand in Timboektoe vraagt kan die zeer waarschijnlijk nog een betere schatting doen.
en jij moet hem op alles aanvallen, de beste man kan het gewoon niet goed doen. Als hij straks wereldkampioen is, sta jij nog steeds azijn te pissen.
pi_31231657
En waarom had Van Basten dat dan moeten weten? Issie nu ineens geen goede trainer meer, en was het toen ineens geen goede voetballer meer? Beoordeel m nou maar op zijn VAK en niet op iets totaal irrelevants...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:30:49 #146
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31231936
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 15:21 schreef Da_Sandman het volgende:
En waarom had Van Basten dat dan moeten weten? Issie nu ineens geen goede trainer meer, en was het toen ineens geen goede voetballer meer? Beoordeel m nou maar op zijn VAK en niet op iets totaal irrelevants...
Zulke basisfeitjes zijn voor een publiek figuur zoals hem toch vrij relevant. Maar vooruit, hij was toen nog vrij jong he.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 15:31:27 #147
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31231954
quote:

[..]

Oh, heeft Van Bommel dus toch zijn Duitse paspoort kunnen regelen?
pi_31231975
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 15:20 schreef SocialDisorder het volgende:
en jij moet hem op alles aanvallen, de beste man kan het gewoon niet goed doen. Als hij straks wereldkampioen is, sta jij nog steeds azijn te pissen.
Lulkoek. Ik vind hem gewoon geen fijne mens. Dat mag toch? Sinds wanneer mag je niet kritisch meer zijn. Van jullie moet alles maar hosanna dit hosanna dat omdat we een paar potjes gewonnen hebben. Enkele punten van kritiek worden meteen afgedaan met "dat is gezeur" "jij bent een azijnpisser" enzovoort.

Ik vind daarnaast een halve finale al een topprestatie. In dat geval heeft hij het als trainer meer dan prima gedaan.

Daarbij hoeven we over zijn voetbalkwaliteiten natuurlijk sowieso niet te discussieren.
pi_31232114
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 15:32 schreef DIJK het volgende:

[..]

Lulkoek. Ik vind hem gewoon geen fijne mens. Dat mag toch? Sinds wanneer mag je niet kritisch meer zijn. Van jullie moet alles maar hosanna dit hosanna dat omdat we een paar potjes gewonnen hebben. Enkele punten van kritiek worden meteen afgedaan met "dat is gezeur" "jij bent een azijnpisser" enzovoort.

Ik vind daarnaast een halve finale al een topprestatie. In dat geval heeft hij het als trainer meer dan prima gedaan.

Daarbij hoeven we over zijn voetbalkwaliteiten natuurlijk sowieso niet te discussieren.
mag best, je hoeft immers niet met hem samen te wonen. Maar echt alles wat hij doet val je aan (samen met een stapel anderen, uiteraard). Hij selecteert vBommel niet, zijn goed recht, hij is namelijk de bondscoach. Hij selecteert namelijk bijna 16 miljoen anderen OOK niet.
pi_31232175
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 15:01 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Dank U,

We nemen natuurlijk niet alleen z'n televisie appearances mee, maar z'n hele oevre aan uitspraken waaronder het beroemde antwoord op de vraag van een journalist hoeveel Marco dacht dat de gemiddelde Nederlander per jaar verdiende (rond 1990). Marco: "Ehm.. 100.000 gulden?"
Het zou je sieren als je met wat betere argumenten aan zou kunnen komen zetten
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')