quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Goldfinger.
Nancy Sinatra = titelsongmaar de verkeerde
Albert Broccoli = Brocolli : hij is de...?
Roald Dahl = Chitty Chitty bang bang = Gert Frobe
Pussy Galore = Hello Kitty
die zong toch iets van diamonds are forever? (althans dat nummer hebben ze van d'r gecoverd/gesampled)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:38 schreef Sheridana het volgende:
Shirley Bassey zong Goldfinger volgens mij....
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Roald Dahl heeft de screenplay gedaan voor een James Bond film, zoveel weet ik wel. Welke het is kan ik me niet herinneren...
Diamonds Are Forever?
Klopt, maar ook Goldfinger...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
die zong toch iets van diamonds are forever? (althans dat nummer hebben ze van d'r gecoverd/gesampled)
Ook die Roald Dahl-verklaring is niet goed?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:39 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hello Kitty is de dubbele aanwijzing....
Die wel, maar niet de goede film...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ook die Roald Dahl-verklaring is niet goed?
Dr. No heeft toch altijd een kat bij zich?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef Sheridana het volgende:
Hello Kitty is een verwijzing naar zowel de bad guy....als naar het land waar het zich ook afspeelt...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tsja, 'k kan nu wel alle James Bond titels op gaan noemen, maar je wil ook verklaringen
From Russia With Love
OEH!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
You only live twice?
Nancy Sinatra titelsong?
Brocolli = Albert Broccoli producent
Roald Dahl = Scenario?
Hello Kitty = bad guy heet Tiger en Nippon.
Blofeld heeft een cyper.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
You only live twice?
Nancy Sinatra titelsong?
Roald Dahl = Scenario?
Ik bedoel niet Dr No.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dr. No heeft toch altijd een kat bij zich?
En hello kitty kan toch ook voor blofeld staan? Die zat ook in de film volgens mij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
You only live twice?
Nancy Sinatra titelsong?
Roald Dahl = Scenario?
Er heette ook iemand Tiger in die film dat weet ik bijna 100 % zeker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
En hello kitty kan toch ook voor blofeld staan? Die zat ook in de film volgens mij.
3 aanwijzing in een hello kitty plaatjeWie zegt dat Hello Kitty voor kinderen is ?
Dit moet 'm zijnquote:
Klopt ook, ik bevestig het alleenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er heette ook iemand Tiger in die film dat weet ik bijna 100 % zeker.
Hello Kitty kan volgens mij heeeel gemeen zijn!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:49 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
En hello kitty kan toch ook voor blofeld staan? Die zat ook in de film volgens mij.
3 aanwijzing in een hello kitty plaatjeWie zegt dat Hello Kitty voor kinderen is ?
-edit
een cyper
Sheridana +1quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:02 schreef Sheridana het volgende:
Luis Guzman
The Bone Collector
The Count of MOnte Christo
Traffic
Ik zie Sleepy, Antony Michael Hall en Julia Stiles... 't Valt mee dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:09 schreef Sheridana het volgende:
hmm...is het plaatje niet te klein...?
Oh mooi!! Je hebt al twee aanwijzingen goed, nu nog de derde en de filmquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:10 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik zie Sleepy, Antony Michael Hall en Julia Stiles... 't Valt mee dus.
dat klopt....en hoe kom je er?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:14 schreef victorinox het volgende:
Sleepy Hollow?
Ow?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:15 schreef Sheridana het volgende:
Julia Stiles...in welke film??
Sleepyquote:
O nee. O. Van Othello. Toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:17 schreef ArtyShock het volgende:
Ow?
Ach je bent onze token black girl.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:17 schreef Sheridana het volgende:
Fonetisch is met een F.....
Ikke allochtoon...
Dat is 'm....niemand kent die film? een remake van Othello met Mekhi Phifer en nog wat mensen?quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach je bent onze token black girl.![]()
Ik weet dat de film bestaat, maar ik wist niet wie er in speelde. Ja Mehki wist ik, maar niet Julia. Het was meer van: Ow, ow, ow. Oh: O! Da's ook een filmtitel!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:19 schreef Sheridana het volgende:
Dat is 'm....niemand kent die film? een remake van Othello met Mekhi Phifer en nog wat mensen?
Arty +1
Ik niet...kom namelijk steeds te laat net als op school....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:20 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Wonderlijk genoeg scoor ik elk jaar heel goed bij het Groot Dictee der Nederlandse Taal
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik niet...kom namelijk steeds te laat net als op school....
Dan ga ik zeker kijken. Misschien wordt je nog wel beroemd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:23 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik ga me dit jaar inschrijven voor de voorrondes...misschien kom ik wel op tv!!Dan doe ik een Fok! shirt aan
Kan ook geregeld worden!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan ga ik zeker kijken. Misschien wordt je nog wel beroemd.
Had toch minstens een shirt van de FMT-mafia verwacht.![]()
Figures...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Harold and Kumar go to the white castle
Doe maar ja!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:26 schreef ArtyShock het volgende:
Het was even prutsen met mediaplayer, maar hier dan even een mannenvraag.
Welke film?
Ik bedenk straks wel weer een intelligentere vraag...
[afbeelding]
Ik ook hoor, ik wil nog Starwreck: In the Pirkinning kijken. Maar ik moet eerst even de Engelse ondertitels opduikelen...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:30 schreef Sheridana het volgende:
Oke, ik kondig nu alvast aan, dat ik in de heel nabije toekomst naar bed ga......
succes!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:32 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik ook hoor, ik wil nog Starwreck: In the Pirkinning kijken. Maar ik moet eerst even de Engelse ondertitels opduikelen...
Wel onze lieve meganerd. Vergeet dat niet!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:34 schreef Sheridana het volgende:
Hmm..ik bedenk me net dat ik eigenlijk een mega nerd ben....
Joh, horden aan puisterige-jaren-in-stoffige-kamers-opgesloten-post-puber-bèta-types vallen daar voor. Je hebt gewoon massa's voor het uitzoeken. Dus eh, keuze zat!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:34 schreef Sheridana het volgende:
Hmm..ik bedenk me net dat ik eigenlijk een mega nerd ben....
aaaaw....that's so sweet...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel onze lieve meganerd. Vergeet dat niet!
En dit ook....denk ik....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Joh, horden aan puisterige-jaren-in-stoffige-kamers-opgesloten-post-puber-bèta-types vallen daar voor. Je hebt gewoon massa's voor het uitzoeken. Dus eh, keuze zat!
Géén idee... Katie Holmes?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke dame is vandaag 26 jaar geworden?
nee die moet het nog worden.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef Sheridana het volgende:
Christina Ricci?
Mini Driver?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Klein dametje.
Rowan Atkinson is ouder. En een man.quote:
ah, okay, thanxquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Moet je in Feedback vragen Sheri.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Rowan Atkinson is ouder. En een man.![]()
Yeah. Shocking performances: Impressions of a vegetable and a sketch with a nameless guy...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:48 schreef mr_anonimous het volgende:
The Arty en Andy Show. Daar zit wel brood in denk ik.
Die is niet zo klein geloof ik. En die is 30.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:53 schreef victorinox het volgende:
Tara Reid?
Rachel Leigh Cook!quote:
Truste lief meganerdjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:03 schreef Sheridana het volgende:
zeg, nameless guy en vegetable, ik ga jullie verlaten......tot morgen dan maar weer en slaap lekker![]()
ArtyShock +1quote:
Oh stik, wat stom eigenlijk. Ik wilde er ook vandoor...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:04 schreef mr_anonimous het volgende:
ArtyShock +1
Knap. Ik kende meneer Clifton eigenlijk niet echt... Djeems Vendurbiek is een inkoppertje natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:12 schreef mr_anonimous het volgende:
James vander Beek en Clifton Collins Jr. Rules of attraction?
Drie dan maar, ik wil gaan pitten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:23 schreef victorinox het volgende:
Ik weet er geen vijf...
Batman & Robin
Clueless
Ach wat maakt het ook uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:23 schreef victorinox het volgende:
Ik weet er geen vijf...
Batman & Robin
Clueless
Heb hem al aan Vic gegeven. Truste en tot morgenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:29 schreef REFUSED het volgende:
Scooby Doo 2 Monsters Unleashed.
iemand anders post maar even 3 antwoorden in 1 post, want ik ben ook zo weg.
Ik start morgenvroeg wel met een nieuwe vraag.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 01:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heb hem al aan Vic gegeven. Truste en tot morgen
Le Voyage dans la Lunequote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:42 schreef dolle_hond het volgende:
le voyage a la lune?
Dat is goed.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:27 schreef Mennosson het volgende:
Trouble With Harry
Two Mules for Sister Sara
Around the World in Eighty Days
The Apartment
Being There
Ocean´s eleven
Dat meen je?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:29 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ikzelf kwam niet verder dan:
Shirley wie?![]()
WHAHAHA Goed! Vooral Hitchcock vind ik erg goed gevondenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:49 schreef Sheridana het volgende:
The Trouble with Harry?
Shirley Mc Lain
John Forsythe
Alfred Hitchcock
alleen nr 3 niet goed..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:21 schreef Mennosson het volgende:
1) The Money Pit
2) Three Fugitives
3) Misery Harbour
4) First Blood
5) Cool Hand Luke
6) Willow
7) Jackie Brown
8) Bowfinger
9) Ice Storm
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:22 schreef victorinox het volgende:
3: Congo
En nummer 4 niet neem ik aan...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:24 schreef Sheridana het volgende:
alleen nr 3 niet goed..
Correcto!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:26 schreef ArtyShock het volgende:
1) The Money Pit
2) Three Fugitives
3) Congo
4) Youngblood
5) Cool Hand Luke
6) Willow
7) Jackie Brown
8) Bowfinger
9) Ice Storm
Ik voelde me íets minder bezwaard... Ik had er uiteindelijk zelf acht, maar was nooit op Congo gekomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:29 schreef Frank79 het volgende:
Ik kan de lijst nu gaan samenstellen, maar dat vind ik wel heel erg jatwerk..
Nou, ik zag de vraag pas laat. Zag er zelf wel een paar, maar die waren allemaal al genoemd. Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:33 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik voelde me íets minder bezwaard... Ik had er uiteindelijk zelf acht, maar was nooit op Congo gekomen.
Tja. Ik herkende "Go" niet en Caan-Go... Nou ja... Ik had 'm in ieder geval bijna helemaal compleet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:36 schreef Sheridana het volgende:
James Caan en de film Go
Ze is erg bekend hoor, ik heb alleen een niet al te herkenbare foto proberen op te zoeken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:45 schreef Frank79 het volgende:
Die foto komt uit een hele foute film als ik het zo zie...
Dat is The Creature from the Black Lagoon...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:45 schreef Frank79 het volgende:
Die foto komt uit een hele foute film als ik het zo zie...
Ik vraag me af of iedereen met je eens is dat dat de beste van de vier is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:51 schreef victorinox het volgende:
Ik moet trouwens weg...
Maar de beste regisseur van deze vier:
Paul W.S. Anderson - Alien vs Predator
Zeg Vic-Arty....quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:51 schreef victorinox het volgende:
Ik moet trouwens weg...
Maar de beste regisseur van deze vier:
Eh... ja?quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:56 schreef Sheridana het volgende:
Ow wacht, is dat Gillan Anderson??
Oh, ik bedoel dat ik wel een aantal regisseurs weet, maar dat ik geen tijd heb om een andere vraag te stellen.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:56 schreef Sokolsky het volgende:
Brad Anderson - The Machinist
Paul Thomas Anderson - Magnolia
Wes Anderson - Rushmore
Zoiets?
Ah okequote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:57 schreef victorinox het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel dat ik wel een aantal regisseurs weet, maar dat ik geen tijd heb om een andere vraag te stellen.
Zoals de waard is...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:59 schreef Sheridana het volgende:
Ah oke
Ik kreeg even het vage idee dat jij en Arty één en dezelfde waren....
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:02 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zoals de waard is...
Ik mis je kloon hier wel trouwens...
Ik had een film met een dode japanner gister!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:03 schreef Sokolsky het volgende:
Met dank aan Vic, want die ene wist ik dus niet.
25 films van Hitchcock.
(in één post)
RSI-bevorderend vraagje..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:03 schreef Sokolsky het volgende:
Met dank aan Vic, want die ene wist ik dus niet.
25 films van Hitchcock.
(in één post)
Psst: Psycho!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
The Birds.
Ik ga even nadenken over de andere vierentwintig.
Sorry...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:07 schreef Sokolsky het volgende:
Dat mag toch niet als ik er niet ben?
Misschien heb je hier iets aan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:13 schreef Chielus het volgende:
damn pas 19 stuks
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:24 schreef Mennosson het volgende:
1 Notorious
2 paradine Case
3 Birds
4 Frenzy
5 Rebecca
6 Jamaica Inn
7 The Trouble with Harry
8 The Man Who KNew Too Much
9 The Man Who KNew Too Much
10 The 39 Steps
11 Spellbound
12 Murder
13 Dial M For Murder
14 Strangers On A Train
15 Family Plot
16 Psycho
17 Torn Curtain
18 Rear Window
19 Vertigo
20 Sabotage
21 Rope
22 North By Northwest
23 Marnie
24 To Catch A Thief
25 Shadow of a Doubt
Ik had 'em van Chielus overgenomen. Ik had er 24 en kon geen 25ste bedenken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:26 schreef Sokolsky het volgende:
The Man Who Wasn't There is toch echt wat moderner, Chielus en RuneRose. En niet van Hitch maar van twee van die broertjes.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:40 schreef Chielus het volgende:
2: Independence day
6: Die another day
8: Armageddon
9: Speed
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:40 schreef mr_anonimous het volgende:
1) Licence to kill
2) ID 4
3) OnkreukbarenHad hem bijna niet door
4)Jaws
5) Gremlins
6) Cliffhanger
7) Ghostbuster
8) Armageddon
9) Delta Force?
1) = Indiana Jones and the last Crusade?quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
1) = Indiana Jones and the last Crusade?
Ik wist alleen Gremlins en nummertje 1 niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:45 schreef Frank79 het volgende:
Zit me rot te piekeren op de eerste.. vliegtuigje en een vrachtwagen.. hmmz..
dank je victorinoxquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:29 schreef victorinox het volgende:
[..]
Dat is goed. [afbeelding]
Mennosson +1
Ikzelf kwam niet verder dan:
Shirley wie?![]()
Stuivertje wisselenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:57 schreef Sokolsky het volgende:
1) North by Northwest
2) ID 4 (of Independence Day)
3) Onkreukbaren
4)Jaws
5) Gremlins
6) Cliffhanger
7) Ghostbusters
8) Armageddon
9) Speed?
Bedoelde Kenta's pa. Kinji. Maar die was alleen regisseur geloof ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:07 schreef Sokolsky het volgende:
Kurosawa zat alleen als acteur in A.K., daarom heb ik documentaires uitgesloten
Toshiro Mifune is inderdaad morsdood.
Kenta Fukasaku leeft nog (is nog maar 33).
Yusaku Matsuda is goed.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:02 schreef Sokolsky het volgende:
Tja, Hitchcocks he
Doe mij dan maar:
10 dode Japanners
Dat wil zeggen 10 acteurs/actrices die volgens IMDB in Japan geboren zijn, inmiddels niet meer tot het rijk der levenden behoren en minimaal in één film (geen documentaire) met minimaal 75 IMDB-votes op de eerste Cast-pagina staan.
Nog drie.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:15 schreef Asap het volgende:
Takashi Shimura![]()
Toshiro Mifune al genoemd
Yusaku Matsuda al genoemd
Yoshio Inaba![]()
Minoru Chiaki![]()
Kamatari Fujiwara![]()
ook dooie?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:23 schreef Sheridana het volgende:
Het stomme is..ik ken wel wat chinese acteurs en actrices...
Bruce is geboren in de States maar opgegroeid in Hong Kong. Hij is ook van Chinese afkomst.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:42 schreef RuneRose het volgende:
Bruce Lee is een sjinees, toch, of een Amerikaan? Ik dacht een van die twee, maar alsie nu toevallig Japans is dan heb ik toch nog een bijdrage kunnen leveren![]()
Ryu speelt in Tokyo Monogatari met Setsuko.... , Kato zegt me niet zoveelquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:49 schreef Sokolsky het volgende:
Niemand komt meer met Daisuke Katô of Chishu Ryu? Oké, dan geef ik Asap het punt voor zijn waardevolle bijdrage
Asap +1
Volgens mij leeft die nog ja en Sonny ook ovlgens mij.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:51 schreef Asap het volgende:
Leeft Mako nog? Was vroeger een van mijn helden uit Conan!
Sonny Chiba![]()
Hehe, Sonny wist ik ook wel, maar ik werd wanhopigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Volgens mij leeft die nog ja en Sonny ook ovlgens mij.
Katô zal één van de acteurs zijn met het hoogste IMDB-gemiddelde. 17 films, waarvan een 7,2, een 7,6 en de rest 7,9 of hoger. Categorie John Cazale dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:53 schreef Asap het volgende:
[..]
Ryu speelt in Tokyo Monogatari met Setsuko.... , Kato zegt me niet zoveel
Sterker nog: daar is een lijst van en Katô staat op 6quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:57 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Katô zal één van de acteurs zijn met het hoogste IMDB-gemiddelde. 17 films, waarvan een 7,2, een 7,6 en de rest 7,9 of hoger. Categorie John Cazale dus.
3. (7,69) Heavenly Creaturesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:04 schreef Sokolsky het volgende:
On-topic: ik denk niet dat Titanic er tussen staat. Heavenly Creatures zeker wel. Life of David Gale ook.
Allebei goed en dat waren ze allemaal!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:10 schreef California het volgende:
Jude, Iris?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |