abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31226444
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:03 schreef The_M het volgende:

[..]

Bij Seedorf ligt het niet aan de voetbalkwaliteiten, maar aan zijn filmsterrengedrag wat nogal arrogant overkomt. Daar komt bij dat bijna heel Nederland Seedorf niet in oranje wil zien en bijna heel Nederland Van Bommel wel.
Ik denk persoonlijk dat het meer ligt aan het filmsterrengedrag buiten het veld, in combinatie met het uitblijven van resultaat binnen het veld (bij Oranje dan, in AC Milan speelt hij de sterren van de hemel).
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_31226999
quote:

[..]

Bij Seedorf ligt het niet aan de voetbalkwaliteiten, maar aan zijn filmsterrengedrag wat nogal arrogant overkomt.
Je zegt het goed: overkomt. Of hij het ook daarwerkelijk is, is een heel andere vraag.

quote:
Daar komt bij dat bijna heel Nederland Seedorf niet in oranje wil zien en bijna heel Nederland Van Bommel wel.
Totaal niet relevant dit.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:35:16 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31227057
Van Bommel hoeft van mij niet perse in Oranje hoor hij kan het wel, maar die positie hebben we gewoon al bezet. Komt dus idd bij dat hij zo'n eigenwijze eikel is en dus gewoon niet wil doen wat v Basten hem opdraagt. Dan heb je er niets te zoeken. In dienst van het elftal spelen of opbokken.

Laat hem maar voor de moffen spelen, daar hoort ie .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31227141
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 11:54 schreef SocialDisorder het volgende:
nikk is er net achter dat de media subjectief zijn?
Nee hoor, dat niet. Ik vond het alleen maar weer eens opvallend.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:41:03 #95
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31227198
Tja, en toch is het een speler die je op een WK wel kunt gebruiken...
pi_31227200
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:38 schreef nikk het volgende:

[..]

Nee hoor, dat niet. Ik vond het alleen maar weer eens opvallend.
Ach, het kwam gewoon ruim in beeld gisteren bij de NOS, dus dit gezeur slaat ook nergens op.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:43:54 #97
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31227278
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:41 schreef Zwansen het volgende:
Tja, en toch is het een speler die je op een WK wel kunt gebruiken...
Tuurlijk, en als hij zich gewoon schikt naar het beleid van v Basten kan hij gewoon mee. Maar blijkbaar voelt ie zich daar te goed voor...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31227322
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:41 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ach, het kwam gewoon ruim in beeld gisteren bij de NOS, dus dit gezeur slaat ook nergens op.
Er is nauwelijks aandacht voor hoor. Geen krantenkoppen, geen discussie, maar gewoon helemaal niets. Je maakt mij niet wijs dat wanneer Van Persie bijvoorbeeld zoiets had geflikt het ook zo afgehandeld zou worden. En dat wanneer een bondscoach (om welke reden dan ook) iemand op z'n flikker geeft het geen nieuws is?

Doet me denken aan een voorval tijdens het EK waar Mr Intikker zich ook even liet gelden toen de NOS reporter hem wilde spreken. Vrijwel niets over gehoord. Was het een Seedorf of Kluivert geweest hadden we een ware rel gehad.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:47:57 #99
68638 Zwansen
pi_31227366
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:46 schreef nikk het volgende:

[..]

Er is nauwelijks aandacht voor hoor. Geen krantenkoppen, geen discussie, maar gewoon helemaal niets. Je maakt mij niet wijs dat wanneer Van Persie bijvoorbeeld zoiets had geflikt het ook zo afgehandeld zou worden. En dat wanneer een bondscoach (om welke reden dan ook) iemand op z'n flikker geeft het geen nieuws is?

Doet me denken aan een voorval tijdens het EK waar Mr Intikker zich ook even liet gelden toen de NOS reporter hem wilde spreken. Vrijwel niets over gehoord. Was het een Seedorf of Kluivert geweest hadden we een ware rel gehad.
Rot op man! Moet je hierom een rel maken! Kom op zeg, iedereen maakt toch wel eens fouten... Ga dan niet lopen zeiken dat de media hierop meer op moet inspelen, de sfeer is nu eindelijk goed bij Oranje en laten we dat nu niet verpesten door zo'n incident...
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:48:41 #100
68638 Zwansen
pi_31227382
En volgens mij geeft een bondscoach elke training wel iemand op zijn flikker. Moet dat dan ook op de voorpagina staan?
pi_31227383
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:47 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Rot op man! Moet je hierom een rel maken! Kom op zeg, iedereen maakt toch wel eens fouten... Ga dan niet lopen zeiken dat de media hierop meer op moet inspelen, de sfeer is nu eindelijk goed bij Oranje en laten we dat nu niet verpesten door zo'n incident...
Dank voor het duidelijk maken van mijn punt.
pi_31227413
Ach, nikk heeft zo weer wat om te zaniken op Van Nistelrooy.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_31227509
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:49 schreef zjroentje het volgende:
Ach, nikk heeft zo weer wat om te zaniken op Van Nistelrooy.
Mr. Intikker

Noem het maar zeuren hoor. Een teamgenoot bewust een knietje geven in het gezicht.
pi_31227578
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:54 schreef nikk het volgende:

Noem het maar zeuren hoor. Een teamgenoot bewust een knietje geven in het gezicht.
Ach, kom op zeg. Jij hebt gewoon altijd wat te zeiken op Van Nistelrooy. Je grijpt werkelijk elke aangelegenheid aan.

En je zeurde net niet over het knietje, maar over het feit dat het niet genoeg in de pers kwam.

Mij goed als je over het knietje zelf zeurt (en terecht natuurlijk), maar ga niet huilen dat er niet genoeg aandacht is in de media.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 12:58:10 #105
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31227598
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 12:56 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ach, kom op zeg. Jij hebt gewoon altijd wat te zeiken op Van Nistelrooy. Je grijpt werkelijk elke aangelegenheid aan.

En je zeurde net niet over het knietje, maar over het feit dat het niet genoeg in de pers kwam.
RVN is natuurlijk ook gewoon kut
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31227643
quote:

[..]

Ik ben ook niet geheel objectief als het om Mr Intikker gaat. Maar een teamgenoot bewust een knietje geven in het gezicht is niet zomaar 'een gelegenheid'.
quote:
Het één heeft met het ander te maken. Ik vind het maar vreemd dat er vrijwel geen aandacht aan word besteed.
pi_31227674
quote:
Mij goed als je over het knietje zelf zeurt (en terecht natuurlijk), maar ga niet huilen dat er niet genoeg aandacht is in de media.
Zeuren wil ik het niet noemen. Ik vond het alleen opvallend.
pi_31227681
Als hij het echt heeft gedaan, mag ik aannemen dat RvN zaterdag netjes op de bank begint.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_31227703
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:00 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik ben ook niet geheel objectief als het om Mr Intikker gaat. Maar een teamgenoot bewust een knietje geven in het gezicht is niet zomaar 'een gelegenheid'.
[..]
Belachelijk idd dat hij het doet, valt ook helemaal niet goed te praten en dat doe ik hier ook niet.

Maar ga alstublief niet huilen over het gebrek aan media-aandacht voor dit voorgeval, want dat komt uitermate treurig over hoor.
pi_31227840
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:02 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Belachelijk idd dat hij het doet, valt ook helemaal niet goed te praten en dat doe ik hier ook niet.

Maar ga alstublief niet huilen over het gebrek aan media-aandacht voor dit voorgeval, want dat komt uitermate treurig over hoor.
Je mag het huilen of zeuren noemen als je dat wilt hoor. Maar het lijkt mij een normale zaak dat wanneer een speler zoiets doet dat er enige aandacht voor is. Maar goed, dat geld niet voor iedereen dus kennelijk.
pi_31227873
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:07 schreef nikk het volgende:

[..]

Je mag het huilen of zeuren noemen als je dat wilt hoor. Maar het lijkt mij een normale zaak dat wanneer een speler zoiets doet dat er enige aandacht voor is. Maar goed, dat geld niet voor iedereen dus kennelijk.
Er was voldoende aandacht bij de NOS gisteren. Maar laten we het hier maar bij houden, nietwaar?

Ruud schiet (tikt voor jou dan) zaterdag de winnende binnen, en dan is alles weer koek en ei.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 oktober 2005 @ 13:12:08 #112
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31227973
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 10:43 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Kijk dat ziet er al een stuk geloofwaardiger uit dan die smoesjes van van basten.
Die "smoesjes" spaart-ie Van Bommel juist. De Van Bommel aanhangers zouden juist blij mogen zijn met hoe discreet Van Basten is.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31227982
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:08 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Er was voldoende aandacht bij de NOS gisteren. Maar laten we het hier maar bij houden, nietwaar?
Wij zullen het inderdaad nooit eens worden als het gaat om Mr Intikker.
quote:
Ruud schiet (tikt voor jou dan) zaterdag de winnende binnen, en dan is alles weer koek en ei.
Mwah, zelfs intikken is misschien een te groot word. Waarschijnlijk staat hij gewoon in de baan van het schot.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:12:52 #114
68638 Zwansen
pi_31227991
Ach, als een jong iemand vroeger voor het eerst op de training van het Nederlands elftal kwam werd ie ook doormidden geschopt door Neeskens of Van Hanegem, maar dat is dan goed voor zijn ontwikkeling...
pi_31228098
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:12 schreef nikk het volgende:

[..]

Wij zullen het inderdaad nooit eens worden als het gaat om Mr Intikker.
[..]

Mwah, zelfs intikken is misschien een te groot word. Waarschijnlijk staat hij gewoon in de baan van het schot.
Dat is ook een kwaliteit!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:21:57 #116
68638 Zwansen
pi_31228251
Als we tegen Tsjëchie én Macedonië winnen hebben we een redelijke poule afgewerkt. 12 gespeeld en 34 punten...

Ongekend.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 oktober 2005 @ 13:42:40 #117
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31228774
quote:

[..]

Bij Seedorf ligt het niet aan de voetbalkwaliteiten, maar aan zijn filmsterrengedrag wat nogal arrogant overkomt. Daar komt bij dat bijna heel Nederland Seedorf niet in oranje wil zien en bijna heel Nederland Van Bommel wel.
Voor de selectie in een voetbal elftal lijkt het me niet echt relevant wat "bijna heel Nederland" wil, netzomin als arrogant overkomen. Op die manier kan je via een SMS spelletje de selectie bepalen en dan kiest men Fransje Bauer "omdat-ie zo sympathiek is".
pi_31228804
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:12 schreef Doc het volgende:

[..]

Die "smoesjes" spaart-ie Van Bommel juist. De Van Bommel aanhangers zouden juist blij mogen zijn met hoe discreet Van Basten is.
Sparen? Hij slaat toch een belachelijk figuur, als hij met de werkelijke reden komt? Dat narcistische loeder.
The gum you like, is coming back in style.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 oktober 2005 @ 13:47:18 #119
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31228890
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Sparen? Hij slaat toch een belachelijk figuur, als hij met de werkelijke reden komt? Dat narcistische loeder.
Slaat hij een belachelijk figuur als hij een speler uit z'n selectie laat die vindt dat hij als speler de strategie bepaalt en als de coach het daar niet mee eens is z'n team naait door met opzet z'n opdracht te verzaken? Goh ...
pi_31228962
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:47 schreef Doc het volgende:

[..]

Slaat hij een belachelijk figuur als hij een speler uit z'n selectie laat die vindt dat hij als speler de strategie bepaalt en als de coach het daar niet mee eens is z'n team naait door met opzet z'n opdracht te verzaken? Goh ...
Is dat jouw waarheid, of de waarheid.
The gum you like, is coming back in style.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')