Toch wel hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:15 schreef __Saviour__ het volgende:
De DS firmware kan toch niet geflashed worden, dus een dergelijk virus lijkt me uitgesloten.
Die illegale firmware is te installeren ja, door een contact kort te sluiten.quote:
Zei ik tochquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb trouwens OUendan gister zitten spelen, en dat spel is geniaalRythem based klikken en slepen in een bizarre Japanse setting
En die hadden ze op welke manier kunnen verspreiden?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die illegale firmware is te installeren ja, door een contact kort te sluiten.
Maar standaard toch niet? Anders had Nintendo al lang updates uitgegeven
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:23 schreef twi het volgende:
Integendeel, de firmware moet wel geflashed gaan worden zodat de netwerkcode in de DS geintegreerd kan worden.
Lijkt me een goed plan, zo kunnen ze ook meteen al dat gehack tegen gaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Updates op gamecardridges zetten. Dat doet Sony ook op de UMD's.
En ze kunnen bijvoorbeeld een webbrowser uitbrengen
Titel boven het plaatje stond " Tales Screen?"quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Welke game is dat? Heb je meer info/screens?
Een webbrowser zonder Nintendo WiFi.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Updates op gamecardridges zetten. Dat doet Sony ook op de UMD's.
En ze kunnen bijvoorbeeld een webbrowser uitbrengen
Handig zou zijn als ze het op de gamecartrige van Mario kart DS zetten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Een webbrowser zonder Nintendo WiFi.
Lijkt me ook tof
Daarom moet er iig worden gewacht tot Nintendo WiFi op de markt komt.
verkocht?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:18 schreef L3viathan het volgende:
net de hele stad afgelopen om Castlevania te halen...
helaas nergens te bekennen.. wat is er met dit spel gebeurd in NL?
echt overal??quote:
Dat Nintendonetwerk is helemaal niet nodig voor een internetbrowser.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:11 schreef Xrenity het volgende:
Een webbrowser zonder Nintendo WiFi.
Lijkt me ook tof
Daarom moet er iig worden gewacht tot Nintendo WiFi op de markt komt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:24 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat Nintendonetwerk is helemaal niet nodig voor een internetbrowser.
Niet zo goed voor m'n studiepunten denk ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:18 schreef grasmat het volgende:
stiekum verlang ik naar een mmorpg voor de nintendo DS, hoe vet zou dat wel niet zijn!
Ik ken wel meer dingen naast de DS die dit jaar uit komen die daar niet goed voor zijn. Das het voordeel van Nintendogs, het kost weinig tijd in principe.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Niet zo goed voor m'n studiepunten denk ik
Ja, en als je Fok moet geloven is dat zonde van je geld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:59 schreef philipnorth het volgende:
Vandaag is de grote dag, dat heel Nederland een Nintendog mag
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:54 schreef Cheiron het volgende:
Fokreviewers suck donkey-ass!
I knowquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:54 schreef Cheiron het volgende:
Fokreviewers suck donkey-ass!
Aangezien je m toch niet meer speelt, geef je er 20 euro voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
I know
Maar we moeten wel eerlijk blijven he
Ik verkoop mijn games niet, of ze moet eeeeeeeecht kut zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:38 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Aangezien je m toch niet meer speelt, geef je er 20 euro voor
same herequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verkoop mijn games niet, of ze moet eeeeeeeecht kut zijn
http://www.kotaku.com/gam(...)-software-129408.phpquote:We’ve seen the hardware. Here’s a look at the software. Nintendo has brought in Nagoya-based Buffalo Melco Group to create the WiFi connection software. When the WiFi USB peripheral is inserted, the DS is able to go online. Before this happens, a pop-up window appears on both screens, guiding the player through the process and asking for their access point.
Imagine that it’s all in English, and the pic will show you how it works.
Hoeveel sterren?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:45 schreef -Yuna- het volgende:
yeah ik heb een nintendogs muismat uit de sterrencatalogus
Software installerenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:46 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
[..]
http://www.kotaku.com/gam(...)-software-129408.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |