Op je PC dusquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:36 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Op de DS op PC?
Of komt er helemaal geen PC aan te pas als je online wilt en WiFi hebt thuis.
Wat lul je nou.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Op je PC dus. Als het op de DS was (wat dus gewoon een firmware upgrade in zou houden) zou het veul beter zijn.
Betekend dit dat als je een draadloos netwerk hebt dat je dan geen software nodig hebtquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:52 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat lul je nou.Je moet gewoon wat installeren als je die USB stick moet laten werken. Iets op de DS installeren om je PC en USB stick een signaal uit te zenden slaat toch nergens op?
Zoals ik al eerder zei, hopenlijk denken ze aan de mensen met een Mac.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Op je PC dus. Als het op de DS was (wat dus gewoon een firmware upgrade in zou houden) zou het veul beter zijn.
Klinkt erg cool!quote:Phoenix Wright: Ace Attorney, is compellingly entertaining, ludicrously morish, and absolutely and utterly bonkers.
quote:Products
1 x Castlevania: Dawn of Sorrows - DS 35.49EUR
1 x Phoenix Wright: Ace Attorney - DS (Preorder) 28.39EUR
Is die al in Europa uit dan? Nja, boeien. Voor die 49 cent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 07:37 schreef BMH het volgende:
Castlevania ligt hier voor 35 euro in de winkels.
iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bovendien zijn import doosjes mooier
Kun je die eigenlijk ook leeg kopen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bovendien zijn import doosjes mooier
Schijnt inderdaad heel leuk te zijn! Soort adventure-game. Sowieso heeft het adventure genre de laatste tijd een beetje een revival. Eerst Fahrenheit en nu dit spel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:27 schreef philipnorth het volgende:
Dat Attorney spel lijkt me ook wel lachen, had de preview in de Ngamer gelezen, heeft wel wat.
Via Nintendo.com, maar das alleen voor US residents. Ik weet niet of Nintendo.nl hetzelfde heeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 08:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kun je die eigenlijk ook leeg kopen?
OVERRULED!quote:
Worms DS lijkt me daar wel geschikt voor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:54 schreef Lexie het volgende:
Alleen jammer dat er geen multiplayer met spraakherkenning inzit. Dat zou pas leuk zijn op vrijdagmiddag in de intercity naar Maastricht.
Nintendo maakt zo'n stickje speciaal om er mee met de DS online te gaan, het zal allemaal wel goed lopenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:37 schreef gamecube_master het volgende:
érg weinig. Ik heb zelf een 802.11g stickje en ik heb m'n router in het trapgat hangen. De router zit zo'n 3/4 meter van het stickje af en hij valt om het half uur weg en het duurt dan weer zo'n 5 min totdat je weer verbinding hebt.
Het is natuurlijk niet RSA signed, dus al zou je via downloadplay die trojan binnen krijgen kan je NDS deze niet uitvoeren. Alleen als je de FlashMe hack al hebt uitgevoerd zou zoiets in theorie mogelijk zijn, alhoewel het me erg sterk lijkt en dan kan je je NDS terugflashen dankzij de fail-safe code. Ben je legaal heb je niks te vrezen dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:36 schreef remcheese het volgende:
Iemand trouwens het bericht op games.fok al gelezen over DS virus...
Zou het dan in de nabije toekomst ook mogelijk zijn om op legale manier aan het virus te komen?
(ik bedoel natuurlijk dat het netwerk gehacked wordt en jij nietsvermoedend tijdens mariokart een virus binnenhaalt?)
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:11 schreef Ruzbeh het volgende:
In Parijs wordt het 50jarige bestaan van de DS gevierd!
Ik zie het helemaal nergens op de nieuwssites staan.quote:
Zoooooooooooo flauw dat ik die grap niet wilde maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:11 schreef Ruzbeh het volgende:
In Parijs wordt het 50jarige bestaan van de DS gevierd!
mooi zoquote:Het is natuurlijk niet RSA signed, dus al zou je via downloadplay die trojan binnen krijgen kan je NDS deze niet uitvoeren. Alleen als je de FlashMe hack al hebt uitgevoerd zou zoiets in theorie mogelijk zijn, alhoewel het me erg sterk lijkt en dan kan je je NDS terugflashen dankzij de fail-safe code. Ben je legaal heb je niks te vrezen dus
Die krijg je zeker alleen als je hem importeert?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 07:22 schreef Strolie75 het volgende:
En je krijgt er nog een leuke stylus bij ook.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |