Zelfs die zijn van een hoger niveau dan dit sinterklaasrijmpje gerapt door 2 astma-patientjesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd..waar zijn de tijden gebleven van No More Bolero's, The Road Ahead, Lonely en Crazy Frog???
Je hebt het als Nummer-Artiest opgeschreven zo te zien? Even voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:06 schreef ranja het volgende:
Ok, we gaan 1 jaar terug in de tijd. Wat was toen de top 10?
Niet te moeilijk volgens mij dus eerst zelf proberen. Lukt het niemand ze alle 10 te bedenken dan kunnen we het altijd nog in de groep gooien.
Het was een goede poging. Echt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:06 schreef ranja het volgende:
Niet te moeilijk volgens mij dus eerst zelf proberen. Lukt het niemand ze alle 10 te bedenken dan kunnen we het altijd nog in de groep gooien.
Klopt. Zo staat het altijd in de top 40 blaadjesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:11 schreef Litpho het volgende:
Je hebt het als Nummer-Artiest opgeschreven zo te zien? Even voor de duidelijkheid.
Volgorde is wat veranderd, maar dit zijn zequote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:20 schreef bukgeit het volgende:
Zij Gelooft In Mij - André Hazes
Wat Zou Je Doen - Ali & Marco B.
Dragosta Din Tei - Ozone
Push up - Freestylers
Had ik Maar Nooit Naar Jou Gekeken - Frans Bauer
Call On Me - Eric Prydz
You Had Me - Joss Stone
Viben - K-Liber
My Place - Nelly
Cruel Man - Intwine
quote:
en dit was mijn gedachte bij die vraag.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:53 schreef lubje25 het volgende:
Geen van beiden, op dezelfde dag geboren![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:53 schreef Charmian het volgende:
ennuh ik denk dat Bonnie ouder is (of het komt door het drankmisbruik dat ze eruitziet zoals ze eruitziet) en scheelt 1 jaar
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:53 schreef dartfanaat het volgende:
Als ik een schatting zou moeten maken. Ik denk dat Patricia ouder is. Maar hoeveel? Jaar of 10
De gulden middenwegquote:
Zeven is ook acht: jij zat er nog iets dichter bijquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Sinds wanneer is 7 6?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:37 schreef bukgeit het volgende:
Zeven is ook acht: jij zat er nog iets dichter bij
Ech niequote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:38 schreef bukgeit het volgende:
Frans, drie weken.
Wees blij, wees heel erg blij.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:43 schreef Charmian het volgende:
Wie is Jannes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |