Wat is het verschil tussen software installeren of firmware installeren waar jij de hele tijd zo op hamertquote:
RPG's overloadquote:De Nintendo DS weet qua game line-up steeds meer te overtuigen. Twee dagen terug gaven we een lijst vrij met nieuwe games die richting de DS komen. Daarop was ook de RPG ASH te vinden, waarvan we nu de eerste details hebben.
Eergisteren kwamen we al met een lijst van nieuw aangekondigde games voor de DS. Over één van die titels is nu de eerste info binnengestroomd.
Het betreft ASH (Archaic Sealed Heat) die het verhaal vertelt over een legendarische vlam die jaren geleden van de aarde verdween. Er wordt zelfs gezegd dat de betreffende vlam dode mensen weer tot leven kan wekken. Aisha, de hoofdrolspeelster in ASH, gaat er dus met een groep anderen op uit om de mysteries van deze vlam te ontrafelen.
De RPG ASH zal volledig 3D worden op de DS. Daarbij zal het dubbele scherm innovatief gebruikt worden in het spel. Hoe dat in zijn werk zal gaan is niet bekend gemaakt. Wel is er bekend dat Hideo Minaba (van Final Fantasy) de character design op zich zal nemen en Hitoshi Sakimoto (Final Fantasy XII) de muziek voor zijn rekening neemt.
Zet er dan ook bij welk spel dat is, zeker die ene die mede door studio Ghibli wordt gemaaktquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ghibli?! Jeetje, het is dat ik niet zo van RPG's hou...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zet er dan ook bij welk spel dat is, zeker die ene die mede door studio Ghibli wordt gemaakt
Lost Magicquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zet er dan ook bij welk spel dat is, zeker die ene die mede door studio Ghibli wordt gemaakt
Het is beter om gewoon nieuwe firmaware op je DS te installeren zodat je overal waar je wireless tegenkomt online kunt spelen ipv gebonden te zijn aan je eigen pc met die software.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen software installeren of firmware installeren waar jij de hele tijd zo op hamert
Dat zeg ik juist net flapdrol.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:06 schreef Hooghoudt het volgende:
Dus je kunt overal waar je wireless hebt online met je DS? Das wel lachen, Mariokarten op de universiteit.![]()
Daar ben je toch juist niet aan gebonden?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het is beter om gewoon nieuwe firmaware op je DS te installeren zodat je overal waar je wireless tegenkomt online kunt spelen ipv gebonden te zijn aan je eigen pc met die software.
Van zo'n gozer die alle DS en PSP games bijhoud.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 13:38 schreef Noax het volgende:
@Ruzbeh: wat is je bron eigenlijk dat ' World Soccer Winning Eleven DS (Konami)' online zou gaan?
Ik ben blij te lezen dat de game online zou moeten gaan, maar ik sta er van te kijken dat dat al wel bekend is en niet wanneer de game uit zou moeten
Die blonde, Bianca?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
Erg positief stukje over Nintendogs op het Jeugdjournaal. Alleen hadden ze de prijstelling niet helemaal goed. En die woordvoerster van Nintendo is best een schatje.
Gemistquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
Erg positief stukje over Nintendogs op het Jeugdjournaal. Alleen hadden ze de prijstelling niet helemaal goed. En die woordvoerster van Nintendo is best een schatje.
Beetje...eeeuhhh...aanwezig gebit?quote:
Damn, gemist. Naja, komt wel op internet. De uitzending van vandaag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
Goh jij ook al?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb haar e-mail adres. Wie wil me aanraken?![]()
quote:Hoi,
Ik zag je vandaag op het journaal. Wil je met mijn stylus spelen? Ik heb bepaald geen Micro!
Nu wil ik die link al helemaal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:21 schreef Yankee_One het volgende:
geilen jullie nou op haar omdat ze Nintendo zit of omdat ze er gewoon lekker uitziet
Waarom denkt iedereen atlijd dat ze stoer zijn met hun "oud"quote:
Is niet stoer, ik laat je gewoon weten dat ie oud is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen atlijd dat ze stoer zijn met hun "oud"(Of een andere sarcastische manier)
Pagina 1, gepost door Mikando.quote:En waar staat hij dan als ik zo sloom ben ?![]()
Sorry hoorquote:
Dan is de hele game wereld laatquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Sorry hoor't Was maar een opmerking!!!!!!!!!
De scan is ook al een paar dagen oud, maar was niet gepost in dit topic. Maar nu wel, dankzij jou.
HARDSTIKKE BEDANKT!!!![]()
Ik heb haar irl gezien en gesproken, en voor haar gewerktquote:
Dat laatste, das de doelgroepquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:19 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik heb haar irl gezien en gesproken, en voor haar gewerkt.
Overigens moest ik vanmiddag huilen toen ik al die bekraste ds'jes zag. Depressief werd ik toen een of andere kleuter letterlijk over een DS kwijlde![]()
.
Waarom trek ik met mijn DS alleen kleuters en hondentrainers aanquote:
quote:
ik ben er gisteren achtergekomen dat je wel een passeerbeweging kan doen namelijk met de linkerschouderknopquote:Op zondag 9 oktober 2005 10:55 schreef Noax het volgende:
Thnx voor je hulp Erwtensoep!
@Ruzbeh:helemaal naar beneden scrollen een bron
http://ds.ign.com/articles/656/656101p1.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |