Tsja, toonde MVV maar dat ze dat terecht vinden . . . . .quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:35 schreef Afunados het volgende:
Volledig terecht. Die vent keept echt ongelooflijk goed. Ik vrees dan ook dat hij volgend seizoen bij een eredivisieclub onder de lat zal staan..
Contractverbetering bedoel je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Tsja, toonde MVV maar dat ze dat terecht vinden . . . . .![]()
Volgens mij was dat alleen maar een gerucht hoor van PSV.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:36 schreef Afunados het volgende:
[..]
Contractverbetering bedoel je?
Zal die ook wel krijgen en tekeken, maar met een clausule erin. Dat wanneer er een grotere club komt, hij weg mag tegen een fatsoenlijk bod.
Als hij zo doorgaat is hij erg moeilijk houdbaar, vorig jaar was hij ook al de beste MVV'er, en toonde PSV interesse om hem als 2de keeper in te lijven..
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:19 schreef yurko het volgende:
Zijn grootste nadeel lijkt me echter zijn geringe lengte.
Absoluut, ik verwachtte dat Serge zou vertrekken na zijn aankoop afgelopen zomer. Twee goede keepers, dat vind je niet veel in de GG-Divisie. Nou heb je er natuurlijk ook niet zo vreselijk veel aanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Deelkens is reserve-doelman, da's toch best een goede om volgend seizoen onder de lat te zetten?
Dat is, nu nog, een niveau te hoog voor julliequote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:20 schreef Afunados het volgende:
Dit lijkt me niet het ideale topic om over roda te discussieren![]()
Laten we maar hopen op een mooie start in de nieuwe periode. 3 punten zijn dus het belangrijkste. Ik denk dat het 3-1 wordt, Joas 1 en Ibad 2 keer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:17 schreef Robar het volgende:
...
Vanavond Go Ahead, wie waagt zich aan een voorspelling ????
Ik hoop dat Andries inmiddels wel inziet dat er tegen op papier zwakkere teams gewoon aangevallen moet worden. Gebeurt dat, dan winnen we met 2-0(Luijpers en v.Bergen). Ik vrees echter voor weer een wedstrijd type Cambuur, Veendam, AGOVV etc.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:17 schreef Robar het volgende:
Vanavond Go Ahead, wie waagt zich aan een voorspelling ????
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Begois kan best Kujovic eruit keepen bij Roda.
Zo zijn we allemaalquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:41 schreef DarkShine het volgende:
Je zult blij zijn met zo'n dorps/club mongool!
Helaas, naar Willem II !quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:44 schreef DarkShine het volgende:
Laten we maar hopen dat de volgende ronde MVV-Roda is.
Zeker tegen zijn oude club.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:09 schreef yurko het volgende:
Willem II komt naar ons, maar idd niet onmogelijk. Dit MVV heeft bewezen dat ze de pot redelijk goed kunnen dicht gooien tegen betere tegenstanders en er dan af en toe toch nog uit kunnen komen via de snelle Ibad Muhamadu.
.... voor zolang het duurt...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:21 schreef Yeahinho het volgende:
MVV leeft weer.
Zolang we een beetje draaien, zal het zo blijven. Lijkt me niet meer dan logisch dat er na vier seizoen onderaan gestaan te hebben, minder beleving is. Toch waren er dan nog zo'n 2000-3000 toeschouwers.quote:
Geen flauw idee hoe onze A-Jeugd draait, maar probleem is dat veel jongens die eigenlijk in de A zouden moeten spelen, al bij de beloftes meedraaien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Jullie A1 speelt morgen tegen ASWH A1. Leuk voor onze A1, een keer tegen MVV.
Klopt. Vanavond was er weer een mooie sfeeractie, was wat van te zien op SBS. Jammer dat het team het zo laat afweten, 3de thuiswedstrijd op rij dat we anti-voetbal gezien hebben..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef -Vaduz- het volgende:
De sfeer is weer als vanouds, mooi om te zien!
Nou, ik was zelf bij het 1e kijken, maar onze A1 heeft met 2-0 van jullie A1 gewonnen. Hoogst verrassend, al is jouw verklaring dan wel een oorzaak denk ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:47 schreef Afunados het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe onze A-Jeugd draait, maar probleem is dat veel jongens die eigenlijk in de A zouden moeten spelen, al bij de beloftes meedraaien.
Laat even weten hoe het geweest is, als je er heengaat![]()
Haha, beetje vreemd indd..quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:12 schreef yurko het volgende:
Jonker moet gewoon eens leren dat ze thuis best wat aanvallender voetbal mogen spelen. Zelfs Hans Kraay jr. zijn vriendin ziet dit in:http://www.rodafanclubvoerendaal.nl/mvv.wmv
Vraag me niet waarom deze roda fans naar MVV komen kijken, maar ik denk dat ze gewoon eens die ouderwetse voetbal sfeer wilden proeven.
Is dat die tim?quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:18 schreef DarkShine het volgende:
Misschien dat men Vunki van Dutchtifo nog kent...
Jaquote:
Wordt iig druk donderdag. Er is inmiddels al voorverkoop gestart en ik hoor wederom van veel vrienden dat ze gaan donderdag. Ben benieuwd. 6000? 7000?quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:36 schreef kayzie het volgende:
We pakken Top! En dan puntje in Zwolle, Emmen laat het afweten, dan hebben we die periode op zak!
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:36 schreef DarkShine het volgende:
Had een vrijkaartje voor morgen aangeboden gekregen, maar heb andere verplichtingen...
Merciquote:Op woensdag 9 november 2005 16:54 schreef pekel het volgende:
Emmen laat het trouwens niet afweten. We hebben de punten hard nodig in de strijd om het kampioenschap.
Ik gun MVV die periode wel, leuke club met een geweldige aanhang. [afbeelding]
Ass.commercieel manager, goede bekende van me.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:58 schreef kayzie het volgende:
Vandaag is het de dag, werd wakker met allemaal tintelingen, mmh, eerst was het mijn vriendin die bezig was, maar toen we moesten opstaan, bleven de tintelingen! MVV!
Gisteravond kaartjes gehaald. Die jongen met die bril, die altijd onder bij de spelerstunnel staat, zei dat er al heel veel kaartjes waren verkocht, hij schatte dat het zo druk zou worden als tegen VVV. 8000 misschien wel?
Ik heb er zin in! Ibad is weer vol in training. Gelukkig, hij was ziek.
Hij komt uit Horst, vandaar..quote:Op donderdag 10 november 2005 10:47 schreef kayzie het volgende:
Die Ass. commercieel manager moet wel snel Maastrichts leren praten!
Joas, jammer ja, die is in deze wedstrijd altijd lekker fel en was heel goed bezig de afgelopen tijd.
We staan gedeeld 1e en jij komt met witte zakdoekjes aan? Neem liever je sjerp mee.
Maar het word geweldig! Spanning is overal te snijden! Voorschot op de 11e van de 11e?
That's the spirit!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:18 schreef kayzie het volgende:
Mmh, misschien te graag willen. Kan van alles zijn. Maar inderdaad, thuis zijn de toeschouwers nog niet echt verwend. Maar er lekker invliegen en zo kan geen kwaad. Paar steekpasses van Drazen Brncic, acties van Ibad, de rust van Luijpers en de reddingen van v.d. Ban, wat kan er mis gaan?
Denk het ook, hoewel we met onze smalle selectie hem best goed kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Z'n oude clubje Den Bosch komt eerder in aanmerking denk ik.
Nee denk het niet, omdat Top Oss een periode gepakt heeft.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:24 schreef dndiek het volgende:
MVV heeft dit seizoen de smaak redelijk te pakken.... gaan ze de nacompetitie halen ??
Ik ben niet echt fan, maar wel volger van MVV, omdat mijn ouders uit M'tricht komen
Klopt, vorig jaar geweest.quote:Op maandag 19 december 2005 01:55 schreef mr.marcus het volgende:
hey Afunados, jij schijnt meer te weten over het bemachtigen van kaartjes bij Barcelona?
ik ga daar namelijk heen voor Barca- Chelsea (althans.. de tickets zijn geboekt, nu de kaartjes nog)
Gezien het spel van afgelopen vrijdag hebben we zeker wel een kansje.quote:Op maandag 19 december 2005 10:22 schreef Reneuh het volgende:
Morgen tegen Willem II. Ik verwacht het eigenlijk niet, maar dr zou wel eens een verrassing kunnen komen. Willem II speelt als een vaatdoek en MVV presteert niet slecht.
Wie weet, wie weet...
Jupquote:Op maandag 19 december 2005 15:53 schreef reem het volgende:
is dat de noordtribune bij de stadionweg?
Ja, dat is hem. Gezellig met mijn Belgische vrienden naar L1 luisterenquote:Op maandag 19 december 2005 11:23 schreef yurko het volgende:
Ik denk idd dat MVV nu zeker een kans heeft tegen Willem II. MVV heeft dit jaar al vaker bewezen dat ze kwalitatief betere ploegen goed kunnen aanpakken met gevaarlijke counters.
@Afunados; veel plezier met luisteren naar L1's John de Banier (ik geloof toch dat die man zo heet die meestal MVV verslaat.)
Met hoevelen komen jullie? Als het tegen de 500 is, zou best kunnen dat jullie de gehele tribune krijgen..quote:Op maandag 19 december 2005 15:21 schreef reem het volgende:
Op welke tribune ligt het uitvak eigenlijk?
Als we morgen winnen, hoop ik voor het eerst in mijn leven op Roda overwinning van Rodaquote:Op maandag 19 december 2005 17:33 schreef DarkShine het volgende:
Beide maar stunten in de beker en dan...?
aan de ene kant is dat het enige wat er nog te halen valt voor Willem II dit jaar.quote:Op maandag 19 december 2005 17:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende: Zeker omdat Willem II nu wel wat anders aan het hoofd heeft dan de beker.
Niet zo best hequote:Op dinsdag 20 december 2005 16:07 schreef TilburgCasual het volgende:
Wij komen met 500 man die kant op!
Wordt gezellig, maak er een mooie wedstrijd van
Zou wel leuk zijn. Zeker bomvol uitvak, alleen vrij kansloos van onze kans.quote:
Doe jullie best morgenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:02 schreef DarkShine het volgende:
Dikverdiende felicitatie van mij!
Nu hopen dat wij erdoor komen, en dan eindelijk weer een Zuid-Limburgse clash!
Nu niet meer dus. Willem IIquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:46 schreef reem het volgende:
[..]
aan de ene kant is dat het enige wat er nog te halen valt voor Willem II dit jaar.
Got you ? Gebruik overal deze naamquote:Op woensdag 21 december 2005 09:45 schreef kayzie het volgende:
-SR- op het forum van mvvmaastricht.nl en sr_firewire op fokzine.... haha, got you!
heerlijke wedstrijd idd, sfeer was goed. wedstrijd nog beter!
Ja dat was vak Fquote:Op woensdag 21 december 2005 09:51 schreef kayzie het volgende:
Nee, vak C Angelside, net onder de trom. MVV d'n Ierste aangenaam.
Op de Bosch was het wel even hommeles he. Er was gister niks meer gebeurd verder
Ja leek het rustigquote:Op woensdag 21 december 2005 10:10 schreef kayzie het volgende:
Ik heb het alleen uit de verte kunnen zien. Maar het leek rustig.
De wedstrijd, tja, briljant. WEl geluk dat Willem 2 niet meer csoorde, maar wij hadden ook zo onze kansen dacht ik zo. Op de lat (weer Winkens he). Die 3e goal was briljant!
Zo moet íe gewoon wekelijk spelen. Hopelijk krijgt hij dat nu eindelijk eens door(tegen DG werd het aanvallend voetbal ook al beloond).quote:
Doe mij maar MVV-Rodaquote:
Die spreuk op het spandoek doet toch wel aardig 'Fortuna' aan, om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef Afunados het volgende:
[..]
Zo moet íe gewoon wekelijk spelen. Hopelijk krijgt hij dat nu eindelijk eens door(tegen DG werd het aanvallend voetbal ook al beloond).
Hier wat foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Loting wordt spannend donderdag!
Klopt, maar in principe schreeuwen en zingen wij dat ook regelmatig tijdens de wedstrijd.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die spreuk op het spandoek doet toch wel aardig 'Fortuna' aan, om het zo maar te zeggen.
Verder wel een puike prestatie gisteren.![]()
Ergens in Duitsland geloof ik. Of misschien is hij intussen alweer gestopt..quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef sr_firewire het volgende:
Waar is Emerson gebleven ?????
Klopt hij heeft voor Uerdingen gespeeld, ma das toch al 2 jaar geledenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ergens in Duitsland geloof ik. Of misschien is hij intussen alweer gestopt..
Hadouir de bestequote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef yurko het volgende:
Wat een wedstrijd gisteren. Ze kwamen lekker fris en aanvallend uit de startblokken en het werd ook nog eens beloond met een vroege goal. Zelfs na de redelijk onverwachte tegen goal had ik nooit het gevoel dat het fout kon gaan en dat is een gevoel dat ik al lang niet meer heb gehad bij MVV. Willem II kon alleen in het begin van de 2e helft laten zien dat ze een ploeg uit de eredivisie zijn. Hadouir was idd hun gevaarlijkste man. Nu maar hopen op Roda, PSV of Ajax.
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:44 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Hadouir de besteDat vond ik een van de grootste frikadellen gisteren. Wat speelden we kut. Een verdiende overwinning van MVV. Er was wel een lekker sfeertje in het uitvak. Lekker vuilnisbakken over en weer gooien. Dat hek zat trouwens goed op slot. Ik had wel verwacht dat er doorheen gebroken zou worden. Enfin, veel succes nog in de rest van het bekertoernooi.
..... is helemaal niks gebeurd man aanstellert. Heb van beide kanten al gepolst of er na de wedstrijd iets was gebeurt, NEE was het antwoord.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef reem het volgende:
Grote fuck you richting de MVV mietjes die het nodig vonden om met 40 man een groep van 8 onschuldige Willem II supporters aan te vallen...
Niet huilenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef reem het volgende:
Grote fuck you richting de MVV mietjes die het nodig vonden om met 40 man een groep van 8 onschuldige Willem II supporters aan te vallen...
Laat mij er effe buitenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef Afunados het volgende:
[..]
Zo moet íe gewoon wekelijk spelen. Hopelijk krijgt hij dat nu eindelijk eens door(tegen DG werd het aanvallend voetbal ook al beloond).
Hehequote:
quote:
Heb er nooit problemen mee gehad bij julliequote:Over wat na de wedstrijd is gebeurd weet ik voorlopig weinig, maar na de wedstrijd "vrij" rondlopen is tegenwoordig nogal riskant..
Klopt, maar HK is tegenwooridg(sinds een paar maanden) weer actief, veel nieuwe gezichten en wekelijks wel iets aan de hand.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
[..]
Heb er nooit problemen mee gehad bij jullie
Maar de W2 fans liepen natuurlijk als lieverdjes totaal niet provocerend rond...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef reem het volgende:
quote:
Haha, mijn hoop is de Gatorade Cup van volgens seizoenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:36 schreef DarkShine het volgende:
Afunados, een Limburgs onderonsje in de Kuip dan?
Dit seizoen zien we elkaar idd niet meer, maar de derby in de Kuip zou wel kick zijn!quote:Op zaterdag 24 december 2005 00:46 schreef Afunados het volgende:
[..]
Haha, mijn hoop is de Gatorade Cup van volgens seizoen![]()
Jankerd.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef reem het volgende:
Vanavond 18:00 Willem II Stadion.quote:Op zaterdag 24 december 2005 12:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jankerd.![]()
Tilburgers aanvallen is altijd een goede zaak.
Filmpje werkt hier niet. Kan 'ie er wat van? Vind het eigenlijk wel vreemd dat een keeper met toch de nodige ervaring zoals hij, ervoor kiest 2de keeper bij MVV te worden..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:31 schreef DarkShine het volgende:Habran
Nog te zien in dit filmpje van KVM's voorlopig laatste 1ste klasse match...
Vrijdag toch ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef Afunados het volgende:
Donderdag speelt MVV trouwens een oefenmatch tegen Lierse. Wel een aardig affiche
Jullie hadden het hier toch laatst over Emerson. Nou, die is nou op stage bij Lierse.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef Afunados het volgende:
Donderdag speelt MVV trouwens een oefenmatch tegen Lierse. Wel een aardig affiche
Emerson Luiz Firmino ? Denk het niet hoor...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jullie hadden het hier toch laatst over Emerson. Nou, die is nou op stage bij Lierse.
Donderdagquote:
Echt? Zou wel gaaf zijn hem eens terug aan het werk te zienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jullie hadden het hier toch laatst over Emerson. Nou, die is nou op stage bij Lierse.
Is het niet deze dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:39 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Emerson Luiz Firmino ? Denk het niet hoor...
quote:Twee nieuwe spelers mogen zich bewij-
zen bij Lierse: de Nederlander Mohamed
Elberkani en de Braziliaan Emerson. El-
berkani is een 23-jarige flankspeler en
geen onbekende voor René Trost. De spe-
ler is eigendom van Roda, waar Trost
hulptrainer was. Emerson is een spits
van 32 jaar die onder meer vier seizoe-
nen bij MVV speelde. De twee spelers
blijven een week op proef.
Weet niet wat ik daar nog van moet zeggen. Het KVM van destijds was niet echt hoogstaand, men was toen al in vereffening...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:37 schreef Afunados het volgende:
[..]
Filmpje werkt hier niet. Kan 'ie er wat van? Vind het eigenlijk wel vreemd dat een keeper met toch de nodige ervaring zoals hij, ervoor kiest 2de keeper bij MVV te worden..
Come on Trost!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:38 schreef Afunados het volgende:
Lierse haalt even wat toppertjes binnen.quote:
quote:
Spelen jullie dan ook tegen Lierse?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef Afunados het volgende:
Zeer triest natuurlijk, zal wat worden wanneer we weer promoveren dan![]()
Wat en kutzak is die Leers toch he....quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef Afunados het volgende:
MVV - Lierse afgelast morgen, op last van Burgemeester leers en de politie, i.v.m. sterke aanwijzingen bij rellen rondom deze wedstrijd.
Zeer triest natuurlijk, zal wat worden wanneer we weer promoveren dan![]()
Ze schijnen ook contacten met Roda te hebben. Maargoed, dit gaat inderdaad helemaal nergens overquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:26 schreef RamirezBlanco het volgende:
lierse rellen? pfff
nouja misschien heb jij de contacten gelegd??? anders lijkt het me een beetje bullshit dan. mechelen is ook niet meer zo hoorde ik laatst, maar ben zelf eens bij mechelen-brugge geweest. roda en aken hebben al 20 jaar een vriendschap en dat zijn ook echte vrienden. altijd lachen daar am tivoliquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:27 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ze schijnen ook contacten met Roda te hebben. Maargoed, dit gaat inderdaad helemaal nergens over
quote:De oefenwedstrijd die MVV vrijdag zou spelen tegen Lierse SK gaat niet door.
Burgemeester Gerd Leers van Maastricht heeft het duel verboden, omdat hij bang is voor rellen tussen aanhangers van Lierse aan de ene kant, en supporters van Racing Genk en Fortuna SIttard aan de andere kant. Aanhangers van Lierse en Fortuna zijn in het recente verleden al eens met elkaar op de vuist gegaan, en de revanche zou in Maastricht gepland zijn. MVV heeft nog geen vervangende oefenwedstrijd op het programma staan.
Lierse = Vitesse & AZ! Vriendschap tussen KVM & Roda staat ook op een lager pitje.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:30 schreef sr_firewire het volgende:
Uhuh Lierse=Roda KvMechelen=Roda , althans als je Roda moet geloven.
Leuk, daar gaat een mooie wedstrijd. Zullen we wel weer tegen Scharn spelen of Vinkeslag....
Had gehoord van (vage theoriën) dat Lierse(+AZ) Roda wilde treffen, na wat in Aachen destijds gebeurd isquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Lierse = Vitesse & AZ! Vriendschap tussen KVM & Roda staat ook op een lager pitje.
Weet waar je het over hebt.
in keulen bedoel je?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:59 schreef Afunados het volgende:
[..]
Had gehoord van (vage theoriën) dat Lierse(+AZ) Roda wilde treffen, na wat in Aachen destijds gebeurd is![]()
Maar de (echt?) reden van afgelasting is ook aardig gevonden![]()
Nee daarom kunnen beide wel een, toenmalige, speler van Roda pakken (sven Vandenbroecke)... En waarom? Omdat die voor KVM gespeeld heeft (en zelf fanatiek KVM fan isquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:02 schreef TerroRobbie het volgende:
AZ en Vitesse komen echt niet met Lierse..
daar hebben we onze robbie. nog in luik geweest?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:02 schreef TerroRobbie het volgende:
AZ en Vitesse komen echt niet met Lierse..
hahaha sven onze voetbalgodquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee daarom kunnen beide wel een, toenmalige, speler van Roda pakken (sven Vandenbroecke)... En waarom? Omdat die voor KVM gespeeld heeft (en zelf fanatiek KVM fan is).
Ow u kent mij?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:14 schreef RamirezBlanco het volgende:
[..]
daar hebben we onze robbie. nog in luik geweest?
Nou dat is een beetje overdrevenquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:19 schreef RamirezBlanco het volgende:
lang geleden robbie op een voetbalforum. hoorde laatst van een mvv fan dat jullie tegen anderlecht met 150 waren.
Vooral de hoerenbuurt daar,vraag maar aan de Willemkequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:24 schreef RamirezBlanco het volgende:
goede sfeer daar in luik. binnenstad is best goed te doen
Nee?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:24 schreef RamirezBlanco het volgende:
goede sfeer daar in luik. binnenstad is best goed te doen vergeleken met beiroet annex de buitenwijken. ik ben je wba-mate remember![]()
I rememberquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:33 schreef RamirezBlanco het volgende:
west bromwich albion - section five.
Al die scheitcombi's!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:38 schreef Afunados het volgende:
Al 250 inschrijven bij de supportersclub voor bekerwedstrijd tegen AZ. Nog twee aparte busreizen worden er geregeld, en veel supporters op eigen vervoer. Zal dus een bomvol uitvak worden![]()
Nu alleen hopen dat er geen combi opgelegd gaat worden, waar helaas wel sprake van is![]()
allereerst hoop ik dat jullie doorkomen en tegen roda in de finale komen. ten tweede hoop ik dat jullie die kaasboeren daar door de hele stad schoppen. wat een kutvolkquote:Nu alleen hopen dat er geen combi opgelegd gaat worden, waar helaas wel sprake van is![]()
Dit seizoen is inderdaad matig van hem, maar dit ligt m.i. ook aan het bedroevende niveau v/d rest van de ploeg. Ik heb Demouge eigenlijk wel hoog zitten; goede teamspeler, harde werker, plaag voor elke verdediging. We'll see, zal inderdaad de vervanger zijn, mocht Muhamadu binnenkort vertrekken.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
Vind je ?
Ik weet het niet hoor, in de thuis en uitwedstrijd heeft hij beiden niets klaargespeeld. Zag dat hij dit seizoen 6 doelpunten gescoord heeft, wat ik nog veel vind.
Verder kunnen we met dit nieuws concluderen dat Muhamudu weg gaat bij Us Mvv'ke. Ook Aelbrecht zal ons verlaten, dus er zullen sowieso 2 nieuwe spitsen moeten komen.
Zolang we Brncic en vd Ban maar behouden kunnen, en dan nog minstens 1 goede middenvelder aantrekken en het komt volgend seizoen helemaal goed in de Eredivisie
Helaas zeggen we dit al 6 jaarquote:Op maandag 23 januari 2006 16:29 schreef Afunados het volgende:
Maar kunnen we de huidige ploeg vasthouden, en nog enkele goede spelers aankopen, wordt het volgend seizoen een erg mooi jaar, zeker weten
Haha, ik ben niet zo'n vreselijke optimist hoor. Maar er wordt gewoon erg goed voetbal gespeeld en de spelersgroep doet voor weinig teams onder. Met nog enkele goede aankopen hoeven we voor niemand bang zijn..quote:Op maandag 23 januari 2006 16:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Helaas zeggen we dit al 6 jaar
Ontzettend goed, en wekelijks zitter er scouts op de tribune. Ik hoop dat hij nog een jaartje blijft, maar als een club als Standard aanklopt, zal hij er uiteraard wel op ingaan.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Demouge zou ik een goeie vinden voor MVV, die jongen past beter bij jullie dan bij Eindhoven. Hoe lang zal Bryssinck nog bij MVV spelen, die doet het erg goed toch?
Wat ik hoorde viel hij vrijdag indd nogal tegen- kon helaas zelf niet komen.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vond hem niet bijzonder vrijdag.
In die eerste wedstrijd tegen jullie dolde ie zeker jullie hele ploeg ?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vond hem niet bijzonder vrijdag.
Je kunt het overdrijven natuujrlijk..quote:Op maandag 23 januari 2006 21:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
In die eerste wedstrijd tegen jullie dolde ie zeker jullie hele ploeg ?
Derksen schijnt het inderdaad gezegd te hebben. Vreemd hoor, toch niet uitblinken bij Eindhoven en dan direct naar NAC. Beter naar onsquote:Op maandag 23 januari 2006 21:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je kunt het overdrijven natuujrlijk..![]()
Maar toen speelde hij beter inderdaad.
Demouge schijnt trouwens naar NAC te gaan.
Het wordt of Demouge of die Fransman die ze op proef hadden denk ik. Ik hoop toch eigenlijk op de eerste.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:41 schreef Afunados het volgende:
Schop. Contract Brnic verlengt![]()
Muhamadu naar Cercle, net voor de belangrijke wedstrijden tegen Excelsior en AZ. Echter, en zou al een vervanger aangetrokken zijn, en morgen hierover meer duidelijkheid. Ons bestuur is goed bezig![]()
Laatste wat ik meekreeg was dat de onderhandelingen stroef gingen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Habran de keeper ? Die heeft getekend als het goed is.
quote:MVV huurt Nieuwendaal
26 januari 2006, 17:24
Door: Fabian Eijkhout
Steef Nieuwendaal speelt tot de zomer op huurbasis voor eerste divisieclub MVV. De 19-jarige speler komt over van het beloftenelftal van Willem II.
De Maastrichtse club huurt Nieuwendaal tot de zomer van 2006. Volgens trainer Zwamborn is het goed voor de middenvelder om ervaring op te doen in de eerste divisie. 'Het is goed voor zijn ontwikkeling' aldus Zwamborn op de clubwebsite.
Nieuwendaal speelde tot nu toe twee duels in het eerste van Willem II. Dit seizoen heeft hij één wedstrijd meegedaan. Dat was tegen Twente. Hij kwam in het veld voor Van der Haar en kreeg die wedstrijd een gele kaart.
Weinig kans denk ik persoonlijk, VM he ?quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stimmt.
Leuke, goede voetballer. Veel strijd, vechtertje. Ben benieuwd hoe hij het bij jullie gaat doen, mocht ie speeltijd krijgen.
Ik heb geen idee, ga MVV vanaf nu maar eens volgenquote:Op donderdag 26 januari 2006 18:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Weinig kans denk ik persoonlijk, VM he ?
Hebben er toch een vaste kern staan momenteel die het goed doet. Misschien stand in bij blessures ja...
Willem II sup dan ? Zal jij een leuke dag hebben gehad in Decemberquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ga MVV vanaf nu maar eens volgenDenk ik in ieder geval meer dan bij Willem II.
Whehe, neequote:Op donderdag 26 januari 2006 19:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Willem II sup dan ? Zal jij een leuke dag hebben gehad in December![]()
Ja, een verdedigende middenvelder.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:58 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Weinig kans denk ik persoonlijk, VM he ?
Hebben er toch een vaste kern staan momenteel die het goed doet. Misschien stand in bij blessures ja...
Bestuur zei gisteren dat ze vandaag een nieuwe speler zouden aankondigen. Dit was als reactie op het nieuws dat Ibad bij ons vertrok, dus iedereen had ook verwacht dat we er een spits bijkregen.....quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, een verdedigende middenvelder.
Maar er is nog geen opvolger voor Muhamadu?
Even pinnen.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef sr_firewire het volgende:
Waar is Emerson gebleven ?????
Nee, voorlopig zal Micelli zijn plaats voorin overnemen vermoed ik. Maar hopelijk wel z.s.m. een waardige vervanger.quote:Op donderdag 26 januari 2006 19:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, een verdedigende middenvelder.
Maar er is nog geen opvolger voor Muhamadu?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:49 schreef Afunados het volgende:
[..]
Nee, voorlopig zal Micelli zijn plaats voorin overnemen vermoed ik. Maar hopelijk wel z.s.m. een waardige vervanger.
En het nieuws van v.d.Ban en Bryssinck is natuurlijk geweldig. Ons bestuur is echt goed bezig, en het zal niet meer lang duren voordat we onze comeback gaan maken in de eredivisie![]()
Denk vrij open wedstrijd, geen favoriet. Als we zo spelen zoals de afgelopen weken in thuiswedstrijden, heb ik er veel vertrouwen inquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:20 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat denken jullie van vanavond?
Lijkt me wel een goede, tijdelijke vervanger van Muhamadu. Hopelijk komt dit snel rond, we kunnen hem hard gebruiken tegen AZ dinsdag..quote:op www.venlonaren.nl staat het volgende in het gastenboek:
laatste nieuws:Rik Platvoet per direct naar Mvv Bron bestuurslid
quote:Sportieve Limbo's dit keer in het volle uitvak. Na de wedstrijd schalde zelfs het "Kampioenen/kampioenen" over de hoofden van de AZ-spelers, die de MVV'ers nog even uitzwaaiden! Zo kan het dus ook.
quote:Wat een klasse supporters uit limbo.
Kan dat zooitje op de molenaar nog heel wat van leren,sfeer was wederom weer van het niveau eerste divisie
quote:Jullie hebben wel humor, in de 89 minuut alles of niets met 4-0 en een ludiek Wij gaan Europa in, is natuurlijk ook erg aandoenlijk.
quote:Gister werd "Kampioene Kampioene" en "Kenneth Perez"
liederen uit het MVV vak geschalt op een volume niveau waar wij
moeilijk aan zullen komen
quote:Ook het 'alles of niets' kon ik wel waarderen uit het uitvak met de stand 4-0. Stikjaloers natuurlijk op die leden, lekker 90 minuten lang zingen en brullen! Hoop dat wij volgende wedstrijd ook uit kunnen, we zitten tenslotte in de halve finale(iets dat niemand doorheeft volgens mij) en bijna in de finale.
Wordt tijd dat we weer promoverenquote:Als Az'er moet ik zeggen dat ik sinds afgelopen dinsdag een zwak heb voor MVV. Zo'n 1000 man op een doordeweekse dag mee naar De Hout. Maar het was vooral de onvoorwaardelijke steun en de orkaan van geluid die jullie produceerde die de meeste indruk op mij maakte. Geuige de reacties van de spelers van AZ, die de meegereisde Maastrichtenaren eveneens gingen bedanken na afloop van de wedstrijd (waar zie je dat nog) dachten zij er ook zo over. Hopelijk mogen we jullie ooit weer ontmoeten in de eredivisie!!!
Zelf wedstrijd tegen VVV moeten missen i.v.m. vakantie, wat ik gehoord heb was het wel een leuke wedstrijd. Jammer van het kleine uitvak. Hier staan nog wat foto's en een filmpje:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren naar de derby VVV vs. MVV. Leuke wedstrijd.
Moet zeggen dat MVV aardig wat kabaal maakte voor een eerste divisieclub!
Haha, gelukkig is dat volledig verleden tijd, en staan we er financieel en organisatorisch erg goed voorquote:Op maandag 13 februari 2006 22:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Een fusie met Foruna of Roda lijkt me eerder mogelijk![]()
Heb je ook foto's van het uitvak, aangezien wij ook wat sfeerattributen hadden?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef Afunados het volgende:
[afbeelding]
Eerste foto van vanavond, betere komen..
Voorlopig niet, zijn ook niet mijn foto's; zat achter de doeken. Zal eens rondvragen morgen, er zal vast iemand met een foto van het uitvak zijnquote:Op maandag 20 februari 2006 23:21 schreef Evertje het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van het uitvak, aangezien wij ook wat sfeerattributen hadden?
Totaal vergeten, thanks voor de reminder.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:27 schreef dndiek het volgende:
Ben benieuwd naar de andere foto's
Afunados ga je nog iets aan de Serie A-toto doen
Gestiech door de romeinen, met wat romeintjes op het doek erboven. Morgen zullen zeker duidelijkere foto's komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:06 schreef Erasmusch het volgende:
Wat staat er op dat 2e doek?
dit weekend naar Maastricht![]()
Trieste publiek.... Wel het meest hondstrouwe publiek en de club met de meeste sfeeracties (samen met de Graafschap) in de GGD. Toen we laatste stonden zaten er nog 4000 man op de tribunes, kun je van Telstar niet zeggen of wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:09 schreef spurs het volgende:
Leuk om die foto's te zien, krijg meteen weer een flasback naar vrijdag 10 februari!
Wat een heerlijke 3-4 overwinning daar en wat hebben wij ons kostelijk vermaakt om dat trieste publiek na afloop van de wedstrijd![]()
Zijn er nog ergens foto's te vinden van MVV - Telstar![]()
Tja, vind je het gekquote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:09 schreef spurs het volgende:
Leuk om die foto's te zien, krijg meteen weer een flasback naar vrijdag 10 februari!
Wat een heerlijke 3-4 overwinning daar en wat hebben wij ons kostelijk vermaakt om dat trieste publiek na afloop van de wedstrijd![]()
Zijn er nog ergens foto's te vinden van MVV - Telstar![]()
Leef jij in een droomwereld ofzo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Trieste publiek.... Wel het meest hondstrouwe publiek en de club met de meeste sfeeracties (samen met de Graafschap) in de GGD. Toen we laatste stonden zaten er nog 4000 man op de tribunes, kun je van Telstar niet zeggen of wel.
We hadden er 3500-4500 toen we bijna laatste stonden. Nu zijn het er gemiddeld 5500.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:50 schreef Evertje het volgende:
[..]
Leef jij in een droomwereld ofzo?
Het maastrichtse publiek is zo hypocriet als wat. Als MVV weer paar wedstrijden wint staat het stadion weer bijna vol en verliezen jullie er een paar is het ook weer heel wat minder. Hondstrouw kan ik het echt niet noemen.
Proficiat nog met gisteren. Uiteindelijk verdiend, maarja....
Die fase ben ik allang voorbij........quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:51 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
We hadden er 3500-4500 toen we bijna laatste stonden. Nu zijn het er gemiddeld 5500.
Dat heeft elke club zijn successupporters. Ik spreek je wel over een jaar of 3 als Fortuna in de middenmoot speelt en er ook 5000 man op de tribunes zitten.
Je bent gewoon gefrustreerd omdat je eigen club naar de klote is/gaat.
En Fortuna heeft dat probleem niet als ze goed presteren. Kan me herinneren dat er 4 jaar geleden nog 5000 man op de tribunes zaten, waar zijn die ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:56 schreef Evertje het volgende:
[..]
Die fase ben ik allang voorbij........
Ik wil alleen maar zeggen dat Maastrichts publiek net zo makkelijk weer afhaakt als dat het erbij komt. Hondstrouw is dan een verkeerd woord. Maastrichts chauvinisme is een betere term.
Ik spreek jou nog wel eens als je vier rampjaren achter elkaar hebt gehad. Ik kan het de mensen niet eens meer kwalijk nemen dat ze niet meer komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En Fortuna heeft dat probleem niet als ze goed presteren. Kan me herinneren dat er 4 jaar geleden nog 5000 man op de tribunes zaten, waar zijn die ?
Sittards chauvinisme denk ik![]()
![]()
Bullshit je vergelijkt je eigen club op een andere manier dan de onze. WIj hebben zeker niet 5 jaar in de shit gebivakkeerd ? En nog zaten er elke week 3500-4500 man op de tribune.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:00 schreef Evertje het volgende:
[..]
Ik spreek jou nog wel eens als je vier rampjaren achter elkaar hebt gehad. Ik kan het de mensen niet eens meer kwalijk nemen dat ze niet meer komen.
Maar in Maastricht hoeft er maar twee wedstrijden op rij verloren te worden of het stroomt weer leeg. En andersom hetzelfde.
Vijf jaar in de shit omdat jullie in de GGD spelen waar jullie thuishoren?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:03 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Bullshit je vergelijkt je eigen club op een andere manier dan de onze. WIj hebben zeker niet 5 jaar in de shit gebivakkeerd ? En nog zaten er elke week 3500-4500 man op de tribune.
En nu het beter gaat zitten er gemiddeld 1000 man meer ja, dat is bij iedere club.
Kijk naar bijvoorbeeld VVV.
Maar ja, bij jullie komt dat niet voor nee![]()
Lul maar raak.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:06 schreef Evertje het volgende:
[..]
Vijf jaar in de shit omdat jullie in de GGD spelen waar jullie thuishoren?
Wij spelen nu al vier seizoen alleen maar op de laatste plaats, zo slecht is het MVV in die vijf jaar echt niet gegaan.
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:06 schreef Evertje het volgende:
[..]
zo slecht is het MVV in die vijf jaar echt niet gegaan.
Nou dat is toch niet verkeerd dacht ik zo, 3 bussen voor een vrijdagavond en ook nog helemaal naar Leeuwarden, begint dit seizoen echt weer te leven daar hequote:Op donderdag 2 maart 2006 13:48 schreef Afunados het volgende:
Vrijdag moet gewonnen worden, vol in de aanval.
Overigens gaan er drie bussen naar Leeuwarden![]()
Klopt, moet ik wel bij opmerken dat de supp. club die bussen gedeeltelijk financieren, prijs is nu 15 euro geloof ik. Maar toch opmerkelijk indd dat zo'n 200 fans in Leeuwarden zullen zien. Elke wedstrijd gaat er minstens één bus, tegenwoordig elke uitwedstrijd minstens 100 man.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:09 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
Nou dat is toch niet verkeerd dacht ik zo, 3 bussen voor een vrijdagavond en ook nog helemaal naar Leeuwarden, begint dit seizoen echt weer te leven daar he![]()
En naar Kerkradequote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:13 schreef Afunados het volgende:
[..]
Klopt, moet ik wel bij opmerken dat de supp. club die bussen gedeeltelijk financieren, prijs is nu 15 euro geloof ik. Maar toch opmerkelijk indd dat zo'n 200 fans in Leeuwarden zullen zien. Elke wedstrijd gaat er minstens één bus, tegenwoordig elke uitwedstrijd minstens 100 man.
Dat is wel mooi, het leeft hier indd weer. Volgend jaar hopelijk dan ook de beloning met strijd om het kampioenschap, zodat we weer snel naar de grote steden van Nederland toekunnen.
tis weer carnaval geweest, mvv heeft dan traditiegetrouw een neerwaartse spiraalquote:Op zaterdag 4 maart 2006 08:25 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
En naar Kerkrade![]()
Ging gisteren niet zo heel lekker geloof ik he?![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:08 schreef Afunados het volgende:
*schop*
Volgens het supportersforum van MVV heeft Jonker vanochtend de spelersgroep verteld dat hij als assistent-trainer naar Tilburg vertrekt en dus ontslag neemt.
Ciao![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |