abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31194113
Voor het eerst ook een redelijk realistische topictitel

Tegen VVV 8000 toeschouwers, in Sittard 1500 uitsupporters en afgelopen maandag tegen Cambuur ook een dikke 5000 supporters.

Nog wat foto's om er een mooie openingspost van te maken:

Nu nog een goede trainer en we gaan voor promotie
pi_31246202
tvp

Serge van den Ban is op dit moment de beste speler van de Gouden Gids divisie volgens VI . .
pi_31252502
Volledig terecht. Die vent keept echt ongelooflijk goed. Ik vrees dan ook dat hij volgend seizoen bij een eredivisieclub onder de lat zal staan..
pi_31252766
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:35 schreef Afunados het volgende:
Volledig terecht. Die vent keept echt ongelooflijk goed. Ik vrees dan ook dat hij volgend seizoen bij een eredivisieclub onder de lat zal staan..
Tsja, toonde MVV maar dat ze dat terecht vinden . . . . .
pi_31254149
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:44 schreef Robar het volgende:

[..]

Tsja, toonde MVV maar dat ze dat terecht vinden . . . . .
Contractverbetering bedoel je?

Zal die ook wel krijgen en tekeken, maar met een clausule erin. Dat wanneer er een grotere club komt, hij weg mag tegen een fatsoenlijk bod.

Als hij zo doorgaat is hij erg moeilijk houdbaar, vorig jaar was hij ook al de beste MVV'er, en toonde PSV interesse om hem als 2de keeper in te lijven..
pi_31255044
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 14:36 schreef Afunados het volgende:

[..]

Contractverbetering bedoel je?

Zal die ook wel krijgen en tekeken, maar met een clausule erin. Dat wanneer er een grotere club komt, hij weg mag tegen een fatsoenlijk bod.

Als hij zo doorgaat is hij erg moeilijk houdbaar, vorig jaar was hij ook al de beste MVV'er, en toonde PSV interesse om hem als 2de keeper in te lijven..
Volgens mij was dat alleen maar een gerucht hoor van PSV.
Als die interesse er echt zou wezen, dan had ik dat allang van hem gehoord.
Ik heb wel eens iets over Anderlecht gehoord, maar dat was ook een gerucht.
Hij heeft het in ieder geval wel naar zijn zin in Maastricht en dat is natuurlijk ook wat waard.
pi_31255364
TVP' tje...
vd Ban is zeker de beste man van MVV op dit moment. Het lijkt wel of hij alles klem heeft. Het is ook erg fijn voor de verdediging dat hij met links en rechts een goed schot kan produceren. Zijn grootste nadeel lijkt me echter zijn geringe lengte.
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_31255701
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 15:19 schreef yurko het volgende:
Zijn grootste nadeel lijkt me echter zijn geringe lengte.

Waarom is zijn lengte op die positie dan zo een nadeel, waarom wordt dat zo benadrukt?
Doordat hij vrij stevig gebouwd is oogt hij klein.
Naast het feit dat hij ongeveer 1.80 is, dacht ik, kun je het ook anders zien.

Wintjens is een lange keeper, maar heb je hem wel eens zien reageren op een lage bal?
Sloom en slecht laag bij de grond!
Dat geld over het algemeen voor lange keepers en spelers.

ik vind persoonlijk zijn lengte als nadeel zo een waardeloos argument!
pi_31257050
Hij is niet klein, maar wanneer hij 10 centimeter langer geweest was, keepte hij nu wellicht bij een topclub. Dit is ook precies hetgeen de 3de keeper van MVV me vertelde. Ook dat hij v.d.Ban echt ongelooflijk vind keepen, wat uiteraard gebleken is..

Ik ben benieuwd wat v.d.Ban gaat doen na dit seizoen. Zoals je zegt heeft hij het hier prima naar zijn zin, hij speelt wekelijks en hij doet het prima. Maar er zullen zich zeker betere clubs gaan melden voor hem..
pi_31269646
Bij MVV.nl staat dat hij 1.78m is en dat lijkt me voor een keeper toch echt relatief aan de kleinere kant. Wanneer ik dat een nadeel noem, bedoel ik dat ook zoals Afunados dat zegt, dat dit een van de redenen kan zijn waarom hij nog niet bij een top club keept. Want eerlijk gezegd zou ik anders niet weten waarom hij daar nog niet speelt.
Overigens vind ik ook dat je Serge niet meer kunt vergelijken met Wintjens, daar zit op dit moment gewoon een te groot niveau verschil tussen. Van der Sar is ook lang en kan wel goed reageren op lage ballen .
pi_31270338
Deelkens is reserve-doelman, da's toch best een goede om volgend seizoen onder de lat te zetten?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31272432
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Deelkens is reserve-doelman, da's toch best een goede om volgend seizoen onder de lat te zetten?
Absoluut, ik verwachtte dat Serge zou vertrekken na zijn aankoop afgelopen zomer. Twee goede keepers, dat vind je niet veel in de GG-Divisie. Nou heb je er natuurlijk ook niet zo vreselijk veel aan
pi_31326695
Laat Serge maar niet horen dat jullie het over zijn lengte hebben . . . . .

dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:58:10 #14
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31368161
VVV zoekt na vandaag weer een keeper.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_31419509
VVV heeft Varkevisser nog, da's geen verkeerde keeper. Laat Begois maar mooi bij Roda JC op de bank zitten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31419630
Begois kan best Kujovic eruit keepen bij Roda.
That's all folks!
pi_31424471
Dit lijkt me niet het ideale topic om over roda te discussieren
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:44:00 #18
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31426648
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 23:20 schreef Afunados het volgende:
Dit lijkt me niet het ideale topic om over roda te discussieren
Dat is, nu nog, een niveau te hoog voor jullie
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_31430562
Roda is op dit moment niet echt een veel hoger niveau
Daarvoor spelen ze veel te wisselvallig.
De ene week zouden ze van Ajax kunnen winnen en de andere week kunnen ze van Omniworld verliezen . . .

Ontopic:

Vanavond Go Ahead, wie waagt zich aan een voorspelling ????
pi_31433439
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:17 schreef Robar het volgende:
...
Laten we maar hopen op een mooie start in de nieuwe periode. 3 punten zijn dus het belangrijkste. Ik denk dat het 3-1 wordt, Joas 1 en Ibad 2 keer.
pi_31435239
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 09:17 schreef Robar het volgende:
Ik hoop dat Andries inmiddels wel inziet dat er tegen op papier zwakkere teams gewoon aangevallen moet worden. Gebeurt dat, dan winnen we met 2-0(Luijpers en v.Bergen). Ik vrees echter voor weer een wedstrijd type Cambuur, Veendam, AGOVV etc.
pi_31445178
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Begois kan best Kujovic eruit keepen bij Roda.
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.
pi_31458834
Dat was bagger

Vooral die Gommans kan werkelijk niet voetballen. Mohamadu daarentegen speelt erg sterk

Vond Castellana ook verdienstelijk spelen, die komt er wel.
pi_31460356

Wat zijn volle tribunes toch mooi

Valt me trouwens op dat veel supporters weer in het rood naar MVV komen, dat is ook lang geleden!
  zondag 23 oktober 2005 @ 12:44:50 #25
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31650321
En wat is dit dan???

Haha!
Planning:
-
pi_31650534
Haha, daar zat ik op te wachten
  zondag 23 oktober 2005 @ 13:41:06 #27
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31651658
Je zult blij zijn met zo'n dorps/club mongool!
Planning:
-
pi_31700808
8ste in de competitie
1ste in de periode
Door in de Gatorade Cup

Het loopt weer, loting wordt spannend vanavond. Roda, Utrecht, Ajax, PSV, Feyenoord, AZ.....

Verder nog 'n fototje van gisteren:
pi_31700817
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 13:41 schreef DarkShine het volgende:
Je zult blij zijn met zo'n dorps/club mongool!
Zo zijn we allemaal
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:44:28 #30
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31700928
Laten we maar hopen dat de volgende ronde MVV-Roda is.
Planning:
-
pi_31716977
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:44 schreef DarkShine het volgende:
Laten we maar hopen dat de volgende ronde MVV-Roda is.
Helaas, naar Willem II !
Niet onmogelijk in ieder geval.
pi_31727648
Willem II komt naar ons, maar idd niet onmogelijk. Dit MVV heeft bewezen dat ze de pot redelijk goed kunnen dicht gooien tegen betere tegenstanders en er dan af en toe toch nog uit kunnen komen via de snelle Ibad Muhamadu.
pi_31750356
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:09 schreef yurko het volgende:
Willem II komt naar ons, maar idd niet onmogelijk. Dit MVV heeft bewezen dat ze de pot redelijk goed kunnen dicht gooien tegen betere tegenstanders en er dan af en toe toch nog uit kunnen komen via de snelle Ibad Muhamadu.
Zeker tegen zijn oude club.

Ben eens benieuwd vanavond. Winnen we, ziet het er met 9 uit 3 héél goed uit voor de periode, met Omniworld uit en Top Oss als volgende wedstrijden.

Maar eerst eens winnen, verwacht een dikke 6000 man vanavond!
pi_31760628
MVV leeft weer. Leuk, mooie club .
pi_31760724
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:21 schreef Yeahinho het volgende:
MVV leeft weer.
.... voor zolang het duurt...
pi_31762290
Jullie A1 speelt morgen tegen ASWH A1. Leuk voor onze A1, een keer tegen MVV.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31771065
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 18:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

.... voor zolang het duurt...
Zolang we een beetje draaien, zal het zo blijven. Lijkt me niet meer dan logisch dat er na vier seizoen onderaan gestaan te hebben, minder beleving is. Toch waren er dan nog zo'n 2000-3000 toeschouwers.

Vanavond overigens een vreselijke wedstrijd, zo worden toeschouwers de Geusselt uitgejaagd(Jonker!!). Toch weer 6000 man, en mooie beelden op SBS6.
pi_31771111
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Jullie A1 speelt morgen tegen ASWH A1. Leuk voor onze A1, een keer tegen MVV.
Geen flauw idee hoe onze A-Jeugd draait, maar probleem is dat veel jongens die eigenlijk in de A zouden moeten spelen, al bij de beloftes meedraaien.

Laat even weten hoe het geweest is, als je er heengaat
pi_31771116
De sfeer is weer als vanouds, mooi om te zien!
That's all folks!
pi_31771230
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
De sfeer is weer als vanouds, mooi om te zien!
Klopt. Vanavond was er weer een mooie sfeeractie, was wat van te zien op SBS. Jammer dat het team het zo laat afweten, 3de thuiswedstrijd op rij dat we anti-voetbal gezien hebben..
pi_31789467
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef Afunados het volgende:

[..]

Geen flauw idee hoe onze A-Jeugd draait, maar probleem is dat veel jongens die eigenlijk in de A zouden moeten spelen, al bij de beloftes meedraaien.

Laat even weten hoe het geweest is, als je er heengaat
Nou, ik was zelf bij het 1e kijken, maar onze A1 heeft met 2-0 van jullie A1 gewonnen. Hoogst verrassend, al is jouw verklaring dan wel een oorzaak denk ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31833295
En weer een 8 voor van den Ban volgens VI.
Ongelofelijk hoe hij gegroeid is bij MVV.

Voor de rest een erg matige wedstrijd van MVV kant.
pi_31834261
Jonker moet gewoon eens leren dat ze thuis best wat aanvallender voetbal mogen spelen. Zelfs Hans Kraay jr. zijn vriendin ziet dit in:http://www.rodafanclubvoerendaal.nl/mvv.wmv

Vraag me niet waarom deze roda fans naar MVV komen kijken, maar ik denk dat ze gewoon eens die ouderwetse voetbal sfeer wilden proeven.
pi_31834508
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 12:12 schreef yurko het volgende:
Jonker moet gewoon eens leren dat ze thuis best wat aanvallender voetbal mogen spelen. Zelfs Hans Kraay jr. zijn vriendin ziet dit in:http://www.rodafanclubvoerendaal.nl/mvv.wmv

Vraag me niet waarom deze roda fans naar MVV komen kijken, maar ik denk dat ze gewoon eens die ouderwetse voetbal sfeer wilden proeven.
Haha, beetje vreemd indd..

Was echt weer een klote thuiswedstrijd, iedereen was zwaar teleurgesteld...

Volgende vrijdag dan maar winnen in Almere. Ik ga er heen, nieuw clubje moet ik wel ff bezoeken
pi_31835130
Die vriendin van Hans Kraaij jr.
  maandag 31 oktober 2005 @ 14:18:30 #46
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31837148
Dat was voorheen een fansite die al het nieuws kopieerde en plakte van andere fansites. Na veel kritiek is het een algemene voetbalsite geworden.

Dat gastje wat daar achter zit vertelt echter de grootste nonsens. Misschien dat men Vunki van Dutchtifo nog kent...
Planning:
-
pi_31837922
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:18 schreef DarkShine het volgende:
Misschien dat men Vunki van Dutchtifo nog kent...
Is dat die tim?
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:02:34 #48
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_31840102
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Is dat die tim?
Ja
Planning:
-
pi_31994120
Goede eerste helft gisteren, 2de helft was weer doodsaai. Wel leuk reisje gehad

Bovenaan 3de periode, als we Top thuis en Zwolle uit winnen is ie binnen.

Top moet goed te doen zijn, al vrees ik weer een zwakke wedstrijd. Winnen we, verwacht ik toch wel een 400-500 man in Zwolle
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:36:59 #50
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32091340
We pakken Top! En dan puntje in Zwolle, Emmen laat het afweten, dan hebben we die periode op zak!
Zwart-wit.
pi_32094719
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:36 schreef kayzie het volgende:
We pakken Top! En dan puntje in Zwolle, Emmen laat het afweten, dan hebben we die periode op zak!
Wordt iig druk donderdag. Er is inmiddels al voorverkoop gestart en ik hoor wederom van veel vrienden dat ze gaan donderdag. Ben benieuwd. 6000? 7000?

Als ze maar winnen, dan wordt de vrijdag erop een geweldige dag!!(iig de heenreis..)

Trouwens, gisteren is er op mvvmaastricht.nl een chatsessie gehouden met Serge v.d. Ban, hier staan alle vragen en antwoorden te lezen, wel aardig:
http://www.wyger.nl/usr/sjetchoice/serge.htm
  woensdag 9 november 2005 @ 10:07:42 #52
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32109948
Ja, ik verwacht zelf ook 7000 – 8000 man.
Ik hoor ook dat veel man gaan die normaal niet gaan. Dus het word zeker extra druk.
Ik ben ook present, op de Maastribune natuurlijk!
Zwart-wit.
  woensdag 9 november 2005 @ 10:36:25 #53
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32110572
Had een vrijkaartje voor morgen aangeboden gekregen, maar heb andere verplichtingen...
Planning:
-
  woensdag 9 november 2005 @ 11:23:18 #54
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32111969
niet aangenomen dus?
heb anders wel iemand die hem wil hebben!
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:36 schreef DarkShine het volgende:
Had een vrijkaartje voor morgen aangeboden gekregen, maar heb andere verplichtingen...
Zwart-wit.
pi_32116319
Ik hoop morgen een vervroegd 11e vd 11e feestje te vieren in de Geusselt. Tot nu toe heeft mijn aanwezigheid MVV altijd punten opgeleverd, dus ik heb er vertrouwen in.
pi_32119524
Volgens VI verwacht MVV morgen zo'n 7000 supporters. Heb er zin in, al is het maar te hopen dat de Belgische spoorwegen me niet in de steek laten
  woensdag 9 november 2005 @ 16:45:56 #57
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32120839
Ja, 7000 zal het ongeveer worden, maar ik hoop positief verrast te worden.
En nu hopen dat ze niet inkakken zoals de laatste thuiswedstrijden!
Zwart-wit.
pi_32120966
Emmen laat het trouwens niet afweten. We hebben de punten hard nodig in de strijd om het kampioenschap.

Ik gun MVV die periode wel, leuke club met een geweldige aanhang.
Hoi.
pi_32125590
quote:
Op woensdag 9 november 2005 16:54 schreef pekel het volgende:
Emmen laat het trouwens niet afweten. We hebben de punten hard nodig in de strijd om het kampioenschap.

Ik gun MVV die periode wel, leuke club met een geweldige aanhang. [afbeelding]
Merci

Jullie hebben de periode toch niet nodig, halen de play-offs sowieso...Maar zal toch wel spannend worden vlg week, als we allebei winnen dit weekend..
  donderdag 10 november 2005 @ 08:58:47 #60
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32139654
Vandaag is het de dag, werd wakker met allemaal tintelingen, mmh, eerst was het mijn vriendin die bezig was, maar toen we moesten opstaan, bleven de tintelingen! MVV!
Gisteravond kaartjes gehaald. Die jongen met die bril, die altijd onder bij de spelerstunnel staat, zei dat er al heel veel kaartjes waren verkocht, hij schatte dat het zo druk zou worden als tegen VVV. 8000 misschien wel?
Ik heb er zin in! Ibad is weer vol in training. Gelukkig, hij was ziek.
Zwart-wit.
pi_32141027
quote:
Op donderdag 10 november 2005 08:58 schreef kayzie het volgende:
Vandaag is het de dag, werd wakker met allemaal tintelingen, mmh, eerst was het mijn vriendin die bezig was, maar toen we moesten opstaan, bleven de tintelingen! MVV!
Gisteravond kaartjes gehaald. Die jongen met die bril, die altijd onder bij de spelerstunnel staat, zei dat er al heel veel kaartjes waren verkocht, hij schatte dat het zo druk zou worden als tegen VVV. 8000 misschien wel?
Ik heb er zin in! Ibad is weer vol in training. Gelukkig, hij was ziek.
Ass.commercieel manager, goede bekende van me.

Ibad er indd weer bij, Joas nu echter geblesseerd en zoals het lijkt er niet bij vanavond..

Neem voor het geval maar een wit zakdoekje mee , wil eindelijk weer eens goed en aantvallend voetbal zien in de Geusselt

Heb er zin in!!
  donderdag 10 november 2005 @ 10:47:42 #62
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32141796
Die Ass. commercieel manager moet wel snel Maastrichts leren praten!
Joas, jammer ja, die is in deze wedstrijd altijd lekker fel en was heel goed bezig de afgelopen tijd.
We staan gedeeld 1e en jij komt met witte zakdoekjes aan? Neem liever je sjerp mee.
Maar het word geweldig! Spanning is overal te snijden! Voorschot op de 11e van de 11e?
Zwart-wit.
pi_32142018
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:47 schreef kayzie het volgende:
Die Ass. commercieel manager moet wel snel Maastrichts leren praten!
Joas, jammer ja, die is in deze wedstrijd altijd lekker fel en was heel goed bezig de afgelopen tijd.
We staan gedeeld 1e en jij komt met witte zakdoekjes aan? Neem liever je sjerp mee.
Maar het word geweldig! Spanning is overal te snijden! Voorschot op de 11e van de 11e?
Hij komt uit Horst, vandaar..

Dat van die zakdoekjes was natuurlijk onzin, al hoop ik dat de vele supporters vanavond eindelijk weer eens een goede thuiswedstrijd te zien krijgen. Vorige week tegen Omniworld was de eerste helft erg goed, thuis heb ik dat allang niet gezien(zenuwen?)
  donderdag 10 november 2005 @ 11:18:21 #64
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32142629
Mmh, misschien te graag willen. Kan van alles zijn. Maar inderdaad, thuis zijn de toeschouwers nog niet echt verwend. Maar er lekker invliegen en zo kan geen kwaad. Paar steekpasses van Drazen Brncic, acties van Ibad, de rust van Luijpers en de reddingen van v.d. Ban, wat kan er mis gaan?
Zwart-wit.
pi_32145816
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:18 schreef kayzie het volgende:
Mmh, misschien te graag willen. Kan van alles zijn. Maar inderdaad, thuis zijn de toeschouwers nog niet echt verwend. Maar er lekker invliegen en zo kan geen kwaad. Paar steekpasses van Drazen Brncic, acties van Ibad, de rust van Luijpers en de reddingen van v.d. Ban, wat kan er mis gaan?
That's the spirit!

Grote drukte trouwens ook bij voorverkoop en er wordt zelfs door enkelen mensen binnen MVV verwacht dat we de 8000 over zullen gaan vanavond

En nu de trein in en op naar Mestreech
pi_32145982
En nog wat interessant transfernieuws:

Charlie van den Ouweland wordt verhuurd
Roda-speler Charlie van den Ouweland maakt naar alle waarschijnlijkheid het seizoen af bij MVV of FC Den Bosch.

De middenvelder komt in Kerkrade nauwelijks aan spelen toe. Van den Ouweland maakte deze zomer de overstap van FC Den Bosch naar Roda. Maar trainer Huub Stevens ziet voor de 24-jarige speler voorlopig geen rol weggelegd. Roda weigert Van den Ouweland vooralsnog te verkopen, maar staat open voor het verhuren van de middenvelder.

Bron L1
pi_32146096
Z'n oude clubje Den Bosch komt eerder in aanmerking denk ik.
That's all folks!
  donderdag 10 november 2005 @ 14:03:26 #68
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32147304
Ja, ik had het ook al gelezen, zou wel een versterking zijn denk ik.
Maar of hij voor ons kiest, is maar de vraag.
We wachten het af!
Zwart-wit.
pi_32153916
quote:
Op donderdag 10 november 2005 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Z'n oude clubje Den Bosch komt eerder in aanmerking denk ik.
Denk het ook, hoewel we met onze smalle selectie hem best goed kunnen gebruiken.

En nu naar 't stadion
pi_32154290
Ik hoop dat Charlie voor ons kiest .

Succes vanavond, dat TOP maar op haar plaats gezet moge worden .
pi_32163546
Wat een drama wederom

Ik snap die Jonker echt niet, Carraciolo erin als 5de middenvelder, met Gommans alleen voorin? Dat kan natuurlijk nooit op een doelpunt resulteren...

Had met mijn groepje reis naar Zwolle al min of meer geregeld, nu wordt het dus gewoon in Gent blijven..

Wat een teleurstelling
pi_32164572
Bedankt voor de periode.
Hoi.
  vrijdag 11 november 2005 @ 09:21:50 #73
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32171292
Ik ben niet blij. Helemaal niet blij.
Zwart-wit.
pi_32205090
en weer wordt het thuis publiek getrakteerd op een super saaie wedstrijd. Top wilde niet voetballen en de mannen van MVV waren weer eens geinstrueerd om maar vooral niet met meer dan 2 man tegelijk te gaan aanvallen. Gommans die in z'n eentje voorin staat en dan ook nog het meest opvalt door zijn vededigende acties en zijn aannames en kaats acties die het nivo 2e klasse nog niet eens ontstijgen.

Ik weet dat MVV geen team heeft dat makkelijk kan meedraaien in de top van de eerste divisie, maar tegen dit Top in een thuiswedstrijd voor 7500 man moet je er gewoon vol voor gaan.
  maandag 14 november 2005 @ 09:35:27 #75
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32251750
Tja, ik kan er niks aan doen, maar MVV is nog niet in staat om een wedstrijd te beslissen. Het niveau is nog niet daar. Maar dat komt vanzelf! En dan word zo een ploeg als TOP makkelijk verslagen.
Zwart-wit.
pi_32252902
Ik denk dat dat weinig met MVV te maken heeft, meer met de intenties waarop gespeeld wordt. Ik hoor van vele kanten dat Jonker zijn spelers opgedragen heeft iig "niets weg te geven", en met Carraciolo als vijfde middenvelder gaan spelen zegt me eigenlijk ook genoeg. Met een beetje lef stonden we zeer zeker nog hoger dan nu én waren een groot deel van de supporters(waaronder ik) ook eens tevreden..
  maandag 14 november 2005 @ 11:07:26 #77
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32253396
Het is toch niet vreemd dat een trainer zegt niets weg te geven, dat zou ik spelers elke wedstrijd willen meegeven.
En we hebben kansen gecreeerd, maar ze gingen er niet in, dat is domme pech en niet de schuld van Jonker.
En door die defensieve manier van spelen hebben we ook vaker punten gescoord, vooral in lastige uitwedstrijden! En daarom weet ik dat we tegen Zwolle weer voor punten kunnen gaan. Vorige jaren wist ik al zeker dat we zouden verliezen, nu heb ik hoop!
Zwart-wit.
pi_32257514
Ik hoopte dat ze de periode zouden halen omdat ze dan al zeker zouden zijn van de play offs. Hierdoor zouden ze veel vrijer kunnen gaan voetballen, je hebt de punten dan iig niet meer nodig om de play offs te halen. Het gevaar is echter wel dat je dan niet meer echt iets hebt om voor te spelen.
  maandag 14 november 2005 @ 14:15:33 #79
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32257708
Tja, dat wel, maar het is geen ramp. Langzaam groeien zoals nu dan zijn we over een jaar serieuze tegenstand voor de top!
Zwart-wit.
  dinsdag 15 november 2005 @ 16:30:28 #80
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32289206
Zwolle gaat eraan!
Zwart-wit.
pi_32606323
MVV supporters tonen zich een slecht verliezer
MAASTRICHT Zaterdag 26 November 2005 11:26 uur

Direct na de wedstrijd is de Haarlem selectie betrokken geraakt bij een vechtpartij, toen Maastrichtse aanhangers wraak zochten op Arnoud van Toor (foto). Enkele Haarlem spelers liepen rake klappen op.

Eind januari van dit jaar liep MVV speler Michel Kruijer een zware knieblessure op na een onbesuisde charge van Haarlem speler Arnoud Van Toor. De toenmalige reserve aanvoerder scheurde zowel de laterale banden, als de voorste kruisband van zijn knie volledig af. De IJmuidenaar in Limburgse dienst maakte pas afgelopen weel zijn rentree bij Jong MVV.

Kennelijk verweet het Maastrichtse publiek Van Toor het gebrek aan schotvaardigheid van hun ploeg. De speler werd aan één stuk door uitgefloten. Door zijn treffer (de gelijkmaker), vlak na rust, werd Van Toor er niet geliefder op bij de MVV aanhang. Uiteindelijk verloor hun club toen Achmed Ahahaoui de tweede kans van de wedstrijd voor Haarlem opnieuw promoveerde tot een doelpunt.
Frustraties en boosheid deden een deel van de Maastrichtenaren besluiten een frontale aanval op de Noord Hollanders te plaatsen, juist op het moment dat zij de spelersbus in wilden stappen.

Ondanks het noodweer en de vele files overnachten de selectie niet in Maastricht, zoals eerder gepland. Maar op aanraden van de politie keerde men huiswaarts. Geschrokken, maar blij met de overwinning.
  maandag 5 december 2005 @ 09:17:13 #82
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32827959
Nou, lucky overwinning op Dordrecht, niet slecht.
Die punten hadden we hard nodig om 8ste te blijven. Maar we hebben wel een wedstrijd meer gespeeld.
Nu op naar AGOVV!
Zwart-wit.
  woensdag 7 december 2005 @ 14:17:03 #83
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32890566
Overmorgen pakken we AGOVV!
Zwart-wit.
  woensdag 7 december 2005 @ 14:18:37 #84
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32890605
AAARGGGGHH een MVV topic !
Had ik niet eens gezien _0_ Machtig !

Idd vrijdag gaat AGOVV eraan !
* Nu al verkozen tot kutste FOK! user van 2006 *
pi_32890750
MVV heeft dit seizoen de smaak redelijk te pakken.... gaan ze de nacompetitie halen ??

Ik ben niet echt fan, maar wel volger van MVV, omdat mijn ouders uit M'tricht komen
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  woensdag 7 december 2005 @ 14:27:26 #86
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_32890840
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:24 schreef dndiek het volgende:
MVV heeft dit seizoen de smaak redelijk te pakken.... gaan ze de nacompetitie halen ??

Ik ben niet echt fan, maar wel volger van MVV, omdat mijn ouders uit M'tricht komen
Nee denk het niet, omdat Top Oss een periode gepakt heeft.
  woensdag 7 december 2005 @ 15:29:26 #87
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_32892799
Play-off!
Mmh, vorige periode hadden we moeten pakken...
Maar het wordt nu knokken voor plaats 8 met De Graafschap en bv. AGOVV.
Zwart-wit.
pi_32896893
Join the group sr_firewire

Play-off verwacht ik ook niet. Het lijkt er ook op dat MVV, met haar veel te behoudend voetbal, dit zelf ook niet wil en men zeer tevreden is met een plekje in het linkerrijtje aan het einde van het seizoen. Uit spelen we eigenlijk altijd voor het gelijkspel, de wil om te winnen zie ik niet vaak.

En zeker nu met de vele blessures gaan we niet veel punten pakken de komende wedstrijden, vrees ik..

Vrijdag trouwens misschien nog naar Apeldoorn, zal op het laatste moment beslist worden..
pi_32898648
Verdedigend is MVV nog redelijk in staat om wat blessures op te vangen (zeker nu Kruijer op de weg terug is), maar op het middenveld kunnen ze niet zonder Brncic of Mans en voorin eigenlijk niet zonder Ibad.

Daarom ben ik er ook nog niet zo zeker van dat MVV de play offs gaat halen. Als de gehele selectie fit blijft hebben ze iig de potentie ervoor.
  donderdag 15 december 2005 @ 15:48:35 #90
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_33104144
Tja, morgen de Graafschap. Hoop op een goed resultaat. Punten morgen blijven in de Geusselt, alledrie!
Zwart-wit.
pi_33132689
Spelersgroep is bijna weer geheel fit, dus ben benieuwd. Zolang het maar niet weer zo saai wordt
pi_33133164
Ik geloof alleen dat Serge de wedstrijd vanavond nog niet haalt.
  vrijdag 16 december 2005 @ 16:34:13 #93
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_33137873
Mmh, Andries zou vandaag bepalen of Serge het niet haalt, maar ik weet niet of het gaat lukken. ach, gewoon geen risico nemen, is hij tenminste tegen Willem 2 zeker van de partij!
Nog maar een paar uurtjes!
Zwart-wit.
pi_33158460
een 1-0 overwinning is netjes...
pi_33160693
Yep, en eindelijk weer eens een leuke thuiswedstrijd gezien.

Dus lekker aanvallen in het vervolg
pi_33209697
hey Afunados, jij schijnt meer te weten over het bemachtigen van kaartjes bij Barcelona?
ik ga daar namelijk heen voor Barca- Chelsea (althans.. de tickets zijn geboekt, nu de kaartjes nog)
Life sucks
pi_33212199
Morgen tegen Willem II. Ik verwacht het eigenlijk niet, maar dr zou wel eens een verrassing kunnen komen. Willem II speelt als een vaatdoek en MVV presteert niet slecht.

Wie weet, wie weet...
I spoke proper England since I was a children.
pi_33212255
quote:
Op maandag 19 december 2005 01:55 schreef mr.marcus het volgende:
hey Afunados, jij schijnt meer te weten over het bemachtigen van kaartjes bij Barcelona?
ik ga daar namelijk heen voor Barca- Chelsea (althans.. de tickets zijn geboekt, nu de kaartjes nog)
Klopt, vorig jaar geweest.

Maar mail even naar het mail-adres in mijn profiel, dan help ik je verder

[ Bericht 5% gewijzigd door Afunados op 19-12-2005 10:45:13 ]
pi_33212284
quote:
Op maandag 19 december 2005 10:22 schreef Reneuh het volgende:
Morgen tegen Willem II. Ik verwacht het eigenlijk niet, maar dr zou wel eens een verrassing kunnen komen. Willem II speelt als een vaatdoek en MVV presteert niet slecht.

Wie weet, wie weet...
Gezien het spel van afgelopen vrijdag hebben we zeker wel een kansje.

Willem II zonder veel spelers en de prioriteit ligt daar lijkt me ook niet in de beker. MVV volledig fitte selectie, maar het blijft altijd afwachten wat we te zien krijgen..

Helaas kan ik er niet bijzijn, en zal ik vanuit België het dus maar met de radio/telefoon moeten doen..
pi_33213185
Ik denk idd dat MVV nu zeker een kans heeft tegen Willem II. MVV heeft dit jaar al vaker bewezen dat ze kwalitatief betere ploegen goed kunnen aanpakken met gevaarlijke counters.
@Afunados; veel plezier met luisteren naar L1's John de Banier (ik geloof toch dat die man zo heet die meestal MVV verslaat.)
  maandag 19 december 2005 @ 13:02:39 #101
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_33215099
Morgen word het knallen tegen Willem II. Ik denk dat het kan, maar ja, we zien wel. Hopen op veel sfeer en sfeeracties. Ik ben behoorlijk gespannen...
Zwart-wit.
  maandag 19 december 2005 @ 15:21:03 #102
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_33217799
Op welke tribune ligt het uitvak eigenlijk?
[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 19 december 2005 @ 15:47:32 #103
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_33218439
Op de Baron... Tegenover de sfeertribune van us matadoren.
Zwart-wit.
  maandag 19 december 2005 @ 15:53:46 #104
14509 reem
pi_33218603
is dat de noordtribune bij de stadionweg?
[b]@RemiLehmann[/b]
  maandag 19 december 2005 @ 16:24:07 #105
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33219097
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:53 schreef reem het volgende:
is dat de noordtribune bij de stadionweg?
Jup
pi_33220123
quote:
Op maandag 19 december 2005 11:23 schreef yurko het volgende:
Ik denk idd dat MVV nu zeker een kans heeft tegen Willem II. MVV heeft dit jaar al vaker bewezen dat ze kwalitatief betere ploegen goed kunnen aanpakken met gevaarlijke counters.
@Afunados; veel plezier met luisteren naar L1's John de Banier (ik geloof toch dat die man zo heet die meestal MVV verslaat.)
Ja, dat is hem. Gezellig met mijn Belgische vrienden naar L1 luisteren Jij/jullie ook veel plezier in het stadion, hopelijk worden we niet helemaal weggespeeld morgen, verwachting van iedereen is namelijk zó hoog..

Tot in de stad rond de kerst ergens
pi_33220266
quote:
Op maandag 19 december 2005 15:21 schreef reem het volgende:
Op welke tribune ligt het uitvak eigenlijk?
Met hoevelen komen jullie? Als het tegen de 500 is, zou best kunnen dat jullie de gehele tribune krijgen..
  maandag 19 december 2005 @ 17:33:08 #108
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33220597
Beide maar stunten in de beker en dan...?
Planning:
-
pi_33220712
Willem II moet wel te doen zijn. Die ploeg draait totaal niet op dit moment, dus ik acht MVV wel tot een stunt in staat. Zeker omdat Willem II nu wel wat anders aan het hoofd heeft dan de beker.
pi_33220865
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:33 schreef DarkShine het volgende:
Beide maar stunten in de beker en dan...?
Als we morgen winnen, hoop ik voor het eerst in mijn leven op Roda overwinning van Roda
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:46:27 #111
14509 reem
pi_33245160
quote:
Op maandag 19 december 2005 17:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende: Zeker omdat Willem II nu wel wat anders aan het hoofd heeft dan de beker.
aan de ene kant is dat het enige wat er nog te halen valt voor Willem II dit jaar.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_33247237
Wij komen met 500 man die kant op!
Wordt gezellig, maak er een mooie wedstrijd van
Tilburg Boven Alles
pi_33259387
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:07 schreef TilburgCasual het volgende:
Wij komen met 500 man die kant op!
Wordt gezellig, maak er een mooie wedstrijd van
Niet zo best he

Erg leuk, we verdienen wel weer een succesje!

Kan niet wachten op de loting. Laat de topclubs(of Roda) maar komen!!
  dinsdag 20 december 2005 @ 23:02:41 #114
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33261130
Dikverdiende felicitatie van mij!

Nu hopen dat wij erdoor komen, en dan eindelijk weer een Zuid-Limburgse clash!
Planning:
-
pi_33261682
ik hoop op psv - mvv
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_33261983
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:17 schreef EminemRulezz het volgende:
ik hoop op psv - mvv
Zou wel leuk zijn. Zeker bomvol uitvak, alleen vrij kansloos van onze kans.

Aan de ene kant lijkt het me heel gaaf weer eens met een een duizend Maastrichtenaren naar een grote club te trekken. Thuis in een vol stadion is natuurlijk ook aardig, plus het feit dat je misschien een piepklein kansje maakt
pi_33262012
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:02 schreef DarkShine het volgende:
Dikverdiende felicitatie van mij!

Nu hopen dat wij erdoor komen, en dan eindelijk weer een Zuid-Limburgse clash!
Doe jullie best morgen
pi_33262778
MVV
pi_33265672
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:46 schreef reem het volgende:

[..]

aan de ene kant is dat het enige wat er nog te halen valt voor Willem II dit jaar.
Nu niet meer dus. Willem II
  woensdag 21 december 2005 @ 08:59:17 #120
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33266539
Wat een wedstrijd was het gisteren ! Heb genoten, en het was nog eens dik verdiend ook ! De enige speler die ik nog een beetje erboven uit vond steken bij w2 was Hadouir, maar voor de rest...... En nu hopen op een mooie loting. Alles behalve Helmond
  woensdag 21 december 2005 @ 09:45:18 #121
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_33267094
-SR- op het forum van mvvmaastricht.nl en sr_firewire op fokzine.... haha, got you!
heerlijke wedstrijd idd, sfeer was goed. wedstrijd nog beter!
Zwart-wit.
  woensdag 21 december 2005 @ 09:47:10 #122
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33267128
quote:
Op woensdag 21 december 2005 09:45 schreef kayzie het volgende:
-SR- op het forum van mvvmaastricht.nl en sr_firewire op fokzine.... haha, got you!
heerlijke wedstrijd idd, sfeer was goed. wedstrijd nog beter!
Got you ? Gebruik overal deze naam En ja dat ben ik ja
Waar zat je gisteren ? Toevallig F Boschpoort ?
  woensdag 21 december 2005 @ 09:51:27 #123
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_33267183
Nee, vak C Angelside, net onder de trom. MVV d'n Ierste aangenaam.
Op de Bosch was het wel even hommeles he. Er was gister niks meer gebeurd verder
Zwart-wit.
  woensdag 21 december 2005 @ 10:03:04 #124
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33267347
quote:
Op woensdag 21 december 2005 09:51 schreef kayzie het volgende:
Nee, vak C Angelside, net onder de trom. MVV d'n Ierste aangenaam.
Op de Bosch was het wel even hommeles he. Er was gister niks meer gebeurd verder
Ja dat was vak F
Was wel mooi, ben zelf mijn 2 aanstekers en flink wat kleingeld kwijtgeraakt . Die prullenbak die uit het Willem II vak werd gegooid en daarna terug werd gesmeten, whahaha.

Maar goed, laten we het maar over de wedstrijd hebben. Wat een feest !
  woensdag 21 december 2005 @ 10:10:17 #125
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_33267464
Ik heb het alleen uit de verte kunnen zien. Maar het leek rustig.
De wedstrijd, tja, briljant. WEl geluk dat Willem 2 niet meer csoorde, maar wij hadden ook zo onze kansen dacht ik zo. Op de lat (weer Winkens he). Die 3e goal was briljant!
Zwart-wit.
  woensdag 21 december 2005 @ 10:14:37 #126
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33267536
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:10 schreef kayzie het volgende:
Ik heb het alleen uit de verte kunnen zien. Maar het leek rustig.
De wedstrijd, tja, briljant. WEl geluk dat Willem 2 niet meer csoorde, maar wij hadden ook zo onze kansen dacht ik zo. Op de lat (weer Winkens he). Die 3e goal was briljant!
Ja leek het rustig Was wel ff onrustig hoor Dan heb je die Ola prullenbak ook niet uit het Willem II vak zien vliegen richting Boschpoort ?

Ja idd, en nog een aantal briljante reddingen van Serge na de 3-1 _0_ Alle krediet naar Jonker.
pi_33271315
quote:
Op woensdag 21 december 2005 10:14 schreef sr_firewire het volgende:

Alle krediet naar Jonker.
Zo moet íe gewoon wekelijk spelen. Hopelijk krijgt hij dat nu eindelijk eens door(tegen DG werd het aanvallend voetbal ook al beloond).

Hier wat foto's:

Loting wordt spannend donderdag!
pi_33271365
Ik hoop op MVV-PSV of andersom
pi_33272410
Wat een wedstrijd gisteren. Ze kwamen lekker fris en aanvallend uit de startblokken en het werd ook nog eens beloond met een vroege goal. Zelfs na de redelijk onverwachte tegen goal had ik nooit het gevoel dat het fout kon gaan en dat is een gevoel dat ik al lang niet meer heb gehad bij MVV. Willem II kon alleen in het begin van de 2e helft laten zien dat ze een ploeg uit de eredivisie zijn. Hadouir was idd hun gevaarlijkste man. Nu maar hopen op Roda, PSV of Ajax.
  woensdag 21 december 2005 @ 13:25:59 #130
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33272474
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:53 schreef dndiek het volgende:
Ik hoop op MVV-PSV of andersom
Doe mij maar MVV-Roda

Maar dan moeten wij een serieuze stunt uithalen vanavond!
Planning:
-
pi_33272955
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef Afunados het volgende:

[..]

Zo moet íe gewoon wekelijk spelen. Hopelijk krijgt hij dat nu eindelijk eens door(tegen DG werd het aanvallend voetbal ook al beloond).

Hier wat foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Loting wordt spannend donderdag!
Die spreuk op het spandoek doet toch wel aardig 'Fortuna' aan, om het zo maar te zeggen.

Verder wel een puike prestatie gisteren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 21 december 2005 @ 13:58:12 #132
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33273372
Ja ok, van dat doek klopt wel, had net ook al discussie met een Fortunees. Maar ja, Fortuna doet er niks mee met die spreuk, heb er nog nooit een doek van gezien. En het Fortuna Noa Veure schalt ook allang niet meer door de speakers...
pi_33273397
quote:
Op woensdag 21 december 2005 13:41 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Die spreuk op het spandoek doet toch wel aardig 'Fortuna' aan, om het zo maar te zeggen.

Verder wel een puike prestatie gisteren.
Klopt, maar in principe schreeuwen en zingen wij dat ook regelmatig tijdens de wedstrijd.

AZ lijkt me trouwens ook wel leuk als tegenstander. Perez terug in de Geusselt
  woensdag 21 december 2005 @ 14:04:02 #134
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_33273522
Perez! Echt wel! Was toen al een grandioze speler. Samen met Emerson. Mooie tijden. Herleefden gisteravond weer even.
Zwart-wit.
  woensdag 21 december 2005 @ 14:12:47 #135
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33273737
Waar is Emerson gebleven ?????
pi_33274238
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef sr_firewire het volgende:
Ergens in Duitsland geloof ik. Of misschien is hij intussen alweer gestopt..
  woensdag 21 december 2005 @ 14:41:23 #137
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33274574
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ergens in Duitsland geloof ik. Of misschien is hij intussen alweer gestopt..
Klopt hij heeft voor Uerdingen gespeeld, ma das toch al 2 jaar geleden
  woensdag 21 december 2005 @ 14:44:03 #138
127112 kayzie
ongezouten inpeperen
pi_33274652
Hij speelt bij FC Union Berlin. Althans vorig jaar dacht ik nog wel.
Luiz Firmino Emerson ,de naam alleen al...
Zwart-wit.
pi_33274679
quote:
Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef yurko het volgende:
Wat een wedstrijd gisteren. Ze kwamen lekker fris en aanvallend uit de startblokken en het werd ook nog eens beloond met een vroege goal. Zelfs na de redelijk onverwachte tegen goal had ik nooit het gevoel dat het fout kon gaan en dat is een gevoel dat ik al lang niet meer heb gehad bij MVV. Willem II kon alleen in het begin van de 2e helft laten zien dat ze een ploeg uit de eredivisie zijn. Hadouir was idd hun gevaarlijkste man. Nu maar hopen op Roda, PSV of Ajax.
Hadouir de beste Dat vond ik een van de grootste frikadellen gisteren. Wat speelden we kut. Een verdiende overwinning van MVV. Er was wel een lekker sfeertje in het uitvak. Lekker vuilnisbakken over en weer gooien. Dat hek zat trouwens goed op slot. Ik had wel verwacht dat er doorheen gebroken zou worden. Enfin, veel succes nog in de rest van het bekertoernooi.
  woensdag 21 december 2005 @ 14:50:31 #140
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33274871
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:44 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Hadouir de beste Dat vond ik een van de grootste frikadellen gisteren. Wat speelden we kut. Een verdiende overwinning van MVV. Er was wel een lekker sfeertje in het uitvak. Lekker vuilnisbakken over en weer gooien. Dat hek zat trouwens goed op slot. Ik had wel verwacht dat er doorheen gebroken zou worden. Enfin, veel succes nog in de rest van het bekertoernooi.
Was jij diegene die een aansteker op zn hoofd kreeg (a)

Maaruhm ik vond Hadouir gisteren ook als enige een beetje niveau halen hoor.

En idd Luiz Firmini Emerson, zn naam alleen al. Pele in het zuur !
pi_33275427
Nee, ik stond niet bij dat hek. Dat is meer iets voor pubers. Ik had een mooi uitzicht op die gast die de hele tijd zijn blote bast liet zien.

Ikzelf vond Féher de enige die nog enig niveau haalde. Die acties van Hadouir mislukten allemaal. Vooral dat lobje was volledig misplaatst.
  woensdag 21 december 2005 @ 20:29:46 #142
14509 reem
pi_33286250
Grote fuck you richting de MVV mietjes die het nodig vonden om met 40 man een groep van 8 onschuldige Willem II supporters aan te vallen...
[b]@RemiLehmann[/b]
  woensdag 21 december 2005 @ 21:53:58 #143
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33289430
quote:
Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef reem het volgende:
Grote fuck you richting de MVV mietjes die het nodig vonden om met 40 man een groep van 8 onschuldige Willem II supporters aan te vallen...
..... is helemaal niks gebeurd man aanstellert. Heb van beide kanten al gepolst of er na de wedstrijd iets was gebeurt, NEE was het antwoord.
  woensdag 21 december 2005 @ 23:51:18 #144
14509 reem
pi_33294235
Wat een onzin zeg, dat heb ik toch met mijn eigen ogen gezien.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_33294302
quote:
Niet huilen
  woensdag 21 december 2005 @ 23:53:35 #146
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33294308
quote:
Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef Afunados het volgende:

[..]

Laat mij er effe buiten
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_33297247
quote:
Op woensdag 21 december 2005 23:53 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Laat mij er effe buiten
Hehe

Over wat na de wedstrijd is gebeurd weet ik voorlopig weinig, maar na de wedstrijd "vrij" rondlopen is tegenwoordig nogal riskant..
  donderdag 22 december 2005 @ 02:06:02 #148
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33297267
quote:
Op donderdag 22 december 2005 02:04 schreef Afunados het volgende:

[..]

Hehe
quote:
Over wat na de wedstrijd is gebeurd weet ik voorlopig weinig, maar na de wedstrijd "vrij" rondlopen is tegenwoordig nogal riskant..
Heb er nooit problemen mee gehad bij jullie
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_33297349
quote:
Op donderdag 22 december 2005 02:06 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

[..]

Heb er nooit problemen mee gehad bij jullie
Klopt, maar HK is tegenwooridg(sinds een paar maanden) weer actief, veel nieuwe gezichten en wekelijks wel iets aan de hand.
  donderdag 22 december 2005 @ 02:27:00 #150
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33297535
quote:
Maar de W2 fans liepen natuurlijk als lieverdjes totaal niet provocerend rond...
Planning:
-
  donderdag 22 december 2005 @ 02:32:02 #151
14509 reem
pi_33297583
Hey ik zeg niet dat er bij Willem II geen klootzakken rondlopen, die kneuzen die in het stadion probeerden het hek te forceren kunnen mij bijvoorbeeld geen zak schelen, maar de groep die gepakt is op het station was helemaal niet op zoek naar ruzie, die wilden gewoon graag de laatste trein naar huis hebben...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_33300697

vs.

??
pi_33300710

Nog mooi fototje van afgelopen vrijdag..
  donderdag 22 december 2005 @ 10:03:48 #154
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33300793
quote:
Op donderdag 22 december 2005 09:59 schreef Afunados het volgende:
[afbeelding]

vs.

??
Planning:
-
  donderdag 22 december 2005 @ 10:05:15 #155
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33300840
Bij mij zaten 8 ME ers in de trein om half 11, dus het zou kunnen zijn dat iedereen al afgetaaid was van de politite. Beetje vreemde actie, maar goed. Het is de laatste tijd heel vaak raak bij de Geusselt ja. En als er dan onschuldige mensen aangevallen worden is dat wel triest.
  donderdag 22 december 2005 @ 12:15:53 #156
14509 reem
pi_33304191
Ik had de trein van tien voor 11, en op dat moment was er geloof ik alleen nog politie rond het stadion.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_33319673
Prachtige foto's:

donderdag 22 december 2005 @ 20:34:38 #158
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33319739
Ben gespannen voor de loting :S Iets zegt me dat we Grunn uit trekken....
  vrijdag 23 december 2005 @ 09:41:09 #159
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33336939
Succes in Alkmaar dan maar!
Planning:
-
pi_33338927
Idd, veel succes, en we zien elkaar wel in de halve finales
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_33341156
Geen derby

En uit naar AZ is echt kansloos. Nee, niet tevreden
  vrijdag 23 december 2005 @ 15:36:56 #162
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33345743
Afunados, een Limburgs onderonsje in de Kuip dan?
Planning:
-
pi_33360468
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 15:36 schreef DarkShine het volgende:
Afunados, een Limburgs onderonsje in de Kuip dan?
Haha, mijn hoop is de Gatorade Cup van volgens seizoen
  zaterdag 24 december 2005 @ 00:48:26 #164
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33360517
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 00:46 schreef Afunados het volgende:

[..]

Haha, mijn hoop is de Gatorade Cup van volgens seizoen
Dit seizoen zien we elkaar idd niet meer, maar de derby in de Kuip zou wel kick zijn!
Planning:
-
pi_33367641
quote:
Jankerd.

Tilburgers aanvallen is altijd een goede zaak.
pi_33368442
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 12:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jankerd.

Tilburgers aanvallen is altijd een goede zaak.
Vanavond 18:00 Willem II Stadion.
pi_33369684
  zondag 1 januari 2006 @ 18:11:11 #168
43497 Afunados
Get Therapy
pi_33606119
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:59:03 #169
43497 Afunados
Get Therapy
pi_33660261
MVV ruilt ene Belgische keeper in voor andere

3/1/2006 10:43

Na een half seizoen vertrekt Bart Deelkens al weer bij MVV. De Belgische doelman wist in Maastricht geen basisplaats te bemachtigen.
Deelkens kwam afgelopen zomer over van Westerlo. De 27-jarige keeper keert na vijf wedstrijden terug naar België waar hij gaat spelen voor Sint Truiden.

De plaats van Deelkens wordt ingenomen door een andere Belg: Dimitri Habran (30). Deze keeper stond tijdens de eerste seizoenshelft onder de lat bij het Griekse Doxa Drama. Hij keepte daarvoor bij Standard Luik, KV Mechelen en KV Oostende.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:31:38 #170
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33661359
Habran

Nog te zien in dit filmpje van KVM's voorlopig laatste 1ste klasse match...
Planning:
-
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:37:26 #171
43497 Afunados
Get Therapy
pi_33661542
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:31 schreef DarkShine het volgende:
Habran

Nog te zien in dit filmpje van KVM's voorlopig laatste 1ste klasse match...
Filmpje werkt hier niet. Kan 'ie er wat van? Vind het eigenlijk wel vreemd dat een keeper met toch de nodige ervaring zoals hij, ervoor kiest 2de keeper bij MVV te worden..
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:38:22 #172
43497 Afunados
Get Therapy
pi_33661561
Donderdag speelt MVV trouwens een oefenmatch tegen Lierse. Wel een aardig affiche
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:39:29 #173
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33661596
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef Afunados het volgende:
Donderdag speelt MVV trouwens een oefenmatch tegen Lierse. Wel een aardig affiche
Vrijdag toch ?
pi_33661598
quote:
Jullie hadden het hier toch laatst over Emerson. Nou, die is nou op stage bij Lierse.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:39:59 #175
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33661610
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Jullie hadden het hier toch laatst over Emerson. Nou, die is nou op stage bij Lierse.
Emerson Luiz Firmino ? Denk het niet hoor...
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:48:14 #176
43497 Afunados
Get Therapy
pi_33661846
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Vrijdag toch ?
Donderdag
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Echt? Zou wel gaaf zijn hem eens terug aan het werk te zien
pi_33661880
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef sr_firewire het volgende:

[..]

Emerson Luiz Firmino ? Denk het niet hoor...
Is het niet deze dan?
quote:
Twee nieuwe spelers mogen zich bewij-
zen bij Lierse: de Nederlander Mohamed
Elberkani en de Braziliaan Emerson. El-
berkani is een 23-jarige flankspeler en
geen onbekende voor René Trost. De spe-
ler is eigendom van Roda, waar Trost
hulptrainer was. Emerson is een spits
van 32 jaar die onder meer vier seizoe-
nen bij MVV speelde. De twee spelers
blijven een week op proef.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:51:11 #178
43497 Afunados
Get Therapy
pi_33661917
Jawel. Tof hem weer te zien donderdag
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:51:12 #179
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33661918
WTF, idd ! Dan zien we hem aan het werk in de Geuselt !
  dinsdag 3 januari 2006 @ 16:55:05 #180
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33664189
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:37 schreef Afunados het volgende:

[..]

Filmpje werkt hier niet. Kan 'ie er wat van? Vind het eigenlijk wel vreemd dat een keeper met toch de nodige ervaring zoals hij, ervoor kiest 2de keeper bij MVV te worden..
Weet niet wat ik daar nog van moet zeggen. Het KVM van destijds was niet echt hoogstaand, men was toen al in vereffening...

Weet wel nog dat hij publiekslieveling was!
Planning:
-
  dinsdag 3 januari 2006 @ 16:56:08 #181
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33664232
quote:
Come on Trost!
Planning:
-
pi_33683654
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:50 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Is het niet deze dan?
[..]
Lierse haalt even wat toppertjes binnen.

Habran is een opvallende naam om als GGD-club op de bank te hebben.
  woensdag 4 januari 2006 @ 09:49:24 #183
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33685839
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 16:56 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Come on Trost!
Al verliezen we met 0-5, zolang we er volgende week tegen Eindhoven maar weer staan
Heb er zin in Bijna al net zoveel punten als vorig seizoen ! Volgens mij hadden we er toen 42, kan dat ?
pi_33685913
Habran, de man bij KV Oostende vorig jaar. De terugronde keepte hij werkelijk fenomenaal en zorgde er bijna voor dat KVO erin bleef. Een echte spektakelkeeper.
  woensdag 4 januari 2006 @ 09:56:08 #185
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33685936
Dan zal Habran volgend seizoen wel onze eerste keeper worden denk ik. Maar wat deed die gast bij die griekse club Drama nogiets ?? Is hij in Belgie verguisd door zijn 3 rode kaarten of was dat een persoonlijke keuze ?
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:09:54 #186
43497 Afunados
Get Therapy
pi_33687624
Hij zal volgend seizoen inderdaad eerste keeper worden. v.d.Ban gaat naar een subtopper in de Eredivisie, volledig terecht ook want het is een fantastische keeper
pi_33738478
MVV - Lierse afgelast morgen, op last van Burgemeester leers en de politie, i.v.m. sterke aanwijzingen bij rellen rondom deze wedstrijd.

Zeer triest natuurlijk, zal wat worden wanneer we weer promoveren dan
pi_33739311
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef Afunados het volgende:
Spelen jullie dan ook tegen Lierse?
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:22:40 #189
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33739373
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef Afunados het volgende:
MVV - Lierse afgelast morgen, op last van Burgemeester leers en de politie, i.v.m. sterke aanwijzingen bij rellen rondom deze wedstrijd.

Wat en kutzak is die Leers toch he....
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:26:25 #190
138072 RamirezBlanco
sangre por sangre
pi_33739517
lierse rellen? pfff
pi_33739576
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:26 schreef RamirezBlanco het volgende:
lierse rellen? pfff
Ze schijnen ook contacten met Roda te hebben. Maargoed, dit gaat inderdaad helemaal nergens over
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:30:17 #192
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33739648
Uhuh Lierse=Roda KvMechelen=Roda , althans als je Roda moet geloven.

Leuk, daar gaat een mooie wedstrijd. Zullen we wel weer tegen Scharn spelen of Vinkeslag....
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:39:46 #193
138072 RamirezBlanco
sangre por sangre
pi_33739969
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:27 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ze schijnen ook contacten met Roda te hebben. Maargoed, dit gaat inderdaad helemaal nergens over
nouja misschien heb jij de contacten gelegd??? anders lijkt het me een beetje bullshit dan. mechelen is ook niet meer zo hoorde ik laatst, maar ben zelf eens bij mechelen-brugge geweest. roda en aken hebben al 20 jaar een vriendschap en dat zijn ook echte vrienden. altijd lachen daar am tivoli
pi_33740030
quote:
De oefenwedstrijd die MVV vrijdag zou spelen tegen Lierse SK gaat niet door.

Burgemeester Gerd Leers van Maastricht heeft het duel verboden, omdat hij bang is voor rellen tussen aanhangers van Lierse aan de ene kant, en supporters van Racing Genk en Fortuna SIttard aan de andere kant. Aanhangers van Lierse en Fortuna zijn in het recente verleden al eens met elkaar op de vuist gegaan, en de revanche zou in Maastricht gepland zijn. MVV heeft nog geen vervangende oefenwedstrijd op het programma staan.
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:42:48 #195
138072 RamirezBlanco
sangre por sangre
pi_33740081
het verhaal wordt steeds leuker forza leers
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:53:42 #196
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33740441
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:30 schreef sr_firewire het volgende:
Uhuh Lierse=Roda KvMechelen=Roda , althans als je Roda moet geloven.

Leuk, daar gaat een mooie wedstrijd. Zullen we wel weer tegen Scharn spelen of Vinkeslag....
Lierse = Vitesse & AZ! Vriendschap tussen KVM & Roda staat ook op een lager pitje.

Weet waar je het over hebt.
Planning:
-
pi_33740646
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:53 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Lierse = Vitesse & AZ! Vriendschap tussen KVM & Roda staat ook op een lager pitje.

Weet waar je het over hebt.
Had gehoord van (vage theoriën) dat Lierse(+AZ) Roda wilde treffen, na wat in Aachen destijds gebeurd is

Maar de (echt?) reden van afgelasting is ook aardig gevonden
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:00:35 #198
138072 RamirezBlanco
sangre por sangre
pi_33740703
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:59 schreef Afunados het volgende:

[..]

Had gehoord van (vage theoriën) dat Lierse(+AZ) Roda wilde treffen, na wat in Aachen destijds gebeurd is

Maar de (echt?) reden van afgelasting is ook aardig gevonden
in keulen bedoel je?
pi_33740731
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:00 schreef RamirezBlanco het volgende:

[..]

in keulen bedoel je?
Ja, tegen Aachen
pi_33740781
AZ en Vitesse komen echt niet met Lierse..
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:03:49 #201
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33740815
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee daarom kunnen beide wel een, toenmalige, speler van Roda pakken (sven Vandenbroecke)... En waarom? Omdat die voor KVM gespeeld heeft (en zelf fanatiek KVM fan is ).
Planning:
-
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:14:59 #202
138072 RamirezBlanco
sangre por sangre
pi_33741200
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:02 schreef TerroRobbie het volgende:
daar hebben we onze robbie. nog in luik geweest?
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:16:18 #203
138072 RamirezBlanco
sangre por sangre
pi_33741256
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:03 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Nee daarom kunnen beide wel een, toenmalige, speler van Roda pakken (sven Vandenbroecke)... En waarom? Omdat die voor KVM gespeeld heeft (en zelf fanatiek KVM fan is ).
hahaha sven onze voetbalgod die heeft nog nooit een vlieg kwaad gedaan.
pi_33741319
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:14 schreef RamirezBlanco het volgende:

[..]

daar hebben we onze robbie. nog in luik geweest?
Ow u kent mij? Nee niet geweest de laatste. Zou naar de uitwedstrijd in Lierse gaan maar ging door omstandigheden niet door. Maar komt wel weer..
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:19:08 #205
138072 RamirezBlanco
sangre por sangre
pi_33741369
lang geleden robbie op een voetbalforum. hoorde laatst van een mvv fan dat jullie tegen anderlecht met 150 waren.
pi_33741431
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:19 schreef RamirezBlanco het volgende:
lang geleden robbie op een voetbalforum. hoorde laatst van een mvv fan dat jullie tegen anderlecht met 150 waren.
Nou dat is een beetje overdreven , maar dr waren er wel een redelijk aantal.
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:24:46 #207
138072 RamirezBlanco
sangre por sangre
pi_33741619
goede sfeer daar in luik. binnenstad is best goed te doen vergeleken met beiroet annex de buitenwijken. ik ben je wba-mate remember
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:29:12 #208
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_33741797
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:24 schreef RamirezBlanco het volgende:
goede sfeer daar in luik. binnenstad is best goed te doen
Vooral de hoerenbuurt daar,vraag maar aan de Willemke
De FCDB-intiemi hier weten wel waar ik het over heb
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_33741908
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:24 schreef RamirezBlanco het volgende:
goede sfeer daar in luik. binnenstad is best goed te doen vergeleken met beiroet annex de buitenwijken. ik ben je wba-mate remember
Nee? wba?
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:33:47 #210
138072 RamirezBlanco
sangre por sangre
pi_33741982
west bromwich albion - section five.
pi_33742063
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:33 schreef RamirezBlanco het volgende:
west bromwich albion - section five.
I remember , ik ben er nu vandoor. Cheers!
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:39:18 #212
138072 RamirezBlanco
sangre por sangre
pi_33742196
cheers
  donderdag 5 januari 2006 @ 22:19:57 #213
132959 sr_firewire
Dat meen je niet !
pi_33746396
Az en Vitesse, clubs met hooligans
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:25:12 #214
138072 RamirezBlanco
sangre por sangre
pi_33781941
az
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:38:56 #215
43497 Afunados
Get Therapy
pi_33782515
Al 250 inschrijven bij de supportersclub voor bekerwedstrijd tegen AZ. Nog twee aparte busreizen worden er geregeld, en veel supporters op eigen vervoer. Zal dus een bomvol uitvak worden

Nu alleen hopen dat er geen combi opgelegd gaat worden, waar helaas wel sprake van is
  vrijdag 6 januari 2006 @ 22:44:51 #216
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_33782737
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:38 schreef Afunados het volgende:
Al 250 inschrijven bij de supportersclub voor bekerwedstrijd tegen AZ. Nog twee aparte busreizen worden er geregeld, en veel supporters op eigen vervoer. Zal dus een bomvol uitvak worden

Nu alleen hopen dat er geen combi opgelegd gaat worden, waar helaas wel sprake van is
Al die scheitcombi's!
Planning:
-
  zaterdag 7 januari 2006 @ 10:16:58 #217
138072 RamirezBlanco
sangre por sangre
pi_33792149
quote:
allereerst hoop ik dat jullie doorkomen en tegen roda in de finale komen. ten tweede hoop ik dat jullie die kaasboeren daar door de hele stad schoppen. wat een kutvolk
pi_33981900
Contracten Mans en Luijpers met een jaar verlengd. Vooral goed nieuws wat Miel betreft

Verder dus combi naar Alkmaar. 600 kaarten zijn er ongeveer doorheen, en er wordt momenteel ook wat geregeld voor de niet in Maastricht wonende supporters, waardoor er waarschijnlijk nog een honderdtal bijkomt. En vraag zal nog wel hoger zijn, dus wie weet krijgen we nog extra kaarten uit Alkmaar
  maandag 23 januari 2006 @ 15:59:30 #219
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34380807
Aanvaller Frank Demouge lijkt zijn langste tijd bij FC Eindhoven alweer te hebben gehad. Hij staat bij drie clubs in de belangstelling. De interesse van MVV is het meest concreet, terwijl Demouge ook in beeld zou zijn bij ADO Den Haag en FC Den Bosch. De clubs zouden de Nijmegenaar per direct willen overnemen.

Zou een geweldige aankoop zijn
  maandag 23 januari 2006 @ 16:22:21 #220
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34381512
Vind je ?

Ik weet het niet hoor, in de thuis en uitwedstrijd heeft hij beiden niets klaargespeeld. Zag dat hij dit seizoen 6 doelpunten gescoord heeft, wat ik nog veel vind.
Verder kunnen we met dit nieuws concluderen dat Muhamudu weg gaat bij Us Mvv'ke. Ook Aelbrecht zal ons verlaten, dus er zullen sowieso 2 nieuwe spitsen moeten komen.

Zolang we Brncic en vd Ban maar behouden kunnen, en dan nog minstens 1 goede middenvelder aantrekken en het komt volgend seizoen helemaal goed in de Eredivisie
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
  maandag 23 januari 2006 @ 16:29:52 #221
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34381745
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vind je ?

Ik weet het niet hoor, in de thuis en uitwedstrijd heeft hij beiden niets klaargespeeld. Zag dat hij dit seizoen 6 doelpunten gescoord heeft, wat ik nog veel vind.
Verder kunnen we met dit nieuws concluderen dat Muhamudu weg gaat bij Us Mvv'ke. Ook Aelbrecht zal ons verlaten, dus er zullen sowieso 2 nieuwe spitsen moeten komen.

Zolang we Brncic en vd Ban maar behouden kunnen, en dan nog minstens 1 goede middenvelder aantrekken en het komt volgend seizoen helemaal goed in de Eredivisie
Dit seizoen is inderdaad matig van hem, maar dit ligt m.i. ook aan het bedroevende niveau v/d rest van de ploeg. Ik heb Demouge eigenlijk wel hoog zitten; goede teamspeler, harde werker, plaag voor elke verdediging. We'll see, zal inderdaad de vervanger zijn, mocht Muhamadu binnenkort vertrekken.

En Brncic zal zeker blijven volgend jaar, als hij tenminste doorgaat met voetballen. Hij speelt immers bij MVV om dicht bij zijn familie te wonen. Voor v.d.Ban vrees ik het ergste, en Bryssinck speelt natuurlijk ook op Eredivisie niveau en wordt wekelijk door mooie clubs gescout.

Maar kunnen we de huidige ploeg vasthouden, en nog enkele goede spelers aankopen, wordt het volgend seizoen een erg mooi jaar, zeker weten
  maandag 23 januari 2006 @ 16:31:01 #222
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34381797
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:29 schreef Afunados het volgende:

Maar kunnen we de huidige ploeg vasthouden, en nog enkele goede spelers aankopen, wordt het volgend seizoen een erg mooi jaar, zeker weten
Helaas zeggen we dit al 6 jaar
  maandag 23 januari 2006 @ 16:32:58 #223
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34381889
quote:
Op maandag 23 januari 2006 16:31 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Helaas zeggen we dit al 6 jaar
Haha, ik ben niet zo'n vreselijke optimist hoor. Maar er wordt gewoon erg goed voetbal gespeeld en de spelersgroep doet voor weinig teams onder. Met nog enkele goede aankopen hoeven we voor niemand bang zijn..

[ Bericht 1% gewijzigd door Afunados op 23-01-2006 16:38:23 ]
pi_34387309
Demouge zou ik een goeie vinden voor MVV, die jongen past beter bij jullie dan bij Eindhoven. Hoe lang zal Bryssinck nog bij MVV spelen, die doet het erg goed toch?
That's all folks!
  maandag 23 januari 2006 @ 19:45:35 #225
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34388477
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Demouge zou ik een goeie vinden voor MVV, die jongen past beter bij jullie dan bij Eindhoven. Hoe lang zal Bryssinck nog bij MVV spelen, die doet het erg goed toch?
Ontzettend goed, en wekelijks zitter er scouts op de tribune. Ik hoop dat hij nog een jaartje blijft, maar als een club als Standard aanklopt, zal hij er uiteraard wel op ingaan.

Topspeler, hopelijk kunnen we er nog een seizoen van genieten
pi_34388531
Ik vond hem niet bijzonder vrijdag.
  maandag 23 januari 2006 @ 19:54:13 #227
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34388794
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat ik hoorde viel hij vrijdag indd nogal tegen- kon helaas zelf niet komen.

Maar normaalgezien maakt hij vele rushes langs de lijn tijdens een wedstrijd, is hij offensief erg sterk en een genot om naar te kijken. Enorm gegroeid de afgelopen twee seizoenen.
  maandag 23 januari 2006 @ 21:22:35 #228
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34392610
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:47 schreef TerroRobbie het volgende:
In die eerste wedstrijd tegen jullie dolde ie zeker jullie hele ploeg ?
pi_34392833
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:22 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

In die eerste wedstrijd tegen jullie dolde ie zeker jullie hele ploeg ?
Je kunt het overdrijven natuujrlijk..

Maar toen speelde hij beter inderdaad.

Demouge schijnt trouwens naar NAC te gaan.
  maandag 23 januari 2006 @ 21:29:01 #230
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34392917
quote:
Op maandag 23 januari 2006 21:27 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Je kunt het overdrijven natuujrlijk..

Maar toen speelde hij beter inderdaad.

Demouge schijnt trouwens naar NAC te gaan.
Derksen schijnt het inderdaad gezegd te hebben. Vreemd hoor, toch niet uitblinken bij Eindhoven en dan direct naar NAC. Beter naar ons

Hij heeft er trouwens al twee inliggen vanavond
pi_34392941
Zag het ja, wilde het net hier posten.
  maandag 23 januari 2006 @ 21:37:51 #232
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34393288
Naar Nac
pi_34451301
Schop. Contract Brnic verlengt

Muhamadu naar Cercle, net voor de belangrijke wedstrijden tegen Excelsior en AZ. Echter, en zou al een vervanger aangetrokken zijn, en morgen hierover meer duidelijkheid. Ons bestuur is goed bezig
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:42:49 #234
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34451339
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef Afunados het volgende:
Schop. Contract Brnic verlengt

Muhamadu naar Cercle, net voor de belangrijke wedstrijden tegen Excelsior en AZ. Echter, en zou al een vervanger aangetrokken zijn, en morgen hierover meer duidelijkheid. Ons bestuur is goed bezig
Het wordt of Demouge of die Fransman die ze op proef hadden denk ik. Ik hoop toch eigenlijk op de eerste.
Paul Jans zou ook een goeie zijn !
  donderdag 26 januari 2006 @ 14:50:41 #235
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34481865
MVV en Serge van den Ban hebben een mondeling akkoord bereikt over een verlenging van zijn contract. De keeper blijft nu tot juli 2008 in Maastricht.

De Belg Alex Bryssinck gaat zijn verbintenis verlengen met twee jaar tot juli 2010. De rechtsback stond in binnen- en buitenland in de belangstelling van diverse clubs.

De contracten van beide spelers zullen binnen enkele dagen getekend worden.

---

Geweldig nieuws ! De 2 beste spelers van Mvv tekenen bij, dit toont het vertrouwen van hen in Mvv aan _0_ Geweldig echt geweldig !!

Come on MVV !
pi_34482456
Goed bezig MVV .
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:21:51 #237
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_34483052
Hoe zit het met Habran?
Planning:
-
  donderdag 26 januari 2006 @ 15:23:11 #238
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34483108
Habran de keeper ? Die heeft getekend als het goed is.
  donderdag 26 januari 2006 @ 17:22:44 #239
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_34487305
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 15:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Habran de keeper ? Die heeft getekend als het goed is.
Laatste wat ik meekreeg was dat de onderhandelingen stroef gingen...
Planning:
-
pi_34489776
quote:
MVV huurt Nieuwendaal

26 januari 2006, 17:24
Door: Fabian Eijkhout
Steef Nieuwendaal speelt tot de zomer op huurbasis voor eerste divisieclub MVV. De 19-jarige speler komt over van het beloftenelftal van Willem II.
De Maastrichtse club huurt Nieuwendaal tot de zomer van 2006. Volgens trainer Zwamborn is het goed voor de middenvelder om ervaring op te doen in de eerste divisie. 'Het is goed voor zijn ontwikkeling' aldus Zwamborn op de clubwebsite.

Nieuwendaal speelde tot nu toe twee duels in het eerste van Willem II. Dit seizoen heeft hij één wedstrijd meegedaan. Dat was tegen Twente. Hij kwam in het veld voor Van der Haar en kreeg die wedstrijd een gele kaart.
  donderdag 26 januari 2006 @ 18:44:22 #241
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34489837
Jup schijnt talent te zijn van Willem II. Tijd terug geselecteer voor wereldelftal onder 18 - Engeland onder 18.

Maar goed, niet de vaste vervanger van Muhamudu hoop ik...
pi_34490213
Stimmt.

Leuke, goede voetballer. Veel strijd, vechtertje. Ben benieuwd hoe hij het bij jullie gaat doen, mocht ie speeltijd krijgen.
  donderdag 26 januari 2006 @ 18:58:03 #243
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34490277
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stimmt.

Leuke, goede voetballer. Veel strijd, vechtertje. Ben benieuwd hoe hij het bij jullie gaat doen, mocht ie speeltijd krijgen.
Weinig kans denk ik persoonlijk, VM he ?
Hebben er toch een vaste kern staan momenteel die het goed doet. Misschien stand in bij blessures ja...
pi_34490458
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:58 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Hebben er toch een vaste kern staan momenteel die het goed doet. Misschien stand in bij blessures ja...
Ik heb geen idee, ga MVV vanaf nu maar eens volgen Denk ik in ieder geval meer dan bij Willem II.
  donderdag 26 januari 2006 @ 19:06:15 #245
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34490553
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, ga MVV vanaf nu maar eens volgen Denk ik in ieder geval meer dan bij Willem II.
Willem II sup dan ? Zal jij een leuke dag hebben gehad in December
pi_34490825
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:06 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Willem II sup dan ? Zal jij een leuke dag hebben gehad in December
Whehe, nee Ik ken de jongen in kwestie zeg maar, vandaar de interesse in Willem II en nu MVV

Ben Ajacied
pi_34490868
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 18:58 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Ja, een verdedigende middenvelder.

Maar er is nog geen opvolger voor Muhamadu?
That's all folks!
  donderdag 26 januari 2006 @ 19:18:36 #248
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34490946
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Bestuur zei gisteren dat ze vandaag een nieuwe speler zouden aankondigen. Dit was als reactie op het nieuws dat Ibad bij ons vertrok, dus iedereen had ook verwacht dat we er een spits bijkregen.....
Hoop toch nog dat er voor de 31ste een spits bijkrijgen hoor. Aelbrecht wil weg, Fabio is niet de afmaker die we hebben, en Harrie Gommans is niet iemand die een man wegspeelt en zichzelf een kans creert.....
  donderdag 26 januari 2006 @ 23:07:12 #249
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_34500719
quote:
Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef sr_firewire het volgende:
Even pinnen.

Maar, kan die Luijpers nog een beetje mee bij jullie? Ik vond hem erg traag de laatste jaren bij Roda, moet nu helemaal een drama zijn. Maar misschien dat hij het nog wel in de GG-divisie. Win trouwens eens in Alkmaar, dan kunnen we elkaar treffen in de (halve) finale.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_34502318
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Nee, voorlopig zal Micelli zijn plaats voorin overnemen vermoed ik. Maar hopelijk wel z.s.m. een waardige vervanger.

En het nieuws van v.d.Ban en Bryssinck is natuurlijk geweldig. Ons bestuur is echt goed bezig, en het zal niet meer lang duren voordat we onze comeback gaan maken in de eredivisie
pi_34510850
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 23:49 schreef Afunados het volgende:

[..]

Nee, voorlopig zal Micelli zijn plaats voorin overnemen vermoed ik. Maar hopelijk wel z.s.m. een waardige vervanger.

En het nieuws van v.d.Ban en Bryssinck is natuurlijk geweldig. Ons bestuur is echt goed bezig, en het zal niet meer lang duren voordat we onze comeback gaan maken in de eredivisie
Hij is niet voor niets gebleven . . .
pi_34510948
Wat denken jullie van vanavond?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:31:16 #253
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34511232
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:20 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat denken jullie van vanavond?
Denk vrij open wedstrijd, geen favoriet. Als we zo spelen zoals de afgelopen weken in thuiswedstrijden, heb ik er veel vertrouwen in

Maar eerst eens kijken of de wedstrijd uberhaubt doorgaat..
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:57:24 #254
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_34514075
gokje: 2-2
  zondag 29 januari 2006 @ 00:23:41 #255
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34567329
quote:
op www.venlonaren.nl staat het volgende in het gastenboek:

laatste nieuws:Rik Platvoet per direct naar Mvv Bron bestuurslid
Lijkt me wel een goede, tijdelijke vervanger van Muhamadu. Hopelijk komt dit snel rond, we kunnen hem hard gebruiken tegen AZ dinsdag..

Overigens wel grappig om onze inmiddels oud-reserve-keeper Deelkens onder de lat te zien staan bij STVV. Keepte een goede match tegen Standard vandaag. Hij had z'n avontuur bij MVV waarschijnlijk heel anders voorgesteld, maar wat wil je met v.c.Ban voor je.
  zondag 5 februari 2006 @ 00:17:42 #256
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34747078
Nog even terugblik op bekerwedstrijd tegen AZ:
1000 man in de Alkmaarderhout. 600 in het uitvak, en ook in de rest v/h stadion op een minder legale manier

4-0 einduitslag, maar geen slechte wedstrijd van MVV kant. Mooiste was de 90 minutenlange steun van onze kant.

Wat foto’s:

De twee vrienden samen

Ook de spelers van AZ bedankten de MVV-supporters

En volop mooie reactie’s van AZ’s kant:
quote:
Sportieve Limbo's dit keer in het volle uitvak. Na de wedstrijd schalde zelfs het "Kampioenen/kampioenen" over de hoofden van de AZ-spelers, die de MVV'ers nog even uitzwaaiden! Zo kan het dus ook.
quote:
Wat een klasse supporters uit limbo.
Kan dat zooitje op de molenaar nog heel wat van leren,sfeer was wederom weer van het niveau eerste divisie
quote:
Jullie hebben wel humor, in de 89 minuut alles of niets met 4-0 en een ludiek Wij gaan Europa in, is natuurlijk ook erg aandoenlijk.
quote:
Gister werd "Kampioene Kampioene" en "Kenneth Perez"
liederen uit het MVV vak geschalt op een volume niveau waar wij
moeilijk aan zullen komen
quote:
Ook het 'alles of niets' kon ik wel waarderen uit het uitvak met de stand 4-0. Stikjaloers natuurlijk op die leden, lekker 90 minuten lang zingen en brullen! Hoop dat wij volgende wedstrijd ook uit kunnen, we zitten tenslotte in de halve finale(iets dat niemand doorheeft volgens mij) en bijna in de finale.
quote:
Als Az'er moet ik zeggen dat ik sinds afgelopen dinsdag een zwak heb voor MVV. Zo'n 1000 man op een doordeweekse dag mee naar De Hout. Maar het was vooral de onvoorwaardelijke steun en de orkaan van geluid die jullie produceerde die de meeste indruk op mij maakte. Geuige de reacties van de spelers van AZ, die de meegereisde Maastrichtenaren eveneens gingen bedanken na afloop van de wedstrijd (waar zie je dat nog) dachten zij er ook zo over. Hopelijk mogen we jullie ooit weer ontmoeten in de eredivisie!!!
Wordt tijd dat we weer promoveren
pi_35056932
quote:
Op zondag 5 februari 2006 00:17 schreef Afunados het volgende:
Wordt tijd dat we weer promoveren
Een fusie met Foruna of Roda lijkt me eerder mogelijk
  zaterdag 18 februari 2006 @ 17:02:26 #258
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_35225375
Gisteren naar de derby VVV vs. MVV. Leuke wedstrijd.

Moet zeggen dat MVV aardig wat kabaal maakte voor een eerste divisieclub!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_35225521
Mooie zege in ieder geval.
  zondag 19 februari 2006 @ 11:01:16 #260
43497 Afunados
Get Therapy
pi_35248173
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 17:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren naar de derby VVV vs. MVV. Leuke wedstrijd.

Moet zeggen dat MVV aardig wat kabaal maakte voor een eerste divisieclub!
Zelf wedstrijd tegen VVV moeten missen i.v.m. vakantie, wat ik gehoord heb was het wel een leuke wedstrijd. Jammer van het kleine uitvak. Hier staan nog wat foto's en een filmpje:
http://www.heugem.com/voetbal/mvv/0506/competitie/vvvmvv.htm

Morgen derby MVV-Fortuna, stadion zal zeker goed vol zitten, en het zou me enorm verbazen mochten we niet gemakkelijk winnen
  zondag 19 februari 2006 @ 11:02:09 #261
43497 Afunados
Get Therapy
pi_35248186
quote:
Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Een fusie met Foruna of Roda lijkt me eerder mogelijk
Haha, gelukkig is dat volledig verleden tijd, en staan we er financieel en organisatorisch erg goed voor
  zondag 19 februari 2006 @ 11:08:49 #262
43497 Afunados
Get Therapy
pi_35248295
MVV - TOP Oss zonder uitpubliek
In navolging van ADO Den Haag - Ajax kent ook de Gouden Gids Divisie een wedstrijd waar uitpubliek niet welkom is. Alleen thuissupporters kunnen TOP Oss - MVV op 24 maart en MVV - TOP Oss in het seizoen 2006-2007 aanschouwen.
Deze maatregel is genomen naar aanleiding van incidenten tussen supporters na afloop van MVV - TOP Oss op 10 november 2005. Een supporter van TOP Oss raakte hierbij zwaar gewond.

In het Veiligheidsoverleg tussen de lokale overheden en de clubs is besloten geen meereizende supporters toe te laten. Indien de clubs elkaar treffen in de Play-Offs is deze maatregel ook van toepassing.
Supporters van de bezoekende club die toch een poging wagen om de wedstrijd bij te wonen, kunnen zware straffen en een meerjarig stadionverbod tegemoet zien.
pi_35310222

Eerste foto van vanavond, betere komen..
pi_35310367
Is al een mooi voorproefje, gaaf om te zien.
That's all folks!
pi_35310368
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef Afunados het volgende:
[afbeelding]

Eerste foto van vanavond, betere komen..
Heb je ook foto's van het uitvak, aangezien wij ook wat sfeerattributen hadden?
pi_35310494
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:21 schreef Evertje het volgende:

[..]

Heb je ook foto's van het uitvak, aangezien wij ook wat sfeerattributen hadden?
Voorlopig niet, zijn ook niet mijn foto's; zat achter de doeken. Zal eens rondvragen morgen, er zal vast iemand met een foto van het uitvak zijn
pi_35310679
Ben benieuwd naar de andere foto's

Afunados ga je nog iets aan de Serie A-toto doen
pi_35312296
quote:
Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef dndiek het volgende:
Ben benieuwd naar de andere foto's

Afunados ga je nog iets aan de Serie A-toto doen
Totaal vergeten, thanks voor de reminder.

Morgen meer foto's van de derby
pi_35312753
Wat staat er op dat 2e doek?
dit weekend naar Maastricht
pi_35313002
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:06 schreef Erasmusch het volgende:
Wat staat er op dat 2e doek?
dit weekend naar Maastricht
Gestiech door de romeinen, met wat romeintjes op het doek erboven. Morgen zullen zeker duidelijkere foto's komen.

Have fun. Maar dat zal zeker lukken!
pi_35313203
Bedoelde dat bovenste doek idd. Hoop dat jullie de PO halen. Of hebben jullie al een periode titel...geen idee hoe t werkt

Mn slaapplek is verhuisd van 10m naast die pub op t Vrijthof naar taxi-afstand
pi_35317428
Leuk om die foto's te zien, krijg meteen weer een flasback naar vrijdag 10 februari!
Wat een heerlijke 3-4 overwinning daar en wat hebben wij ons kostelijk vermaakt om dat trieste publiek na afloop van de wedstrijd

Zijn er nog ergens foto's te vinden van MVV - Telstar
volgende wedstrijden:
pi_35318166

Us Sjoen Mestreech

Gestiech door de Romeinen
  dinsdag 21 februari 2006 @ 09:14:06 #274
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35318167
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:09 schreef spurs het volgende:
Leuk om die foto's te zien, krijg meteen weer een flasback naar vrijdag 10 februari!
Wat een heerlijke 3-4 overwinning daar en wat hebben wij ons kostelijk vermaakt om dat trieste publiek na afloop van de wedstrijd

Trieste publiek.... Wel het meest hondstrouwe publiek en de club met de meeste sfeeracties (samen met de Graafschap) in de GGD. Toen we laatste stonden zaten er nog 4000 man op de tribunes, kun je van Telstar niet zeggen of wel.
Maar je zult wel het publiek in de hoek op de Boschpoort bedoelen neem ik aan. Ik zit zelf ook altijd op B of C. Ach ja, als we achterkomen raken de gemoederen soms wat verhit, maar dat hoort erbij

Overigens, mooie derby gisteren. Weer genoten zeg. De prachtige sfeeractie vooraf en de mooie afloop. We zijn derby-kampioen vh zuiden
pi_35318221
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:09 schreef spurs het volgende:

Tja, vind je het gek

En trieste publiek. Nee, jullie hebben recht van spreken :

Foto's:
http://www.mvv.nl/nl/html(...)ogelstelstar0506.asp
http://www.heugem.com/voetbal/mvv/0506/competitie/mvvtelstar.htm
http://www.mvvfansite.com/fotosMVV-Telstar3-4.html
www.sjenguh.tk
  dinsdag 21 februari 2006 @ 09:19:58 #276
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35318241
mjah die 10 man van Telstar
Ach ja, je kan niet altijd zoals Mvv meer dan 50 toeschouwers meenemen (zelfs uit bij Cambuur).
pi_35319425
Geloof dat ik in mijn berichtje had neergezet het trieste publiek NA de wedstrijd. Tsja zou het wel in het Limburgs willen neerzetten, maar ben dat taaltje niet machtig! Maar ja merk dat het voor jullie lastig is om te lezen...

Mij hoor je ook niks zeggen over de aantallen en wat MVV bij thuiswedstrijden heeft of de supporters die hun favoriete MVV achterna reizen! Overigens heb ik in IJmuiden weleens een leeg uitvakkie of maximaal 15 man gezien als MVV daar speelde, maar dat is me om het even......

Ik had het dus over de trieste figuren die ons na de wedstrijd buiten het stadion wilde aanvallen, maar ja we hebben er erg om moeten lachen om deze trieste actie. En wij hebben met zijn 11en een heerlijk avondje gehad in Limburg.

Alleen jammer dat we van 'oom agent' niet in Maastricht mochten stappen, maar de pret was er niet minder om
volgende wedstrijden:
  dinsdag 21 februari 2006 @ 10:33:53 #278
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35319457
Ohzo, daar weet ik niks van. Maar dat zijn een aantal kneuzen ja die elke wedstrijd gebruiken om mensen aan te vallen...
pi_35325684
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 09:14 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Trieste publiek.... Wel het meest hondstrouwe publiek en de club met de meeste sfeeracties (samen met de Graafschap) in de GGD. Toen we laatste stonden zaten er nog 4000 man op de tribunes, kun je van Telstar niet zeggen of wel.
Leef jij in een droomwereld ofzo?
Het maastrichtse publiek is zo hypocriet als wat. Als MVV weer paar wedstrijden wint staat het stadion weer bijna vol en verliezen jullie er een paar is het ook weer heel wat minder. Hondstrouw kan ik het echt niet noemen.

Proficiat nog met gisteren. Uiteindelijk verdiend, maarja....
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:51:52 #280
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35325737
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:50 schreef Evertje het volgende:

[..]

Leef jij in een droomwereld ofzo?
Het maastrichtse publiek is zo hypocriet als wat. Als MVV weer paar wedstrijden wint staat het stadion weer bijna vol en verliezen jullie er een paar is het ook weer heel wat minder. Hondstrouw kan ik het echt niet noemen.

Proficiat nog met gisteren. Uiteindelijk verdiend, maarja....
We hadden er 3500-4500 toen we bijna laatste stonden. Nu zijn het er gemiddeld 5500.
Dat heeft elke club zijn successupporters. Ik spreek je wel over een jaar of 3 als Fortuna in de middenmoot speelt en er ook 5000 man op de tribunes zitten.

Je bent gewoon gefrustreerd omdat je eigen club naar de klote is/gaat.
pi_35325916
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:51 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

We hadden er 3500-4500 toen we bijna laatste stonden. Nu zijn het er gemiddeld 5500.
Dat heeft elke club zijn successupporters. Ik spreek je wel over een jaar of 3 als Fortuna in de middenmoot speelt en er ook 5000 man op de tribunes zitten.

Je bent gewoon gefrustreerd omdat je eigen club naar de klote is/gaat.
Die fase ben ik allang voorbij........

Ik wil alleen maar zeggen dat Maastrichts publiek net zo makkelijk weer afhaakt als dat het erbij komt. Hondstrouw is dan een verkeerd woord. Maastrichts chauvinisme is een betere term.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 13:57:52 #282
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35325958
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:56 schreef Evertje het volgende:

[..]

Die fase ben ik allang voorbij........

Ik wil alleen maar zeggen dat Maastrichts publiek net zo makkelijk weer afhaakt als dat het erbij komt. Hondstrouw is dan een verkeerd woord. Maastrichts chauvinisme is een betere term.
En Fortuna heeft dat probleem niet als ze goed presteren. Kan me herinneren dat er 4 jaar geleden nog 5000 man op de tribunes zaten, waar zijn die ?
Sittards chauvinisme denk ik
pi_35326069
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:57 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

En Fortuna heeft dat probleem niet als ze goed presteren. Kan me herinneren dat er 4 jaar geleden nog 5000 man op de tribunes zaten, waar zijn die ?
Sittards chauvinisme denk ik
Ik spreek jou nog wel eens als je vier rampjaren achter elkaar hebt gehad. Ik kan het de mensen niet eens meer kwalijk nemen dat ze niet meer komen.

Maar in Maastricht hoeven er maar twee wedstrijden op rij verloren te worden of het stroomt weer leeg. En andersom hetzelfde.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:03:04 #284
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35326132
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:00 schreef Evertje het volgende:

[..]

Ik spreek jou nog wel eens als je vier rampjaren achter elkaar hebt gehad. Ik kan het de mensen niet eens meer kwalijk nemen dat ze niet meer komen.

Maar in Maastricht hoeft er maar twee wedstrijden op rij verloren te worden of het stroomt weer leeg. En andersom hetzelfde.
Bullshit je vergelijkt je eigen club op een andere manier dan de onze. WIj hebben zeker niet 5 jaar in de shit gebivakkeerd ? En nog zaten er elke week 3500-4500 man op de tribune.
En nu het beter gaat zitten er gemiddeld 1000 man meer ja, dat is bij iedere club.
Kijk naar bijvoorbeeld VVV.

Maar ja, bij jullie komt dat niet voor nee
pi_35326231
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:03 schreef -Sandstorm- het volgende:

[..]

Bullshit je vergelijkt je eigen club op een andere manier dan de onze. WIj hebben zeker niet 5 jaar in de shit gebivakkeerd ? En nog zaten er elke week 3500-4500 man op de tribune.
En nu het beter gaat zitten er gemiddeld 1000 man meer ja, dat is bij iedere club.
Kijk naar bijvoorbeeld VVV.

Maar ja, bij jullie komt dat niet voor nee
Vijf jaar in de shit omdat jullie in de GGD spelen waar jullie thuishoren?
Wij spelen nu al vier seizoen alleen maar op de laatste plaats, zo slecht is het MVV in die vijf jaar echt niet gegaan.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:10:09 #286
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35326355
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:06 schreef Evertje het volgende:

[..]

Vijf jaar in de shit omdat jullie in de GGD spelen waar jullie thuishoren?
Wij spelen nu al vier seizoen alleen maar op de laatste plaats, zo slecht is het MVV in die vijf jaar echt niet gegaan.
Lul maar raak.
- Wij stonden zeker ook niet op rand van de afgrond
- Wij stonden zeker ook niet 4 seizoenen bij de laatste 4 ploegen van de GGD

Je weet er gewoon geen moer van af man, je lult echt wat uit je nek. Of moet ik je nu zielig gaan vinden omdat jullie gewoon een kut organisatie hebben die haar supporters keer op keer voorliegt ?
Ja bij jullie is het echt allemaal veel erger dan bij ons 2 seizoenen geleden. Keer op keer acties gehad op Vrijthof, na afloop van VVV thuis veld bestormt omdat dit laatste wedstrijd zou kunnen zijn.
Nee jullie zijn echt zielig...
pi_35338893
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 14:06 schreef Evertje het volgende:

[..]

zo slecht is het MVV in die vijf jaar echt niet gegaan.
Red levens!!! www.mobilehero.nl
pi_35551150
Mooie filmpjes, iedereen laat punten liggen dus het kan nu...
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:51:09 #290
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35599229
Net eens even de krant zitten doorspitten, waar de uitleg stond van de play-off plaatsen. We krijgen het nog heel moeilijk als we ons willen plaatsen.
Vrijdag kunnen we de eerste stap zetten door Cambuur uit te verslaan. Ben benieuwd, zal lastig worden.
Verlies=uitschakeling Gelijkspel= Schieten we niets mee op Winst= goede stap
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:48:25 #291
43497 Afunados
Get Therapy
pi_35640579
Vrijdag moet gewonnen worden, vol in de aanval.

Overigens gaan er drie bussen naar Leeuwarden
pi_35675351
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:48 schreef Afunados het volgende:
Vrijdag moet gewonnen worden, vol in de aanval.

Overigens gaan er drie bussen naar Leeuwarden
Nou dat is toch niet verkeerd dacht ik zo, 3 bussen voor een vrijdagavond en ook nog helemaal naar Leeuwarden, begint dit seizoen echt weer te leven daar he
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:13:10 #293
43497 Afunados
Get Therapy
pi_35684879
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:09 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

Nou dat is toch niet verkeerd dacht ik zo, 3 bussen voor een vrijdagavond en ook nog helemaal naar Leeuwarden, begint dit seizoen echt weer te leven daar he
Klopt, moet ik wel bij opmerken dat de supp. club die bussen gedeeltelijk financieren, prijs is nu 15 euro geloof ik. Maar toch opmerkelijk indd dat zo'n 200 fans in Leeuwarden zullen zien. Elke wedstrijd gaat er minstens één bus, tegenwoordig elke uitwedstrijd minstens 100 man.

Dat is wel mooi, het leeft hier indd weer. Volgend jaar hopelijk dan ook de beloning met strijd om het kampioenschap, zodat we weer snel naar de grote steden van Nederland toekunnen.
pi_35702853
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:13 schreef Afunados het volgende:

[..]

Klopt, moet ik wel bij opmerken dat de supp. club die bussen gedeeltelijk financieren, prijs is nu 15 euro geloof ik. Maar toch opmerkelijk indd dat zo'n 200 fans in Leeuwarden zullen zien. Elke wedstrijd gaat er minstens één bus, tegenwoordig elke uitwedstrijd minstens 100 man.

Dat is wel mooi, het leeft hier indd weer. Volgend jaar hopelijk dan ook de beloning met strijd om het kampioenschap, zodat we weer snel naar de grote steden van Nederland toekunnen.
En naar Kerkrade

Ging gisteren niet zo heel lekker geloof ik he?
pi_35766215
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 08:25 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

En naar Kerkrade

Ging gisteren niet zo heel lekker geloof ik he?
tis weer carnaval geweest, mvv heeft dan traditiegetrouw een neerwaartse spiraal
en tradities moet je in ere houden, niet waar?
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  maandag 6 maart 2006 @ 10:15:19 #296
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_35766251
Na vrijdag kunnen de spelers beter de koffers richting Salou en Lloret al gaan pakken. Het seizoen is voorbij
  donderdag 27 april 2006 @ 12:08:49 #297
43497 Afunados
Get Therapy
pi_37340355
*schop*

Volgens het supportersforum van MVV heeft Jonker vanochtend de spelersgroep verteld dat hij als assistent-trainer naar Tilburg vertrekt en dus ontslag neemt.

Ciao
pi_37340373
quote:
Op donderdag 27 april 2006 12:08 schreef Afunados het volgende:
*schop*

Volgens het supportersforum van MVV heeft Jonker vanochtend de spelersgroep verteld dat hij als assistent-trainer naar Tilburg vertrekt en dus ontslag neemt.

Ciao
echt????
Zal het eens informeren . . .
  donderdag 27 april 2006 @ 12:09:43 #299
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_37340380
WTF !!!

Vuile verrader dattie is. Met zijn 3-jarenplan

* gaat even het forum lezen
  donderdag 27 april 2006 @ 12:11:07 #300