Dank voor het duidelijk maken van mijn punt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Rot op man! Moet je hierom een rel maken! Kom op zeg, iedereen maakt toch wel eens fouten... Ga dan niet lopen zeiken dat de media hierop meer op moet inspelen, de sfeer is nu eindelijk goed bij Oranje en laten we dat nu niet verpesten door zo'n incident...
Mr. Intikkerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:49 schreef zjroentje het volgende:
Ach, nikk heeft zo weer wat om te zaniken op Van Nistelrooy.![]()
Ach, kom op zeg. Jij hebt gewoon altijd wat te zeiken op Van Nistelrooy. Je grijpt werkelijk elke aangelegenheid aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:54 schreef nikk het volgende:
Noem het maar zeuren hoor. Een teamgenoot bewust een knietje geven in het gezicht.
RVN is natuurlijk ook gewoon kutquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, kom op zeg. Jij hebt gewoon altijd wat te zeiken op Van Nistelrooy. Je grijpt werkelijk elke aangelegenheid aan.
En je zeurde net niet over het knietje, maar over het feit dat het niet genoeg in de pers kwam.
Ik ben ook niet geheel objectief als het om Mr Intikker gaat. Maar een teamgenoot bewust een knietje geven in het gezicht is niet zomaar 'een gelegenheid'.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, kom op zeg. Jij hebt gewoon altijd wat te zeiken op Van Nistelrooy. Je grijpt werkelijk elke aangelegenheid aan.
Het één heeft met het ander te maken. Ik vind het maar vreemd dat er vrijwel geen aandacht aan word besteed.quote:En je zeurde net niet over het knietje, maar over het feit dat het niet genoeg in de pers kwam.
Zeuren wil ik het niet noemen. Ik vond het alleen opvallend.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:56 schreef zjroentje het volgende:
Mij goed als je over het knietje zelf zeurt (en terecht natuurlijk), maar ga niet huilen dat er niet genoeg aandacht is in de media.
Belachelijk idd dat hij het doet, valt ook helemaal niet goed te praten en dat doe ik hier ook niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:00 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik ben ook niet geheel objectief als het om Mr Intikker gaat. Maar een teamgenoot bewust een knietje geven in het gezicht is niet zomaar 'een gelegenheid'.
[..]
Je mag het huilen of zeuren noemen als je dat wilt hoor. Maar het lijkt mij een normale zaak dat wanneer een speler zoiets doet dat er enige aandacht voor is. Maar goed, dat geld niet voor iedereen dus kennelijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Belachelijk idd dat hij het doet, valt ook helemaal niet goed te praten en dat doe ik hier ook niet.
Maar ga alstublief niet huilen over het gebrek aan media-aandacht voor dit voorgeval, want dat komt uitermate treurig over hoor.
Er was voldoende aandacht bij de NOS gisteren. Maar laten we het hier maar bij houden, nietwaar?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:07 schreef nikk het volgende:
[..]
Je mag het huilen of zeuren noemen als je dat wilt hoor. Maar het lijkt mij een normale zaak dat wanneer een speler zoiets doet dat er enige aandacht voor is. Maar goed, dat geld niet voor iedereen dus kennelijk.
Die "smoesjes" spaart-ie Van Bommel juist. De Van Bommel aanhangers zouden juist blij mogen zijn met hoe discreet Van Basten is.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:43 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Kijk dat ziet er al een stuk geloofwaardiger uit dan die smoesjes van van basten.
Wij zullen het inderdaad nooit eens worden als het gaat om Mr Intikker.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Er was voldoende aandacht bij de NOS gisteren. Maar laten we het hier maar bij houden, nietwaar?
Mwah, zelfs intikken is misschien een te groot word. Waarschijnlijk staat hij gewoon in de baan van het schot.quote:Ruud schiet (tikt voor jou dan) zaterdag de winnende binnen, en dan is alles weer koek en ei.
Dat is ook een kwaliteit!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Wij zullen het inderdaad nooit eens worden als het gaat om Mr Intikker.
[..]
Mwah, zelfs intikken is misschien een te groot word. Waarschijnlijk staat hij gewoon in de baan van het schot.
Voor de selectie in een voetbal elftal lijkt het me niet echt relevant wat "bijna heel Nederland" wil, netzomin als arrogant overkomen. Op die manier kan je via een SMS spelletje de selectie bepalen en dan kiest men Fransje Bauer "omdat-ie zo sympathiek is".quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:03 schreef The_M het volgende:
[..]
Bij Seedorf ligt het niet aan de voetbalkwaliteiten, maar aan zijn filmsterrengedrag wat nogal arrogant overkomt. Daar komt bij dat bijna heel Nederland Seedorf niet in oranje wil zien en bijna heel Nederland Van Bommel wel.
Sparen? Hij slaat toch een belachelijk figuur, als hij met de werkelijke reden komt? Dat narcistische loeder.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Die "smoesjes" spaart-ie Van Bommel juist. De Van Bommel aanhangers zouden juist blij mogen zijn met hoe discreet Van Basten is.
Slaat hij een belachelijk figuur als hij een speler uit z'n selectie laat die vindt dat hij als speler de strategie bepaalt en als de coach het daar niet mee eens is z'n team naait door met opzet z'n opdracht te verzaken? Goh ...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Sparen? Hij slaat toch een belachelijk figuur, als hij met de werkelijke reden komt? Dat narcistische loeder.
Is dat jouw waarheid, of de waarheid.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Slaat hij een belachelijk figuur als hij een speler uit z'n selectie laat die vindt dat hij als speler de strategie bepaalt en als de coach het daar niet mee eens is z'n team naait door met opzet z'n opdracht te verzaken? Goh ...
Geen retorische vragen stellen Johnnyquote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Is dat jouw waarheid, of de waarheid.
Je bedoelt dat "hij slaat toch een belachelijk figuur" wel dé waarheid is niet specifiek jouw waarheid?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:49 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Is dat jouw waarheid, of de waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |