Op je PC dusquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Op de DS op PC?
Of komt er helemaal geen PC aan te pas als je online wilt en WiFi hebt thuis.
Wat lul je nou.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Op je PC dus. Als het op de DS was (wat dus gewoon een firmware upgrade in zou houden) zou het veul beter zijn.
Betekend dit dat als je een draadloos netwerk hebt dat je dan geen software nodig hebtquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat lul je nou.Je moet gewoon wat installeren als je die USB stick moet laten werken. Iets op de DS installeren om je PC en USB stick een signaal uit te zenden slaat toch nergens op?
Zoals ik al eerder zei, hopenlijk denken ze aan de mensen met een Mac.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Op je PC dus. Als het op de DS was (wat dus gewoon een firmware upgrade in zou houden) zou het veul beter zijn.
Klinkt erg cool!quote:Phoenix Wright: Ace Attorney, is compellingly entertaining, ludicrously morish, and absolutely and utterly bonkers.
quote:Products
1 x Castlevania: Dawn of Sorrows - DS 35.49EUR
1 x Phoenix Wright: Ace Attorney - DS (Preorder) 28.39EUR
Is die al in Europa uit dan? Nja, boeien. Voor die 49 cent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 07:37 schreef BMH het volgende:
Castlevania ligt hier voor 35 euro in de winkels.
iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bovendien zijn import doosjes mooier
Kun je die eigenlijk ook leeg kopen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bovendien zijn import doosjes mooier
Schijnt inderdaad heel leuk te zijn! Soort adventure-game. Sowieso heeft het adventure genre de laatste tijd een beetje een revival. Eerst Fahrenheit en nu dit spel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:27 schreef philipnorth het volgende:
Dat Attorney spel lijkt me ook wel lachen, had de preview in de Ngamer gelezen, heeft wel wat.
Via Nintendo.com, maar das alleen voor US residents. Ik weet niet of Nintendo.nl hetzelfde heeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je die eigenlijk ook leeg kopen?
OVERRULED!quote:
Worms DS lijkt me daar wel geschikt voor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:54 schreef Lexie het volgende:
Alleen jammer dat er geen multiplayer met spraakherkenning inzit. Dat zou pas leuk zijn op vrijdagmiddag in de intercity naar Maastricht.
Nintendo maakt zo'n stickje speciaal om er mee met de DS online te gaan, het zal allemaal wel goed lopenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:37 schreef gamecube_master het volgende:
érg weinig. Ik heb zelf een 802.11g stickje en ik heb m'n router in het trapgat hangen. De router zit zo'n 3/4 meter van het stickje af en hij valt om het half uur weg en het duurt dan weer zo'n 5 min totdat je weer verbinding hebt.
Het is natuurlijk niet RSA signed, dus al zou je via downloadplay die trojan binnen krijgen kan je NDS deze niet uitvoeren. Alleen als je de FlashMe hack al hebt uitgevoerd zou zoiets in theorie mogelijk zijn, alhoewel het me erg sterk lijkt en dan kan je je NDS terugflashen dankzij de fail-safe code. Ben je legaal heb je niks te vrezen dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:36 schreef remcheese het volgende:
Iemand trouwens het bericht op games.fok al gelezen over DS virus...
Zou het dan in de nabije toekomst ook mogelijk zijn om op legale manier aan het virus te komen?
(ik bedoel natuurlijk dat het netwerk gehacked wordt en jij nietsvermoedend tijdens mariokart een virus binnenhaalt?)
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:11 schreef Ruzbeh het volgende:
In Parijs wordt het 50jarige bestaan van de DS gevierd!
Ik zie het helemaal nergens op de nieuwssites staan.quote:
Zoooooooooooo flauw dat ik die grap niet wilde maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:11 schreef Ruzbeh het volgende:
In Parijs wordt het 50jarige bestaan van de DS gevierd!
mooi zoquote:Het is natuurlijk niet RSA signed, dus al zou je via downloadplay die trojan binnen krijgen kan je NDS deze niet uitvoeren. Alleen als je de FlashMe hack al hebt uitgevoerd zou zoiets in theorie mogelijk zijn, alhoewel het me erg sterk lijkt en dan kan je je NDS terugflashen dankzij de fail-safe code. Ben je legaal heb je niks te vrezen dus
Die krijg je zeker alleen als je hem importeert?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 07:22 schreef Strolie75 het volgende:
En je krijgt er nog een leuke stylus bij ook.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:32 schreef Kill_em_all het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=3632796742315484146&q=PSP
DS ownage
misschien is ontwikkelen voor de DS erg moeilijk?quote:Inderdaad, ik vind het ook een beetje onder de maat. Als je kijkt wat een prachtige 2D de DS allemaal kan (Super Princess Peach, Mario & Luigi Superstar Saga 2), dan vind ik dit een beetje jammer
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:32 schreef Kill_em_all het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=3632796742315484146&q=PSP
DS ownage
Zal ik ook eens met mn stylus bij de eerst volgende PSP doen die ik op school tegenkom.quote:deze is ook leuk:
http://www.engadget.com/entry/1234000157056802/
Dat zou wel heel erg zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:46 schreef Kill_em_all het volgende:
Nah denk dat dat wel meevalt. Denk dat veel devvers alleen niet de moeite nemen om een goede 3d engine te schrijven.
Mwuah, ik denk dat 2D redelijk makkelijk is. Bij de PS2 was alles vroeger 3D en 3D is altijd moeilijk op een nieuwe cosole denk ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:41 schreef Ori het volgende:
[..]
misschien is ontwikkelen voor de DS erg moeilijk?
Bij de PS2 duurde het ook lang voordat er mooie games kwamen.
Amenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 07:08 schreef Strolie75 het volgende:
Liever mooie 2D dan lelijke 3D. Kijk maar naar de SNES, die games zien er nu vaak nog geweldig uit terwijl oude PSOne games vreselijk gedateerd lijken.
Moet ik je gaan vertellen hoe tof de game is?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
God, Advance Wars DS kijkt me ook lachend aan...nee...toch maar even wachten.
Gijs...ik weet hoe tof AW is. Ik heb deel 1 en 2 op de GBA echt erg veel gespeeld!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Moet ik je gaan vertellen hoe tof de game is?Dat ik nu bij missie 19 ben aangekomen en dat het plot bijna ontrafeld is? Dat de DS extraatjes (Dual Strike en 2 battlefields) een echte toevoeging zijn? Dat de humor er nog steeds is? Nee?
Post es impressiesquote:Op woensdag 12 oktober 2005 11:34 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Jump Superstars inmiddels binnen hiero
iemand tegen wie ik het kan opnemen
Geen idee oftie hier uit is... Ik volg totaal niet de Europese DS data, alleen Mario Kart. Ik speel AWDS trouwens niet met stylus, gewoon met knoppen. Das veul fijnerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...ik weet hoe tof AW is. Ik heb deel 1 en 2 op de GBA echt erg veel gespeeld!Ik heb gewoon een backlog van hier tot Tokio! Ook op de DS!
Is hij eigenlijk al uit in Nederland? En hoe speelt hij met de stylus?
Aaargghhh...de verleiding. Zeker aangezien ik binnenkort weer een paar behoorlijke lange treinreizen voor de boeg heb.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen idee oftie hier uit is... Ik volg totaal niet de Europese DS data, alleen Mario Kart. Ik speel AWDS trouwens niet met stylus, gewoon met knoppen. Das veul fijner
Mario64 en binnenkort Castlevania DS en Phoenix Wright.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Welke DS games heb je nog in backlog?
lijst/stapel met spellen die je nog moet (uit)spelenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is een backlog?
Iets wat mensen met meer geld dan tijd opbouwen. Dus games die je gekocht heb maar waar je nog niet aan toe bent gekomen om te gamen.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is een backlog?
Bij mij Nanostray en Ouendan en strax Castlevania en Sonic... Ik wil eerst Advance Wars uitspelen, maar dat duurt niet zo heel lang meer volgens mij.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mario64 en binnenkort Castlevania DS en Phoenix Wright.
Nintendogs ben ik een beetje op uitgekeken.
Ik heb ook nog een paar GBA games liggen maar die bewaar ik voor de micro.
Handheld GOTYquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:46 schreef Strolie75 het volgende:
Aw fuck it, ik haal hem gewoon.
Ik ben AW's bitchquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Handheld GOTY
quote:With sales of over 160,000 units in its first weekend of availability in Europe, NintendogsTM is shaping up to replicate the incredible success enjoyed in the US and Japan. In the US, Nintendogs became not only the hottest-selling video game, but the best-selling new franchise ever for a portable video game system, while in Japan it has become a truly cultural phenomenon.
"Nintendogs is clearly helping sell new Nintendo DS hardware. Aligned with a price drop to £89.99, Nintendo DS sales are up between 400-700% across Europe, this will further cement our position as leader in the portable market," commented Nintendo Senior Director of Marketing, Jim Merrick.
Nintendogs lets owners train and care for lifelike puppies using the Nintendo DS system's touch screen and microphone. Nintendogs has gone on to sell over 1.5 million copies in North America and Japan - having sold out in its first week of release in the USA with over 250,000 copies flying off the shelves during the first week on sale.
Nintendogs launched across Europe on 7th October 2005 at the estimated retail price of around £29.99. The Nintendo DS: Blue and Pink Nintendogs Bundles also launched on October 7th 2005 at the estimated retail price of just £99.99.
hmmmquote:
5/10, niet echt geweldig lijkt me toch.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
...
Urusei Yatsura: Endless Summer (NDS, Marvelous): 5 / 6 / 5 / 4 - (20/40)
....
Goeie cijfers voor de interessante DS titels van Famitsu
Ik zeg toch ook voor de interessante titelsquote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:27 schreef Goldboy het volgende:
[..]
5/10, niet echt geweldig lijkt me toch.
Hier gaan ze er weer veel van verkopen hoor!quote:
Och nee, nou zie ik 't, ik dacht dat je alle voor jou interresante titels vet had gedrukt, maar dat waren gewoon alle DS-games.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook voor de interessante titelsMoeilijk he? Lezen?
Geen online Battle modequote:Mario Kart DS
DS Download Play:
* 2-8 player simultaneous wireless game play
* Choice of multiplayer racing, Balloon Battle, or Shine Thief modes
* Players who own Mario Kart DS can choose their own characters and use personalized icons
* Players who do not own Mario Kart DS must play as Shy Guy; they cannot use personalized player icons
* Track selection is limited to eight tracks for racing and three arenas for Balloon Battle and Shine Runner modes
* DS Download Play is limited to the 100 cc engine class
Multi-Card Play:
* 2-8 player simultaneous wireless game play
* Choice of multiplayer racing, Balloon Battle or Shine Thief modes
* Players can choose from different engine classes
* No limits on character choice
* No limits on track choice
* Player's win/loss ratio is saved and tracked
* Players who race locally are automatically added to each other's friend roster and then can race via Nintendo Wi-Fi Connection
* Players can trade ghost data wirelessly, allowing them to race against each others' best times.
Nintendo Wi-Fi Connection:
* 2-4 Players racing simultaneously
* Choice of playing with:
- Friends Only (players registered as Friends)
- Rivals (players with similar skills)
- Recent Opponents
- Regional Racers (players in their country)
- World Racers (players anywhere in the world)
* No limit on course choice, but each player votes for a course and the course with the most votes wins (in case of a tie, the course is chosen randomly)
* No limit on character choice
* Players can create and use personalized player icons
www.press.nintendo.com
Ooh, wat is ie mooi. Daluk koop ik nog een 2e DSquote:
Thanks dude, nu weet ik wat meer van de gamequote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
hmmm
chotto matte :3
ik ga even wat screens posten gemaakt met mijn GSM Digicam
[afbeelding]
het doosje waar het inzat![]()
[afbeelding]
Press the start button (of raak het scherm aan)
[afbeelding]
choose your level a la Super Mario World![]()
[afbeelding]
hier leefde ik nog ^_^
[afbeelding]
Hier werd ik geownd, NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
(deze en voorgaande screen zpelen zich af in het bovenste scherm)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit zie je zeg maar op het onderste scherm. Characters die meer dan 4 vakjes in nemen daarmee speel je op het bovenste scherm. personages die zich in een kleiner vlak bevinden geven het personage waarmee je speelt extra kracht of geven een stukje leven terug (voorbeel is bijv Aya Tojo uit Ichigo 100%) Als je tijdens het spelen van personage wil wisselen dan hoef je alleen maar het vlak aan te rakenen dan wisselt hij vanzelf :3
[afbeelding]
Hier voer ik met Yugi Moto een aanval uit. Even wat over de besturing:
- Met de L- en R-knop block je aanvallen van je tegenstanders
- Met de A knop spring je, als je in de lucht bent en je druk op de a knop dan kan je double jumpen (personages uit oa Naruto kunnen zelfs triplejumpen)
- Met de Y- en B-knop sla of schop je (afhankelijk van het personage waarmee je speel)
-met de X knop voer je je speciale aanval uit de screen hierboven is speciale aanval van Yugi. Dat is overigens wel afhankelijk van een meter die je ziet (op de screen naast de speeltijd) zodra die meter volgelopen is dan kan je een speciale aanval uitvoeren.
Mijn eerste impressies van het spel:
Ik vind dit spel erg gaaf om te spelen Dat ten eerste Besturing vind ik op zich lekker werken vooral als je van personage wil wisselen enzo gewoon erop drukken en hij wisselt vanzelf :3 Het is mogelijk om zelf een deck (zo noem ik het maar even) samen te stellen alleen heeft nog zo weinig zin als je nog niks unlocked hebgeen zorgen je start met 4 aangemaakte decks
het enige wat ik nu nog moet testen is de multiplayeroptie als ik zo naar de verpakkingkijk is het singlecart multiplayer (iemand die dit met mij wilt testenik woon in Den Haag
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |