Koel, en vriend van me was er ook, die vond het ook mooi. Nu maar hopen op een keer een heel concert!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:35 schreef bukgeit het volgende:
Inderdaad: een half uurtje. Genoten van iedere minuut. Er bleef slechts een handjevol mensen kijken na Braoadcast. Ik heb de zanger na afloop aangesproken, iets wat ik hoogst zelden doe.
Bukgeit +1quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:19 schreef bukgeit het volgende:
Histoire De Melody Nelson van Serge Gainsbourg
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:19 schreef bartrid het volgende:
shellac - at action park natuurlijk.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:39 schreef Jimmy het volgende:
Dat gebrek aan promotie heeft goed geholpen.
Kom op, bartrid, je kunt het......quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:36 schreef bartrid het volgende:
oh shit nee, niet at action park, die andere. Kan alleen niet op de naam komen......
quote:
We have a winnerquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:07 schreef bartrid het volgende:
1000 hurts?
mocht dat dan goed zijn (en het moest van diep komen), ik ben richting vliegveld in 30 minuten
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:07 schreef bartrid het volgende:
1000 hurts?
mocht dat dan goed zijn (en het moest van diep komen), ik ben richting vliegveld in 30 minuten
Iemand anders mag een vraag stellen.quote:RELEVANT INFORMATION
This is Shellac's Third LP. Recording took place occasionally throughout 1998 and 1999 at Steve's
ELECTRICAL AUDIO studios in Chicago. The record was mastered by Steve Rooke and John Loder at Abbey Road in London.
PACKAGING
Those of you who are familiar with Shellac will appreciate that beautiful packaging has always been important to the band. 1000 Hurts comes enclosed in a cardboard reel-to-reel audio tape box.
QUALITY CONTROL
In keeping with the standards set by previous Shellac releases, the manufacture of this record is being monitored to ensure the highest possible reproduction quality. The LP was mastered entirely in the analog domain, using the complete DMM (direct metal mastering) process. The LPS are being pressed by EMI in London (the same facility that pressed both At Action Park and Terraform). The LPs are 180 gram audiophile quality pressings on pure virgin vinyl.
PRICING
As with the last record, the CD and LP will wholesale for the same price, and we recommend that they be sold at the same price in stores. This is still, strictly speaking, an unsound price (as compact discs are much cheaper than vinyl to manufacture), but it is not as ridiculous as charging more for the CD version.
PROMOTION
Other than the informational sheet you hold in your hand, this record will have no formal promotion. There will be no advertisements, no press or radio promotion, no promotional or review copies, no promotional gimmick items and otherwise no free lunch. Photos are available.
BAND INFORMATION
While there is no specific coordination between Shellac's record releases and touring schedules, you can expect the band to tour at its usual sporadic and relaxed pace.
MUSICAL INFORMATION
There are no 12-minute songs on this one. This record is more mean-spirited. Todd sings.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Die wannabe 15 miljoen mensen van Lange Frans en Baas B
Ik had de invoeren knop nog niet eens ingedruktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:26 schreef iggy_in_the_house het volgende:
jazzpolitie
Idd..waar zijn de tijden gebleven van No More Bolero's, The Road Ahead, Lonely en Crazy Frog???quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Historisch dieptepunt in de Nederlandse geschiedenis. Laten we de dijken doorprikken en alles wat dan nog droog staat aan Noord Korea aanbieden als testgebied voor atoomwapens.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd..waar zijn de tijden gebleven van No More Bolero's, The Road Ahead, Lonely en Crazy Frog???
je vergeet de vogeltjesdansquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Idd..waar zijn de tijden gebleven van No More Bolero's, The Road Ahead, Lonely en Crazy Frog???
Nederland vierde wel haar hoogtij dagen toen de dikke lul band op 1 stond.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:33 schreef bukgeit het volgende:
De vogeltjesdans heeft nooit op 1 gestaan
Ook nooit plaatsgevonden...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:38 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nederland vierde wel haar hoogtij dagen toen de dikke lul band op 1 stond.![]()
![]()
![]()
Niet? ik dacht dat het geniale nummer "dikke lul" van ze wel op 1 had gestaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook nooit plaatsgevonden...
Misschien wel in de Tros Kut 50?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:43 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Niet? ik dacht dat het geniale nummer "dikke lul" van ze wel op 1 had gestaan.![]()
Nummer 5 dacht ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:39 schreef Jimmy het volgende:
Wie doet een vraag?
Ik kom niet verder dan 'Wat was de hoogste positie van de vogeltjesdans?', die lijkt iedereen hier te weten.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:46 schreef bukgeit het volgende:
Nummer 5 dacht ik.
Ranja +1quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:47 schreef ranja het volgende:
Nummer 8 zeg ik
van de Vogeltjesdans dan dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |