Komt dit los uit of wordt dit verwerkt in een Firmware upgrade? Ik hoop een firmware upgrade.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik dacht het welKomt ook nog een browser op uit.
Maar dit zal allemaal pas op gang komen als WiFi connection up and running is
Een DS die je 2 keer kan dubbelklappenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zit trouwens te wachten op een DS SP. Als hij er niet is op E3 2006 dan haal ik de oude wel.
Je kan ook een MK:DS DS bundel halen, dan heb je er zelfs al eentje in 2005quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:24 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ben van plan om een DS te halen in 2006, dan kan ik beter wachten op DS SP.
It begins.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:30 schreef twi het volgende:
Oh my god, Ruzbeh de Nintendo fanboy heeft ook geen DS, terwijl ik er wel een heb?
WAHAHAHAHHAHAAquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
It begins.
Dit is nu al de zoveelste keer...
Weet je wat. Daar ga ik niet eens op in. Dit is nu al de zoveelste fucking keer dat er mensen een reactie geven op het feit dat ik geen Nintendo product heb gehad van deze generatie (GBA, GC, DS). Ik heb inderdaad helemaal geen goede reden dat ik ze niet heb, ik ben gewoon een hardstikke raar mannetje!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:37 schreef twi het volgende:
Nouja, als ik eerlijk ben vind ik het krap een half jaar na release een beetje een raar excuus om te zeggen dat je gaat wachten op een eventuele SP editie. De eerste gekleurde DS'en moeten nog in ons land verschijnen, en die SP lijkt me er echt niet binnen 2 jaar te gaan komen. Of is die al aangekondigd?
Het gaat toch over de DS, niet dan? Dat is dan toch ontopicquote:
Zie GBA, en de kritiek op het DS designquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:43 schreef Tomasso het volgende:
Maar iig, hoe kom je btw aan een Nintendo DS SP editie
Ik heb geen kritiek op het designquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zie GBA, en de kritiek op het DS designEind 2006 is er een DS SP
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:38 schreef Cerbie het volgende:
provocerende-tvp
Maar vind je het gek dat mensen zo reageren naar aanleiding van je postgedrag? Ik bedoel, ik zie ook nergens maagden posten over hoe lekker neuken nou eigenlijk is...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Weet je wat. Daar ga ik niet eens op in. Dit is nu al de zoveelste fucking keer dat er mensen een reactie geven op het feit dat ik geen Nintendo product heb gehad van deze generatie (GBA, GC, DS). Ik heb inderdaad helemaal geen goede reden dat ik ze niet heb, ik ben gewoon een hardstikke raar mannetje!!
Eind 2006.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zie GBA, en de kritiek op het DS designEind 2006 is er een DS SP
Mwuah... een beetje dure plastic gebruiken zoals bij de iPod zou een stuk helpen. De vorm wat strakker vormgeven... de schermen verbeteren (zoals bij de GBA SP v2) en misschien een stukje kleiner inderdaad. En ook misschien dat interface met clock en alarm enzo verbeteren/uitbreiden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:48 schreef Kill_em_all het volgende:
IMO is er niet zoveel aan het DS design wat je kan veranderen om het ding kleiner te maken. Al zou van dat mooie zwarte glimmende plastic wel helpen om het ding er wat duurder uit te laten zien.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef JanMichiel het volgende:
Komen er op de DS vooral kinderspellen als Mario uit, of zijn er ook verschillende spellen met wat meer inhoud?
En wat zijn precies de functies van de DS met dat Wi-Fi enzo?
Nou. Je kan online met mensen over de hele wereld (draadloos) tegen elkaar spelen enzo. En het is gratis. Zie: schema.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef JanMichiel het volgende:
En wat zijn precies de functies van de DS met dat Wi-Fi enzo?
Dude, je snapt mijn vraag heus wel. Anders gewoon niet reageren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Alsof Mario 64DS alleen wat oppervlakkige gameplay is.
Magical vacation 2? nooit van gehoord maar wat ziet DAT er goed uit zeg!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:38 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Screens van FF 3
[afbeelding]
En van magical vacation 2
Magical Vacation 1 staat al sinds jaar en dag op mn wanted GBA list, maar er is nooit een westerse release geweestquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:08 schreef knater het volgende:
[..]
Magical vacation 2? nooit van gehoord maar wat ziet DAT er goed uit zeg!![]()
En gezien ie Wifi heeft zal het niet lang durenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Nog niet!
Dat kan je niet uitsluiten.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 01:15 schreef __Saviour__ het volgende:
De DS firmware kan toch niet geflashed worden
Japan software salesquote:1. GBA Famicom Mini Super Mario Brothers reprint - Nintendo - 45,000 (283,000)
2. NDS Tamagotchi no Petit Petit Omisecchi - Bandai - 31,000 (237,000)
3. PS2 Urban Reign - Namco - 28,000 (new)
4. PS2 Shin Sangoku Musou 4 Moshouden - Koei - 25,000 (282,000)
5. NDS Nou wo Kitaeru Otona no DS Training - Nintendo - 22,000 (613,000)
6. NDS Yawaraka Atamajuku - Nintendo - 17,000 (534,000)
7. PSP Guilty Gear XX #RELOAD - Sega - 16,000 (new)
8. GBA Super Robot Taisen J - Banpresto - 16,000 (140,000)
9. GBA Dr.Mario + Panel de Pon - Nintendo - 14,000 (87,000)
10. PSP Winning Eleven 9 Ubiquitous Edition - Konami - 12,000 (148,000)
quote:Below is a copy of your invoice. All items with a quantity greater than zero have been charged and shipped.
Information:
Invoiced On: Thursday, October 06 2005, 12:28:06 AM
Ordered On: Wednesday, August 10 2005, 06:37:25 AM
Item(s):
1x Castlevania: Dawn Of Sorrow @ $47.95
Product Type: Nintendo Dual Screen
Sowieso al die verkopen van een simpele port van een 20 jaar oud spel..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Japan software salesNintendo handheld powerrrrr. Gaat nergens meer over daar
Of juist wel, ik blijf hopen dat ze inzien dat goedkope retro downloads de Revolution sowieso al 5 miljoen verkopen garandeert.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Sowieso al die verkopen van een simpele port van een 20 jaar oud spel..
No way dat Nintendo nu goedkoop z'n games te downloaden aanbiedt bij revolution.
In de VS en EU misschien niet, maar in Japan zeker wel.quote:
Idd, anders had ik allang Advance Wars en Castlevania gehaaldquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kut is trouwens dat de Canadese dollar het bizar goed doetWaar vorig jaar hij op 60 ct stond is het nu 70 ct. Castlevania kost me nu dus 35 euro. Het blijft goedkoper dan in NL, maar onder de 30 zitten we niet meer
Welke game is dat? Heb je meer info/screens?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[afbeelding]
Meer van dit soort spellen a.u.b.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |