Got you ? Gebruik overal deze naamquote:Op woensdag 21 december 2005 09:45 schreef kayzie het volgende:
-SR- op het forum van mvvmaastricht.nl en sr_firewire op fokzine.... haha, got you!
heerlijke wedstrijd idd, sfeer was goed. wedstrijd nog beter!
Ja dat was vak Fquote:Op woensdag 21 december 2005 09:51 schreef kayzie het volgende:
Nee, vak C Angelside, net onder de trom. MVV d'n Ierste aangenaam.
Op de Bosch was het wel even hommeles he. Er was gister niks meer gebeurd verder
Ja leek het rustigquote:Op woensdag 21 december 2005 10:10 schreef kayzie het volgende:
Ik heb het alleen uit de verte kunnen zien. Maar het leek rustig.
De wedstrijd, tja, briljant. WEl geluk dat Willem 2 niet meer csoorde, maar wij hadden ook zo onze kansen dacht ik zo. Op de lat (weer Winkens he). Die 3e goal was briljant!
Zo moet íe gewoon wekelijk spelen. Hopelijk krijgt hij dat nu eindelijk eens door(tegen DG werd het aanvallend voetbal ook al beloond).quote:
Doe mij maar MVV-Rodaquote:
Die spreuk op het spandoek doet toch wel aardig 'Fortuna' aan, om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef Afunados het volgende:
[..]
Zo moet íe gewoon wekelijk spelen. Hopelijk krijgt hij dat nu eindelijk eens door(tegen DG werd het aanvallend voetbal ook al beloond).
Hier wat foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Loting wordt spannend donderdag!
Klopt, maar in principe schreeuwen en zingen wij dat ook regelmatig tijdens de wedstrijd.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die spreuk op het spandoek doet toch wel aardig 'Fortuna' aan, om het zo maar te zeggen.
Verder wel een puike prestatie gisteren.![]()
Ergens in Duitsland geloof ik. Of misschien is hij intussen alweer gestopt..quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef sr_firewire het volgende:
Waar is Emerson gebleven ?????
Klopt hij heeft voor Uerdingen gespeeld, ma das toch al 2 jaar geledenquote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef Afunados het volgende:
[..]
Ergens in Duitsland geloof ik. Of misschien is hij intussen alweer gestopt..
Hadouir de bestequote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef yurko het volgende:
Wat een wedstrijd gisteren. Ze kwamen lekker fris en aanvallend uit de startblokken en het werd ook nog eens beloond met een vroege goal. Zelfs na de redelijk onverwachte tegen goal had ik nooit het gevoel dat het fout kon gaan en dat is een gevoel dat ik al lang niet meer heb gehad bij MVV. Willem II kon alleen in het begin van de 2e helft laten zien dat ze een ploeg uit de eredivisie zijn. Hadouir was idd hun gevaarlijkste man. Nu maar hopen op Roda, PSV of Ajax.
quote:Op woensdag 21 december 2005 14:44 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Hadouir de besteDat vond ik een van de grootste frikadellen gisteren. Wat speelden we kut. Een verdiende overwinning van MVV. Er was wel een lekker sfeertje in het uitvak. Lekker vuilnisbakken over en weer gooien. Dat hek zat trouwens goed op slot. Ik had wel verwacht dat er doorheen gebroken zou worden. Enfin, veel succes nog in de rest van het bekertoernooi.
..... is helemaal niks gebeurd man aanstellert. Heb van beide kanten al gepolst of er na de wedstrijd iets was gebeurt, NEE was het antwoord.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef reem het volgende:
Grote fuck you richting de MVV mietjes die het nodig vonden om met 40 man een groep van 8 onschuldige Willem II supporters aan te vallen...
Niet huilenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef reem het volgende:
Grote fuck you richting de MVV mietjes die het nodig vonden om met 40 man een groep van 8 onschuldige Willem II supporters aan te vallen...
Laat mij er effe buitenquote:Op woensdag 21 december 2005 12:52 schreef Afunados het volgende:
[..]
Zo moet íe gewoon wekelijk spelen. Hopelijk krijgt hij dat nu eindelijk eens door(tegen DG werd het aanvallend voetbal ook al beloond).
Hehequote:
quote:
Heb er nooit problemen mee gehad bij julliequote:Over wat na de wedstrijd is gebeurd weet ik voorlopig weinig, maar na de wedstrijd "vrij" rondlopen is tegenwoordig nogal riskant..
Klopt, maar HK is tegenwooridg(sinds een paar maanden) weer actief, veel nieuwe gezichten en wekelijks wel iets aan de hand.quote:Op donderdag 22 december 2005 02:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
[..]
Heb er nooit problemen mee gehad bij jullie
Maar de W2 fans liepen natuurlijk als lieverdjes totaal niet provocerend rond...quote:Op woensdag 21 december 2005 20:29 schreef reem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |